Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Majer Bus opinie

Ocena na podstawie 117 opinii

2.43 / 5

  • Poziom cen
    2.77
  • Oferta
    2.53
  • Jakość obsługi
    2.12
  • Wygoda
    2.55

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mery / 2024-10-12 16:17
    Ocena: 1.75 / 5
    Autobus linii majer z godziny 15:20 nie jechał . Czekałam do godz 16:05 pytając kierowcy dlaczego jego poprzednik nie jechał odpowiedział , że z kąt on może wiedzieć . Jest już zimno , a co będzie jak będzie zima ? Jestem zbulwersowana z tego powodu . Nie dam , ani jednej gwiazdki
    ZaletyBrak
    WadyNie dyspozycyjność
  • ~Przemek / 2022-06-14 11:50
    Ocena: 1.75 / 5
    Nie polecam tych Lini autobusowych, kupiliśmy z Żoną bilety z Zakopanego do Krakowa chcieliśmy wysiąść bliżej miejsca które nam odpowiadało i był przestanek kierowca nie pozwolił nam zabrać naszego bagażu i kazał nam jechać na dworzec.... Świnie zatrudniają te linie bez podejścia do ludzi przewóz dnia 14.06.2022 wyjaz z Zakopanego ok godzinie 10rano
    WadyNie miły kierowca
  • ~Iga / 2024-11-13 16:31
    Ocena: 1.67 / 5
    Dzisiaj jechałam kursem z Nowego Targu do Krakowa z godziny 15:25 i kierowca obsesowo zażądał ode mnie zakończenia rozmowy telefonicznej, albo zmiany miejsca w autobusie. Dlaczego nie ma takiej informacji na autokarze, że nie wolno prowadzić rozmów (zaznaczam, że w prawie pustym autobusie!), ani żadnych piktogramów o takiej treści. Kierowca stwierdził, że słuchanie mojej rozmowy nie jest dla niego przyjemnością. No cóż... dla mnie przyjemnością nie było słuchanie włączonego radia, którego on słuchał, ani siedzenie w nagrzanym dogranic możliwości i intensywnie wyperfumowanym autokarze. Nie pisałabym tego maila, ale nie pierwszy raz jadę tą linią i zdarzalo mi się wielokrotnie, że to kierowcy prowadzili rozmowy telefoniczne, podobnie było z innymi pasażerami. I nikt nie miał do nikogo pretensji.
    Kolejnym razem planując podróż nie wybiorę Państwa firmy i nie będę jej polecać
    ZaletyCeny
  • ~Anna / 2025-03-27 18:11
    Ocena: 1.50 / 5
    Dzisiejszy autobus z Zakopanego odwolany, dzieki firmie uciekl mi pociag z krakowa, zabraklo mi 2 min.
  • ~Ewa / 2022-10-11 19:01
    Ocena: 1.50 / 5
    Kierowcy mega cHAMSCY Cham I chamem pogania. Nie znają swoich obowiązkó Lekceważą pasażerów. Zachowują się jakby byli u siebie w stodole a nie w miejscu publicznym, w pracy. Rozmawia bez żadnych skrupulow przez telefon ,prywatnie. Praktyc,nie cała droge limanowa- krakow, z wykrzynikami że śmiechami. Na cały głos Sie drze i cały autobus musi słuchać albo radio sobie puszczają na cały regulator i każdemu nad głową wyje radio czy ktoś chce czy nie chce słuchać- nie da się miejscowo wyłączyć a kierowca nie reaguje jak pasazera jak zgkasza uwagę o wyciszeniu radia. Lekcewazy oasazera i radio ryczy dalej i to jest torturowanie ludzi. Jak światło jest ostre. To mu na zamknąć oczy ale jak dzwiek wyje to uszu nie da się zamknąć!!! Terroryści.jak chcesz jechać to musis, sie podporzadkowac PANU kieriwcy. Biletów nie dają. Wbija kase beż slowa. Jak ktos chce bilet to jest zgroza i musi sie gesto tlumaczyc po co chce bilet a tu na stronie fb maxbus straszy kontrolami biletowymi i zrzuca odpowiedzeilośc na pasaż
    ZMIAST dodać kurs to bus zabiera 200 % dopuszczonej ilości pasażerów, ludzie jak śledzie , z łokcjem sąsiada w oku. I tak się odbijają na zKretach od ściany dosciany a przeciazony autobus jedzie że śmiercią w zawody.
    Nasakra
    ZaletyBrak
    WadyW.W
  • ~krawiec / 2023-03-19 12:58
    Ocena: 1.50 / 5
    Niestety Pan kierowca bardzo nieuprzejmy i niepomocny nie pomogl nawet wlozyc walizki widzac ze jest bardzo ciezka i jest malo miejsca brak profesjonalizmu
    Zaletybrak
    Wadykierowca
  • ~Nicram81 / 2023-06-05 23:47
    Ocena: 1.50 / 5
    Autokar jechał do Zakopanego około 3 godzin
    Bilet kosztował 29zl
    Autokar posiadał toaletę ale była zamknięta na klucz????????????????????????
    Ja, żona i 2 dzieci łączny koszt 116zl i nie można zrobić siku. My dorośli wytrzymamy ale dzieci ????????
    Zrozumiał bym gdyby nie było by wogole toalety, ale była.
    Jakiś idiota podjął decyzję by je zamknąć a za bilet kasuj po 29zl.
    A myślałem że PRL się skończył
    ZaletyNormalny autor
    WadyZamknieta toaleta
    Wifi nie działa
  • ~Ola / 2019-11-14 22:06
    Ocena: 1.50 / 5
    Mimo zakupionych biletów przez internet nie zostawiliśmy wpuszczeni do autobusu, gdyż kierowca sprzedaż więcej biletów niż powinien.
    Brak indywidualnego podejścia do klientów, firma nie chce zwrócić biletów za niewykonaną usługę.
    Już nigdy więcej nie pojedziemy tym przewoźnikiem, jeśli macie wybór to nie kupujcie biletów przez te firmę.
    Ostatecznie pojechaliśmy busem z firmy Szwargopol kilkanaście minut później, polecam, zero problemów.
    ZaletyBrak
    WadyCałe mnóstwo
  • ~Ola / 2019-11-14 22:15
    Ocena: 1.50 / 5
    Mimo to, że kupiliśmy bilety przez internet. Nie mieliśmy możliwości przejazdu.
    Kierowca sprzedał więcej biletów niż miejsc w autobusie.
    Dodatkowo firma nie chce zwrócić pieniędzy.
    Nie polecamy tego przewoźnika.

