To był mój sklep od ośmiu lat. Z ostatnich czterech zamówień ŻADNE nie nadeszło w terminie, informacje o czasie realizacji za każdym razem okazywały się nieprawdziwe, korespondencja ze sklepem niczego nie wyjaśniała, z premedytacją utrzymywano nieprawdziwe informacje. Czekałam na opłaconą z góry przesyłkę miesiąc!
Zaletybogata oferta
Wadypermanentnie nie dotrzymujący deklarowanych terminów przesyłki
~Zofia / 2015-09-09 11:42
Ocena: 2.80 / 5
Na książkę, która miała być dostępna w 24h i dostarczona do punktu odbioru w następne 48h czekałam prawie półtora tygodnia. Nie polecam.
Zaletycena
Wadyczas dostawy, opakowanie
~baloun / 2014-12-29 18:23
Ocena: 2.75 / 5
zamówiłem 12 bm i do dziś tj. 29.12.2014 NIE DOSTAŁEM NICZEGO!!!! do d...y z takim sklepem
Zaletynieduże ceny
Wadystrasznie długie oczekiwanie bez informacji
jesz cze nie ma m żadnego z zamówionych produktów 17 dni !!!! od zamówienia
~grzegorz / 2012-01-31 06:09
Ocena: 2.75 / 5
Reklama i dawna rekomendacja radiowej Trójki skusiły mnie Merlina. Niestety własnie dokonałem tam swojego ostatniego zakupu. Oczekiwanie na towar - niemiłosiernie długie, info na stronie ze wysylka w ciagu 24 godzin, ja czekalem 14 dni. Nieuczciwie, nieprofesjonalnie, niepoważnie. Dziękuję zatem za współpracę.
niestety muszę z przykrością stwierdzić , że od kilku miesięcy mocno nadwyrężyli moją cierpliwość i przestaję po wielu latach w merlinie zamawiać. Pogorszył się kontakt, terminowość zamówień, a już najbardziej denerwująca jest pseudodostępność książek, za które potem po kilkunastu dniach zwracają wpłacone pieniądze.
Zaletyduży wybór,
Wadyw asortymen ksiązki, których naprawdę nie mają w magazynie, długi termin oczekiwania na przesyłkę,
~an_ja / 2014-02-27 14:33
Ocena: 2.60 / 5
Nie jestem zadowolona z tego sklepu. Zamówione książki przychodzą brudne, a ostatnio wysłali mi grę w już uszkodzonym wcześniej pudełku. I do tego kazali mi składać reklamację na dobrą grę, gdy prosiłam tylko o puste pudełko.
Zaletybrak
Wadyobsługa klienta polega na wysyłaniu gotowych e-maili
2 tygodnie, 200 zł
~Andrju / 2010-11-27 14:49
Ocena: 2.60 / 5
Zamowilem w merlin.pl kilka plyt z opoznionym terminem dostawy. Plyty mialy byc wyslane do znajomej, ktora akurat podrozowala i miala wrocic za 2 tygodnie. Jak gdyby nigdy nic 2 dni po zlozeniu zamowienia otrzymalem e-mail potwierdzajacy wysylke zamowienia. Napisalem wiadomosc, w ktorej opisalem, ze wybralem w systemie opcje z opoznionym terminem dostawy, i ze prosze o wstrzymanie zamowienia. W odpowiedzi pracownica biura obslugi klienta napisala po prostu, ze przesylka zostala wyslana w ogole nie odnoszac do tego, co napisalem. Probowalem tez telefonicznie rozwiazac sprawe, ale inna pracownica biura obslugi klienta, powiedziala w bardzo arogancki sposob, ze moge sobie zadzwonic do DHL. Nigdy wiecej zakupow w merlin.pl. Serdecznie wszystkim odradzam.
~Anna Wiktorowicz / 2013-11-18 23:31
Ocena: 2.60 / 5
Zamowienie zlozone 16 pazdziernika dotad do mnie nie dotarlo. A dzisiaj jest 18 listopad. ZA DLUGO!!! Nastepnym razem kupuje gdzie indziej. Nie mam zamiaru tyle czekac. Przeciez to zenada.
ZaletyZADNE
WadyBardzo dlugi okres czekania na towar
~Antymerlinfan / 2010-12-14 08:18
Ocena: 2.60 / 5
Zamówienie 4 grudnia, wszystko pięknie do czasu. 13 grudnia informacja, że zamówienie nie zostanie zrealizowane bo nie ma towaru u dostawców. Jak nie ma towaru to po cholerę go sprzedajecie!? Nie da się do nich dodzwonić. Ogólnie syf. Odradzam zakupy w merlin.pl!
