strona 15 z 36
- « poprzednia
- 1 ...
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- nastepna »
-
~Rocco / 2022-03-08 19:23Ocena: 1.00 / 5
Spodziewałem się dostawy 08.03 od 9-20. Jak prosiłem, wymieniłem mój numer telefonu i właściwy adres dostawy.
pod koniec dnia otrzymałem e-mail, że nie odebrałem telefonu i że adres nie był poprawny, co jest skandaliczne, ponieważ nie otrzymałem żadnego połączenia, a adres był poprawny!
nie ma możliwości, abym przyjechał odebrać kwiaty, tak jak spodziewałem się dostawy, o której wspomniałem dzisiaj, 08/03. -
-
~klepacz1978 / 2022-03-07 12:32Ocena: 2.80 / 5
Za 150 zł adresat otrzymał zwiędłe, nieświeże kwiaty z brązowymi już płatkami. Same kwiatki przycięte na ledwo 30cm w liczbie 9 sztuk. Wielokrotnie zamawiałem i duże i średnie bukiety z różnych źródeł i nigdy nie wyglądały w taki sposób. Naprawdę słabo, wręcz fatalnie. Ale rozumiem, dostawa w Audi Q5 zobowiązuje do ceny. -
~Anna / 2022-03-04 21:37Ocena: 1.00 / 5
Te pozytywne opinie, piszą TYLKO pracownicy tej właśnie poczty kwiatowej, lub sam SZEF ...:)) ZaletyzeroWadysame wady: kompozycje niezgodne z opisem!!, niezgodna ilość kwiatów, brzydkie przybranie - zupełnie niezgodne z tym na stronie, niepunktualność, brak kontaktu z infolinią na stronie....Nie polecam! -
~adameus83 / 2022-03-03 08:40Ocena: 5.00 / 5
sztos kwiatki i kobita zadowolona, zamówiłem tego samego dnia co dostala kwiaty i byly spoko i swieze ZaletyszybkoWadybrak -
~ALICJA / 2022-03-01 16:25Ocena: 1.00 / 5
Jedyne co powinno być oznaczone gwiazdką "bardzo dobrze" to łatwość zamawiania...
Poza tym ocena - 10.
Zamówione a dostarczone kwiaty to dwie różne rzeczy. Zamówiłam duży bukiet tulipanów na specjalną okazję, a dostałam bukiet pomniejszony o 13 sztuk, brzydkie przybranie, kolory kwiatów zupełnie niezgodne z opisem, w końcowej fazie przydatności, bilecik brzydki napisany jakby na kolanie. Zapłaciłam za to 396,50 zł!
Z konsultantem na stronie w ogóle brak kontaktu. Po napisaniu mailowej reklamacji, odpowiedzi lakoniczne i nie w temacie. Zaproponowana rekompensata to: zwrot 15% ceny "kompozycji", 20% rabat na kolejny badziew z tej firmy lub.....po odesłaniu feralnego bukietu!! wymiana...
Firma kwiatowaPrzesylkaPL to jakaś porażka. Jednak po przeczytaniu komentarzy, niestety już po fakcie /bo bezpośrednio na ich stronie nie ma możliwości wpisać opinię/, to powinnam się cieszyć, że cokolwiek wysłali....NIE POLECAM ABSOLUTNIE ZAKUPU NA STRONIE KwiatowaPrzesylkaPl - złodziejska firma!
Zwróciłam się ponownie pisemnie z reklamacją jak i do Rzecznika Praw KonsumentaZaletyżadnej !Wadywszystko co tylko możliwe -
~Michał / 2022-02-28 14:54Ocena: 1.00 / 5
Kwiaty nie zostały dostarczone w terminie (mimo, że żona była przez cały dzień w domu). Nie zostaliśmy poinformowani o jakichkolwiek problemach. Niepewność, czy kurier przyjedzie spowodowała, że nie mogliśmy wykorzystać zakupionych biletów do kina.
NASTĘPNEGO dnia dostałem żona otrzymała telefon z zapytaniem o której kurier może przyjechać z kwiatami. Gdy poinformowała, że nie przebywa już na terytorium Polski, dostałem informację, że mogę samodzielnie odebrać kwiaty skoro odbiorcy nie ma już w domu.
Na stronie nie ma aktualnych informacji kontaktowych (infolinia powinna działać do 22, a okazało się, że o 20 już nikt nie pracuje).
Firma nie dba o klienta i naraża go na niepotrzebne straty finansowe oraz emocjonalne.
