Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Lycamobile opinie

Ocena na podstawie 498 opinii

2.39 / 5

  • Cena/Jakość
    2.31
  • Obsługa klienta
    2.15
  • Oferta
    2.73

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Hainer / 2023-12-20 17:16
    Ocena: 2.00 / 5
    Mam również problem z przeniesieniem numeru od innego operatora. Wypełniam na ich stronie od dwóch miesięcy kilka razy dziennie formularz do przeniesienia numeru i cały czas wywala ten sam błąd. Obsługa po moich interwencjach co parę dni mi odpisuje, że już naprawili błąd a ten formularz dalej nie działa. Efekt jest taki, że muszę płacić za dwa numery u dwóch operatorów. Firma nie poważna. Nie potrafią sobie poradzić z tak prostą czynnością jak przeniesienie numeru.
    Drugi problem to oszukiwanie klientów na ofertach promocyjnych. Jak ktoś zapłaci im z góry za abonament za cały rok ( jest wtedy taniej) to nie otrzyma takiej ilości gigabajtów jak osoba, która płaci co miesiąc. Nigdzie wprost o tym nie piszą. Zorientowałem się dopiero po pierwszym okresie rozliczeniowym bo dostałem o połowę mniej gigabajtów niż pisało w ofercie. Nie da się z tym nic zrobić bo im zapłaciłem za rok z góry. Jest to ukryte oszustwo i naciąganie klientów. Jakbym od razu wiedział jak to działa i jak działa ich dział wsparcia technicznego to bym wybrał innego operatora. Nie polecam bo to kolejna firma cwaniaków w tej branży
  • ~Krzysztof / 2020-06-27 10:58
    Ocena: 2.00 / 5
    Biuro obsługi klienta to dno. Nie odpisuja na maile. Ktoś powinien ich rozliczać
    ZaletyBrak
    WadyBok pod psem.
  • ~Kyli / 2022-12-12 13:52
    Ocena: 2.00 / 5
    Obsługa tragedia , internet lipa,już lepiej w Play jest, ale wracam do Tmobile
    ZaletyNic
    WadyZasięg, kolejkowanie,fatalna obsługa ,
  • ~Ma / 2024-03-10 15:11
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie ma polskiej sieci obsługi klienta i trudno jest uzyskać informację, o skargach nie wspominając. Doładować konto przez internet można jedynie kartą płatniczą, nie można zrobić przelewu bankowego. Ściągają pieniądze z doładowanego konta, a pakiet się nie odnawia. Nie polecam, chyba że komuś zależy na w miarę tanich pakietach.
    ZaletyTanie pakiety
    WadySłaba obsługa klienta
  • ~Mala / 2018-08-18 21:35
    Ocena: 2.00 / 5
    Zasięg jest marny tylko w mieście odbiera po przekroczeniu granicy na nowo trzeba ustawiać co jest uciążliwe w trakcie jazdy poza zaginie mam więcej negatywnych skutków
    ZaletyTylko jedna żadnych zobowiązań
    WadyZasięg
  • ~Melania / 2019-09-09 00:45
    Ocena: 2.00 / 5
    Porażka ! Straciłam prawie 300zl. Posiadam dwie karty lycamobile polska i angielska. Z żadnej nie mogę wykonać połączenia na brytyjskie numery tylko polskie. A przecież miały być tanie rozmowy międzynarodowe !
    E-mail do obsługi klienta bez odzewu od tygodnia. A mnie już nie stać do nich dzwonić wystarczająco straciłam.
    WadyNie można dzwonić, obsługa klienta to totalna porażka
  • ~MG / 2023-07-28 17:55
    Ocena: 2.00 / 5
    Słaby zasięg po za większymi miastami,
    Brak zasięgu internetu podczas deszczu/burzy,
    Internet szybko znika,
    Częste przerwy w dostawie internetu mobilnego.

