strona 30 z 35
- « poprzednia
- 1 ...
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- nastepna »
-
~Gosia / 2019-08-27 10:33
Zamówiłam kwiaty na imieniny mojej 0mamy, miała to być miła niespodzianka , a okazało się wielkie rozczarowanie. Bukiet w żadnym stopniu nie przypominał bukietu wskazanego na stronie internetowej poczty kwiatowej. Dodatkowo kwiaty były uschniete oraz brak profesjonalnego podejścia ze strony kwiaciarni. Zamiast wyrzucić uschniete kwiaty do kosza( tam powinno być ich miejsce) to były wykorzystane do tego bukietu. Nikomu nie polecam usług poczty kwiatowej oraz kwiaciarni w Kunowie. Dodatkowo w ramach reklamacji chciano mi zamknąć buzię czekoladkami lub 10 % zwrotu kosztów. Zastanówcie się 100 razy zanim zamowicie kwiaty przez pocztę kwiatową. Lepiej nic nie dać niż taki ....., nie wiem jak to nazwać, napewno nie bukiet kwiatów " zauroczenie ". -
-
~Adam / 2019-08-22 16:39
Przesyłka nie została dostarczona . Próba dostarczenia była po godzinach ustalonych i kurier kwiatowy dzwonił do mnie mając zła ulice podaną. 20 minut później email że nikogo nie ma w domu . Dzwonie do domu i pytam żony czy jest . Złożyłem reklamacje ale nic to nie dało. Nawet nie nie oddzwonili co dalej. Kasa wyrzucona w błoto. -
~Korkis / 2019-08-09 09:04
Szybko, sprawie, kwiaty świeże, osoba obdarowana bardzo zaskoczona, Polecam -
~A. / 2019-08-01 12:44
Kwiatowaprzesyłka.pl dostarczyła dosłownie zgniłe, zwiędnìęte kwiaty.
Reklamację telefoniczną wraz ze zdjeciami złożyłam minutę po dostarczeniu zgnilych kwiatów do solenizanta.Minęło kilka miesięcy a oni nie odpowiadają na pisemną reklamację.KwiatowaPrzesyłka.pl naraziła mnie na wstyd i zepsuli niespodziankę jaką miały być świeże kwiaty.ZaletyNie ma zalet.Wady- nieprofesjonalni
- nieuczciwi
- niekompetentni
- niesolidni
- kiepscy -
~Lesława / 2019-07-19 09:42
Srawnie, elegancko, w ustalonym terminie. Na pewno będę jeszcze korzystała z tej poczty i innym polecam. Zamawiałam kwiaty z USA.
-
~Gosia / 2019-07-13 15:29
Dostałam bukiet zamówiony przez bliską osobę i jestem strasznie rozczarowana jakością bukietu:
1, Bukiet stary, kwiaty w środku z gnijącymi liśćmi, zwiędnięte, niektóre liście wypełniające suche!!!!
2, Bukiet zamówiony, średni (sprawdziłam w ofercie) miał mieć od 9-13 kwiatów - mój miał najmniejszą ich liczbę : 9 !!!
Dzwoniąc na infolinię Pani powiedziała, że reklamację może zlożyć tylko osoba skladająca zamówienie. A przecież mają w tej firmie dane dotyczące osoby i adresu wysyłki. Niestety nie mogę tej bliskiej osobie opowiedzieć o jakości tego bukietu, gdyż nie chcę by było jej przykro, że wysłała coś takiego okazując swoją miłość. Wystarczy, że osoba obdarzona pseudo-bukietem jest zażenowana/rozczarowana.
Chętnie dołączyłabym zdjęcia, ale tu nie ma takiej możliwości.
Omijajcie tę firmę z daleka, gdyż nie ma żadnej kontroli nad kwiaciarniami z którymi podpisuje umowy.WadyStare kwiaty,
Bukiety niezgodne z ofertą
Brak możliwości reklamacji przez obdarowanego -
~Radek / 2019-07-12 19:24
Oszusci i naciagacze .Bukiet zupelnie inny niz yen zamówiony .Odradzam . WadyFatalna obsluga
Kwiaty inne niz zamowione
Reklamacji nie mozna sie doprosic .
