Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Merlin.pl opinie

Ocena na podstawie 1789 opinii

3.96 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    3.79
  • Dostawa
    3.89
  • Poziom cen
    3.81
  • Łatwość zamawiania
    4.31
  • Asortyment
    4.13

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~zielak108 / 2012-01-25 12:29
    Ocena: 2.80 / 5
    To był mój sklep od ośmiu lat. Z ostatnich czterech zamówień ŻADNE nie nadeszło w terminie, informacje o czasie realizacji za każdym razem okazywały się nieprawdziwe, korespondencja ze sklepem niczego nie wyjaśniała, z premedytacją utrzymywano nieprawdziwe informacje. Czekałam na opłaconą z góry przesyłkę miesiąc!
    Zaletybogata oferta
    Wadypermanentnie nie dotrzymujący deklarowanych terminów przesyłki
  • ~Zofia / 2015-09-09 11:42
    Ocena: 2.80 / 5
    Na książkę, która miała być dostępna w 24h i dostarczona do punktu odbioru w następne 48h czekałam prawie półtora tygodnia. Nie polecam.
    Zaletycena
    Wadyczas dostawy, opakowanie
  • ~baloun / 2014-12-29 18:23
    Ocena: 2.75 / 5
    zamówiłem 12 bm i do dziś tj. 29.12.2014 NIE DOSTAŁEM NICZEGO!!!!
    do d...y z takim sklepem
    Zaletynieduże ceny
    Wadystrasznie długie oczekiwanie bez informacji
    jesz cze nie ma m żadnego z zamówionych produktów 17 dni !!!! od zamówienia
  • ~grzegorz / 2012-01-31 06:09
    Ocena: 2.75 / 5
    Reklama i dawna rekomendacja radiowej Trójki skusiły mnie Merlina. Niestety własnie dokonałem tam swojego ostatniego zakupu. Oczekiwanie na towar - niemiłosiernie długie, info na stronie ze wysylka w ciagu 24 godzin, ja czekalem 14 dni. Nieuczciwie, nieprofesjonalnie, niepoważnie. Dziękuję zatem za współpracę.
    Wadyczas oczekiwania na przesylkę
  • ~Ryba / 2021-11-01 21:18
    Ocena: 2.67 / 5
    Tragedia.Jak chcecie stracić pieniądze,to zamawiajcie towar.Nie odpowiadają na meila.Nie wysyłają towaru.
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu po złożeniu zamówienia
  • ~agziolk / 2015-10-26 20:42
    Ocena: 2.60 / 5
    niestety muszę z przykrością stwierdzić , że od kilku miesięcy mocno nadwyrężyli moją cierpliwość i przestaję po wielu latach w merlinie zamawiać. Pogorszył się kontakt, terminowość zamówień, a już najbardziej denerwująca jest pseudodostępność książek, za które potem po kilkunastu dniach zwracają wpłacone pieniądze.
    Zaletyduży wybór,
    Wadyw asortymen ksiązki, których naprawdę nie mają w magazynie, długi termin oczekiwania na przesyłkę,
  • ~an_ja / 2014-02-27 14:33
    Ocena: 2.60 / 5
    Nie jestem zadowolona z tego sklepu. Zamówione książki przychodzą brudne, a ostatnio wysłali mi grę w już uszkodzonym wcześniej pudełku. I do tego kazali mi składać reklamację na dobrą grę, gdy prosiłam tylko o puste pudełko.
    Zaletybrak
    Wadyobsługa klienta polega na wysyłaniu gotowych e-maili
    2 tygodnie, 200 zł
  • ~Andrju / 2010-11-27 14:49
    Ocena: 2.60 / 5
    Zamowilem w merlin.pl kilka plyt z opoznionym terminem dostawy. Plyty mialy byc wyslane do znajomej, ktora akurat podrozowala i miala wrocic za 2 tygodnie. Jak gdyby nigdy nic 2 dni po zlozeniu zamowienia otrzymalem e-mail potwierdzajacy wysylke zamowienia. Napisalem wiadomosc, w ktorej opisalem, ze wybralem w systemie opcje z opoznionym terminem dostawy, i ze prosze o wstrzymanie zamowienia. W odpowiedzi pracownica biura obslugi klienta napisala po prostu, ze przesylka zostala wyslana w ogole nie odnoszac do tego, co napisalem. Probowalem tez telefonicznie rozwiazac sprawe, ale inna pracownica biura obslugi klienta, powiedziala w bardzo arogancki sposob, ze moge sobie zadzwonic do DHL. Nigdy wiecej zakupow w merlin.pl. Serdecznie wszystkim odradzam.
  • ~Anna Wiktorowicz / 2013-11-18 23:31
    Ocena: 2.60 / 5
    Zamowienie zlozone 16 pazdziernika dotad do mnie nie dotarlo. A dzisiaj jest 18 listopad. ZA DLUGO!!!
    Nastepnym razem kupuje gdzie indziej. Nie mam zamiaru tyle czekac. Przeciez to zenada.
    ZaletyZADNE
    WadyBardzo dlugi okres czekania na towar
  • ~Antymerlinfan / 2010-12-14 08:18
    Ocena: 2.60 / 5
    Zamówienie 4 grudnia, wszystko pięknie do czasu. 13 grudnia informacja, że zamówienie nie zostanie zrealizowane bo nie ma towaru u dostawców. Jak nie ma towaru to po cholerę go sprzedajecie!?
    Nie da się do nich dodzwonić. Ogólnie syf. Odradzam zakupy w merlin.pl!
    ZaletyBrak plusów
    WadyWszystko, całkowity brak kontaktu, długi czas realizacji, w ostatnim dniu mówią że towaru brak i można ich w d... pocałować
  • ~apicjusz / 2015-04-29 09:53
    Ocena: 2.60 / 5
    Po zamówieniu towaru za określoną cenę nagle otrzymuję komunikat, iż dana pozycja jest niedostępna i zamówienie anulowane. Sprawdziłem, że towar jest nadal dostępny, jednak już za podwójną cenę - zamówiłem, aby sprawdzić dostępność i zamówienie zostało przyjęte i towar przesłany do punktu odbioru. Równolegle napisałem reklamację dotyczącą anulowanego zamówienia i otrzymałem ponowną odpowiedź, że towar jest niedostępny. W efekcie stan rzeczy był taki , że w tym samym dniu miałem do odebrania w punkcie odbioru MERLIN zamówiony przedmiot, lecz za cenę podwójną w stosunku do pierwotnej oraz pisemną informację o rzekomej niedostępności tego samego towaru, który wcześniej zamówiłem lecz za niższą cenę. Oczywiście nie odebrałem płyty, którą MERLIN chciał sprzedać za podwójną, w stosunku do pierwotnej, cenę.

