strona 69 z 90
- « poprzednia
- 1 ...
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- nastepna »
-
~Karolina / 2014-01-02 23:27
z zakupionych produktów jestem zadowolona, jednak przesyłkę otrzymałam tydzień po zakupie, a miała być wysłana w 24h, kilkakrotny kontakt z BOK nic nie dał, nie umieli mi powiedzieć kiedy przesyłka zostanie wysłana -
-
~kasia / 2013-01-01 10:47
niezadowolenie Zalety-----Wadypłaciłam dwa razy za towar z jednego zamówienia- raz za płytę , drugi raz za klocki Lego -
~kramar76 / 2009-07-08 09:12
"wysyłamy w 24h " to kłamstwo. pieniądze pobrali z karty kredytowej w Poniedziałek rano a w Środę powiedziano mi że w Czwartek wyślą towa bo mieli poślizg. to się robi 72h a więc 3 razy dłużej -
~KRYSTYNA KAPUSTA / 2014-01-07 08:42
Zamówiony towar otrzymałam ale z dużym opóźnieniem. Zamówienie zostało złozone w dniu 10 grudnia a otrzymałam je po 13 dniach pomimo zapewnień , że zostanie dosłane po 6 dniach. Zaletyrealizacja całości zamówieniaWadyczas oczekiwania2 tygodnie -
~ksiazka_67 / 2010-08-05 12:54
Dwa dni temu poinformowano mnie, że Dystrybutor książki zmienił termin dostawy. Muszę czekać do 20 sierpnia, aż dojdzie. Od terminu zamówienia do dostarczenia mnie minie miesiąc. Beznadzieja. ZaletyWygodny wybór książek (Zaznaczanie ptaszkami)WadyDługi termin dostawy i niezdecydowanie dostawcyw ogóle! -
~Marcin / 2010-11-03 00:17
To już nie ten sam Merlin co kiedyś. Przeszli na masówkę, nie przejmują się pojedynczym klientem. Kupiłem na urodziny chrześnicy słownik angielsko-polski dla dzieci z płytą CD. Płyty oczywiście nie było. Zareklamowałem (przy okazji, w ramach reklamacji - jeśli ktoś nie mieszka w Warszawie, produkt trzeba przesłać pocztą), przeprosili i dostałem... słownik bez płyty. Na kolejne maile dostawałem coraz bzdurniejsze odpowiedzi. Dałem sobie z nimi spokój. Książki kupuję już tylko w Gandalfie (i tak jest taniej)
W dalszym ciągu mają szeroki wybór produktów. Łatwo poruszać się na stronie. Poza słabą jakością obsługi klienta nie do przyjęcia jest też "kombinowanie" z odrębnymi przesyłkami książkowymi i z multimediami. Pomyśleć, że na początku wystarczyło 50 zł a przesyłka była darmowa, sami (tak jak Amazon) dzielili przesyłki (żeby część wysłać szybciej) i nie brali za to dodatkowej opłaty. Ale to już tylko przeszłość.ZaletyAsortyment, łatwość zamawianiaWadydostawa, obsługa i reklamacje3 tygodnie, ok. 20 zł -
~Maria Kozłowska / 2013-09-25 22:16
Sprostowanie komentarza z 24.09.2013
Moja ocena wzrasta gdyż merlin.pl po wielu perypetiach zwrócił mi środki na konto i powrócę do nich by w innym terminie zakupić płyty z muzyką.Zaletyjednak nie betonWadyasortyment niedostosowany do różnych mozliwości finansowychjeszcze nie kupiłam -
~Mariusz / 2021-12-13 17:17
30.11.2021 Zaplacone zamowienie do dzisiaj tj.13.12.2021 brak dostwy OSZUSCI -
-
~MarkyMark / 2011-06-07 14:02
Od tygodnia próbuję reklamować książkę - brakowało kartek. Wiadomo - chcę szybko, to idea netu. Szukam telefonu - brak, ok, jest czat, siadam do czatu - pani mnie spławia, zębym napisał maila, piszę maila, pani mnie spławia bo nie ma numeru zamówienia, podaję numer zamówienia, pani mnie spławia , bo nie ma loginu, podaję login, pani mnie spławia, bo trzeba to wysłać z maila, z którego się logowałem (to nic, że wysyłąm z danych firmy, któa była u nich na fakturze). Stracone 5 dni!!!! I nawet nikt nie zapytał w czym jest problem!!! To tragedia - tak złej obsługi mogę oczekiwać od Urządu w PRL lat 60 ale nie nowoczesnego sklepu, któy chciałby być polskim Amazonem. ŻENADA Zaletyniewiele, dostępność z paska mojej przeglądarki i szerokość ofertyWadydo czasu reklamacji tylko nie za wysoka cena i czas oczekiwania, bo wielu rzeczy nie mają na półkach5 dni -
