Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Limes opinie

Ocena na podstawie 14 opinii

2.54 / 5

  • Niezawodność
    2.50
  • Obsługa klienta
    2.50
  • Cena
    2.58
  • Parametry
    2.58

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 2
  • ~Konrad / 2019-02-25 08:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Trzeci dzień bez dostępu do Internetu.
    Żadnej reakcji na zgłoszenie, Nie odbieranie telefonów. Nie polecam nikomu
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Aboj / 2019-01-20 16:26
    Ocena: 2.25 / 5
    Mam telewizję ponad rok lecz odbiór jest coraz gorszy. Artefakty co parę sekund najgorzej od piątku do niedzieli poprostu nie da się oglądać, dlatego oglądam tv przez antenę stacjonarną i nie mam problemu. nie wiem za co płacę limesowi to poprost TV lat 60 ubiegłego wieku ustawiczne awarie.
    ZaletyNie ma zalet
    WadyJakość odbioru Awarie
    MiejscowośćGdynia Pogórze
  • ~Michał / 2018-12-01 18:25
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem z Limes od momentu położenia światłowodu w Gdynia-Chylonia. Od Listopada 2018r podwyższyłem szybkość przy odnawianiu umowy na 240/240 (ze 100/100). W praktyce mam 390/390. Konfigurację nowego routera zamówiłem o 0930 (dodzwoniłem się natychmiast), a o 1315 przyszedł fachowiec.
    ZaletyDziała bez najmniejszych usterek. Niska cena. Natychmiastowa i wzorowa obsługa.
    WadyBrak
    MiejscowośćGdynia
  • ~Wojtek borecki / 2018-11-26 12:47
    Ocena: 2.75 / 5
    Masakra 5.5 km 26zl hahha opcja eko dla wariatow!
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Wojtek / 2018-10-01 20:19
    Ocena: 2.50 / 5
    TRAGEDIA. Internet przerywa. Limes dostarczył przy montażu router. Niestety okazało się, że sprzęt nie nadaje się do funkcjonowania w bloku. co chwilę gubi zasięg więc jedynym soposobem na płynną pracę jest podłącznie na kabli.
    Jak pojawi się jakikolwiek problem z internetem, rada, nie zamawiajcie serwisu. Wizyta Pana serwisanta kosztuje 50pln... dramat. Przy zgłoszeniu usterki oczywiście nikt nie raczy poinformować o koszcie.
    BOK na plus. zawsze miła obsługa i chętna do pomocy.
    Jeżeli ktoś poszukuje wiarygidnej firmy dostarczajacej internet i TV w Redzie, polecam Plastcom.

    ZaletyBOK
    Wadysprzęt bardzo bardzo niskiej jakości
    MiejscowośćReda
  • ~bartgda / 2018-09-20 15:34
    Ocena: 4.50 / 5
    Pomimo tego, że w kamienicy jestem jedynym użytkownikiem, a poprzedni właściciel namieszał z kablami, nie zostałem olany, pracownicy okazali się bardzo pomocni i chętni do poprawy jakości połączenia. Przez dwa lata pierwszej umowy, tylko raz zdarzyła się awaria. Z tego co pamiętam zdarzyło się to w weekend, a poradzili sobie z tym dosyć szybko.
    ZaletyObsługa klienta, fachowość i chęć pomocy, łącza symetryczne, bezawaryjność, stały transfer.
    WadyNie jest to wielki koncern jak niektóre sieci telefonii, stąd nie wszędzie oferty mogą być konkurencyjne.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Agnieszka / 2018-08-21 10:45
    Ocena: 2.50 / 5
    Mają duży bałagan w umowach i fakturach. Obsługa klienta na fatalnym poziomie. Nie można sie dodzwonić i uzyskać jasnych informacji. Informacje od różnych konsultantow sa rozbieżne.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Jarek / 2018-07-23 20:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeśli nie chcecie mieć problemów to omijać szerokim łukiem!!! Internet tragedia, tv tragedia BOK tragedia. Waszym obowiązkiem jest tylko płacić w zamian dostajecie coś co się nie nadaje do użytku i zerową pomoc.
    ZaletyBrak
    WadyJedna wielka wada
    MiejscowośćGdynia
  • ~manolo / 2018-06-05 06:33
    Ocena: 2.00 / 5
    Kiedyś była to całkiem niezła alternatywa dla np. multimedia. A teraz? Nie wiem co sie z tą firmą porobobiło... spóźnisz się z wypowiedzeniem umowy-płać miliony monet za internet poza okresem promocyjnym. Triki w umowach, nie odbieranie telefonu na infolini a najlepsze na deser - umówiłem się z nimi w BOK w Gdyni. Działa to w ten sposób że nie ma żadnego BOK. Przychodzisz do biurowca w którym jest pewnie kilkanaście firm w tym limes. na portierni gadasz z ochroniarzem żeby łaskawie zadzwonił do limes. ten po kilku komentarzach jak mu ciężko w zyciu, w końcu dzwoni. I nie nie może się dodzwonić (w końcu to Limes-już o tym pisałem). No dobra w koncu się dodzwania i Pani z Limesa która miała od rana mieć przygotowana umową schodzi do ciebie na portiernie (BO DO FIRMY CIE NIE WPUSZCZA). Schodzi prawie pół godziny!!!!!
    Jaja jak berety- tak wygląda biuro obsługi klienta??!! Mają tak wbite na klientów że brak słów.
    U.N.I.K.A.Ć !!!
    Zaletydość stabilne łaczę
    Wadyobługa klienta, podejście do klienta, kruczki w umowach
    MiejscowośćGdynia
  • ~Klient B2B / 2018-03-02 15:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeżeli jesteś przypadkiem operatorem, któremu przyszłoby do głowy nawiązać z nimi współpracę lub prosić ich o wycenę to licz się z tym, że zanim dostaniesz ofertę to sami pójdą i złożą ofertę.
    Szkoda gadać - jest tylko jedno słowo, ale nie będę używał wulgaryzmów.
    Zaletybrak
    Wadybrak słów
strona 1 z 2
Dodaj własną opinię »

Pytania i odpowiedzi

Dodaj pytanie »

Zobacz również

Netia Szybki Internet
Ocena: 2.16, ilość opinii: 2295
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.57, ilość opinii: 1871
VECTRA
Ocena: 1.69, ilość opinii: 1678
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.71, ilość opinii: 1616
UPC Internet
Ocena: 2.04, ilość opinii: 1357
Play Online
Ocena: 1.92, ilość opinii: 1251
mBank
Ocena: 2.14, ilość opinii: 420
Flixbus
Ocena: 2.12, ilość opinii: 310
Link4
Ocena: 1.65, ilość opinii: 236
ITAKA
Ocena: 2.90, ilość opinii: 161
nju mobile
Ocena: 3.31, ilość opinii: 105
Netflix
Ocena: 3.03, ilość opinii: 99