Jeśli komuś nie zależy na czasie to może i jest to rozwiązanie. Jednak wystawianie towarów które dopiero są sprowadzane kończy się tym że JUŻ dwa tyg później człowiek przechodzi obok witryny z tymi samymi książkami które zamówił - i pozostaje mu tylko zagryźć zęby i czekać.
ZaletyŁatwość zamówienia - paypal w końcu.
Wadywłaściwie cała reszta
~klient / 2008-03-04 16:32
Ocena: 2.60 / 5
Żebym wcześniej przeczytał opinie na temat tego sklepu bym się zastanowił, przed złożeniem u nich zamówienia.
ZaletyDuży wybór, sposób płatności
Wadyniestety cała reszta
nie mam, mam nadzieje, że kiedyś dotrze
~klientka / 2009-07-22 14:51
Ocena: 2.60 / 5
Tragedia.Nie polecam sklepu merlin.pl. Dnia 09.06.2009 zamówiłam u nich mp3. Dostałam meila, ze prawdopodobnie mp3 dotrze do mnie dnia 16.06.09. Nie dotarła, natomiast otrzymałam kolejne meile z wydłużoną datą oczekiwania.W sumie mp3 miała dojść 27.08.09,ale zrezygnowałam. Tu plus, rezygnacja zostało bardzo szybko zaakceptowana. Teraz zamówiłam mp4 przy, którym teoretycznie widniał napis "dostępność 24h", czekam 3 dzień. Mp4 nie ma, a ni żadnego meila od Merlina,dlaczego się opóźniła wysyłka. Nie polecam sklepu.
Zaletyłatwość anulowania zamówień
Wadyniedotrzymywanie terminu realizacji
~kwiatek / 2015-08-18 01:07
Ocena: 2.60 / 5
obsługa klienta jest nieprzyjemna , opryskliwa, złośliwa , negatywnie nastawiona do klienta.
Zaletydarmowy odbiór w małpkach
Wadynieprzyjemny kontakt, złośliwość, bezczelność
za 3 złote z groszami od 14 sierpnia
~Maja / 2017-05-25 13:37
Ocena: 2.60 / 5
Niestety nie mogę powiedzieć wiele dobrego o tym sklepie. Jako, że sama pracuję w handlu, naprawdę mam wiele zrozumienia dla różnych sytuacji z tym związanych. Ale ta sytuacja jest na tyle absurdalna, że choć nigdy tego nie robię, tym razem napisze negatywny komentarz. W ich przypadku zdarzyło się opóźnienie towaru. OK. Bywa. Musiałam zrezygnować z zamówienia i zwrócić towar. Jesteśmy na ostatnim etapie, czyli na wystawieniu korekty do faktury. Wysłałam do nich 6 (!!!) maili w odstępach jedno tygodniowych z prośbą o wystawienie korekty faktury. Za każdym razem ta sama odpowiedź " Szanowna Pani, dziękuję za odpowiedź.
Korektę faktury może wystawić jedynie Dział Księgowości. W dniu dzisiejszym prześlę taką informację ponownie z prośbą o pilne przesłanie dokumentu."
Serio? Półtora miesiąca to musi trwać i 6 maili z prośba o korektę? To nie są opóźnienia w dostawie czy brak towaru. To są 2 minuty pracy!
Nie polecam tego sklepu.
ZaletyBrak zalet
WadyBrak towaru na magazynie; brak obsługi posprzedażowej
~marcinm / 2011-09-26 07:08
Ocena: 2.60 / 5
niby wszystko mają, ale faktycznie to niewiele z tego wynika. Zamówienia realizowane częściowo o czym dowiedziałem się po własnej interwencji. Próba innego rozwiązanie niż tylko rezygnujesz z całości albo akceptujesz niepełne okazała się niemożliwa. Dramat jeśli chodzi o obsługę klienta i warunki dostawy...ale, że to gigant to cenami i tak skusi nie jednego.
~Marek / 2012-11-13 15:41
Ocena: 2.60 / 5
Jestem klientem Merlina od 9 lat. W ostatnim czasie znacznie pogorszyła się jakość obsługi. Zamówienia realizowane są przez 2 tygodnie, albo i dłużej. Wiele płyt/filmów jest niedostępnych. Szkoda, bo sekundowałem tej firmie od wielu lat. Czas na Amazon?
~michal / 2009-03-27 19:29
Ocena: 2.60 / 5
Czekałem raz miesiąc na dostarczenie mi ksiązek, cena bywa swietna, ale matko czekac miesiac ?! Obsluga generalnie tragiczna, zawsze sie okazywalo, ze jakis ksiazek nie ma, badz trzeba na nie dlugo czekac. Nie polecam, odradzam, brrr, oby mniej takich ksiegarni.