ZaletyBrak plusów
WadyWszystko, całkowity brak kontaktu, długi czas realizacji, w ostatnim dniu mówią że towaru brak i można ich w d... pocałować
~apicjusz / 2015-04-29 09:53
Ocena: 2.60 / 5
Po zamówieniu towaru za określoną cenę nagle otrzymuję komunikat, iż dana pozycja jest niedostępna i zamówienie anulowane. Sprawdziłem, że towar jest nadal dostępny, jednak już za podwójną cenę - zamówiłem, aby sprawdzić dostępność i zamówienie zostało przyjęte i towar przesłany do punktu odbioru. Równolegle napisałem reklamację dotyczącą anulowanego zamówienia i otrzymałem ponowną odpowiedź, że towar jest niedostępny. W efekcie stan rzeczy był taki , że w tym samym dniu miałem do odebrania w punkcie odbioru MERLIN zamówiony przedmiot, lecz za cenę podwójną w stosunku do pierwotnej oraz pisemną informację o rzekomej niedostępności tego samego towaru, który wcześniej zamówiłem lecz za niższą cenę. Oczywiście nie odebrałem płyty, którą MERLIN chciał sprzedać za podwójną, w stosunku do pierwotnej, cenę.
Mówiąc krótko - MERLIN oszukuje klientów.
Wadynieuczciwość - podwyższanie ceny w trAKCIE DOKONYWANIA ZAKUPU
nie mam, gdyż zaoferowano mi go za cenę podwójną w stosunku do pierwotnej
~Barbara Jaros / 2012-12-16 14:24
Ocena: 2.60 / 5
Oszukano mnie Zapłaciłam za 4 kawy otrzymałam 3.Mam dowód w postaci kartonu z kwitem nadania
Wadyoszukaństwo
~Basia / 2017-12-15 14:46
Ocena: 2.60 / 5
NIE POLECAM!!! Zamówienie złożyłam 04.12.2017 dostałam informację, że paczka zostanie wysłana 05.12.2017 i do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zamówienia! Na infolinie nie można się dodzwonić, wysłałam 2 wiadomości mailem ale brak odpowiedzi... NIE POLECAM!!!
~Bucz / 2013-10-15 00:29
Ocena: 2.60 / 5
Brak zgodnosci oferty ze stanem fsktycznym. Niewygodne opinie staraja sie usunac przekazujac taki mei: Drogi Kliencie,
dnia 2013-05-22 oceniłeś sklep merlin.pl za złożone w nim zamówienie i wystawiłeś następująca opinię:
...z faktycznym stanem dostepnym do sprzedazy. Dostawa bez wiekszych utrudnien.
Sklep prosi Cię o unieważnienie tej opinii. Wiadomość od Sklepu:
Zaletyto w koncu sklep z ksiazkami , to juz cos!
Wadybrak zgodnosci towaru ze stanem fasktycznym, Kiepska dbalosc o stalego klienta
ponad 3mce
~Chrooms / 2014-03-10 22:24
Ocena: 2.60 / 5
Jak tylko pojawiła się możliwość zamówienia Titanfall, złożyłem zamówienie - cena 129,99. Niedawno zajrzałem na merlin.pl, a tam cena 119,9, więc anulowałem zamówienie i zamówiłem za 119,9. Dziś wszedłem, sprawdzam cenę, a tam Titanfall za 99 złoty. Co to do cholery ma być !? Nabijanie klientów w butelkę !? To są nie uczciwe praktyki !!! Oczywiście zamówienia za 119,9 nie da się anulować ! Złożyłem zatem zamówienie na 99 złoty (oczywiście termin zmienił się na 28/03/2014). I nie mam zamiaru odebrać zamówienia na 119,9 i pewnie dostanę monit, że nie odebrałem tego zamówienia i następnym razem zostanie mi zawieszone konto. A może zrobię co innego, np. kupie Titanfall gdzie indziej, drożej, ale za to w uczciwym sklepie !
