Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Limes opinie

Ocena na podstawie 33 opinii

2.69 / 5

  • Niezawodność
    2.42
  • Obsługa klienta
    2.60
  • Cena
    3.00
  • Parametry
    2.80

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 2 z 2
  • ~Aboj / 2019-01-20 16:26
    Ocena: 2.25 / 5
    Mam telewizję ponad rok lecz odbiór jest coraz gorszy. Artefakty co parę sekund najgorzej od piątku do niedzieli poprostu nie da się oglądać, dlatego oglądam tv przez antenę stacjonarną i nie mam problemu. nie wiem za co płacę limesowi to poprost TV lat 60 ubiegłego wieku ustawiczne awarie.
    ZaletyNie ma zalet
    WadyJakość odbioru Awarie
    MiejscowośćGdynia Pogórze
  • ~Michał / 2018-12-01 18:25
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem z Limes od momentu położenia światłowodu w Gdynia-Chylonia. Od Listopada 2018r podwyższyłem szybkość przy odnawianiu umowy na 240/240 (ze 100/100). W praktyce mam 390/390. Konfigurację nowego routera zamówiłem o 0930 (dodzwoniłem się natychmiast), a o 1315 przyszedł fachowiec.
    ZaletyDziała bez najmniejszych usterek. Niska cena. Natychmiastowa i wzorowa obsługa.
    WadyBrak
    MiejscowośćGdynia
  • ~Wojtek borecki / 2018-11-26 12:47
    Ocena: 2.75 / 5
    Masakra 5.5 km 26zl hahha opcja eko dla wariatow!
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Wojtek / 2018-10-01 20:19
    Ocena: 2.50 / 5
    TRAGEDIA. Internet przerywa. Limes dostarczył przy montażu router. Niestety okazało się, że sprzęt nie nadaje się do funkcjonowania w bloku. co chwilę gubi zasięg więc jedynym soposobem na płynną pracę jest podłącznie na kabli.
    Jak pojawi się jakikolwiek problem z internetem, rada, nie zamawiajcie serwisu. Wizyta Pana serwisanta kosztuje 50pln... dramat. Przy zgłoszeniu usterki oczywiście nikt nie raczy poinformować o koszcie.
    BOK na plus. zawsze miła obsługa i chętna do pomocy.
    Jeżeli ktoś poszukuje wiarygidnej firmy dostarczajacej internet i TV w Redzie, polecam Plastcom.

    ZaletyBOK
    Wadysprzęt bardzo bardzo niskiej jakości
    MiejscowośćReda
  • ~bartgda / 2018-09-20 15:34
    Ocena: 4.50 / 5
    Pomimo tego, że w kamienicy jestem jedynym użytkownikiem, a poprzedni właściciel namieszał z kablami, nie zostałem olany, pracownicy okazali się bardzo pomocni i chętni do poprawy jakości połączenia. Przez dwa lata pierwszej umowy, tylko raz zdarzyła się awaria. Z tego co pamiętam zdarzyło się to w weekend, a poradzili sobie z tym dosyć szybko.
    ZaletyObsługa klienta, fachowość i chęć pomocy, łącza symetryczne, bezawaryjność, stały transfer.
    WadyNie jest to wielki koncern jak niektóre sieci telefonii, stąd nie wszędzie oferty mogą być konkurencyjne.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Agnieszka / 2018-08-21 10:45
    Ocena: 2.50 / 5
    Mają duży bałagan w umowach i fakturach. Obsługa klienta na fatalnym poziomie. Nie można sie dodzwonić i uzyskać jasnych informacji. Informacje od różnych konsultantow sa rozbieżne.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Jarek / 2018-07-23 20:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeśli nie chcecie mieć problemów to omijać szerokim łukiem!!! Internet tragedia, tv tragedia BOK tragedia. Waszym obowiązkiem jest tylko płacić w zamian dostajecie coś co się nie nadaje do użytku i zerową pomoc.
    ZaletyBrak
    WadyJedna wielka wada
    MiejscowośćGdynia
  • ~manolo / 2018-06-05 06:33
    Ocena: 2.00 / 5
    Kiedyś była to całkiem niezła alternatywa dla np. multimedia. A teraz? Nie wiem co sie z tą firmą porobobiło... spóźnisz się z wypowiedzeniem umowy-płać miliony monet za internet poza okresem promocyjnym. Triki w umowach, nie odbieranie telefonu na infolini a najlepsze na deser - umówiłem się z nimi w BOK w Gdyni. Działa to w ten sposób że nie ma żadnego BOK. Przychodzisz do biurowca w którym jest pewnie kilkanaście firm w tym limes. na portierni gadasz z ochroniarzem żeby łaskawie zadzwonił do limes. ten po kilku komentarzach jak mu ciężko w zyciu, w końcu dzwoni. I nie nie może się dodzwonić (w końcu to Limes-już o tym pisałem). No dobra w koncu się dodzwania i Pani z Limesa która miała od rana mieć przygotowana umową schodzi do ciebie na portiernie (BO DO FIRMY CIE NIE WPUSZCZA). Schodzi prawie pół godziny!!!!!
    Jaja jak berety- tak wygląda biuro obsługi klienta??!! Mają tak wbite na klientów że brak słów.
    U.N.I.K.A.Ć !!!
    Zaletydość stabilne łaczę
    Wadyobługa klienta, podejście do klienta, kruczki w umowach
    MiejscowośćGdynia
  • ~Klient B2B / 2018-03-02 15:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeżeli jesteś przypadkiem operatorem, któremu przyszłoby do głowy nawiązać z nimi współpracę lub prosić ich o wycenę to licz się z tym, że zanim dostaniesz ofertę to sami pójdą i złożą ofertę.
    Szkoda gadać - jest tylko jedno słowo, ale nie będę używał wulgaryzmów.
    Zaletybrak
    Wadybrak słów
  • ~Adam / 2017-12-06 11:04
    Witam,