    ZaletyCena,pakiety
    WadyWyżej wymienione
  • ~Nick / 2022-08-25 11:23
    Ocena: 2.00 / 5
    I replenished the balance by 40 PLN and forgot to activate the tariff for 39.99 because I hoped that when replenishing the required amount there would be a withdrawal of funds and activation of the tariff automatically. After that, I began to use the Internet and after 10 minutes I notice that there are already 28 zlotys on the balance. That is, 12 zlotys went nowhere and there were no reports about it. It is very sad that lycamobile treats its users this way, without warning in advance that the tariff is closed.I replenished the balance by 40 PLN and forgot to activate the tariff for 39.99 because I hoped that when replenishing the required amount there would be a withdrawal of funds and activation of the tariff automatically. After that, I began to use the Internet and after 10 minutes I notice that there are already 28 zlotys on the balance. That is, 12 zlotys went nowhere and there were no reports about it. It is very sad that lycamobile treats its users this way, without warning in advance that the tariff is zakpnsiI replenished the balance by 40 PLN and forgot to activate the tariff for 39.99 because I hoped that when replenishing the required amount there would be a withdrawal of funds and activation of the tariff automatically. After that, I began to use the Internet and after 10 minutes I notice that there are already 28 zlotys on the balance. That is, 12 zlotys went nowhere and there were no reports about it. It is very sad that lycamobile treats its users this way, without warning in advance that the tariff is ending andI replenished the balance by 40 PLN and forgot to activate the tariff for 39.99 because I hoped that when replenishing the required amount there would be a withdrawal of funds and activation of the tariff automatically. After that, I began to use the Internet and after 10 minutes I notice that there are already 28 zlotys on the balance. That is, 12 zlotys went nowhere and there were no reports about it. It is very sad that lycamobile treats its users this way, without warning in advance that the tariff is ending and you need to replenish it and that it is needed.I replenished the balance by 40 PLN and forgot to activate the tariff for 39.99 because I hoped that when replenishing the required amount there would be a withdrawal of funds and activation of the tariff automatically. After that, I began to use the Internet and after 10 minutes I notice that there are already 28 zlotys on the balance. That is, 12 zlotys went nowhere and there were no reports about it. It is very sad that lycamobile treats its users this way, without warning in advance that the tariff is ending and you need to replenish it and that it is I replenished the balance by 40 PLN and forgot to activate the tariff for 39.99 because I hoped that when replenishing the required amount there would be a withdrawal of funds and activation of the tariff automatically. After that, I began to use the Internet and after 10 minutes I notice that there are already 28 zlotys on the balance. That is, 12 zlotys went nowhere and there were no reports about it. It is very sad that lycamobile treats its users this way, without warning in advance that the tariff is ending and you need to replenish it and that it isI replenished the balance by 40 PLN and forgot to activate the tariff for 39.99 because I hoped that when replenishing the required amount there would be a withdrawal of funds and activation of the tariff automatically. After that, I began to use the Internet and after 10 minutes I notice that there are already 28 zlotys on the balance. That is, 12 zlotys went nowhere and there were no reports about it. It is very sad that lycamobile treats its users this way, without warning in advance that the tariff ends and you need to replenish and that I replenished the balance by 40 PLN and forgot to activate the tariff for 39.99 because I hoped that when replenishing the required amount there would be a withdrawal of funds and activation of the tariff automatically. After that, I began to use the Internet and after 10 minutes I notice that there are already 28 zlotys on the balance. That is, 12 zlotys went nowhere and there were no reports about it. It is very sad that lycamobile treats its users this way, without warning in advance that the tariff is ending and you need to replenish and about I replenished the balance by 40 PLN and forgot to activate the tariff for 39.99 because I hoped that when replenishing the required amount there would be a withdrawal of funds and activation of the tariff automatically. After that, I began to use the Internet and after 10 minutes I notice that there are already 28 zlotys on the balance. That is, 12 zlotys went nowhere and there were no reports about it. It is very sad that lycamobile treats its users this way, without warning in advance that the tariff is ending and I replenished the balance by 40 PLN and forgot to activate the tariff for 39.99 because I hoped that when replenishing the required amount there would be a withdrawal of funds and activation of the tariff automatically. After that, I began to use the Internet and after 10 minutes I notice that there are already 28 zlotys on the balance. That is, 12 zlotys went nowhere and there were no reports about it. It is very sad that lycamobile treats its users this way, without warning in advance that the tariff is