Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Merlin.pl opinie

Ocena na podstawie 1789 opinii

3.96 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    3.79
  • Dostawa
    3.89
  • Poziom cen
    3.81
  • Łatwość zamawiania
    4.31
  • Asortyment
    4.13

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Yanusz / 2014-06-09 05:47
    Ocena: 3.20 / 5
    DOSTAWA KSIAZEK PRZEZ POCZTEX TRWALA 14 DNI A NIE 4 DNI ROBOCZE. BARDZO SIE ROZCZAROWALEM.KONTAKT Z WASZYM ODZILEM OBSLUGI NIE ZAWSZE DOSTALEM ODPOWIEDZ NA EMAIL.
    435 zl
  • ewa andaszek / 2011-12-22 19:13
    Ocena: 3.20 / 5
    Asortyment - zawsze znajduję to czego szukam
    Łatwość zamiawiania - internet szybko i sprawnie
    Poziom cen -książki są bardzo drogie, ale tak jest wszędzie
    Dostawa - ostatnio żeby nie płacić poczwórnie za dostawę zostałam zmuszona do odbioru
    osobistego zamówionych towarów (nie mieszkam w Warszawie, kolejka na ulicy po odbiór).
    Posiadanie przez Was dwóch magazynów i innego sposobu pakowania jest Waszym problemem,
    a nie moim dodatkowym kosztem.
    Obsługa i reklamacja - w punkcie odbioru OK, natomiast rozmowa z panią z biura obsługi klienta
    - dyskwalifikacja waszej firmy. Odpowiedź, że jak mi się nie podoba to nie muszę u was kupować
    jest skandaliczna. Oczywiście nie muszę i już kupować nie będę. Jeden klient mniej.
  • untrue / 2009-03-27 19:39
    Ocena: 3.20 / 5
    Zamówiłem produkt "Hasbro Play-Doh - Ośmiornica" przy którym widniał napis "wysyłamy w ciągu 24 godzin. Od razu po złożeniu zamówienia zapłaciłem przez mTransfer. Po upływie 5 dni napisałem emaila, w którym proszę o wyjaśnienie o co chodzi ? W odpowiedzi dostałem systemowego emaila, że produkt jest wysyłany, bez przepraszam czy chociaż ludzkiego potraktowania i odpisania na emaila. Zaczynają traktować klientów jak debili, którzy i tak kupią, więc nie ma po co normalnie ich traktować. To mi przypomina działania monopolistyczne z innej znanej firmy....
    ZaletyCeny, asortyment
    WadyObsługa klienta, czas realizacji
    Jeszcze czekam.... 66,50 + wysyłka
  • ~1mario / 2017-12-05 19:07
    Ocena: 3.00 / 5
    Kupujesz 19.11.2017 dzisiaj jest 5.12.2017 a towaru ani pieniędzy nie ma. Przy zamówieniu towar był później przez przypadek po wysłaniu maila dowiedziałem się, że zamówienie anulowano. Powód nie ma towaru za dwa dni towar sie pojawił ale oczywiście do mnie nie trafił. Dzwoniłem 2 razy - totalne lekceważenie, poprosiłem o kontakt telefoniczny kierownika - rzekomo napisał maila - którego nie otrzymałem. Pieniądze zostały przelane z konta bankowego a tu podobno nagle chcą ode mnie potwierdzenie numeru rachunku. Totalna próba oszustwa. Uważajcie na sklep merlin.pl
    WadyBrak kompetencji pracowników.
  • ~a_jaski / 2015-10-14 09:39
    Ocena: 3.00 / 5
    Ostatnio Merlin.pl zaczyna kolowialnie mówiąc lecieć w balona z klientami ! Na witrynie sklepu prawie wszystek towar znakują "Dostępne - wysyłamy do 24H", poczym po złożeniu zamówienia na taki towar i zainkasowaniu zapłaty, bezczelnie informują "czekamy na ...", a po kolejnych kilku dobach czekania propnują obcięcie zamówienia do 1/3÷1/2 zamówienia...
