Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Lycamobile opinie

Ocena na podstawie 510 opinii

2.38 / 5

  • Cena/Jakość
    2.28
  • Obsługa klienta
    2.13
  • Oferta
    2.75

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~ZAWIEDZIONY LYCAMOBILE / 2021-07-22 22:40
    Ocena: 2.33 / 5
    Trochę kpina, że w dzisiejszych czasach internet od LYCAMOBILE sięga czasów internetu wdzwanianego, a max. prędkość to 2G, a gdzie tu mowa o 4G??? kiedy wkroczyliśmy w częstotliwość 5G. Jednym słowem DRAMAT!!!. NIECH POLSKIE ODPOWIEDZIALNE SŁUŻBY, ZABRONIĄ SPRZEDAŻY TEGO OPERATORA, PONIEWAŻ JEST TO JEDNE WIELKIE OSZUSTWO!!!!
    ZaletyATRAKCYJNE CENY PAKIETÓW
    WadyZAPEWNE WSZYSTKIE PAKIETY TO SCIEMA, I NIC NIE DZIAŁA, CO NAWET POTWIERDZAJĄ INNI KLIENCI KTÓRZY DALI SIĘ NABRAĆ, TAK JAK JA.
  • ~Zibi / 2022-07-06 19:03
    Ocena: 2.33 / 5
    Mając ważny pakiet doładowałem konto za 50 zł i drugie doładowanie zrobiłem za 25 zł w celu uruchomienia pakietu za 69 zł.Po doładowaniu tych 25 zł sami uruchomili mi pakiet M zabierając z konta 25zl .Dzisiaj znowu doładowałem konto za 25 zł więc powinno być 75 zł plus 25 poprzednie.Po sprawdzeniu stanu konta mam 1 zł.Ukradli mi 100 zł.Ustawili system tak że po doładowaniu samoczynnie niski pakiet wchodzi.
    WadyBrak kontaktu nie idzie sie dodzwonic
  • ~B / 2022-09-28 17:42
    Ocena: 2.00 / 5
    Do niedawna internet w lyca miał jeszcze jakiś sens (używałem pakiety XS 1GB na terenie PL internet 100min rozmów 100sms, dało się porozmawiać na głos, coś poogąlądać w internecie). Ale ostatnio nie można rozmawiać głosowo bo zrywa, internet też jak zawsze cholernie wolny, ale przerywa działanie, więc działa to gorzej niż na modemie telefonicznym. Obsługa klienta nie istnieje, autoodnawianie i możliwość łatwej wtopy kasy gdy zamiast z pakiety zacznie ciągnąć nie z pakietu zdarzyła się również. Jak w tym miesiącu sytuacja nie ulegnie poprawie zapominam o tej porażce i szukam czegoś normalniejszego.
    ZaletyTanie pakiety
    WadyJakość usług poniżej krytyki, lepiej było na wdzwanianym z tpsy w 1995 roku
  • ~Castro_Bródno / 2023-08-24 15:24
    Ocena: 2.00 / 5
    Wawer brawo za wszystkie testy. Na Gilarskiej byłeś prawie u mnie :) Jeszcze raz Szacun dla Ciebie. Dzięki twoim testom przeniosę numer Lyca do T-Mobile.
  • ~Daniel / 2023-07-10 20:30
    Ocena: 2.00 / 5
    Kupiłem kartę SIM Lycamobile zarejestrowałem i doładowałem o ile w Polsce słabo ale działała to po przekroczeniu granicy z Niemcami internet i połączenia przestały działać. Okazało się że po godzinie używania normalnie internetu w romingu zjadło mi całe 50 zł. Próbowałem się kontaktować z biurem obsługi ale bez szans za każdym razem był komunikat że podaje błędnie numer telefonu.Bezradny doładowałem jeszcze raz kwota 50 zł gdyż chciałem mieć oferowane 10 giga internetu i tym razem w godzinę skończył mi się internet. Absolutnie nie polecam
    WadyBrak kontaktu, trzeba ręcznie konfigurować APN
  • ~Hainer / 2023-12-20 17:16
    Ocena: 2.00 / 5
    Mam również problem z przeniesieniem numeru od innego operatora. Wypełniam na ich stronie od dwóch miesięcy kilka razy dziennie formularz do przeniesienia numeru i cały czas wywala ten sam błąd. Obsługa po moich interwencjach co parę dni mi odpisuje, że już naprawili błąd a ten formularz dalej nie działa. Efekt jest taki, że muszę płacić za dwa numery u dwóch operatorów. Firma nie poważna. Nie potrafią sobie poradzić z tak prostą czynnością jak przeniesienie numeru.