~mati / 2007-12-19 17:26
Witam, nigdy tam nie kupowałem bo uważałem ze ceny mają za wysokie ale myslałem ze za tymi cenami stoi jakość obsługi, jednak jakie było moje zdziwienei po słożeniu zamówienia, zero odzewu na maile, telfon 24h na dobe zajęty, z 3 płyt jakie zamówiłem wysłali mi 2 i powiedzieli bym sobie zamówił jeszcze raz tą jedną niestety na moje pytania co z kosztami przesyłki juz mi nikt nie odpowiedział :/ jeden wielki zlew klienta NIGDY WIECEJ TAM NIC NIE ZAMÓWIE a teraz pewnie bede walczył o moje pieniądze bo dział reklamacji ma ten sam numer tel co BOK wiec nie ma szans na dodzwonienie się :/ niech nikt tam nic nie zamawia jest wiele sklepów które mają dużo lepsze ceny i lepszą obsługe a tutaj masakra ZaletyasortymentWadycała resztanei odbiore nawet paczki -
~mucher / 2009-04-15 15:31
Drugim plusem jest to, że można wymienić na gotówkę mile z Miles&More (i innych programów lojalnościowych).
Co do wad: Nie są tani - ten sam koszyk książek w Merlinie kosztował 130 zł, w kolejnym sklepie - 115 złotych. Podobnie jeśli chodzi o inne produkty. Do tego rozbijają zamówienie z różnych działów na kilka zamówień, co podbija koszty dostawy.
Kolejna rzecz - nieterminowość. Z czterech ostatnich zamówień ŻADNE nie było zrealizowane w 24 godziny - a trzy z nich wysłane kilka- lub więcej dni po obiecywanej dacie wysyłki. Po co płacić za priorytet i kuriera, skoro na wysyłkę trzeba czekać dobry tydzień?ZaletyasortymentWadyceny, nieterminowość -
~Piotr / 2012-03-26 21:11
Z moich kontaktów z Merlinem wynika, iż pierwszą i jedyną reakcją tego sklepu na problem jest anulowanie zamówienia, więc zgodnie z ich filozofią ja anulowałem ich sklep z moich zamówień.
Pod koniec lutego złożyłem zamówienie na kilka książek w tym książkę, o której wiedziałem, że wydawca planuje wydać ją w połowie marca. Jednak ponieważ Merlin miał ją w ofercie, to zamówiłem. W końcu duży sklep może mieć jakieś układy z wydawcą, nie mnie w to wnikać. W czasie kiedy składałem zamówienie książka u wydawcy miała promocyjną przed sprzedażową cenę około 120 zł. Podobną cenę miał Merlin więc stwierdziłem, że kupię u nich i przy okazji zamówienia dorzucę parę innych pozycji, tak że łącznie zamówienie wyszło ponad 200pln. Za zamówienie zapłaciłem z góry.
Niestety, po oczekiwaniu kilkudniowym dostałem informację że mają problemy z realizacją zamówienia. Napisałem im maila, w którym zwróciłem uwagę, że książka jest dopiero w planach wydawniczych i jeżeli na tym polega problem, to jestem gotów poczekać aż zostanie wydana.
Poinformowano mnie żebym zalogował się na konto i przy zamówieniu wybrał opcję że jestem gotów na dłuższe oczekiwanie na skompletowanie zamówienia. Po tym jak wybrałem tę opcję, po dwóch czy trzech dniach ku mojemu zdziwieniu anulowano moje całe zamówienie.
Mimo moich maili i naprowadzania na problem, że książka czeka na wydanie, nie dostałem żadnego komentarza ani wyjaśnienia, ot "towar niedostępny". Tak jakby nawet nikt nie spróbował tego potwierdzić i zorientować się jak można problem załatwić. Odniosłem wrażenie, że pani w biurze czyta tylko nagłówki maili, a wszystkie problemy załatwia na sucho bez zaangażowania. Jakbym był petentem w urzędzie.