Reklamacja była składana 3 razy, a pomimo wszystkich trudności, firma zamiast zadośćuczynić za straty, zaproponowała 20% rabatu na kolejne zamówienie.ZaletyCałkowity Brak ZaletWadyOkropna firma, bardzo zła obsługa, brak poszanowania dla klienta. -
~Małgorzata / 2022-02-23 20:08Ocena: 3.67 / 5
dostawa na czas, wieniec pogrzebowy o wyglądzie zgodnym z zamówieniem ale mniejszy niż zamówiony, kwiaty luzem włożone w konstrukcje wypadały podczas pogrzebu. żenująca sytuacja Zaletydostawa terminowaWadywykonanie tandetne i mniejszy rozmiar -
~krycha / 2022-02-22 15:43Ocena: 2.60 / 5
Odradzam zakupy w tej firmie.
Wydałem 200 zł za bukiet, który wyglądem nie przypominał tego który jest na stronie, no może tylko kolorem.
Bukiet wyglądał tragicznie , a róże padły po 24 godzinach. Złożyłem reklamację to zaproponowali rabat 20 procent na zakup następnego badziewia.Wadyoszuści -
-
~Magda / 2022-02-21 21:59Ocena: 1.00 / 5
99zł za 9 małych różyczek jak z biedronki przy kasie, jedna połamana, na dodatek na drugi dzień zwiędły. WadyWszystko jest wadą. -
~Katarzyna / 2022-02-17 18:07Ocena: 1.00 / 5
Witam, chłopak zamówił kwiaty przez Państwa firmę. 14.02 przed 21 dostałam przesyłkę. Kwiaty paskudne, sypią się. Z całym szacunkiem, postaram się wystawić wszelkie możliwe negatywne opinie na temat Państwa działalności. Jestem bardzo niezadowolona z otrzymanego prezentu, jakości bukietu oraz świeżości kwiatów. Wszystko wygląda po prostu tanio i nieelegancko. W dodatku bukiet zawierał 9szt kwiatów w tym 7 goździków i 2 róże za cenę 179zl!!! -
~radoslaw s / 2022-02-17 16:25Ocena: 1.00 / 5
Skala opini na temat tej firmy powinna byc wrecz ujemna. W tak waznym Dniu jak Walentynki pozwolilem sobie zamowic na godzine 0900 wiadomego dnia bukiet kwiatow – sredni (9-15) za kwote 149zl dla mojej kochanej Zony. Z racji tego ze jestem marynarzem I zamowienie robilem ze statku zalezalo mi na profesjonalnej (wydawaloby sie) firmie. Niestety brak jakichkolwiek norm rzetelnej przedsiebiorczosci prezentowany przez ta firme zwalil mnie wrecz z nog. Zamowienie realizowalem kilkukrotnie gdyz ciagle byly problem z polaczeniem ze strona platnosciowa. W tym momwencie powinienem juz sobie dac spokoj ale uparcie wierzylem w powodzenie. Kwiaty zamiast na 0900 dostarczone byly okolo 13-1400 co juz jest dla mnie szokiem a moja uwage firma zargumentowala – ze taki po prostu dzien – BRAWO!!!! To co otrzymala moja Zona ciezko nazwac nawet bukiecikiem. Dwie przekwitle roze z 4 tulipankami wedlug firmy mialo zalatwic sprawe. W zaden sposob owe badyle nie przypominaly bukietu prezentowanego na stronie. Czujac pelen niesmak owej uslugi jako kulturalny klient poprosilem o wyjasnienia I zarzadalem zwrotu pieniedzy z tytulu nienalezytego wykonania uslugi a wlasciwie jego braku, gdyz w tym “czyms” nie bylo nawet minimalnej ilosci 9 kwiatow zapewnianej przez firme( o wukonaniu uslugi na czas nie wspominajac). Liczylem ta reklamacja, ze byc moze w moim przypadku doszlo do niecelowegpo zaniedbania I firma ktora dba o dobre imie swoje I zadowolenie klienta jakos sie zrekompensuje. Nic bardziej mylnego. Zostalo mi bezczelnie zaproponowane 10% rabatu na nastepne zamowienie brzydkich badyli. Brak rzetelnosci, profesjonalizmu, sumiennosci uslugi, punktualnosci dostawy, bezpiecznego zaplecza platnosci online – tym sie charakteryzuje KwiatowaPrzesylka. Ich usluga uwidacznia dno przedsiebiorczosci pod kazda postacia. Mialem do czynienia w zyciu z kilkoma reklamacjami ale nigdy nie spotkalem sie z taka postawa jakiejkolwiek firmy aby dla 150 zl tak bardzo lekcewazyc klienta I tak niechlubnie reprezentowac wlasna pseudoprzedsiebiorczosc. Bez jakiegokolwiek poszanowania owej pseudo firmy stanowczo odradzam jakikolwiek kontakt z nimi. ZaletybrakWadysame -