Oszuści -
~Anna / 2019-06-25 00:52
Niestety nikomu nie polecam tej firmy...Klienci wprowadzani w bląd...moja przesylka mimo iż zamiwiłam i opłaciłam 4 dni przed datą doręczenia nie zostala dostarczona w wybranym przezemnie terminie...Jako powód podano mi WYSTĄPIENIE BŁĘDU TERMINALA bylam tak zbulwersowana że zadzwonilam do konsultanta...odebrała Pani niekompetetna ktora jedyne co miała mi do powiedzenie to "proszę nie krzyczeć"...jakas masakra...nikomu nigdy nie polecam... ZaletyBrakWadyBrak terminowości w dostawie( dostarcza kiedy chca a nie kiedy zaznaczy klient).Totalna kpina i lekcewazenie klienta -
-
~KD / 2019-06-10 21:44
Totalne dno, żenada i wstyd (bynajmniej powinien być) dla właścicieli.
Bukiet zamówiony, a bukiet który przyszedł nie był podobny do bukietu, który można kupić w markecie za 10zl.
Bukiet kosztował 200+ 9-13 kwiatków różnych, roz, gerberow i innych które tez były ładne ale nazwy nie pamietam.
Przyszło 9 goździków, samych, pustych nie wartych nawet 20zl.
Reklamacja ? Wyśmiana: 15% zwrot kosztu bukietu lub 20% na kolejne zamowienie.
Śmieszna firma, śmieszne realizacje.
Nie polecam nikomu.
Nie nie jestem z konkurencji ale w niej zamawiam i jest dużo lepiej.
Lepiej nie ryzykować czy bukiet będzie ładny czy tez nie.
Chetnie wstawiłbym zdjęcie ale niestety nie można.ZaletyBRAK ZALETWadyOszustwo, naciąganie -
~Monika / 2019-06-06 18:01
Jedno wielkie oszustwo!!! Kwiaty na Dzień Mamy zamówione z 2 dniowym wyprzedzeniem(mama mieszka 400 km ode mnie). To co Mama dostała przypominało najtańszą wiązankę pogrzebową(w ogrodnictwie za podobną płaciłam 22 zł). W niczym to coś nie przypominało kwiatów jakie zamawiałam.
Dział reklamacji daje mi 10% rekompensaty(ze 179 zł) KPINA!!!!! Chce zwrotu całości pieniędzy. SZCZERZE
ODRADZAM. Jeśli nie chcecie rozczarować ukochanej osoby i zaoszczędzić sobie nerwów to omijajcie szerokim łukiem.ZaletyBrakWadyWszystko -
~Masmix / 2019-06-04 12:36
Wszystko na wysokim poziomie !:) a Kwiaty Przpiekne ! -
~lola81 / 2019-06-01 09:23
Zwykłe oszustwo! Kwiaty na Dzień Matki zamówione wcześniej i opłacone nigdy nie dotarły natomiast kurier dzwoniąc chamsko kazał przyjechać sobie po kwiaty samemu! Reklamacja została wyśmiana i pieniędzy nie zwrócono. -
~Karolina W. / 2019-05-31 00:15
Nie polecam. Kwiaty zamówiłam dzień przed Dniem Mamy. Bukietu ani kuriera nie było, nikt nie dzwonił, nikt nie pisał, zero słowa przepraszam. Firma nie odpisuje na e-maile a Pani na infolinii jest tak niesympatyczna....szkoda słów. Nie dajcie się nabrać!!!!!!! Ja się wstydzę, ponieważ mojej mamie było tak bardzo smutno w szczególnym dla niej dniu. -
~Ewelina / 2019-05-30 16:30
Straszny wiecheć dostała moja mama w tym pięknym dla niej dniu. Wstyd że coś takiego przyszło.. Kwiaty całkiem inne niż zamówiłam, kurier był po 5 godzinach od umowionej godziny a u teściowej po 8???? i też dostała tragiczny bukiet. Gdy zażądałam zwrotu kosztów zaproponowano mi 10% haha naprawdę ludzie stać mnie na takie kwiaty, nie chce naciągnąć firmy na darmowy bukiet ???? chce rekompensaty za to ponieważ zapłaciłam za inny towar!! wstyd! Nie polecam!!???????? WadyWysyłają inny towar -
~nie oplaca sie / 2019-05-30 14:17
Firma bierze horrendalne prowizje za zamowienie bukietu. W przypadku duzego bukietu (zaplacona przez klienta cena 180 zl) lokalna kwiaciarnia dostaje zlecenie na przygotowanie bukietu za ok 80 zl (w tym musi pokryc koszty dowozu przez kuriera). Przygotowany jest po prostu maly, wartoscia nawet nie zblizony do kwoty 180 zl. Jest to po prostu niewykonalne by lokalna kwiaciarnia w cenie ok 60 zl przygotowala realnie duzy bukiet. Stanowczo odradzam, gdyz firma wykorzystuje nieswiadomosc klientow oraz stawia w bardzo zlym swietle lokalnych dostawcow. SZKODA PIENIEDZY!
