Kiedyś była to całkiem niezła alternatywa dla np. multimedia. A teraz? Nie wiem co sie z tą firmą porobobiło... spóźnisz się z wypowiedzeniem umowy-płać miliony monet za internet poza okresem promocyjnym. Triki w umowach, nie odbieranie telefonu na infolini a najlepsze na deser - umówiłem się z nimi w BOK w Gdyni. Działa to w ten sposób że nie ma żadnego BOK. Przychodzisz do biurowca w którym jest pewnie kilkanaście firm w tym limes. na portierni gadasz z ochroniarzem żeby łaskawie zadzwonił do limes. ten po kilku komentarzach jak mu ciężko w zyciu, w końcu dzwoni. I nie nie może się dodzwonić (w końcu to Limes-już o tym pisałem). No dobra w koncu się dodzwania i Pani z Limesa która miała od rana mieć przygotowana umową schodzi do ciebie na portiernie (BO DO FIRMY CIE NIE WPUSZCZA). Schodzi prawie pół godziny!!!!!
Jaja jak berety- tak wygląda biuro obsługi klienta??!! Mają tak wbite na klientów że brak słów.
U.N.I.K.A.Ć !!!Zaletydość stabilne łaczę
Wadyobługa klienta, podejście do klienta, kruczki w umowach
MiejscowośćGdynia