Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Merlin.pl opinie

Ocena na podstawie 1789 opinii

3.96 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    3.79
  • Dostawa
    3.89
  • Poziom cen
    3.81
  • Łatwość zamawiania
    4.31
  • Asortyment
    4.13

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~edyta / 2013-12-20 11:34
    Ocena: 2.80 / 5
    Porażka! Od tygodnia czekam na przesyłke, która miała byc wysłana w ciągu 24 H. Do Merlina nie można się dodzwonić, nie mam żadnej informacji o statusie zamówienie, więc chyba zostanę bez prezentów na Świeta. :( Już więcej nie będę korzystać z ich usług. NIE POLECAM!!!
  • ~Fati / 2012-12-12 14:49
    Ocena: 2.80 / 5
    W sklepie wybrałam trzy książki za które od razu zapłaciłam. Od razu otrzymałam informację na maila o przyjęciu mojego zamówienia oraz o terminie realizacji. Po 10 dniach nie otrzymałam przesyłki ani nie było żadnego kontaktu ze strony sklepu. Po kilku próbach dodzwonienia się dowiedziałam się, że moje zamówienie zostało anulowane ponieważ jakoby nie odpowiedziałam na ich kolejną wiadomość, a pieniądze zostały zwrócone na konto. Oczywiście nie otrzymałam żadnej wiadomości (w SPAMie również nic nie było - tak mi sugerowano na infolinii) a ja zostałam bez prezentów...
  • ~fretka12 / 2012-09-19 10:20
    Ocena: 2.80 / 5
    Rozczarowała mnie długość realizacji zamówienia.
    Zaletyteotetycznie - duży wybór
    Wadypraktycznie - czekanie na niektóre pozycje książkowe bardzo opóźniły wysyłkę
  • ~GADMARA / 2012-02-12 17:20
    Ocena: 2.80 / 5
    od wielu lat jestem stałą klientką sklepu (7 lat). Pierwszym rozdrażnieniem było podzielenie sklepu na działy, co wiązało się z oddzielną płatnością za wysyłkę. Sklep powinien tak wszystko zorganizować, ze jeśli chce zamówić książki, płyty, zabawki itp, to wyśle to jedną Paczką! Inaczej jest to nie wporządku do klienta. Ale ok, ograniiczyłam kupowanie i tyle. Teraz zamawianie, zamówiłam 5 zabawek, wszystkie oczywiście dostępne, tylko wysyłka około 2 tygodni. Po czym po 2 tygodniach przedłużenie terminu i wybór:
    - rezyguję z całości
    - czekam na całośc
    z jakiego powodu, sklep nie może podzielić zamówienia ? i wysłać tego co ma, a ja sobie poczekam na pozostałe rzeczy?
    Po kolejnym tygodniu sklep stwierdza, ze jednak rzeczy nie otrzyma (sprzedawanie czegoś, czego się nie ma i miec nie będzie jest dla mnie szokujące w tak "poważnym" sklepie) i moje zamówienie w całości skreśla, od tak sam z siebie, informując mnie @. Po pieniądze wpłącone za rzeczy mam do nich wystąpic, wtedy oni mi je łaskawie zwrócą!! Wstyd i żenada! Tak się właśnie traci klientów, bo raczej więcej tam nie wróce.
    Zaletyduża oferta
    Wadypodzielenie na działy i nieliczenie się z klientem
  • ~JackRabbit Slim / 2008-02-14 15:54
    Ocena: 2.80 / 5
    Jeśli przy towarze pisze że dostarczają w ciągu 3-5 dni tzn że nie otrzymasz go nigdy - dwa razy zamówiłem i dwa razy otrzymałem po tygodniu maila że towaru nie ma i nie wiedzą kiedy będzie.
    Pozdrowienia dla Merlin Elektronika
  • ~jactyw / 2011-11-23 20:13
    Ocena: 2.80 / 5
    A oto poniżej opis sytuacji i treść mojego maila do sklepu.