-
~Agnieszka / 2019-05-27 21:12
Nie polecam absolutnie. Zamówiłam bukiet na dzień Matki. Zamówienie złożone 5 dni wcześniej, od razu opłacone. I przesyłka w ogóle nie dotarła. Zero informacji w dniu dostawy. Na maila następnego dnia, odpowiedź lakoniczna o problemie technicznym, pytam jaki, nie dostaję wyjaśnienia. Pytanie, czy mają wysłać dzisiaj tj. 27.05. Pytam, czy dostanie te kwiaty dzisiaj, nie, bo za późno. Cyrk. Jeśli chcecie świętować uroczystość z dwudniowym opóźnieniem, to jak najbardziej dobry adres, ja już tutaj absolutnie na pewno nic nie zamówię. ZaletyBrakWadyBrak dostawy w ogóle. -
-
~Magda / 2019-05-27 12:07
Zamówiłam kwiaty na Dzień Matki. Kilka dni wcześniej, zapłaciłam natychmiast. Dostałam mailowe potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji. 26.05 do godziny 15.00 byłam w miarę spokojna. Potem już nie. Próbowałam się dodzwonić na infolinię, nic z tego. Czat z konsultantem nie działa. W końcu messanger, gdzie Pani (lub Pan) poinformowała mnie, że mogą nie dostarczyć bo tak mają w regulaminie. Przepraszam ale głupotą jest przyjmowanie i potwierdzanie realizacji jeśli się wie, że się nie podoła. Moja Mama, 400 km ode mnie...miałam zadzwonić zaraz po otrzymaniu sms o dostarczeniu, tak żeby była niespodzianka. Kwiatowa Przesyłka wszystko zepsuła. Nawet nie dała znać wcześniej, że się nie wyrobią. Wtedy mogłabym jeszcze coś zrobić. Koszmar Dnia Matki. Ostrzegam. A żeby było śmieszniej, kiedy napisałam o tym na FB, usunęli mój komentarz (i jeszcze innej osoby, której zamówienie także nie zostało dostarczone). I zablokowali nas. Tak się nie robi. Teraz zastanawiam się czy uda mi się odzyskać pieniądze. ZaletyZADNEWadyPOZA OCZYWISTYM BRAKIEM WYKONANIA USLUGI _ BLOKOWANIE MOZLIWOSCI KOMENTARZY PRZEZ FB, USUWANIE NIEGATYWNYCH KOMENTARZY -
~Ewelina / 2019-05-26 23:16
Rektyfikacja mojego postu z 18:26. Moja mama w końcu dostała moje zamówienie z ponad 8 godzinnym opóźnieniem. Kwiaty podobno bardzo piękne. Naprawdę szkoda ,że niespodzianka się nie udała i ,że obsługa klienta nie jest na odpowiednim poziomie! -
~Oviec / 2019-05-26 23:00
Omijać szerokim łukiem!!! Nie polecam tej firmy. Kwiaty na dzień mamy nie dotarły. Zamówienie złożone 24.05 więc z dwudniowym wyprzedzeniem, na godz 9:00. W tym momencie jest prawie 23:00 i kuriera jak nie było tak nie ma. Cała niespodzianka legła w gruzach. Podjąłem 3 próby kontaktu tel. lecz po 15min czekania najzwyczajniej się poddałem. Po napisaniu maila otrzymałem odpowiedź że zamówienie zostanie zrealizowane do godz 18 lecz tak się nie stało. Brak profesjonalizmu, strata czasu i pieniędzy. Stres i rozczarowanie- to jedyne co w dniu dzisiejszym dostarczyła mi firma. ZaletyBrakWadyBrak profesjonalizmu
Kontakt telefoniczny niemożliwy -
~Osoba obdarowana / 2019-05-26 22:57
Dostalam kwiaty na Dzien Mamy zupełnie inne niź te które byly zamówione,zupełnie nie warte swojej ceny.W dodatku akurat pech ,że te których nie lubię. Przykrosc zamiast radości.Dodatki śmierdziały jak z cmentarza.Firma absolutnie nie godna polecenia. ZaletyŻadneWadyNaciąganie klienta
strona 30 z 35
- « poprzednia
- 1 ...
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- nastepna »