ending andI replenished the balance by 40 PLN and forgot to activate the tariff for 39.99 because I hoped that when replenishing the required amount there would be a withdrawal of funds and activation of the tariff automatically. After that, I began to use the Internet and after 10 minutes I notice that there are already 28 zlotys on the balance. That is, 12 zlotys went nowhere and there were no reports about it. It is very sad that lycamobile treats its users this way, without warning in advance that the tariff is pressed.I replenished the balance by 40 PLN and forgot to activate the tariff for 39.99 because I hoped that when replenishing the required amount there would be a withdrawal of funds and activation of the tariff automatically. After that, I began to use the Internet and after 10 minutes I notice that there are already 28 zlotys on the balance. That is, 12 zlotys went nowhere and there were no reports about it. It is very sad that lycamobile treats its user this way, without warning in advance that the tariff is every timeI replenished the balance by 40 PLN and forgot to activate the tariff for 39.99 because I hoped that when replenishing the required amount there would be a withdrawal of funds and activation of the tariff automatically. After that, I began to use the Internet and after 10 minutes I notice that there are already 28 zlotys on the balance. That is, 12 zlotys went nowhere and there were no reports about it. It is very sad that lycamobile treats its users this way, without warning in advance that the tariff is every time I replenished the balance by 40 PLN and forgot to activate the tariff for 39.99 because I hoped that when replenishing the required amount there would be a withdrawal of funds and activation of the tariff automatically. After that, I began to use the Internet and after 10 minutes I notice that there are already 28 zlotys on the balance. That is, 12 zlotys went nowhere and there were no reports about it. It is very sad that lycamobile treats its users this way, without warning in advance that the tariff needs to be activated by yourself each time. I replenished the balance by 40 PLN and forgot to activate the tariff for 39.99 because I hoped that when replenishing the required amount there would be a withdrawal of funds and activation of the tariff automatically. After that, I began to use the Internet and after 10 minutes I notice that there are already 28 zlotys on the balance. That is, 12 zlotys went nowhere and there were no reports about it. It is very sad that lycamobile treats its users this way, without warning in advance that the tariff needs to be activated yourself every time.I replenished the balance by 40 PLN and forgot to activate the tariff for 39.99 because I hoped that when replenishing the required amount there would be a withdrawal of funds and activation of the tariff automatically. After that, I began to use the Internet and after 10 minutes I notice that there are already 28 zlotys on the balance. That is, 12 zlotys went nowhere and there were no reports about it. It is very sad that lycamobile treats its user this way, without warning in advance that the tariff needs to be activated each time otherwise by the dream.I replenished the balance by 40 PLN and forgot to activate the tariff for 39.99 because I hoped that when replenishing the required amount there would be a withdrawal of funds and activation of the tariff automatically. After that, I began to use the Internet and after 10 minutes I notice that there are already 28 zlotys on the balance. That is, 12 zlotys went nowhere and there were no reports about it. It is very sad that lycamobile treats its users this way, without warning in advance that the tariff needs to be activated differently every time. I replenished the balance by 40 PLN and forgot to activate the tariff for 39.99 because I hoped that when replenishing the required amount there would be a withdrawal of funds and activation of the tariff automatically. After that, I began to use the Internet and after 10 minutes I notice that there are already 28 zlotys on the balance. That is, 12 zlotys went nowhere and there were no reports about it. It is very sad that lycamobile treats its users this way, without warning in advance that the tariff needs to be activated each time itself otherwise they will remove the dayI replenished the balance by 40 PLN and forgot to activate the tariff for 39.99 because I hoped that when replenishing the required amount there would be a withdrawal of funds and activation of the tariff automatically. After that, I began to use the Internet and after 10 minutes I notice that there are already 28 zlotys on the balance. That is, 12 zlotys went nowhere and there were no reports about it. It is very sad that lycamobile treats its user this way, without warning in advance that the tariff needs to be activated each time itself otherwise they will be removed. I replenished the balance by 40 PLN and forgot to activate the tariff for 39.99 because I hoped that when replenishing the required amount there would be a withdrawal of funds and activation of the tariff automatically. After that, I began to use the Internet and after 10 minutes I notice that there are already 28 zlotys on the balance. That is, 12 zlotys went nowhere and there were no reports about it. It is very sad that lycamobile treats its user this way, without warning in advance that the tariff needs to be activated each time