    Witam,
    nie wiem, czy tego maila mam traktować jako reklamację, czy jako uwagi. W tym momencie mam mieszane uczucia co do Waszego sklepu. A to ze względu na to , że jedna transakcja wypadła dobrze, ale z realizacji drugiego zamówienia jestem bardzo niezadowolony. Mianowicie parę faktów: Zamówienie zostało złożone 24.10.2011.Płatność kartą płatniczą czyli przedpłata. Książka i płyta. Wydanie książki zostało przesunięte, pomimo, że u Państwa była data wstawiona konkretna. Ale bywa, a ponieważ jest to nowość, więc zgodziłem się zaczekać z realizacją całego zamówienia. Nigdzie nie było podane jak długo mam czekać. W tym czasie pozycja 2 płyta figurowała cały czas jako zarezerwowana. Nadszedł wreszcie ten upragniony dzień i na stronie internetowej pojawiła się informacja, że zamówienie jest realizowane (obie pozycje). Następnie przychodzi mail, że zostaje wysłana tylko książka - bez jakiegokolwiek wyjaśnienia dlaczego. I faktycznie kurier dostarcza książkę (22.11.2011). Na mój telefon z prośbą o wyjaśnienie, Pani z uporem maniaka powtarza mi, że płyta została uszkodzona, i że sklep jest w porządku i wywiązał się z realizacji zamówienia. I nie ma już tej pozycji i nic nie można zrobić. I wszystko jest pięknie i ładnie. Ale ja nie mam rzeczy, za którą zapłaciłem!
    A w tym czasie na stronie internetowej figuruje adnotacja, że zamówienie zostało zrealizowane zarówno przy pierwszej jak i drugiej pozycji.
    Może trochę przydługi wstęp, ale to w kwestii wyjaśnienia sytuacji.
    A teraz zasadnicze pytania na które chciałbym uzyskać odpowiedz:
    1. Czy sklep w pełni wywiązał się z realizacji zamówienia?
    2. Czy sklep dołożył wszelkich starań, aby klient był zadowolony?
    3. Jakiego rodzaju uległa uszkodzeniu płyta?
    4. Czy wykonany został telefon z wyjaśnieniem, że zarezerwowana płyta uległa uszkodzeniu, jakimś słowem przepraszam i zaproponowaniem jakiegoś rozwiązania np. przesyłki innego wydania tej pozycji?
    5. Czy naprawdę taki duży sklep posiada tylko jedną płytę w danym asortymencie?
    6. Czy obracanie czyimiś pieniędzmi przez ponad miesiąc bez słowa wyjaśnienia jest w porządku? (Kwota za zakupy została pobrana z mojej karty zaraz następnego dnia po zamówieniu)
    4. Czy ja jako klient mam być zadowolony z realizacji tego zamówienia?
    W tym momencie jest 1:1. Zastanowię się czy zaufać Państwu jeszcze raz, ponieważ dbanie o klienta nie jest najmocniejszą Państwa stroną.
    Z wyrazami szacunku
    Jacek Tywoniuk
    WadyBrak dbałości o zadowolenie kliienta. Przecież jest ich dużo i znajdą się inni.
  • ~Jarek / 2013-01-07 10:03
    Ocena: 2.80 / 5
    Oferta dobra, ale realizacja dostaw niestety słaba, ja czekam na książki zamówione w połowie grudnia.
  • ~Kasia / 2017-12-20 08:51
    Ocena: 2.80 / 5
    NIE POLECAM!!!
    Zamówienie złożone 14.12. Wyznaczony termin wysyłki zamówienia - 18.12. 19.12 w godzinach wieczornych otrzymuję informację, że zamówienie zostało anulowane. Chyba trochę późno, jak na informację, czy mają dany produkt czy nie.

    Poprzednie zamówienie: wyznaczony termin wysyłki zamówienia - 13.09. 14.09 otrzymuję informację o przesunięciu planowanego terminu wysyłki zamówienia na 18.09.