    ZaletyBrak
    WadyNa każdym kroku
  • ~Vince / 2021-06-23 16:48
    Ocena: 1.50 / 5
    Terrible customer care service. I have sent them circa 6 emails they never replied. I had an issue with their online refund system and they haven’t even acknowledge my request. Don’t expect any assistance or communication with them. I DON’T RECOMMEND MAJER.
  • ~Agnes / 2020-03-05 17:49
    Ocena: 1.25 / 5
    Jestem bardzo zawiedziona podróżną z tą firmą. Toaleta jest zamknięta, kierowca stwierdził że nie ma toalety w autobusie, chociaż wyraźnie była to kabina po środku autobusu przeznaczona na wc. Kierowca pomimo próśb ze strony pasażerów nie raczył współpracować ani się zatrzymać, odpowiadał w sposób skandaliczny i odsyłał ludzi na miejsce. Nie poinformował również o zbliżającej się stacji i nie zatrzymał się na niej przez co musiałam wracać 6 km.
    ZDECYDOWANIE NIE POLECAM!!!
    WadyBrak kultury i niesamowity poziom chamstwa u kierowców
  • ~DJ KOCIMIĘTKA / 2022-06-23 10:47
    Ocena: 1.25 / 5
    Nieuprzejmy kierowca,podał nam inną cenę.Nie robi wrażenia,nie budzi podziwu,wieje grozą podczas wyprzedzania(szybszy od Zygzaka).0/10!
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Już nie jeżdżący Maxbusami / 2022-12-16 13:07
    Ocena: 1.25 / 5
    Autokar relacji Kraków Zakopane nie wjechał na przystanek skąd zabiera pasażerów. Po zadzwonieniu na infolinię odebrał właściciel który mi powiedział że może qr.. robić co mu się podoba, kawał chama, już nieskorzystam z jego usług.
    WadyWlasciciel
  • ~Mat / 2021-05-25 15:01
    Ocena: 1.25 / 5
    Arogancki, nieuprzejmy kierowca, który traktuje klienta jak zło konieczne. Przewóz małego pieska ZABRONIONY (nawet w kagańcu) bez uzasadnienia dlaczego? Firma zatrzymała się w czasie bez takiego udogodnienia. Nigdy więcej! Nie wspomnę o reszcie pasażerów, która była również w szoku zachowaniem kierowcy. Odjazd 25.05 - 14:50 Zakopane- Kraków
    ZaletyBrak
  • ~Ola / 2023-03-18 17:37
    Ocena: 1.25 / 5
    Szkoda, że kierowcy z taką stanowczością i bezczelnością nie wypraszają pijanych pasażerów na przystankach, tylko kogoś kto wszedł do autobusu z kanapką. W sumie dobrze się stało, bo za chwilę podjechał inny bus - po pierwsze bilet był 2 zł tańszy, a po drugie kierowca miły i serdeczny.
  • ~Piotr / 2022-10-07 12:28
    Ocena: 1.25 / 5
    Kierowca kiedyś jak chciałem pojechać kazał mi zapłacić 10 zł (za trasę 10km) a jak spytałem się gdzie reszta to odpowiedział że da mi 1zł i żebym nie zawracał mu dupy. W busie bardzo brudno powinni zatrudnić firmę do sprzątania. Kierowca bardzo chamski i odnosi się bez szacunku do klienta. Przeciekający dach (z tego powodu połowa mokrych foteli). Brak miejsc siedzących (połowę trasy Kraków-Limanowa musiałem stać). NIE POLECAM TEJ FIRMY!!!
    Zaletybrak
    Wadyw busie brudno dużo śmieci
    brak kultury u kierowcy
    przeciekający dach
    brak miejsc siedzących
  • ~Sash / 2022-09-04 13:44
    Ocena: 1.25 / 5
