strona 26 z 36
- « poprzednia
- 1 ...
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- nastepna »
-
~Disgusted of Sussex / 2020-05-26 21:29
Ogromne rozczarowanie. Bukiet totalnie różny od zamówionego: mniej kwiatów i inne gatunki, kompletnie inna kolorystyka. Dostawa z pięciogodzinnym zamówieniem. Sama nigdy więcej nic u nich nie zamówię i nikomu nie polecam. -
-
~DK / 2020-07-02 17:49
Ostrzegam przed korzystanie z usług tej firmy, ponieważ jakość usług skandaliczna, zamawiałem kwiaty dla mojej Mamy, i za pierwszym razem kurier przywiózł je dzień przed datą urodzin, bo miał po drodze,
Za drugim i trzecim razem otrzymała zwiędnięte kwiaty, i niezgodne z zamówieniem,
Zwykłe naciąganie i oszustwo, polecam omijać szerokim łukiem, -
~Donio / 2021-03-08 22:03
Zamówiłem bukiet rano który miał być dostarczony w godzinach od 9 do godz 20 kontakt telefoniczny z nimi nie możliwy mailowy to samo pieniądze wzięte usługa nie wykonana pierwszy raz zamówiłem z tej strony i nigdy wiecej mam nadzieję, że mój komentarz uświadomi innych przed nie zamawianie u nich straszne lekceważenie klienta ZaletyZadnychWadyWszystko -
~Dorota / 2020-05-27 09:44
Oszusci !!!! Przesyla nigdy nie dotarla. Koszmar!!!! -
~Dorota / 2021-06-21 09:25
Towar niezgodny z zamówieniem.
Bukiet w żadnym, nawet najmniejszym szczególe, nie przypomina tego, ktòry zamówiłam.
Kolorystyka jest zupełnie inna, kwiaty są inne, papier jest inny, oraz przybranie znacznie ròżni się od zamawianego.
Rozumiem, iż w zależności od pory roku, dostępność kwiatów może być ròżna, ale mamy czerwiec, a kwiaty w bukiecie, który zamówiłam, nie są specjalnie trudne w zdobyciu.
Nie jestem w stanie pojąć, w jakim celu na stronie www podane są zdjęcia poglądowe bukietòw, skoro to, co przyjeżdża, w żadnym stopniu nie przypomina towaru zamòwionego.
Nie zamòwiłabym bukietu, ktòry został dostarczony, a już na pewno nie zapłaciłabym za niego 169zł.
Złożyłam reklamację. Zaproponowano mi śmieszny 10% zwrot kosztòw lub 20% rabat na kolejny tandetny bukiet.
Tak się manipuluje klientem, zamiatając syf pod dywan, zamiast polepszyć usługę.
Pewnie jak idziecie do sklepu po białą czekoladę, to wychodzicie z deserową, bo pani ekspedientka miała w d**ie Wasze zdanie.
Nie polecam!!!!!!!ZaletyBrakWadyCałe mnòstwo -
~Dzień kobiet / 2019-03-09 13:24
Pieniądze wzięli, bukietu nie dostarczyli wcale!! Zero kontaktu ze strony firmy nawet. W dodatku ciągłe usuwanie negatywnych komentarzy na fb. Nie dajcie się oszukać. -
~Edycja / 2022-05-26 20:27
Oszuści. Nie dostarczają przesyłek i nie można się skontaktować. Nie zamawiajcie tam nic ZaletyBrakWadyPorażka -
~edyta / 2020-05-26 18:09
NIE polecam !! Ta firma to jedna wielka ściema, zero profesjonalizmu, zero kontaktu, na czacie nie odpowiadają... omijać szerokim łukiem..