    Przyznanie rabatu czy bonu na zakupy (i to z wyznaczonym terminem ważności) mija się z celem i w żaden sposób nie rekompensuje straconego czasu. Teraz produkt trzeba zamówić w innym sklepie, poczekać na skompletowanie i wysłanie - czyli istnieje duża szansa, jeśli nie pewność, że nie uda się otrzymać produktu na czas.
  • ~Katarzyna Piotrowska / 2014-01-02 13:36
    Ocena: 2.80 / 5
    Jestem bardzo rozczarowana sklepem Merlin.
    Zamówiłam kilka pozycji w sklepie na tydzień przed wigilią i jedna z rzeczy które zostały przysłane była inna. Na odpowiedź ze sklepu czekałam 2 dni. W mailu napisano,że przepraszają, proszą o odesłanie na mój koszt i wymienią na właściwy jeśli będzie dostępny. Oczywiście wszystko potrwa >2 tygodni. Poczułąm sięjakby powiedzieli "przepraszamy, mamy w d...e,że Ci na tym zależało". Jeśli nie było tego towaru (a jestem pewna,że tak było, liczyli na to że nie zauważe i pozbędą się tego nie szło), to mogli zadzwonići mi powiedzieć. Znalazłabym gdzieś indziej. Stracili kolejną klientkę i jeśli tak traktują wszystkich klientów,to myśle,że nie jestem ostatnia. Na pewno moi znajomi już tam też nie zajrzą.
    Zaletyniektóre towary
    Wadyignorancja klienta, cwaniactwo
  • ~Koniotop / 2012-12-03 13:01
    Ocena: 2.80 / 5
    Brak zgodnosci ofetry ze stanem zaopatrzenia. Brak promocji i rabatow dla stalych klientow. Strona czytelna.
    ZaletyDobrze zorganizowana i czytelna strona internetowa
    WadyNiezgodnosc oferty ze stanem magazynu?
    ...
  • ~konwicki / 2008-11-13 21:23
    Ocena: 2.80 / 5
    Jeden z towarow okazal sie niedostepny, przez co przesylka sie opoznila. Z 8 plyt CD 3 mialy popekane pudelka. Poza tym ktos przy pakowaniu sie pomylil i wlozyl do paczki nie te plyte co trzeba - bedzie reklamacja. Ogolnie to moj pierwszy i ostatni zakup w tym sklepie.
    Zalety- duzo towarow
    Wady- cala reszta
  • ~luuu / 2015-09-11 12:42
    Ocena: 2.80 / 5
    Sklep ma towar na który "niby" czeka się do 48h a później okazuje się że jest opóźnienie w realizacji, po kilku dniach jest na stronie moje zamówienia, że jednak towar jest niedostępny. Już dwa razy się tak złapałam. Po za tym kontakt jest znikomy, nie raczą nawet poinformować że nie ma towaru. Dopiero kiedy się upomniałam dostałam odpowiedź z pustym mailem. Żenada!!!!!! Odradzam kupowanie w tym sklepie.
    Zaletyniektóre produkty są dostępne
    Wadybrak produktów, które są na stronie
  • ~Marek / 2022-07-02 18:05
    Ocena: 2.80 / 5
    Naciągacze i złodzieje. Polska to bezprawie skoro taki niby sklep funkcjonuje nadal od ponad roku nie realizując zamówień i kasując pieniądze.
    ZaletyŁatwo przyjmują cudzą kasę.
    WadyNie zamierzają realizować zleceń
  • ~Monika / 2020-09-05 10:59
    Ocena: 2.80 / 5
    Mimo deklarowanej dostępności i wysyłki w 24godziny, czekam na swoje książki już prawie dwa tygodnie. Z maili dowiaduje się tylko, że książki są wysłane z magazynu zewnętrznego (chyba z Chin). Jeśli tam zamawiać to tylko za pobraniem. Jakbym wiedziała, że będę tyle czekać zamówiłabym w empiku...