~Radek / 2022-02-17 14:45Ocena: 2.00 / 5
Kwiaty padły po pierwszym dniu, bukiet nie przypominał tego na zdjęciu, że jest wam nie wstyd WadySłaba jakosc -
~wiktoria / 2022-02-17 11:35Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam tej firmy. Najgorsze zamówienie jakie kiedykolwiek zrobiłam.Zostałam poproszona o zamówienie kwiatów z okazji Walentynek. Miała to być niespodzianka od mojego taty dla jego żony. Zamówiłam Piękny bukiet czerwonych kwiatów goździków i róż. Miały zostać dostarczone 14 lutego z liścikiem o który prosiłam w zamówieniu. Niestety liścika nie było. Kwiaty niczym nie przypominały bukietu który jest przedstawiony na stronie internetowej. Na dodatek niektóre kwiaty były połamane ! Napisałam reklamacje , ale nie została przyjęta ponieważ osoba dla której były kwiaty wyjęła połamane kwiaty z bukietu. Najgorzej wydane 150 złoty w moim życiu. Nie polecam. Wadybrak liściku
połamane kwiaty
zamówienie nie zgodne ze zdjęciem bukietu na stronie -
~Przemek / 2022-02-17 02:15Ocena: 1.40 / 5
Nie polecam. Kwiaty okropne. Opłacony upominek i bilecik przy kwiatach do dzisiaj nie został dostarczony pomimo reklamacji. Kontakt telefoniczny zerowy. Jedno wielkie oszustwo -
~Monika / 2022-02-15 20:57Ocena: 1.20 / 5
Kwiaty które dotarły dzisiaj do mnie z sześciogodzinnym opóźnieniem były po prostu tragiczne i zwyczajnie śmierdziały jakąś chemią, która na pewno nie jest dobra dla roślin. Bilecik napisany na odwal się, kartoniku kwiatowa przesyła i spięty zszywaczem. Nawet nie wiem jak to wszystko nazwać. Dramat i żenada. ZaletyŻadnychWadySpierniczone urodziny, brak kompetencji do prowadzenia kwiatowej przesyłki. -
~Derek / 2022-02-15 10:49Ocena: 5.00 / 5
Kwiaty piekne. Szybka dostawa. Dziewczyna zadowolona a walentynki udane. Polecam serdecznie :)) -
-
~Alek / 2022-02-15 10:26Ocena: 1.00 / 5
Dno i żenada. Na Walentynki zamiast miłego zaskoczenia żona otrzymała upokarzający pęk sflaczałych chwastów, które miały być różami ale okazały się być tulipanami. Bez żadnego wytłumaczenia kurier przyniósł dwa pęki zamkniętych i zwiędnietych tulipanów obwiązane na dole jakimś dziadowskim drutem. Miała być wiązanka dwudziestu róż, a było coś co nawet kwiatów nie przypomina ZaletyŻadnychWadyTragedia -
~Jolka / 2022-02-15 08:47Ocena: 1.00 / 5
Jedna wielka żenada lepsze kwiaty kupię w markecie to co przysłali to odpad jakiś NIE POLECAM!! Zanim kupicie to się lepiej zastanówcie z 10 razy. Bukiet z 10-ciu róż i to byłe jakich kosztował 189zł bez przybrania. ZaletyBrakWadyPorażka!!!! -
~Damian / 2022-02-15 03:45Ocena: 1.00 / 5
Nigdy nie zamawiac z tej strony, jestem załamany. Oszuści i nic więcej. Zamowienie totalnie inne, w bileciku nie moje słowa tylko jakiś żenujący wierszyk z internetu. Brak mi słów poprostu parodia. Ocena 1/10 omijac naprawde najszerszym łukiem ZaletyBrakWadyCała ta strona jest wadą. Zniszczyliście walentynki -
~Viki 555 / 2022-02-14 22:26Ocena: 3.00 / 5
Tragedia !!!
To co było zamówione , a to co przyszło to dwa światy . Nie polecamZaletyŻadneWadyNie wysyłają tego co oferują . Porażka
strona 15 z 36
- « poprzednia
- 1 ...
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- nastepna »