-
-
~Edyta / 2025-07-24 17:42
Witam nawet nie wiem jak skomentować to co przyszlo zeby nie używać wulgaryzmów bo same się cisną kiedy zobaczylam ta wiecheć zebraną chyba z przydrożnego rowu, zamowilam piekny bukiet dla mamy a to co przyszlo nawet nie stało kolo kwiatów , to wstyd i żenada ze wciąż dzialacie na rynku, żałuję ze nie mogę wysłać zdjecia tego co bylo zaplacone i tego co przyszlo to sami byscie ocenili ZaletyZero zalet -
~Egon / 2022-05-26 21:20
Zamówienie złożone wczoraj.
Na dzień matki nie przyszło nic.Zero powiadomienia czy zwrotu pieniędzy.
Masakra.Nigdy wcześniej czegoś takiego nie miałem.
Zgłosiłem do paypala.
Radzę wszystkim omijać szerokim łukiem tą firmę.ZaletyŻadnychWadySame. -
~Ells / 2021-04-01 10:55
Równiez nie polecam nikomu tej strony. Kwiaty na Dzień Matki dotarły zwiędłe dalece odbiegające od tych zamówionych a jedyne co mogą zaoferować jako rekompensata to zwrot 10%!!!Śmiech. -
~Elzbieta po raz drugi. / 2021-05-26 20:18
Jest godzina 20.10 kwiaty zamówione 24.05 na Dzień Matki (26.05) nie zostały dostarczone. Biuro obsługi klienta zamknięte o godzine 20.00 chociaż na stronie internetowej pisze, że jest otwarte do 22.00. Wycofuję przelane pieniądze na ich konto, bo usługa nie została wykonana w wyżej ustalonym terminie. Jutro dzwonię do nich. Firma Kwiatowa przesyłka, to jeden wielki skandal i kpina z klientów. Nigdy nikomu nie polecę tej firmy. Porażka pod każdym względem. Jak najszybciej zapomnieć, że takie coś istnieje. Przykre jest to, że zamwawiasz kwiaty dla Mamy, cieszysz się, a potem musisz się tłumaczyć, że dostawca to kombinator. ZaletyżadnychWadysame wady -
~EmiliA / 2023-05-27 09:35
Ta firma to jeden wielki żart , zamiast zajmować wie reklamacjami i dostarczaniem zamowien zajmują się kasowaniem komentarzy i blokowaniem . Dramat. Kwiaty na dzień matki zamówione z 5 dniowym wyprzedzeniem. 50 sztuk - bukiet . Dotarło 25 tulipanów powiązanych gumka recepturką - czego bukietem nazwać nie można i pomylony bilecik . NIE POLECAM ! ZaletyŻadneWadyBrak kontaktu , pomylone zamównienia , istnienie tego miejsca jest jego największa wadą -
~Eva / 2021-05-26 20:19
Tragedia ! Bukiet który zamówiłam na Dzień Matki całkowicie różnił się od tego który został dostarczony !Nie polecam nikomu , za ta cenę można gdzieś indziej zamówić piekny bukiet . ZaletyNie ma -
~Ewelina / 2019-05-30 16:30
Straszny wiecheć dostała moja mama w tym pięknym dla niej dniu. Wstyd że coś takiego przyszło.. Kwiaty całkiem inne niż zamówiłam, kurier był po 5 godzinach od umowionej godziny a u teściowej po 8???? i też dostała tragiczny bukiet. Gdy zażądałam zwrotu kosztów zaproponowano mi 10% haha naprawdę ludzie stać mnie na takie kwiaty, nie chce naciągnąć firmy na darmowy bukiet ???? chce rekompensaty za to ponieważ zapłaciłam za inny towar!! wstyd! Nie polecam!!???????? WadyWysyłają inny towar -
~Ewelina / 2024-04-24 12:53
Straciłam 150 zł, zamówiłam mamie, która mieszka daleko bukiet z okazji dnia matki. Zaznaczyłam godziny popołudniowe jako termin realizacji zamówienia. Kwiatowa przesyłka umożliwiała na stronie taką opcję. W specjalnej zakładce o nazwie kalendarz można było wybrać widełki czasowe. Jak się potem w korespondencji reklamacyjnej okazało, nie dotyczy to świąt takich jak dzień matki. Mama która jest osobą niepełnosprawną czekała całe popołudnie i wieczór na kwiaty. Nie otrzymała ich. Kolejnego dnia dostałam informację, że kwiaty leżą gdzieś na magazynie kurierskim i mogę je sobie odebrać. Mama która mieszka 300 km ode mnie nie miała takiej możliwości bo nie ma prawa jazdy i trudno jej się poruszać. Zresztą to śmieszne, żeby swojego prezentu miała gdzieś szukać. Wszystko zgłaszałam na bieżąco kwiatowej przesyłce. Po miesiącu dostałąm odpowiedź na reklamację. cyt" Najwyższa formą rekompensaty jest możliwość ponownego złożenia zamówienia". Prosiłam o zwrot pieniędzy dwukrtonie. Bez skutku. Zdecydowanie odradzam. Najgorzej wydane a właściwie stracone 150 zł. Jak chcecie popsuć sobie święto to korzystajcie z tej formy obdarowania.