itself otherwise they will be removed.I replenished the balance by 40 PLN and forgot to activate the tariff for 39.99 because I hoped that when replenishing the required amount there would be a withdrawal of funds and activation of the tariff automatically. After that, I began to use the Internet and after 10 minutes I notice that there are already 28 zlotys on the balance. That is, 12 zlotys went nowhere and there were no reports about it. It is very sad that lycamobile treats its users this way, without warning in advance that the tariff needs to be activated differently every time. I replenished the balance by 40 PLN and forgot to activate the tariff for 39.99 because I hoped that when replenishing the required amount there would be a withdrawal of funds and activation of the tariff automatically. After that, I began to use the Internet and after 10 minutes I notice that there are already 28 zlotys on the balance. That is, 12 zlotys went nowhere and there were no reports about it. It is very sad that lycamobile treats its users this way, without warning in advance that the tariff needs to be activated by yourself each time. I replenished the balance by 40 PLN and forgot to activate the tariff for 39.99 because I hoped that when replenishing the required amount there would be a withdrawal of funds and activation of the tariff automatically. After that, I began to use the Internet and after 10 minutes I notice that there are already 28 zlotys on the balance. That is, 12 zlotys went nowhere and there were no reports about it. It is very sad that lycamobile treats its users this way, without warning in advance that the tariff needs to be activated itself each time. I replenished the balance by 40 PLN and forgot to activate the tariff for 39.99 because I hoped that when replenishing the required amount there would be a withdrawal of funds and activation of the tariff automatically. After that, I began to use the Internet and after 10 minutes I notice that there are already 28 zlotys on the balance. That is, 12 zlotys went nowhere and there were no reports about it. It is very sad that lycamobile treats its users this way, without warning in advance that the tariff needs to be activated each time and not beforeI replenished the balance by 40 PLN and forgot to activate the tariff for 39.99 because I hoped that when replenishing the required amount there would be a withdrawal of funds and activation of the tariff automatically. After that, I began to use the Internet and after 10 minutes I notice that there are already 28 zlotys on the balance. That is, 12 zlotys went nowhere and there were no reports about it. It is very sad that lycamobile treats its users this way, without warning in advance that the tariff needs to be activated each time by itself and I replenished the balance by 40 PLN and forgot to activate the tariff for 39.99 because I hoped that when replenishing the required amount there would be a withdrawal of funds and activation of the tariff automatically. After that, I began to use the Internet and after 10 minutes I notice that there are already 28 zlotys on the balance. That is, 12 zlotys went nowhere and there were no reports about it. It is very sad that lycamobile treats its users this way, without warning in advance that the tariff needs to be activated each time by itself and Uzupełniłem saldo o 40 zł i zapomniałem aktywować taryfę za 39,99 bo miałem nadzieję, że przy uzupełnianiu wymaganej kwoty nastąpi wypłata środków i automatyczna aktywacja taryfy. Potem zacząłem korzystać z internetu i po 10 minutach zauważam, że na bilansie jest już 28 złotych. Czyli 12 złotych nigdzie nie poszło i nie było doniesień na ten temat. To bardzo smutne, że lycamobile traktuje swoich użytkowników w ten sposób, bez wcześniejszego ostrzeżenia, że taryfa musi być aktywowana za każdym razem przez siebie i Uzupełniłem saldo o 40 zł i zapomniałem aktywować taryfę za 39,99 bo miałem nadzieję, że przy uzupełnianiu wymaganej kwoty nastąpi wypłata środków i automatyczna aktywacja taryfy. Potem zacząłem korzystać z internetu i po 10 minutach zauważam, że na bilansie jest już 28 złotych. Czyli 12 złotych nigdzie nie poszło i nie było doniesień na ten temat. To bardzo smutne, że lycamobile traktuje swoich użytkowników w ten sposób, bez wcześniejszego ostrzeżenia, że taryfa musi być aktywowana za każdym razem, gdy w przeciwnym razie usuną środki.Uzupełniłem saldo o 40 zł i zapomniałem aktywować taryfę za 39,99 bo miałem nadzieję, że przy uzupełnianiu wymaganej kwoty nastąpi wypłata środków i automatyczna aktywacja taryfy. Potem zacząłem korzystać z internetu i po 10 minutach zauważam, że na bilansie jest już 28 złotych. 12 złotych poszło donikąd i nie było doniesień na ten temat. To bardzo smutne, że lycamobile traktuje swoich użytkowników w ten sposób, bez wcześniejszego ostrzeżenia, że taryfa musi być aktywowana za każdym razem, gdy w przeciwnym razie usuną środki.Uzupełniłem saldo o 40 zł i zapomniałem aktywować taryfę za 39,99 bo miałem nadzieję, że przy uzupełnianiu wymaganej kwoty nastąpi wypłata środków i automatyczna aktywacja taryfy. Potem zacząłem korzystać z internetu i po 10 minutach zauważam, że na bilansie jest już 28 złotych. 12 złotych poszło donikąd i nie było doniesień na ten temat. To bardzo smutne, że lycamobile traktuje swoich użytkowników w ten sposób, bez wcześniejszego ostrzeżenia, że taryfa musi być aktywowana za każdym razem samodzielnie, w przeciwnym razie wypłacą środki.