    Drugi problem to oszukiwanie klientów na ofertach promocyjnych. Jak ktoś zapłaci im z góry za abonament za cały rok ( jest wtedy taniej) to nie otrzyma takiej ilości gigabajtów jak osoba, która płaci co miesiąc. Nigdzie wprost o tym nie piszą. Zorientowałem się dopiero po pierwszym okresie rozliczeniowym bo dostałem o połowę mniej gigabajtów niż pisało w ofercie. Nie da się z tym nic zrobić bo im zapłaciłem za rok z góry. Jest to ukryte oszustwo i naciąganie klientów. Jakbym od razu wiedział jak to działa i jak działa ich dział wsparcia technicznego to bym wybrał innego operatora. Nie polecam bo to kolejna firma cwaniaków w tej branży
  • ~Krzysztof / 2020-06-27 10:58
    Ocena: 2.00 / 5
    Biuro obsługi klienta to dno. Nie odpisuja na maile. Ktoś powinien ich rozliczać
    ZaletyBrak
    WadyBok pod psem.
  • ~Kyli / 2022-12-12 13:52
    Ocena: 2.00 / 5
    Obsługa tragedia , internet lipa,już lepiej w Play jest, ale wracam do Tmobile
    ZaletyNic
    WadyZasięg, kolejkowanie,fatalna obsługa ,
  • ~Ma / 2024-03-10 15:11
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie ma polskiej sieci obsługi klienta i trudno jest uzyskać informację, o skargach nie wspominając. Doładować konto przez internet można jedynie kartą płatniczą, nie można zrobić przelewu bankowego. Ściągają pieniądze z doładowanego konta, a pakiet się nie odnawia. Nie polecam, chyba że komuś zależy na w miarę tanich pakietach.
    ZaletyTanie pakiety
    WadySłaba obsługa klienta
  • ~Mala / 2018-08-18 21:35
    Ocena: 2.00 / 5
    Zasięg jest marny tylko w mieście odbiera po przekroczeniu granicy na nowo trzeba ustawiać co jest uciążliwe w trakcie jazdy poza zaginie mam więcej negatywnych skutków
    ZaletyTylko jedna żadnych zobowiązań
    WadyZasięg
  • ~Melania / 2019-09-09 00:45
    Ocena: 2.00 / 5
    Porażka ! Straciłam prawie 300zl. Posiadam dwie karty lycamobile polska i angielska. Z żadnej nie mogę wykonać połączenia na brytyjskie numery tylko polskie. A przecież miały być tanie rozmowy międzynarodowe !
    E-mail do obsługi klienta bez odzewu od tygodnia. A mnie już nie stać do nich dzwonić wystarczająco straciłam.
    WadyNie można dzwonić, obsługa klienta to totalna porażka
  • ~MG / 2023-07-28 17:55
    Ocena: 2.00 / 5
    Słaby zasięg po za większymi miastami,
    Brak zasięgu internetu podczas deszczu/burzy,
    Internet szybko znika,
    Częste przerwy w dostawie internetu mobilnego.

    ZaletyCena,pakiety
    WadyWyżej wymienione
  • ~mg / 2025-08-08 21:46
    Ocena: 2.00 / 5
    Internet woj. śląskie/małoposkie dramat 2 kreski lte, ping 90-300, tylko w większych miastach jest znośnie, wieczorami internet wywala całkowicie. Nie polecam!