    Zaletyże jest na rynku od bardzo dawna i że (jeszcze) ma jakieś tradycje
    Wadypogarszająca się obsługa Klienta, coraz bardziej pogarszająca się terminowość realizacji zamówień
  • ~Andrzej / 2019-05-29 16:22
    Ocena: 3.00 / 5
    Koszmarnie długi (17 dni) czas oczekiwania na przesyłkę, której nadal nie otrzymałem.
    Na maile z zapytaniem żadnych odpowiedzi?!
    Ostrzegam ! Szukajmy innych księgarni.
    Zaletybrak
    Wadyniesolidny sprzedawca
  • ~Aza / 2014-12-01 21:22
    Ocena: 3.00 / 5
    Obsluga w punkcie odbioru bardzo uprzejma, niestety zamiast zamowionego kremu na noc otrzymalam krem na dzien do zupelnie innego rodzaju cery !
  • ~biba79 / 2011-12-08 15:07
    Ocena: 3.00 / 5
    Fatalna możliwość reklamacji. dziesiątki telefonów i listów. Koniec z zapłatą z "góry". Przyślą - zapłacę. ale żadnych przelewów, bo robią w "konia'
  • ~blanka2012 / 2012-03-07 14:23
    Ocena: 3.00 / 5
    Zbyt długi czas oczekiwania na przesyłkę - tłumaczenie personelu: przelew bankowy "idzie" 3 dni robocze- co jest doprawdy śmieszne żeby taki kit ludziom wciskać, zamawiałam w merlinie bo zależało mi na czasie, postanowiłam dopłacić do towaru ale mieć go szybciej(podczas składania zamówienia widnieje określony czas realizacji zamówienia-który okazał sie nieprawdziwy)- wielce się rozczarowałam
  • ~Bogdan / 2014-10-13 08:38
    Ocena: 3.00 / 5
    Jestem długoletnim klientem Merlina, ale ostatnio srodze się na nim zawiodłem - w kolejną rocznicę pierwszych u nich zakupów obiecano mi 10 % rabat przy zakupach wykonanych w ciągu miesiąca. Zamówienie złożone, opłacone i dostarczone, ale bez rabatu. Kilkakrotne próby kontaktu w tej sprawie bezskuteczne. Taki chwyt marketingowy?
    Jestem obrażony na ten sklep! "Do Bydgoszczy będę jeździł..."
  • ~brch / 2019-12-21 00:20
    Ocena: 3.00 / 5
    porażka!!!!!!!!!!!!! nie polecam zero kontaktu telefonicznego gra tylko muzyczka, na meile odpowiada automat, sprzedają towar którego nie maja a niby jest dostępny moje zamówienie anulowali
    a na pieniądze czekam
    Zaletyzero
  • ~cinammongirl / 2015-09-14 21:03
    Ocena: 3.00 / 5
    Uważam,że od ponad roku Merlin. pl nie radzi sobie ze swoją popularnością i ilością zamówień. Po prostu nie wyrabiają się czasowo.
    ZaletyCzasem atrakcyjna cena
    WadyDługi czas kompletowania zamówienia
  • ~Dariusz Laskowski / 2012-08-24 08:42
    Ocena: 3.00 / 5
    Jestem zadowolony z asortymentu. Nie jestem zadowolony z terminu dostawy (wysyłka została przekazana kurierowi w ostatnim możliwym terminie), nie jestem również zadowolony z dostawy, która miała być następnego dnia, a odbyła się po czterech dniach i to w godzinach innych, niż były uzgodnione z kurierem. Bardzo jestem niezadowolony z faktu, że o problemach z płatnością (dokonywałem jej kartą), dowiedziałem się dopiero tydzień od złożenia zamówienia, co automatycznie wydłużyło czas oczekiwania na realizację przesyłki. Więcej nie będę korzystał z zakupów w tej opcji. Już lepiej (chyba) wybrać opcję odbioru towaru w punkcie. Dobrze by było, aby o problemach z dostawą kurierem była informacja na stronie, co pozwoliłoby na uniknięcie wielu kłopotów.
    ZaletyAsortyment zgodny z zamówieniem, bez wad.