    ZaletyNiektóre z najtańszych taryf
    WadyNie ostrzegaj z wyprzedzeniem
    Nie mówią, że za każdym razem, gdy musisz się reaktywować
    Strzelaj złotem bez ostrzeżenia i nie jest jasne, do czego
  • ~Nik podróży / 2020-08-22 21:53
    Ocena: 2.00 / 5
    W kraju działa dobrze. Za granicą nie działa nie internet nie ma zasięgu
    W różnych krajach podczas wyjazdów zagranicznych nie zawsze mogę się zalogować do wszystkich sieci.
    Między innymi otrzymuję komunikat "Karta SIM nie pozwala na połączenie się z tą siecią"
    WadyNie ma możliwości zwolnić za granicą. Działa tylko w kraju.
  • ~Strzyga / 2022-06-28 16:34
    Ocena: 2.00 / 5
    Przecież LycaMobile to sieć dla tzw. bidoków, plebsu. Jak kupujecie szrota zamiast Porsche, to nie dziwcie się "Janusze".
    Zaletyzastanawiam się
    WadyObsluga, zasięg, internet
  • ~Szymon / 2019-08-31 08:36
    Ocena: 2.00 / 5
    Skusiłem się na atrakcyjny pakiet Wszystko w jednym XXXL za względu na pakiet danych do UE. Cały pobyt za granicą nie działał mi roaming na dane komórkowe. Codziennie kilkanaście minut spędzałem na rozmowach z obsługą klienta, po zapewnieniech że teraz już na pewno będzie działało dalej nic nie działało. 3 dni przed końcem urlopu zgłoszono moją sprawę do działu technicznego, oczywiście nikt się już nie odezwał. Po powrocie do Polski karta straciła zasięg i już go nigdy nie odzyskała. Tak straciłem 100 zł w Lycamobile. Nie polecam
    ZaletyTanio
    WadyTanio za nic to nie tanio
  • ~tom / 2019-05-28 15:42
    Ocena: 2.00 / 5
    Podzielę się opinią, bo sam szukałem przed przenisienim numeru i nie znalazłem szczegółowych informacji. Kolega mnie namówił i się skusiłem. Przeniosłem numer. Od początku niespodzianki: siec lycamobile nie obsługuje mms, czyli nie możesz wyslać ani otrzymać mmsa od nikgo. Nie chwalą się tym na stronie. Ok, przeżyłem to jakoś. Po dwóch tygodniach zorientowałem się, ze moje smsy nie dochodza do jednego kolegi. Zaczełem sprawdzać, okazało się, że nie dochodzą do wielu numerów, nawet do numeru z lycamobile, do całej sieci t-mobile i innych. 3 razy dzwonilem na infolinie i tak nic nie pomogli. Nie wspominjąc o szybkości Internetu - czasami mega szybki, ale w wiekszosci czasu predkośc minimalna. Uciekłem od nich. A i jeszcze jedno, mój kolega jak dzwoni czy wysyla smsy z Angli (jest w roamingu) to wyswietla się ciagle jakiś inny, nowy numer angielski, wiec jak chcesz do kogoś zadzwonic to mozesz sie zdziwic, ze nie odbiera telefonu bo się boi jak widzi zagraniczny nr tel.
  • ~Twardy / 2019-04-10 18:40
    Ocena: 2.00 / 5
    ta sieć to porażka nie aktualne punkty rejestracji które są zaznaczone na ich mapce w internecie, po odwiedzeniu 3 oczywiście bez powodzenia telefon na nr *******322 po ok 18 minutach i niezliczonych zapewnieniach automatu, że zaraz połączą wreszcie się udało uzyskać info gdzie mogę jeszcze zarejestrować kartę. Po aktywacji pakietu niechcący zmieniłem język na niemiecki i znowu problem bo brak info jak wybrać polski bo przecież nie mogę postępować wg instrukcji czytanej w niezrozumiałym dla mnie języku. 3 Próby połączenia się z nr 322 spełzły na niczym bo po ok 10 min oczekiwania na połączenie głos z automatu że zaraz się połączę nagle zanikał i głucha cisza. Jest to mój pierwszy i ostatni kontakt z tą siecią ja nie mam czasu ani ochoty siedzieć godzinami z telefonem na próbach połączenia się z działem obsługi żeby rozwiązać byle problem, a skoro nie odbierają albo czas oczekiwania jest tak długi to tylko potwierdza że z siecią jest coś nie tak.