    Zaletypakiety
    Wadyzasięg, internet
  • ~Nick / 2022-08-25 11:23
    Ocena: 2.00 / 5
    I replenished the balance by 40 PLN and forgot to activate the tariff for 39.99 because I hoped that when replenishing the required amount there would be a withdrawal of funds and activation of the tariff automatically. After that, I began to use the Internet and after 10 minutes I notice that there are already 28 zlotys on the balance. That is, 12 zlotys went nowhere and there were no reports about it. It is very sad that lycamobile treats its users this way, without warning in advance that the tariff is closed.I replenished the balance by 40 PLN and forgot to activate the tariff for 39.99 because I hoped that when replenishing the required amount there would be a withdrawal of funds and activation of the tariff automatically. After that, I began to use the Internet and after 10 minutes I notice that there are already 28 zlotys on the balance. That is, 12 zlotys went nowhere and there were no reports about it. It is very sad that lycamobile treats its users this way, without warning in advance that the tariff is zakpnsiI replenished the balance by 40 PLN and forgot to activate the tariff for 39.99 because I hoped that when replenishing the required amount there would be a withdrawal of funds and activation of the tariff automatically. After that, I began to use the Internet and after 10 minutes I notice that there are already 28 zlotys on the balance. That is, 12 zlotys went nowhere and there were no reports about it. It is very sad that lycamobile treats its users this way, without warning in advance that the tariff is ending andI replenished the balance by 40 PLN and forgot to activate the tariff for 39.99 because I hoped that when replenishing the required amount there would be a withdrawal of funds and activation of the tariff automatically. After that, I began to use the Internet and after 10 minutes I notice that there are already 28 zlotys on the balance. That is, 12 zlotys went nowhere and there were no reports about it. It is very sad that lycamobile treats its users this way, without warning in advance that the tariff is ending and you need to replenish it and that it is needed.I replenished the balance by 40 PLN and forgot to activate the tariff for 39.99 because I hoped that when replenishing the required amount there would be a withdrawal of funds and activation of the tariff automatically. After that, I began to use the Internet and after 10 minutes I notice that there are already 28 zlotys on the balance. That is, 12 zlotys went nowhere and there were no reports about it. It is very sad that lycamobile treats its users this way, without warning in advance that the tariff is ending and you need to replenish it and that it is I replenished the balance by 40 PLN and forgot to activate the tariff for 39.99 because I hoped that when replenishing the required amount there would be a withdrawal of funds and activation of the tariff automatically. After that, I began to use the Internet and after 10 minutes I notice that there are already 28 zlotys on the balance. That is, 12 zlotys went nowhere and there were no reports about it. It is very sad that lycamobile treats its users this way, without warning in advance that the tariff is ending and you need to replenish it and that it isI replenished the balance by 40 PLN and forgot to activate the tariff for 39.99 because I hoped that when replenishing the required amount there would be a withdrawal of funds and activation of the tariff automatically. After that, I began to use the Internet and after 10 minutes I notice that there are already 28 zlotys on the balance. That is, 12 zlotys went nowhere and there were no reports about it. It is very sad that lycamobile treats its users this way, without warning in advance that the tariff ends and you need to replenish and that I replenished the balance by 40 PLN and forgot to activate the tariff for 39.99 because I hoped that when replenishing the required amount there would be a withdrawal of funds and activation of the tariff automatically. After that, I began to use the Internet and after 10 minutes I notice that there are already 28 zlotys on the balance. That is, 12 zlotys went nowhere and there were no reports about it. It is very sad that lycamobile treats its users this way, without warning in advance that the tariff is ending and you need to replenish and about I replenished the balance by 40 PLN and forgot to activate the tariff for 39.99 because I hoped that when replenishing the required amount there would be a withdrawal of funds and activation of the tariff automatically. After that, I began to use the Internet and after 10 minutes I notice that there are already 28 zlotys on the balance. That is, 12 zlotys went nowhere and there were no reports about it. It is very sad that lycamobile treats its users this way, without warning in advance that the tariff is ending and I replenished the balance by 40 PLN and forgot to activate the tariff for 39.99 because I hoped that when replenishing the required amount there would be a withdrawal of funds and activation of the tariff automatically. After that, I began to use the Internet and after 10 minutes I notice that there are already 28 zlotys on the balance. That is, 12 zlotys went nowhere and there were no reports about it. It is very sad that lycamobile treats its users this way, without warning in advance that the tariff is ending