Zaletycoraz gorzej
Wadynie uczciwe podejście do klienta
jeszcze go nie mam gamonie
~Ewa / 2014-08-12 22:34
Ocena: 2.60 / 5
Sklepu nie polecam - kupiłam odżywkę do włosów, na potwierdzenie zamówienia czekałam kilka dni, w końcu przyszła wyczekiwana przesyłka - odżywka inna niż zamawiałam. Odesłałam jako zwrot, zwrócili ale kwotę mniejszą niż przeze mnie zapłacona i bez kosztów przesyłki za zwrotne przesłanie im produktu niewłaściwego (mimo, iż w dokumencie zwrotu nadmieniałam, iż proszę o zwrot tych kosztów). Po interwencji w biurze obsługi powiedziano mi, że zwrot kosztów przesyłki prześlą (musiałam się upominać dwukrotnie), a różnica w kwocie zapłaconej i zwróconej (czyli to, czego mi nie oddali) przesunęli na moją nadwyżkę na koncie w sklepie i mam ją do wykorzystania przy następnych zakupach. Dla mnie skandal - nie mam zamiaru już korzystać z usług tego sklepu, więc po co mi nadwyżka u nich, chcę zwrot całej zapłaconej przeze mnie kwoty. Po wysłaniu mailem kategorycznego żądania pełnej zapłaconej kwoty dostałam przelew na kwotę właściwą. W sumie na towar czekałam długo (potem ten sam produkt zamówiłam w mniej znanym niż duży merlin sklepie i dostałam go dosłownie w ciągu 2 dni kurierem), w końcu gdy towar doszedł to inny niż zamawiałam, a zwrotne odzyskanie pełnych poniesionych kosztów kosztowało mnie korespondowanie ze sklepem przez ponad tydzień. Nie polecam !!!
Zaletychyba żadne
Wadydługi czas oczekiwania na towar, towar niezgodny z zamówieniem, konieczność dopominania się o zwrot pełnej kwoty zapłaconej za towar niezgodny z zamówieniem
~filipoza / 2007-12-12 09:09
Ocena: 2.60 / 5
Jakiś czas temu zamówiłem kilka rzeczy - w sumie 2 zamówienia. Bardzo mi na nich zależało - chciałem zorientować się kiedy mogą do mnie dotrzeć i to było pierwsze przykre doświadczenie gdyż w godzinach pracy telefon BOK był nieczynny. Następnie gdy na drugi lub też trzeci dzień mogłem już z paniami rozmawiać okazało się, że trzeba czekać około tygodnia na część towaru - poinformowałem panią aby anulować zamówienie po czym wysłałem 2 e-maile w jednym pisałem o anluowaniu zamówienia w drugim pisałem co zrobić z pieniędzmi. W międzyczasie wyjechałem za granicę. W jakim byłem szoku gdy okazało się, że paczka jednak przyszła. Próbuję się do nich dodzwonić i klasycznie "wszyscy konultanci są zajęci" po czym zrywa połączenie. No cóż - NIE POLECAM!
ZaletyAsortyment
WadyCała reszta
~ikar / 2009-09-04 15:22
Ocena: 2.60 / 5
W nawiazaniu do poprzedników jest dokładnie tak jak pisza sa wystawiane rzeczy których nie maja na stanie . Było tak z tornistrem dla córki. Wybrałem jeden na drugi dzień pokazał sie status " nie dostępny". Kiedy zamówiłem nastepny po czym po 7 dniach dostałem informacje że towar nie jest dostepny, ze niby dostawca zawalił i propozycje żeby czekac nastepny tydzień na wyjaśnienie czy bedzie dostepny gdzie indziej. wydaje mi sie że tak naprawde nie ma kontroli nad stanem magazynowym u dostawcy. Jak coś "dostepne" nie ma pola manewru jest i koniec. Firma grajaca w przysłowiowe kulki!!!!!! Kupowałem ale przestaję.
~Justyna / 2016-12-22 07:14
Ocena: 2.60 / 5
Pisali na stronie, że zamówienia złożone do 21 grudnia zrealizują do świąt. Najpierw napisali, że jednej z zamówionych rzeczy nie ma i oddali kasę. Zapewniali, że reszta będzie jak najszybciej wysłana. A dzisiaj dostaję maila, że nie mają wszystkich pozycji i wysyłka planowana jest na 27 grudnia. A wtedy to ja już nie potrzebuję tych rzeczy. Więc zbieram manele i idę po prezenty, bo te zamówione i opłacone przyślą ale chyba na święta wielkanocne. Więcej u nich nie zamówię. A to co przyślą dostaną z powrotem.
~Katarzyna / 2020-05-06 10:53
Ocena: 2.60 / 5
Zamówienie z dnia 20 kwietnia jeszcze nie dotarło. Nie odpisują na maile.