Zaletydobre ceny
Wadytragiczna obsługa, niezwykle długi czas dostawy
~ona79 / 2011-08-31 14:28
Ocena: 2.60 / 5
ODRADZAM tyn pseudo sklep internetowy... Złozyłam zamówienie 18.08.2011 przewidywany termin wysyłki 29.08. 30 sierpnia dowieduje sie ze nie jest mozliwa realizacja całego zawówienia bo brakuje jednej pozycji, wiec z owej pozycji rezygnuje. Wysyłka miała nastąpić kolejnego dnia (24 godziny od rezygnacji) czyli 31.08. Dziś mamy 31 .08 i pani z "obsługi klienta" poinformowałą ze przesyłka nastapi w ciagu kolejnych 24 godzin (bo maja opóźnienia) ;D Na moje pytanie czy jutro tez mi da taka samą odpowiedz, stwierdziła ze nie moze zagwarantowac ze przesyłka sie nie opóźni. ŻENADA to najdelikatniejsze określenie na ludzi pracujących w tym pseudo sklepie.
WadyBrak kompetentnych pracowników, panie klepią w kółko i to samo te same regółki (jak nakręcone ;D)
~P. / 2021-07-17 21:14
Ocena: 2.60 / 5
Zamówienie złożone i opłacone z góry 24.06 zostało anulowane orzez sklep po kilku godzinach. Otrzymałem maila z informacją o zwrocie pieniędzy, kiedy minęło 14 dni napisałem maila, dostałem informację, że pieniądze zostaną zwrócone. Na kolejnego maila już nie dostałem odpowiedzi.
Telefon odbiera automat i sugeruje kontakt mailowy.
WadyFatalne podejście do klienta.
~pmrozik / 2008-11-27 13:00
Ocena: 2.60 / 5
Zgadzam się z innym opiniami tutaj, że merlin.pl kiedyś był w porządku a ostatnio wszystko zaczeło się psuć.
Zamówiłem książki dla dziecka do drugiej klasy.
1. Towar przyszedł z 3 dniowym opóźnieniem, a pisałem wyraźnie że gdyby w ciągu dwóch dni się nie wyrobili, to sam pojadę odebrać towar.
2. Nie da rady się do nich dodzwonić.
3. Nie odpowiadają na maile, potem twierdząc że nie doszły.
4. Skontaktowałem się z nimi w końcu przez czat na stronie kontaktowej, i Pani od razu chciała mnie odesłać z kwitkiem, natomiast ja byłem uparty ale w gruncie rzeczy nic nie załatwiłem. Usłyszałem że a. linia telefoniczna jest zepsuta b. maile nie dotarły oraz c. skrzynka bok@merlin.pl już nie działa, a taki adres jest podany na odwrocie faktury w razie reklamacji.
5. Dostałem dzisiaj odpowiedź z działu obsługi klienta, że przepraszają za niedogodność związaną z dostawą, czyli ich zdaniem opóźnienie, które jest winą firmy UPS. To, że przysłali nie tą książkę co chciałem, nie zostało zauważone.
ZaletyBiorąc pod uwagę minusy, nie ma żadnych plusów
WadyObsługa klienta nie istnieje, towar opóźniony i nie ten co zamawiałem
~qozmo1 / 2009-08-13 22:14
Ocena: 2.60 / 5
Zamawiam w tym sklepie od 2 lat. Kiedys przy wiekszym zamowieniu (okolo 200zl) przesylka byla gratis , teraz juz to pozmieniali, oczywiscie na niekorzysc klienta. Notorycznie sponiane dostawy, moja zamowienie mialo byc wyslane 11 sierpnia, 13 sierpnia dostalem maila ze bedazie opoznienie o conajmniej tydzien. To chyba jakies zarty, kiedys nie mialem problemow z tym sklepem i jeszcze pol roku temu polecilbym go z czystym sumieniem, teraz radze : "trzymajcie sie od niego z daleka, chyba ze mozecie sobie pozwolic na 2 miesiace czekania.
~Qrolik / 2013-12-19 10:23
Ocena: 2.60 / 5
Ksiązka zamowiona w polowie listopada jak dobrze pojdzie moze pod koniec stycznia dojdzie , ciagle jakies opoznienia - to jakis zart, ostatni raz robie tu zakupy.