    Mówiąc krótko - MERLIN oszukuje klientów.
    Wadynieuczciwość - podwyższanie ceny w trAKCIE DOKONYWANIA ZAKUPU
    nie mam, gdyż zaoferowano mi go za cenę podwójną w stosunku do pierwotnej
  • ~Barbara Jaros / 2012-12-16 14:24
    Ocena: 2.60 / 5
    Oszukano mnie Zapłaciłam za 4 kawy otrzymałam 3.Mam dowód w postaci kartonu z kwitem nadania
    Wadyoszukaństwo
  • ~Basia / 2017-12-15 14:46
    Ocena: 2.60 / 5
    NIE POLECAM!!! Zamówienie złożyłam 04.12.2017 dostałam informację, że paczka zostanie wysłana 05.12.2017 i do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zamówienia! Na infolinie nie można się dodzwonić, wysłałam 2 wiadomości mailem ale brak odpowiedzi... NIE POLECAM!!!
  • ~Bucz / 2013-10-15 00:29
    Ocena: 2.60 / 5
    Brak zgodnosci oferty ze stanem fsktycznym. Niewygodne opinie staraja sie usunac przekazujac taki mei:
    Drogi Kliencie,

    dnia 2013-05-22 oceniłeś sklep merlin.pl za złożone w nim zamówienie i wystawiłeś następująca opinię:

    ...z faktycznym stanem dostepnym do sprzedazy. Dostawa bez wiekszych utrudnien.