Cały problem z zamówieniem tej książki jest taki, że mogłem tą książkę zamówić w podobnej cenie co w Merlinie ale u wydawcy (wydawca oferował nawet darmową przesyłkę). Oczywiście im bliżej oficjalnego terminu wydania tym cena u wydawcy rosła, więc w momencie kiedy dostałem zwrot gotówki książka kosztowała już 135zł, zaś docelowa cena książki to 149zł. Po prostu przez Merlina straciłem szansę na korzystny zakup książki, a jedyna reakcja z ich strony, to gonienie w piętkę z anulowaniem/nieanulowaniem zamówienia lub suchymi mailami, że mogę ponownie złożyć zamówienie (ale oczywiście bez głównej pozycji).
Dobry sklep starając się zachować twarz sprzedałby mi książkę po cenie po której przyjął zamówienie, zwłaszcza że to ewidentnie z jego winy straciłem szansę na dobrą cenę u wydawcy. Moje zamówienie opiewało na ponad 200zł, więc na pewno, nawet jeśli nie zarobiliby planowanej marży, to nie straciliby na nim.
Ja nie wiem czy na dłuższą metę opłaciło im się olanie mnie, bo właśnie stracili klienta, który przez około 10 lat kilka razy w roku regularnie składał zamówienia. Moim zdaniem to "głupia" oszczędność, jeśli nie chce się odpuścić kilkunastu złotych marży, żeby nadrobić własne błędy, lecz woli stracić klienta.
Nie sztuka zbierać dobre dobre opinie kiedy samo wszystko idzie dobrze, sztuka je zdobywać gdy pojawiają się problemy. Jak widać Merlin nie bierze odpowiedzialności za swoje błędy, i w razie problemu zostawia klienta "na lodzie".ZaletyŁatwość zamawianiaWadyBałagan w opisach produktów
Błędna informacja o dostępności produktów
Biuro obsługi nie próbuje rozwiązać problemów, podstawowa opcja przy problemach to anulowanie -
~Quizicalman / 2012-02-17 09:25
W tym roku obsługa w serwisie strasznie się popsuła. Dwukrotnie bowiem zmuszony zostałem do zamawiania tego samego artykułu. Na początku jak go zamówiłem, w sprzedaży były trzy sztuki. Moje zamówienie zostało anulowane z braku produktu, lecz po zalogowaniu na stronę wciąż był dostępny w liczbie trzech szt. Podczas rozmowy z konsultantem zostałem poinformowany, że albo zaszła pomyłka, albo sam zrezygnowałem. Zmuszony zostałem do zamówienia produktu ponownie. Tym razem otrzymałem przesyłkę po dość długim czasie realizacji. Uznałem, że opóźnienie mogło być spowodowane złymi warunkami pogodowymi. Nieoficjalnie otrzymałem informację, że po prostu moje zamówienie gdzieś się zawieruszyło i dlatego przesyłka została wysłana później. Jeżeli chodzi o jakość przesyłki- bez zastrzeżeń, dobrze zapakowana i dostarczona. Obsługa klienta- duże zastrzeżenia. Według mnie powinienem zostać poinformowany o opóźnieniu. ZaletyDobrze zapakowana i dostarczona przesyłka kurierska.WadyObsługa klienta niezadowalająca. osoba z którą rozmawiałem, w ogóle nie poinformowana, wciąż powtarzająca o sprawdzeniu zamówienia w serwisie.Produkt mam już od około dwóch tygodni. Zakupiony za 80zł plus koszt przesyłki kurierskiej. -
~Radosław Grzybowski / 2012-06-19 15:12
Dlaczego muszę opłacać kuriera skoro zamówiłem jedną płytę CD z muzyką? Czemu jednej płyty albo nawet dwóch- nie wysłać pocztą? Nie chcę płacić za płytę 75% drożej tylko dlatego, że dostarcza ją kurier. Zaletymniejszy koszt pozyskania dla klientaWadybiurokracja poczty?Tubular Bells III >>>wartości 21,49 zł (+16zł kurier !) -
~rybar / 2011-07-31 11:12
Zamówienie złożyłem 23.07 na książkę,płytę CD,kartę pamięci i wodę toaletową.Na początku okazało się,że zamówienie podzielą na dwie przesyłki płatne oddzielnie każda!!!29.07 dostałem maila z informacją,że na wodę toaletową trzeba będzie czekać jeszcze 14 dni,jeśli w ogóle będzie osiągalna(w momencie zamawiania czas oczekiwania do 5 dni).Z zamówienia ,w którym była woda i karta pamięci zrezygnowałem,a druga paczka z książką i płytą nadal nie została wysłana.Reasumując:bardzo duże koszty wysyłki,brak dostępności towarów i przedłużająca się dostawa spowodowały,że był to mój ostatni zakup w Merlinie. WadyDuże koszty wysyłki,brak towaru,długi czas dostawy -