andI replenished the balance by 40 PLN and forgot to activate the tariff for 39.99 because I hoped that when replenishing the required amount there would be a withdrawal of funds and activation of the tariff automatically. After that, I began to use the Internet and after 10 minutes I notice that there are already 28 zlotys on the balance. That is, 12 zlotys went nowhere and there were no reports about it. It is very sad that lycamobile treats its users this way, without warning in advance that the tariff is pressed.I replenished the balance by 40 PLN and forgot to activate the tariff for 39.99 because I hoped that when replenishing the required amount there would be a withdrawal of funds and activation of the tariff automatically. After that, I began to use the Internet and after 10 minutes I notice that there are already 28 zlotys on the balance. That is, 12 zlotys went nowhere and there were no reports about it. It is very sad that lycamobile treats its user this way, without warning in advance that the tariff is every timeI replenished the balance by 40 PLN and forgot to activate the tariff for 39.99 because I hoped that when replenishing the required amount there would be a withdrawal of funds and activation of the tariff automatically. After that, I began to use the Internet and after 10 minutes I notice that there are already 28 zlotys on the balance. That is, 12 zlotys went nowhere and there were no reports about it. It is very sad that lycamobile treats its users this way, without warning in advance that the tariff is every time I replenished the balance by 40 PLN and forgot to activate the tariff for 39.99 because I hoped that when replenishing the required amount there would be a withdrawal of funds and activation of the tariff automatically. After that, I began to use the Internet and after 10 minutes I notice that there are already 28 zlotys on the balance. That is, 12 zlotys went nowhere and there were no reports about it. It is very sad that lycamobile treats its users this way, without warning in advance that the tariff needs to be activated by yourself each time. I replenished the balance by 40 PLN and forgot to activate the tariff for 39.99 because I hoped that when replenishing the required amount there would be a withdrawal of funds and activation of the tariff automatically. After that, I began to use the Internet and after 10 minutes I notice that there are already 28 zlotys on the balance. That is, 12 zlotys went nowhere and there were no reports about it. It is very sad that lycamobile treats its users this way, without warning in advance that the tariff needs to be activated yourself every time.I replenished the balance by 40 PLN and forgot to activate the tariff for 39.99 because I hoped that when replenishing the required amount there would be a withdrawal of funds and activation of the tariff automatically. After that, I began to use the Internet and after 10 minutes I notice that there are already 28 zlotys on the balance. That is, 12 zlotys went nowhere and there were no reports about it. It is very sad that lycamobile treats its user this way, without warning in advance that the tariff needs to be activated each time otherwise by the dream.I replenished the balance by 40 PLN and forgot to activate the tariff for 39.99 because I hoped that when replenishing the required amount there would be a withdrawal of funds and activation of the tariff automatically. After that, I began to use the Internet and after 10 minutes I notice that there are already 28 zlotys on the balance. That is, 12 zlotys went nowhere and there were no reports about it. It is very sad that lycamobile treats its users this way, without warning in advance that the tariff needs to be activated differently every time. I replenished the balance by 40 PLN and forgot to activate the tariff for 39.99 because I hoped that when replenishing the required amount there would be a withdrawal of funds and activation of the tariff automatically. After that, I began to use the Internet and after 10 minutes I notice that there are already 28 zlotys on the balance. That is, 12 zlotys went nowhere and there were no reports about it. It is very sad that lycamobile treats its users this way, without warning in advance that the tariff needs to be activated each time itself otherwise they will remove the dayI replenished the balance by 40 PLN and forgot to activate the tariff for 39.99 because I hoped that when replenishing the required amount there would be a withdrawal of funds and activation of the tariff automatically. After that, I began to use the Internet and after 10 minutes I notice that there are already 28 zlotys on the balance. That is, 12 zlotys went nowhere and there were no reports about it. It is very sad that lycamobile treats its user this way, without warning in advance that the tariff needs to be activated each time itself otherwise they will be removed. I replenished the balance by 40 PLN and forgot to activate the tariff for 39.99 because I hoped that when replenishing the required amount there would be a withdrawal of funds and activation of the tariff automatically. After that, I began to use the Internet and after 10 minutes I notice that there are already 28 zlotys on the balance. That is, 12 zlotys went nowhere and there were no reports about it. It is very sad that lycamobile treats its user this way, without warning in advance that the tariff needs to be activated each time