    Sklep prosi Cię o unieważnienie tej opinii. Wiadomość od Sklepu:
    Zaletyto w koncu sklep z ksiazkami , to juz cos!
    Wadybrak zgodnosci towaru ze stanem fasktycznym, Kiepska dbalosc o stalego klienta
    ponad 3mce
  • ~Chrooms / 2014-03-10 22:24
    Ocena: 2.60 / 5
    Jak tylko pojawiła się możliwość zamówienia Titanfall, złożyłem zamówienie - cena 129,99. Niedawno zajrzałem na merlin.pl, a tam cena 119,9, więc anulowałem zamówienie i zamówiłem za 119,9. Dziś wszedłem, sprawdzam cenę, a tam Titanfall za 99 złoty. Co to do cholery ma być !? Nabijanie klientów w butelkę !? To są nie uczciwe praktyki !!! Oczywiście zamówienia za 119,9 nie da się anulować ! Złożyłem zatem zamówienie na 99 złoty (oczywiście termin zmienił się na 28/03/2014). I nie mam zamiaru odebrać zamówienia na 119,9 i pewnie dostanę monit, że nie odebrałem tego zamówienia i następnym razem zostanie mi zawieszone konto. A może zrobię co innego, np. kupie Titanfall gdzie indziej, drożej, ale za to w uczciwym sklepie !
    Zaletycoraz gorzej
    Wadynie uczciwe podejście do klienta
    jeszcze go nie mam gamonie
  • ~Ewa / 2014-08-12 22:34
    Ocena: 2.60 / 5
    Sklepu nie polecam - kupiłam odżywkę do włosów, na potwierdzenie zamówienia czekałam kilka dni, w końcu przyszła wyczekiwana przesyłka - odżywka inna niż zamawiałam. Odesłałam jako zwrot, zwrócili ale kwotę mniejszą niż przeze mnie zapłacona i bez kosztów przesyłki za zwrotne przesłanie im produktu niewłaściwego (mimo, iż w dokumencie zwrotu nadmieniałam, iż proszę o zwrot tych kosztów). Po interwencji w biurze obsługi powiedziano mi, że zwrot kosztów przesyłki prześlą (musiałam się upominać dwukrotnie), a różnica w kwocie zapłaconej i zwróconej (czyli to, czego mi nie oddali) przesunęli na moją nadwyżkę na koncie w sklepie i mam ją do wykorzystania przy następnych zakupach. Dla mnie skandal - nie mam zamiaru już korzystać z usług tego sklepu, więc po co mi nadwyżka u nich, chcę zwrot całej zapłaconej przeze mnie kwoty. Po wysłaniu mailem kategorycznego żądania pełnej zapłaconej kwoty dostałam przelew na kwotę właściwą. W sumie na towar czekałam długo (potem ten sam produkt zamówiłam w mniej znanym niż duży merlin sklepie i dostałam go dosłownie w ciągu 2 dni kurierem), w końcu gdy towar doszedł to inny niż zamawiałam, a zwrotne odzyskanie pełnych poniesionych kosztów kosztowało mnie korespondowanie ze sklepem przez ponad tydzień. Nie polecam !!!
    Zaletychyba żadne
    Wadydługi czas oczekiwania na towar, towar niezgodny z zamówieniem, konieczność dopominania się o zwrot pełnej kwoty zapłaconej za towar niezgodny z zamówieniem
  • ~filipoza / 2007-12-12 09:09
    Ocena: 2.60 / 5
    Jakiś czas temu zamówiłem kilka rzeczy - w sumie 2 zamówienia. Bardzo mi na nich zależało - chciałem zorientować się kiedy mogą do mnie dotrzeć i to było pierwsze przykre doświadczenie gdyż w godzinach pracy telefon BOK był nieczynny. Następnie gdy na drugi lub też trzeci dzień mogłem już z paniami rozmawiać okazało się, że trzeba czekać około tygodnia na część towaru - poinformowałem panią aby anulować zamówienie po czym wysłałem 2 e-maile w jednym pisałem o anluowaniu zamówienia w drugim pisałem co zrobić z pieniędzmi. W międzyczasie wyjechałem za granicę. W jakim byłem szoku gdy okazało się, że paczka jednak przyszła. Próbuję się do nich dodzwonić i klasycznie "wszyscy konultanci są zajęci" po czym zrywa połączenie. No cóż - NIE POLECAM!
    ZaletyAsortyment
    WadyCała reszta
  • ~ikar / 2009-09-04 15:22
    Ocena: 2.60 / 5
    W nawiazaniu do poprzedników jest dokładnie tak jak pisza sa wystawiane rzeczy których nie maja na stanie . Było tak z tornistrem dla córki. Wybrałem jeden na drugi dzień pokazał sie status " nie dostępny". Kiedy zamówiłem nastepny po czym po 7 dniach dostałem informacje że towar nie jest dostepny, ze niby dostawca zawalił i propozycje żeby czekac nastepny tydzień na wyjaśnienie czy bedzie dostepny gdzie indziej. wydaje mi sie że tak naprawde nie ma kontroli nad stanem magazynowym u dostawcy. Jak coś "dostepne" nie ma pola manewru jest i koniec. Firma grajaca w przysłowiowe kulki!!!!!!
    Kupowałem ale przestaję.
  • ~Justyna / 2016-12-22 07:14
    Ocena: 2.60 / 5
    Pisali na stronie, że zamówienia złożone do 21 grudnia zrealizują do świąt. Najpierw napisali, że jednej z zamówionych rzeczy nie ma i oddali kasę. Zapewniali, że reszta będzie jak najszybciej wysłana. A dzisiaj dostaję maila, że nie mają wszystkich pozycji i wysyłka planowana jest na 27 grudnia. A wtedy to ja już nie potrzebuję tych rzeczy. Więc zbieram manele i idę po prezenty, bo te zamówione i opłacone przyślą ale chyba na święta wielkanocne. Więcej u nich nie zamówię. A to co przyślą dostaną z powrotem.
  • ~Katarzyna / 2020-05-06 10:53
    Ocena: 2.60 / 5
    Zamówienie z dnia 20 kwietnia jeszcze nie dotarło. Nie odpisują na maile.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1697
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1679
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 979
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 696
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 622
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 330
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976