~Xde / 2022-01-20 16:31
Niestety poniższe opinie to sama prawda, czekam na jakiekolwiek info o zamówieniu zlozonym prawie 2 tygodnie temu i zero odzewu, nie reagują na maile i wysyłają automatyczny mail z info że maja problemy logistyczne. Tyle. Tragedia. Tak jak wiele razy stamtąd zamawiałam tak jest to już mój ostatni raz. A telefon nie działa...nie kupujcie tam. WadyBrak kontaktu z klientem, brak informacji o dostawie po złożeniu zamówienia, zero informacji. -
-
~Agata / 2018-08-20 22:34
W Merlinie zamawiałam regularnie od dłuższego czasu i dotychczas byłam zadowolona. Tym razem jestem zdegustowana! Najpierw bardzo długo kompletowano przesyłkę (musiałam dzwonić i mailować w tej sprawie, gdyż przysłano tylko lakoniczną wiadomość), potem okazało się, że brakuje jednego z zamówionych produktów i nie można go zamienić na inny, wreszcie - że paczki nie mogę odebrać w kiosku, który figuruje na stronie jako miejsce odbioru i gdzie dotychczas było to możliwe. Poproszono mnie o wskazanie innego kiosku, choć ten też już nie był partnerem księgarni. Do trzech razy sztuka-jutro nareszcie mam odebrać przesyłkę, na którą czekam 2 tygodnie. -
~am / 2011-03-17 11:10
zamówiłam produkty z oferty dostępnej w 24 H. Zamówienie opłaciłam, po czym zaniepokojona brakiem dostawy po 3 dniach sprawdziłam co się dzieje. Merlin dokonał zwrotu przelewu bez poinformowania mnie o tym!!!!!!!! a w statusie wpisali oczekiwanie na zapłatę!
a paczkę (ponownie przeze mnie opłaconą) planują wysłać po 14 dniach od pierwotnego zamówienia.............. z prezentem nie zdążę. NIE DOTRZYMUJĄ TERMINÓW I NIE INFORMUJĄ.... kiedyś przynajmniej była informacja o zwłoce w dostawie, teraz nic. Coraz gorszy sklep. -
~andr / 2007-08-11 23:05
Zamowilem w Merlin.pl dosyc droga ksiazke. Mial to byc prezent urodzinowy. Zamowienie zlozylem odpowiednio wczesniej, bo juz raz mialem z tym sklepem do czynienia (opoznienie przesylki). Wszystko mialo byc pieknie: papier ozdobny, dedykacja, etc. Zamowienie mialo byc zrealizowane w ciagu 3-5 dni. Za zamowienie zaplacilem z gory karta kredytowa. Po ponad tygodniu oczekiwania, Biuro obslugi klienta laskawie sie do mnei odezwalo ze stwierdzeniem, ze towar zostal uszkodzony i nie mogli zastapic go nowym, w zwiazku z tym anuluja moje zamowienie. Przepraszamy i tyle. Przypominam, ze zamowienie zostalo oplacone. Nigdy nie mialem podobnych przebojow z Amazonem!!! Napisalem mail do Biura obslugi klienta z zapytaniem "co w takim razie zmaierzaja zrobic", w odpowiedzi skierowano sie do mnie jak do kobiety (a kazdy mail podpisuje imieniem i nazwiskiem z koncowka -ski!) i powiedziano, ze towar jest w ofercie i mozna ponowic zamowienie. Nikogo jednak nie interesuje to, ze urodziny odbyly sie bez prezentu, a ja strzepie sobie nerwy po dzis dzien czekajac na kolejna odkrywcza i pelna respektu wiadomosc z biura obslugi klienta. Nie polecam tego sklepu. Szkoda zdrowia. Zaletydosc bogata ofertaWadypolowa rzeczy niedostepna w magazynie i sprowadzana, co powoduje opoznienia w ealizacjinie mam produktu -
~beata / 2021-05-25 19:30
na realizacje mojego zamówienia czekam już półtora tygodnia, brak reakcji na meile, a telefonicznie nie można się połączyć ZaletybrakWadyignorancja wobec zamawiajacych
strona 69 z 90
- « poprzednia
- 1 ...
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- nastepna »