    Wykupiliśmy bilet przez internet, żeby zarezerwować sobie miejsca siedzące. Tym samym, po wejściu do autobusu ich nie było! Po napisaniu reklamacji dowiedziałam się, że kierowca zarezerwował nam dwa miejsca! Czy nas poinformował? Oczywiście, że nie. Ale do tej pory głowimy się z Partnerem, gdzie one były, bo nie staliśmy sami, a sporą grupą. Dosłownie żart i robienie z ludzi głupich. Nigdy więcej… No chyba, że ktoś chce siedzieć na schodach koło toalety ;)
    ZaletyBrak
    WadyZaczynając od kupna biletu przez internet po brak gwarantowanych miejsc.
  • ~Adam / 2022-10-07 12:15
    Ocena: 1.00 / 5
    busiarze oszukują ludzi zero kultury bus zatłoczony a busiarz se gada przez telefon . W busie śmierdzi. Busiarze się nie myją. Kiedyś busiarz tak zachamował że starsza pani się przewróciła i busiarz nie chciał jej pomóc. Często nie zatrzymuje się ludzią na przystankach. A kiedyś busiarz poszedł sobie do sklepu zamiast jechać. 5 zł za jeden przystanek kasują. Busiarz mnie wyzywał bo chciałem mu zapłacić drobnmi bo mialem tylko drobne i najgrubsze nominały bankotów a busiarz nie miał jak wydać. Po dzownieniu na infolinie szef tych busiarzy zlewał mnie i mówił że wszystko jest w porzadku.Już lepiej jechać autostopem niż użerać się tą zbrodniarsą firmą.
    Zaletyniema zalet
    Wadybrak kultury u kierowcy
    zatłoczone busy
    zagrzybiała klimatyzacja
    stare fotele
    przeciekający dach
    zawyżone ceny
  • ~Anastazja / 2022-09-16 11:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Mimo wcześniejszej rezerwacji nie ma miejsca. Skandal
  • ~Aneta / 2020-03-05 17:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Po dowiedzeniu się, że w autobusie nie ma toalety, chociaż miejsce przy drugich drzwiach na to wskazywało. Przypuszczam, że szanownemu panu kierowcy nie chciało się zaiwestować w sprzątanie toalety, za to nie ma nic przeciwko załatwianiu się publicznemu. Nie był skory do zatrzymania się po drodze na jakiejś stacji, nawet jak ją sama mu wskazałam. Pomimo mojej ciąży, kierowca nie ma ŻADNEJ empatii zarówno dla mnie jaki i pozostałych ludzi. W moim stanie zwłaszcza w pierwszych mieciącach nie powinnam się denerwować, stojąc koło niego i błagając go aby zatrzymał się na stacji którą widziałam po drodze, skomentował tylko, żebym wróciła na swoje miejsce dodając, że mogę stracić dziecko. Gdyby nie pani która wysiadała po drodze to nigdy by się nie zatrzymał. Za co jej bardzo dziękuję. Kiedy wsiadałam kierowca długo patrzył na mój bilet i pomimo tego, że wiedział gdzie wysiadam i pomimo stania koło niego. Nie zatrzymał się, dopiero jak zapytałam czy zaraz będzie moja stacja, lekcewarząco odpowiedział, że: "A to już była". Ogólnie szkoda słów, zero empatii w człowieku. Bardzo się zawiodłam. Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyKierowca
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.82, ilość opinii: 5083
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3142
Sindbad
Ocena: 2.40, ilość opinii: 867
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 715
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 356
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.95, ilość opinii: 337
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4614
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4461
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3932
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2990