  • ~Waldemar / 2021-03-10 10:23
    Ocena: 2.00 / 5
    Dno. Co tu dodawać więcej? Kupiłem z myślą o internecie za granicą. Strasznie się rozczarowałem. Brak zasięgu w Niemczech, problemy przy aktywacji internetu, żeby w ogóle gdziekolwiek działał, bo to samo miałem w Polsce i następnie po przekroczeniu granicy, po prostu nieporozumienie, tak jakby celowo utrudniali, tylko w jakim celu?!
    Nikomu nie polecam, bo po prostu szkoda pieniędzy i nerwów, 40 zł wrzucone w błoto. Wykorzystam pakiet ile się da i leci do kosza bezpowrotnie.
    I jeszcze mała uwaga, jawnie oszukują, że niby pakiet promocyjny dla nowych klientów za 50 % ceny, nic z tych rzeczy.
    ZaletyBrak
    WadyBrak zasięgu, problem z internetem, za każdym razem trzeba od nowa konfigurować zmieniając kraj. Oszukują nt promocji.
  • ~Władek / 2020-11-09 23:46
    Ocena: 2.00 / 5
    Bardzo słaby zasięg w Warszawie, jedna kreska - to standard, bardzo wolny interten, przenesienie numeru przez stronę lycamobile nie działa, pomoc techniczna nie działa, wysyłane są SMS do Anglii z pobieraniem opłaty bez twojej wiedzy, o co chodzi z tymi SMS pomoc techniczna też nie wie. Nie wytrzymałem nawet jednego miesiąca z tym operatorem.
  • ~Ann24 / 2019-09-17 09:57
    Ocena: 1.67 / 5
    Oczekiwanie na połączenie z konsultantem trwa wieczność 15-40 min, połączenie podd 322 nie działa . Nie mogę zadzwonić na stacjonarne tel krajowe, po prostu od razu rozłącza połączenie. Co zrobić? Bardzo często nie ma zasięgu tam , gdzie inne sieci nie maja problemu.
    Zaletybrak
    Wadybrak zasięgu tam gdzie inne sieci mają, bak możliwości połączeń stacjonarnych- rozłącza od razu
  • ~Antoni / 2023-04-13 17:28
    Ocena: 1.67 / 5
    W ofercie było i jest 70 Gb dla nowych klientów, a w apce i po sprawdzeniu kodem jest tylko 35 Gb. Nie ma to większego znaczenia, bo internet z plusa to tragedia. Zasięg na full, a transfer 3-4 mb. więc i tak nie do wykorzystania, ale wali oszustwem na kilometr. Brak MMS.
    ZaletyCena, ale inni mają za tyle samo i z MMS
    WadyBrak MMS
  • ~arti / 2022-02-20 18:42
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam sieci problem z internetem prędkość to 1.5 MB/s więc mogę przeglądać tylko strony . Co do telewizji bez najdzie ja. A w tym mobile prędkość średnio to 20 MB/s więc byłem w sieci LyckA miesiąc i przeniósłem numer do tmobile.
    ZaletyBrak
    WadyMega wolny net. Porażka
  • ~Avro / 2024-06-20 12:33
    Ocena: 1.67 / 5
    Wykupiłem na początku roku odnawialny pakiet na rok, w trakcie trwania pakietu Lyca Mobile zmniejsza limity GB w roamingu! Zero rekompensaty, a płacę tyle samo. Okazuje się, że warunki pakietów w apliakcji też nie są zgodne z rzeczywistością (pokazuje większy limit GB przy wyborze pakietu! i się można zdziwić, że zamiast 4.9gb w roamingu odłącza internet po wykorzystaniu 2.9gb w trakcie wakacji). Przestrzegam innych, bo to oszustwo, a przy reklamacjach zbywają i nie odpisują!
    ZaletyCena
    WadyUmywają ręce w razie problemu, słaby kontakt, zmieniają warunki pakietu na gorsze bez informacji i bez jakiejkolwiek rekompensaty
  • ~Bart / 2019-01-14 14:46
    Ocena: 1.67 / 5
    Kupiłem kartę, doladowalem za 100 zł i nie mogę uruchomić pakietu, z obsługą klienta nie można się dogadać odsylaja do strony internetowej, w której wyskakuje błąd. OSZUŚCI, UNIKAĆ,!,!
    ZaletyNie ma!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4683
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3958
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3024
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2615
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1296
Lajt Mobile
Ocena: 3.86, ilość opinii: 1094
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4499
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3207
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2027
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186