    Przez 5 lat byłem klientem firmy Limes, przez ten czas było wiele awarii, często kilkugodzinnych, o jakiejkolwiek rekompensacie ze strony firmy nie było mowy.
    Firma Limes wg. mnie postępuje nieuczciwie ponieważ żeby nie płacić wygórowanych stawek za dostęp do Internetu należy zawsze mieć podpisaną umowę na czas określony.
    Tzn. stawki u konkurencji podczas trwania umowy na czas nieokreślony są kilkukrotnie mniejsze niż w Limes podczas trwania umowy na czas nieokreślony.
    Gdy sprzedawałem mieszkanie to byłem związany umową terminową i dla firmy Limes sprzedaż mieszkania nie jest wystarczającym powodem aby zerwać umowę np. za porozumieniem stron.
    W związku z powyższym pomimo, iż nie korzystałem z usługi firmy Limes to przez ponad rok musiałem za nią płacić, ponieważ zerwanie umowy wiązałoby się z o wiele większymi kosztami.
    Gdy spóźniłem się o kilka dni z wypowiedzeniem umowy (obowiązuje jednomiesięczny okres wypowiedzenia) to umowa została automatycznie przedłużona na czas nieokreślony i cena za usługę wzrosła kilkukrotnie.
    Dodam, iż z wypowiedzeniem umowy musialem sie pofatygowac do nich osobiscie, poniewaz nikt nie odpowiedzial na mojego maila wyslanego na biuro@limes.com.p
    Zaletybrak
    Wadytak jak w opisie
    MiejscowośćGdańsk
  • ~fksefe / 2017-09-10 16:36
    Najgorszy internet jaki w życiu powstał, STANOWCZO ODRADZAM, NIC SIĘ NA NIM NIE DA ZROBIĆ
    ZaletyBRAK
  • ~oldman / 2015-11-16 21:00
    Ocena: 2.00 / 5
    Ciągłe przerywanie internetu, wada łącza a nie modemu. Serwis też ... żaden ... serwis 0 kontaktu. Prędkość niezła ale wieczorem kilkanaście razy trzeba restartować połączenie.
    Zaletyprędkość
    Wadyłącze
    1rok
  • ~Rael / 2014-12-01 22:37
    Ocena: 4.00 / 5
    TO jedyna konkurencja dla Vectry w mojej okolicy. Jej oferta telewizyjna jest w porządku - nie urywa niczego, jakość w porządku, rzadko przerywa, choć częśto trza updatować dekoder. Natomiast to co zasługuje na polecenie to internet i obsługa klienta. Przerwa w działaniu zdarza się raz na ruski rok, na godzine może dwie. Jak raz zdarzyła się w niedziele, to po 2 godzinach dwóch róznych serwisantów dzwoniło informować, że pracują nad usterką i ją zaraz usuną - i tak zrobili.
    Polecam :)
    ZaletyInternet niezawodny, dobra obsługa klienta.
    WadyTV mogłaby być lepsza.
    6 lat
strona 2 z 2
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4402
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2549
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2231
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2072
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4421
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3873
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2907
T-Mobile
Ocena: 1.58, ilość opinii: 2527
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2003
Mobile Vikings
Ocena: 4.58, ilość opinii: 1227