itself otherwise they will be removed.I replenished the balance by 40 PLN and forgot to activate the tariff for 39.99 because I hoped that when replenishing the required amount there would be a withdrawal of funds and activation of the tariff automatically. After that, I began to use the Internet and after 10 minutes I notice that there are already 28 zlotys on the balance. That is, 12 zlotys went nowhere and there were no reports about it. It is very sad that lycamobile treats its users this way, without warning in advance that the tariff needs to be activated differently every time. I replenished the balance by 40 PLN and forgot to activate the tariff for 39.99 because I hoped that when replenishing the required amount there would be a withdrawal of funds and activation of the tariff automatically. After that, I began to use the Internet and after 10 minutes I notice that there are already 28 zlotys on the balance. That is, 12 zlotys went nowhere and there were no reports about it. It is very sad that lycamobile treats its users this way, without warning in advance that the tariff needs to be activated by yourself each time. I replenished the balance by 40 PLN and forgot to activate the tariff for 39.99 because I hoped that when replenishing the required amount there would be a withdrawal of funds and activation of the tariff automatically. After that, I began to use the Internet and after 10 minutes I notice that there are already 28 zlotys on the balance. That is, 12 zlotys went nowhere and there were no reports about it. It is very sad that lycamobile treats its users this way, without warning in advance that the tariff needs to be activated itself each time. I replenished the balance by 40 PLN and forgot to activate the tariff for 39.99 because I hoped that when replenishing the required amount there would be a withdrawal of funds and activation of the tariff automatically. After that, I began to use the Internet and after 10 minutes I notice that there are already 28 zlotys on the balance. That is, 12 zlotys went nowhere and there were no reports about it. It is very sad that lycamobile treats its users this way, without warning in advance that the tariff needs to be activated each time and not beforeI replenished the balance by 40 PLN and forgot to activate the tariff for 39.99 because I hoped that when replenishing the required amount there would be a withdrawal of funds and activation of the tariff automatically. After that, I began to use the Internet and after 10 minutes I notice that there are already 28 zlotys on the balance. That is, 12 zlotys went nowhere and there were no reports about it. It is very sad that lycamobile treats its users this way, without warning in advance that the tariff needs to be activated each time by itself and I replenished the balance by 40 PLN and forgot to activate the tariff for 39.99 because I hoped that when replenishing the required amount there would be a withdrawal of funds and activation of the tariff automatically. After that, I began to use the Internet and after 10 minutes I notice that there are already 28 zlotys on the balance. That is, 12 zlotys went nowhere and there were no reports about it. It is very sad that lycamobile treats its users this way, without warning in advance that the tariff needs to be activated each time by itself and Uzupełniłem saldo o 40 zł i zapomniałem aktywować taryfę za 39,99 bo miałem nadzieję, że przy uzupełnianiu wymaganej kwoty nastąpi wypłata środków i automatyczna aktywacja taryfy. Potem zacząłem korzystać z internetu i po 10 minutach zauważam, że na bilansie jest już 28 złotych. Czyli 12 złotych nigdzie nie poszło i nie było doniesień na ten temat. To bardzo smutne, że lycamobile traktuje swoich użytkowników w ten sposób, bez wcześniejszego ostrzeżenia, że taryfa musi być aktywowana za każdym razem przez siebie i Uzupełniłem saldo o 40 zł i zapomniałem aktywować taryfę za 39,99 bo miałem nadzieję, że przy uzupełnianiu wymaganej kwoty nastąpi wypłata środków i automatyczna aktywacja taryfy. Potem zacząłem korzystać z internetu i po 10 minutach zauważam, że na bilansie jest już 28 złotych. Czyli 12 złotych nigdzie nie poszło i nie było doniesień na ten temat. To bardzo smutne, że lycamobile traktuje swoich użytkowników w ten sposób, bez wcześniejszego ostrzeżenia, że taryfa musi być aktywowana za każdym razem, gdy w przeciwnym razie usuną środki.Uzupełniłem saldo o 40 zł i zapomniałem aktywować taryfę za 39,99 bo miałem nadzieję, że przy uzupełnianiu wymaganej kwoty nastąpi wypłata środków i automatyczna aktywacja taryfy. Potem zacząłem korzystać z internetu i po 10 minutach zauważam, że na bilansie jest już 28 złotych. 12 złotych poszło donikąd i nie było doniesień na ten temat. To bardzo smutne, że lycamobile traktuje swoich użytkowników w ten sposób, bez wcześniejszego ostrzeżenia, że taryfa musi być aktywowana za każdym razem, gdy w przeciwnym razie usuną środki.Uzupełniłem saldo o 40 zł i zapomniałem aktywować taryfę za 39,99 bo miałem nadzieję, że przy uzupełnianiu wymaganej kwoty nastąpi wypłata środków i automatyczna aktywacja taryfy. Potem zacząłem korzystać z internetu i po 10 minutach zauważam, że na bilansie jest już 28 złotych. 12 złotych poszło donikąd i nie było doniesień na ten temat. To bardzo smutne, że lycamobile traktuje swoich użytkowników w ten sposób, bez wcześniejszego ostrzeżenia, że taryfa musi być aktywowana za każdym razem samodzielnie, w przeciwnym razie wypłacą środki.