1138 znaków.Dziękujemy za dodaZaletybrakWadysame -
-
~flo / 2024-05-29 15:29
TRAGEDIA!
1) Dostarczono inny bukiet niż zamawiany.
2) Przesyłka nie została dostarczona na czas.
3) Przesyłka nie została dostarczona bezpośrednio do adresata.
-
~Gosia / 2019-07-13 15:29
Dostałam bukiet zamówiony przez bliską osobę i jestem strasznie rozczarowana jakością bukietu:
1, Bukiet stary, kwiaty w środku z gnijącymi liśćmi, zwiędnięte, niektóre liście wypełniające suche!!!!
2, Bukiet zamówiony, średni (sprawdziłam w ofercie) miał mieć od 9-13 kwiatów - mój miał najmniejszą ich liczbę : 9 !!!
Dzwoniąc na infolinię Pani powiedziała, że reklamację może zlożyć tylko osoba skladająca zamówienie. A przecież mają w tej firmie dane dotyczące osoby i adresu wysyłki. Niestety nie mogę tej bliskiej osobie opowiedzieć o jakości tego bukietu, gdyż nie chcę by było jej przykro, że wysłała coś takiego okazując swoją miłość. Wystarczy, że osoba obdarzona pseudo-bukietem jest zażenowana/rozczarowana.
Chętnie dołączyłabym zdjęcia, ale tu nie ma takiej możliwości.
Omijajcie tę firmę z daleka, gdyż nie ma żadnej kontroli nad kwiaciarniami z którymi podpisuje umowy.WadyStare kwiaty,
Bukiety niezgodne z ofertą
Brak możliwości reklamacji przez obdarowanego -
~Gosia / 2020-05-29 19:12
Większej ignorancji i gorszego serwisu dawno nie doświadczyłam. Zamówienie zaginęło w akcji, pieniędzy nie ma, zero komunikacji ze strony firmy. Dzwonię na wszystkie numery podane jako kontaktowe, nie mogę się nawet połączyć bo po odsłuchaniu sekretarki sygnał zostaje automatycznie zatrzymany . Moje wiadomości na messenger są odczytywane i ignorowane. Proszę o numer telefonu, pod którym mogę uzyskać jakąkolwiek konsultacje, czy informacje, znów zostaje zignorowana . Niedorzeczne WadyCała firma to niestety nieśmieszny żart i kpina z klienta. -
~Grzegorz / 2021-03-08 19:42
Zamówiłem 2 takie same bukiety... Przyszły 2 całkiem inne nie zgadzające się z zamówieniem. Na obsługę klienta nie ma co liczyć gdyż rozłączają połączenie po 15 min oczekiwania.... Dno i wodorosty nie polecam i nie popuszczę w sprawie reklamacji... ZaletyBrakWadyMnóstwo. Zamówienie się nie zgadza. Po prostu jestem zawiedziony ta platforma. Polecam kupić u konkurencji
strona 26 z 36
- « poprzednia
- 1 ...
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- nastepna »