strona 32 z 90
- « poprzednia
- 1 ...
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- nastepna »
-
~Marta / 2014-01-28 09:18
Kupuję tu od dawna. Polecam. -
-
~Kaisa / 2014-01-23 08:38
Jestem bardzo zadowolona z transakcji. Książka, którą zamówiłam była do odbioru w wybranym przeze mnie punkcie następnego dnia. Cena też była konkurencyjna. Polecam Zaletyczas dostarczenia do punktu odbioru, cena produktuWadybrak2 tygodnie, około 40 zł. -
~ania / 2014-01-23 08:15
wszystko super polecam -
~dorisos / 2014-01-21 19:16
Jestem bardzo zadowolona z Merlina. Od kilku lat zamawiam ksiązki ktore sa tansze niz w innych sklepach internetowych. Bardzo dobra obsługa, duzy wybór asortymentu. Polecam ZaletySzybka realizacja zamówieniaWadyBrakod tygodnia -
~Karolina. T / 2014-01-20 19:43
co to ma być , co to ma być zamówienie nie zostało zrealizowane , anulowali je , wstyd i hańba , skandal z czego mam być zadowolona no z czego , to było zaznaczyć , że produkt niedostępny jeszcze przed moim zamówieniem nic nie robicie lepiej weźcie się do roboty , brak słów .Zalety-Wadyobsługa klienta , brak towaru- -
~wojdyk / 2014-01-17 09:47
Dobry sklep.
Intuicyjna obsługa
Dobry czas realizacjiZaletyjw -
~Barbara Nicholas / 2014-01-16 06:27
Mieszkajac poza granicami Polski regularnie robie zakupy w Merlinie i jestem zadowolona zarowno z artykulow, ktore kupuje jak i obslugi. Polecam Merlin jako bezproblemowy sklep. -
~Bożena Kulik / 2014-01-13 18:25
Rewelacyjna, profesjonalna obsługa, szybka dostawa, szeroki wybór produktów, dogodne oferty dostawy, przystępne ceny. Polecam! Zaletyceny, produkty w szerokim wyborze, wybór dostawyWadybrakpłyty, od ok. miesiąca, ceny różne (np. hobbit blu-ray 3d ok. 175 zł) -
-
~Danuta Szczypa / 2014-01-13 13:45
Jestem bardzo zadowolona z obsługi zamówienia. Zaletyszybko, bezpłatnie, sympatyczny sprzedawca -
~katras / 2014-01-12 18:54
Bardzo szybka dostawa do punktu obsługi klienta, dużo punktów osobistego odbioru. -
~Ewa / 2014-01-10 09:24
Rewelacyjna obsługa, jestem częstym klientem i zawsze jest to robione perfekcyjnie. Przy dużym asortymencie towarów i znośnych cenach jest to sklep godny polecenia. ZaletyPerfekcyjna obsługa.WadyBrak.Kupuję książki i płyty , ceny "normalne",produkty trwałe. -
~Jolanta Dorynek / 2014-01-08 11:10
jestem bardzo zadowolona. Polecam wszystkim Zaletyduży wybórWadybrakFilmy , rózne ceny -
~jerzyand / 2014-01-08 10:26
Zakupiony towar przysłany został zgodnie z zamówieniem. Dostawa w terminie. ZaletyPewność zakupu. niższa cena.Towar tańszy razem z dostawą, niż w okolicznych sklepach. -
~Halina / 2014-01-07 09:24
Bardzo lubię ten sklep z uwagi na szeroki asortyment i łatość wyszukania, kupuję tam 2-3 razy w roku Zaletyduży asortyment, produkty z wielu przedziałów cenowychWadybrak -
~KRYSTYNA KAPUSTA / 2014-01-07 08:42
Zamówiony towar otrzymałam ale z dużym opóźnieniem. Zamówienie zostało złozone w dniu 10 grudnia a otrzymałam je po 13 dniach pomimo zapewnień , że zostanie dosłane po 6 dniach. Zaletyrealizacja całości zamówieniaWadyczas oczekiwania2 tygodnie -
~monikack / 2014-01-05 12:28
Mój ulubiony, niezawodny sklep internetowy :) Zaletyszybka i sprawna wysyłka towaru, atrakcyjna cena, dobry kontaktWadybrak -
-
~Marcin / 2014-01-03 17:28
zamowilem produkty dostepne w "24h" na ponad tydzien przed swietami, wybralem drozsza opcje przesylki "24h". calosc dotarla po tygodniu, informacja o mozliwych opoznieniach byla widoczna dopiero po kilku dniach, gdy nie moglem juz zamowic gdzie indziej. dotychczas takich numerow Merlin nie robil :-( Zaletyduzy wybor, rekomendacjeWadybrak rzetelnego informowania o molziwych opoznieniach, BOK - nieosiagalnykilka tygodni -
~Karolina / 2014-01-02 23:27
z zakupionych produktów jestem zadowolona, jednak przesyłkę otrzymałam tydzień po zakupie, a miała być wysłana w 24h, kilkakrotny kontakt z BOK nic nie dał, nie umieli mi powiedzieć kiedy przesyłka zostanie wysłana -
~Katarzyna Piotrowska / 2014-01-02 13:36
Jestem bardzo rozczarowana sklepem Merlin.
Zamówiłam kilka pozycji w sklepie na tydzień przed wigilią i jedna z rzeczy które zostały przysłane była inna. Na odpowiedź ze sklepu czekałam 2 dni. W mailu napisano,że przepraszają, proszą o odesłanie na mój koszt i wymienią na właściwy jeśli będzie dostępny. Oczywiście wszystko potrwa >2 tygodni. Poczułąm sięjakby powiedzieli "przepraszamy, mamy w d...e,że Ci na tym zależało". Jeśli nie było tego towaru (a jestem pewna,że tak było, liczyli na to że nie zauważe i pozbędą się tego nie szło), to mogli zadzwonići mi powiedzieć. Znalazłabym gdzieś indziej. Stracili kolejną klientkę i jeśli tak traktują wszystkich klientów,to myśle,że nie jestem ostatnia. Na pewno moi znajomi już tam też nie zajrzą.Zaletyniektóre towaryWadyignorancja klienta, cwaniactwo -
~adam malcherek / 2013-12-30 14:41
polecam ZaletysameWadybrak3 tygodnie
strona 32 z 90
- « poprzednia
- 1 ...
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- nastepna »