    Wadybrak wcześniejszej informacji o kłopotach z płatnością (na stronie było potwierdzenie jej dokonania), Zbyt długi okres oczekiwania na realizację zamówienia. Fatalna dostawa towaru (dłużej niż pocztą i w godzinach, które były rozbieżne z umówionymi z przedstawicielem kuriera. Nie przekazanie kurierowi prze slkep Merlin, moich pełnych danych teleadrsowych.
    Dwa tygodnie
  • ~Ela / 2012-12-23 16:40
    Ocena: 3.00 / 5
    Sklep ok. Kupowałam książki na prezent, niestety dotarły po terminie.
    Zaletyduży wybór książek
    WadyDługi czas realizacji
  • ~Elżbieta / 2013-09-12 18:17
    Ocena: 3.00 / 5
    Bardzo zła komunikacja szczególnie mailowa.
    Zaletybrak
    Wadykomunikacja
  • ~ja612 / 2011-07-26 14:36
    Ocena: 3.00 / 5
    Panie z biura obslugi klienta w ogole nie przejmuja sie niczym, nie udzielaja nawet najprostszych informacji dotyczacych terminu zrealizowania zamowienia, jesli przewidywany termin zostale przekroczony.
  • ~Jacek / 2019-03-01 13:00
    Ocena: 3.00 / 5
    Po tygodniu oczekiwania na rozpoczęcie realizacji otrzymałem informację, że jednak nie mają tego towaru. Jakaś kpina a nie sklep.
    Wadyobsługa gorsza niż w jakimś sklepie chińskim, sprzedają towar którego w rzeczywistości nie mają!
  • ~Jan / 2012-12-14 13:40
    Ocena: 3.00 / 5
    Otrzymałem ZWROT WYSŁANEJ PACZKI Z REKLAMACJĄ.
    NIE PRZYJĘLI MOJEGO ZWROTU , MIMO UPRZEDZENIA MAILEM.
    PODOBNIE SKANDALICZNEGO TRAKTOWANIA DAWNO NIE DOŚWIADCZYŁEM.
    Wadyodmowa przyjęcia zwrotu !!!! odesłanie go na mój koszt !!!
  • ~Joanna / 2019-02-15 22:45
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie polecam. Zamówiłam książki na które czekałam 3 tygodnie i się nie doczekałem.Teraz już trzeci tydzień czekam na zwrot pieniędzy.
    Obsługa fatalna jakby za karę pracowali
  • ~Joanna S. / 2019-05-24 11:19
    Ocena: 3.00 / 5
    Sklep mam wrażenie z obsługą klienta zatrzymał się w poprzedniej epoce. Książki według informacji księgarni dostępne od 15.05 nie zostały wysłane. Na maila owszem wpływa informacja o przesunięciu terminu wysyłki na 21.05 ale wysyłka nie następuje o czym księgarnia nie jest łaskawa poinformować w ogóle. Na maila z zapytaniem o stan realizacji zamówienia nie otrzymałam odpowiedzi. Po 15 minutach oczekiwania na połączenie z Infolinią uzyskałam informację, że sklep w tej chwili nie wysyła żadnych zamówień, ponieważ mają inwentaryzację! Nie ma o tym oczywiście wzmianki na stronie a jedynie reklama sugerująca zakupy na dzień dziecka (w takim tempie dzień dziecka spokojnie można przesunąć na gwiazdkę). Pani na Infolinii poinformowała, że zamówienie PRAWDOPODOBNIE zostanie wysłane w przyszłym tygodniu a zakładam, że ową jakże pewną informację zaczerpnęła z widoku za oknem. O ile jestem w stanie zrozumieć, że w przypadku większego zamówienia mogą pojawić się jakieś poślizgi terminowe to już braku rzetelności i informowania o tym klienta zdecydowanie nie. Nie polecam.
    Zaletyduża ilość artykułów
    Wadybrak komunikacji z klientem i rzetelnej informacji o stanie zamówienia
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1697
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1678
Gandalf.com.pl
Ocena: 4.66, ilość opinii: 1298
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 979
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 696
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 622
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4591
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4450
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3923
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3500
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2972