Zaletyw sumie brak
Wadyza kazdym razem jakies opoznienia
kupiony w listopadzie - NIE MAM GO JESZCZE
~Rene / 2013-02-02 21:44
Ocena: 2.60 / 5
Sama transakcja odbyła się bez zarzutu, strona jest dobrze zorganizowana, bo jak brakuje jednego produktu z zamówionych przez nas to nie wysyłają bez tego produktu, jak inne firmy, tylko najpierw proszą o potwierdzenie zamówienia pytając czy chcemy pozostałe produkty. Jednakże nie polecam sklepu, gdyż celowo wprowadza klientów w błąd, aby ich zachęcić do zakupów w ich sklepie. Przed Świętami dałam się nabrać na przeceny, były niby prawie 50%. Zakupiłam wtedy 3 flakony drogich perfum (czwartego na moje szczęście już nie było), bo myślałam, że to taka okazja. Ale po Nowym Roku okazało się, że ceny do zakupu są nadal takie same tylko te przekreślone (niby przecenione) okazały się niższe, aby zmniejszyć procent obniżki. Jak do nich o tym napisałam to na drugi dzień zniknęły wszystkie ceny świadczące o wprowadzaniu klientów w błąd. To jest nieuczciwe wobec klientów. Myślę, że nie tylko ja się dałam na to nabrać. Do tego jeszcze mają beznadziejny Dział Obsługi Klienta, który wcale nie odbiera telefonów, a na maile albo nie odpisuje wcale, albo z dużym opóźnieniem. Za stosunek do klienta daje im zero.
Zaletydobrze zorganizowana strona
Wadywprowadzanie klientów błąd cenami, brak kontaktu
miesiąc, 232 zł
~RW / 2014-04-24 10:32
Ocena: 2.60 / 5
Brak jednego zamówionego przedmiotu bardzo wydłużył okres dostawy. Kiedy zadałem o to pytanie, otrzymałem mocno niegrzeczne "wyjaśnienie". Sformułowane w formie "per ty" - dopuszczalbe w sieci, ale nie w relacjach z klientem! - i mniej więcej w stylu:"widziały gały co brały". Cóż, ten jeden ostatni raz byłem zmuszony skorzystać z usług tej firmy. Chwilowo pozostaje empik, ale za moment pojawi się Amazon - z którym nigdy nie miałem takich problemów
ZaletyBrak
WadyNiegrzeczni, brak szybkiego dostępu do zbiorów
~Sławomir / 2023-03-23 12:55
Ocena: 2.60 / 5
Zakupiłem wagę łazienkową na prezent świąteczny. Okazała się niesprawna. Na prośby o wymianę lub naprawę - zero zainteresowania i żadnego wsparcia. Kilkaset złotych wyrzucone w błoto. W trosce o swoje pieniądze szukajcie innego sklepu.
~TŚ / 2021-11-03 15:52
Ocena: 2.60 / 5
Zamówiłem błędnie dwie książki i po wysłaniu trzech maili o anulowaniu lub zmianie zamówienia lub prośbie o kontakt otrzymałem automatyczną informację na jeden z maili, że ktoś zajmie się tematem po czym w następnym dniu dostałem info, że ksiązki zostały dostarczone do paczkomatu. Kompletny burdel i brak profesjonalizmu. Jedyny telefon podany do kontaktu 22 2626262 podaje, że abonent jest niedostępny.
ZaletyTeoretycznie spory wybór książek, sprawne dostarczenie przesyłki do paczkomatu
WadyTragiczna obsługa zamówienia, niedziałający jedyny telefon kontaktowy
~WOJCIECH / 2021-12-13 10:25
Ocena: 2.60 / 5
Zupełny brak kontaktu numer telefonu nie aktywny po zamówieniu kosmetyków po 2 miesiącach dostałem informacje że nie są w stanie dostarczyć tego co oferował i zamöwiłem oddali pieniädze ale wolczer na 100 zł przepadł i niema się jak i kogo zapytać co z nim porażka
WadyUtrudniony kontakt i miesiącami ciągnące się realizację zamówień
~WOJCIECH / 2021-12-13 10:25
Ocena: 2.60 / 5
Zupełny brak kontaktu numer telefonu nie aktywny po zamówieniu kosmetyków po 2 miesiącach dostałem informacje że nie są w stanie dostarczyć tego co oferował i zamöwiłem oddali pieniädze ale wolczer na 100 zł przepadł i niema się jak i kogo zapytać co z nim porażka
WadyUtrudniony kontakt i miesiącami ciągnące się realizację zamówień
~Zuzanna / 2020-09-22 11:09
Ocena: 2.60 / 5
Nie polecam sklepu. Sklep nie wywiązuje się z wysłaniem produktu . Zamówienie złożone 7 września miało być wysłane 11 i 11 wysłany do nich mail, odpowiedź dostałam 13 w4zesnia że towar najpóźniej w przeciagubtygodnia do mnie dotrze. Dziś wtorek 22 września zero reakcji z ich strony po wysłaniu kolejnego maila dostałam wiadomość że książki zostały spakowane i wysłane. Książki zamówione dla córki do szkoły. Nie polecam z całego serca
ZaletyBrak
WadyTragedia z dostawą towar niby jest A go nie ma