    ZaletyCena
    WadyWszystko inne
  • ~Murdock / 2012-11-30 10:57
    Ocena: 2.80 / 5
    Wybrałem ze względu na promocje, co nie zmienia faktu że i tak jest drogo.
    Zaletyczasami ciekawe promocje
    Wadyczas realizacji, ceny, obsługa
  • ~p / 2012-08-28 19:40
    Ocena: 2.80 / 5
    Towar ok niestety pierwsze zamówienie gdzieś się zapodziało i do dzisiejszego dnia jeszcze nie uzyskałem informacji z jakiej przyczyny.
    Wadybrak kontaktu
  • ~Pijar / 2012-08-17 10:47
    Ocena: 2.80 / 5
    Z merlin.pl korzystam od lat. Co roku jest gorzej - ceny przestały być atrakcyjne, a czas dostawy jest koszmarny - tak było i tym razem, czas dostawy kilkukrotnie przekroczył czas, podawany na stronie. Niestety, ciągle brak dobrej alternatywy..
    ZaletyDuży wybór towarów
    WadyBardzo nieterminowe dostawy
    2 tygodnie, za ok. 100 PLN
  • ~piotrst / 2010-09-03 14:29
    Ocena: 2.80 / 5
    Kiedyś była to najlepsza ksiegarnia internetowa -- kupowałem u nich od wielu lat. Niestety w miarę rozwoju pogarszało się ich podejście do klientów -- obecnie osiągnęło DNO. Niedotrzymywanie terminów zamówienia, wykorzystywanie mnóstwa kruczków w regulaminie (typu: skompletowanie zamówienia nie oznacza wysyłki -- bo może to potrwać nawet dwa dni robocze, zawiadamianie o niedostępności książki w ostatnim możliwym terminie, 14 DNI na zwrot pieniedzy w przypadku niedotrzymania terminu, gdy część książek przeniesie się do oddzielnego zamówienia ze względu na termin dostawy, ulegają skasowaniu rabaty związane z wielkością zamówienia itd).
    Słowem: kombinatorstwo na całej linii. Plus kłopoty z kontaktem -- 6 min oczekiwania na połączenie z konsultantem trwało raz ponad godzinę! Odpowiedzi na e-maile po kilku godzinach, albo nawet następnego dnia. PORAŻKA. Zdecydowanie nie polecam.
    Zaletyduży asortyment, niskie ceny
    Wadykiepska obsługa klientów, długie i NIEDOTRZYMYWANE terminy, zły kontakt
    jestem klientem od 2000 r, wydałem u nich kilka tysięcy złotych.
  • ~pit / 2011-11-13 13:54
    Ocena: 2.80 / 5
    Asortyment OK
    Ceny za wysokie
    Dostawa zdecydowanie za długa.
    Zaletyasortyment
    Wadyceny, czas dostawy
  • ~Sylwia / 2017-04-13 13:46
    Ocena: 2.80 / 5
    Fatalna realizacja zamówinia- 1 płyta. W dniu 4 kwietnia br. zamówiłam płytę na merlin.pl. Otrzymałam maila zwrotnego, że towar zostanie wysłany w dniu 5 kwietnia br.
    dzsiaj mamy 13 kwietnia i nic się nie ruszyło.
    W dniu 12.04 interweniowałam i otrzymałam informację, że towar zostanie wysłany po godzinie 19.00.
    Niestety nic się nie zadziało.
    Kiedy zadzwoniłam w dniu dzisiejszym, tj. 13.04 usłyszałam od konsultantki, że ona nie odpowiada za magazyn i nie pójdzie na magazyn pakować mi towar. Ona jest od udzielania informacji o statusie zamówienia.
    Żenada.
    Brak kompetencji.
    ZaletyNie widzę żadnych
    WadyBrak kompetencji, nie realizowanie zamówień, brak jakiejkolwiek reakcji na interwencję, brak odpowiedzialności
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1697
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1679
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 979
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 696
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 622
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 330
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976