    ZaletyNiektóre z najtańszych taryf
    WadyNie ostrzegaj z wyprzedzeniem
    Nie mówią, że za każdym razem, gdy musisz się reaktywować
    Strzelaj złotem bez ostrzeżenia i nie jest jasne, do czego
  • ~Nik podróży / 2020-08-22 21:53
    Ocena: 2.00 / 5
    W kraju działa dobrze. Za granicą nie działa nie internet nie ma zasięgu
    W różnych krajach podczas wyjazdów zagranicznych nie zawsze mogę się zalogować do wszystkich sieci.
    Między innymi otrzymuję komunikat "Karta SIM nie pozwala na połączenie się z tą siecią"
    WadyNie ma możliwości zwolnić za granicą. Działa tylko w kraju.
  • ~Rito / 2025-07-10 14:34
    Ocena: 2.00 / 5
    Niedługo odchodzę z Lyca Mobile do Orange i tak się cieszę, że wróci normalny internet. Nigdy więcej Lyca oraz żadnego operatora MVNO działającego na Plusie!!!
    Wadyw obecnych czasach ta sieć pod względem internetu to SCAM
  • ~Rudy / 2025-08-08 16:19
    Ocena: 2.00 / 5
    Kupiłem starter w Żabce za 5 zł. Zarejestrowałem. Włożyłem do telefonu (drugi slot). Przyszedł sms odnośnie jaki mam numer, skonfigurowałem apn zgodnie z instrukcją Lyca. Wykonałem połączenie aby numer aktywował się w systemach Lyca. W domu mam zasięg LTE. Odczekałem ponad 3 godziny i włączyłem internet i zrobiłem speed-test: download 2 Mbps, a wysyłanie 0,01 Mbps. Myślałem, że padnę. To najgorzej wydane 5 zeta w ostatnich latach.
    Wadyinternet to pomyłka
  • ~Strzyga / 2022-06-28 16:34
    Ocena: 2.00 / 5
    Przecież LycaMobile to sieć dla tzw. bidoków, plebsu. Jak kupujecie szrota zamiast Porsche, to nie dziwcie się "Janusze".
    Zaletyzastanawiam się
    WadyObsluga, zasięg, internet
  • ~Szymon / 2019-08-31 08:36
    Ocena: 2.00 / 5
    Skusiłem się na atrakcyjny pakiet Wszystko w jednym XXXL za względu na pakiet danych do UE. Cały pobyt za granicą nie działał mi roaming na dane komórkowe. Codziennie kilkanaście minut spędzałem na rozmowach z obsługą klienta, po zapewnieniech że teraz już na pewno będzie działało dalej nic nie działało. 3 dni przed końcem urlopu zgłoszono moją sprawę do działu technicznego, oczywiście nikt się już nie odezwał. Po powrocie do Polski karta straciła zasięg i już go nigdy nie odzyskała. Tak straciłem 100 zł w Lycamobile. Nie polecam
    ZaletyTanio
    WadyTanio za nic to nie tanio
  • ~tom / 2019-05-28 15:42
    Ocena: 2.00 / 5
    Podzielę się opinią, bo sam szukałem przed przenisienim numeru i nie znalazłem szczegółowych informacji. Kolega mnie namówił i się skusiłem. Przeniosłem numer. Od początku niespodzianki: siec lycamobile nie obsługuje mms, czyli nie możesz wyslać ani otrzymać mmsa od nikgo. Nie chwalą się tym na stronie. Ok, przeżyłem to jakoś. Po dwóch tygodniach zorientowałem się, ze moje smsy nie dochodza do jednego kolegi. Zaczełem sprawdzać, okazało się, że nie dochodzą do wielu numerów, nawet do numeru z lycamobile, do całej sieci t-mobile i innych. 3 razy dzwonilem na infolinie i tak nic nie pomogli. Nie wspominjąc o szybkości Internetu - czasami mega szybki, ale w wiekszosci czasu predkośc minimalna. Uciekłem od nich. A i jeszcze jedno, mój kolega jak dzwoni czy wysyla smsy z Angli (jest w roamingu) to wyswietla się ciagle jakiś inny, nowy numer angielski, wiec jak chcesz do kogoś zadzwonic to mozesz sie zdziwic, ze nie odbiera telefonu bo się boi jak widzi zagraniczny nr tel.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4810
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4022
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3110
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2662
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1319
Lajt Mobile
Ocena: 3.79, ilość opinii: 1197
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4579
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2053
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1187