Nie polecam operatora. Do niedawna był ok. Od jakiegoś czasu pojawiały się chwilowe przerwy w dostawie internetu. Od dwóch dni występują ciągłe przerwy w dostawie internetu i spadki transferów. Usterkę zgłosiłem w sobotę rano. Na koniec dnia dostałem odpowiedź, że usterka naprawiona co okazało się nieprawdą. Jeżeli spotka Cię awaria, to módl się aby nie pojawiła się po 20 albo w weekend bo i tak Ci nikt nie pomoże...
Działała dobrze do przedwczoraj. Od dwóch dni nie działa wcale. Nikt nie odbiera telefonu nie ma żadnej informacji. Dobrze ,że mam internet w telefonie w PLAY daje radę 12 MB / s. Zwracam homor dla PLAY-a.
Zaletydo przedwczoraj działał
Wadydurna nazwa wstydzę się mówić znajomym, że mam internet w Korbanku
MiejscowośćWrocław
~Michal / 2019-01-23 08:48
Ocena: 4.75 / 5
Własnie przez chwile nie mialem uslug, jednak jak sie okazalo konczyli modernizacje na moim osiedlu - poinformowali mnie o tym wczesniej, jednak rzadko zaglądam na cały spam na mailu. Przez kilka lat wspólpracy jestem zadowolony z usług, przed zakonczeniem umowy dzwonia z propozycją nowej oferty, telewizja dziala bez zarzutow, wieelki plus za kanaly eleven, ktore zostały dołączone do oferty. Niebawem przeprowadzam sie na nowe osiedle, wiec mam nadzieje, że bedę mógł przeniesc swoje usługi.
Zaletycena
kontakt z obługa klienta
Wadynie było przez jakiś czas elevenow
MiejscowośćWrocław
~słodziak / 2019-01-16 19:31
Ocena: 1.25 / 5
Dziadostwo. Przez rok miałem spokój, ale ostatnie 2 tygodnie to awaria za awarią.
Miejscowośćwrocłąw
~Preston / 2019-01-12 11:39
Ocena: 1.25 / 5
Awaria za awarią, a obsługa klienta mimo godzin pracy pokazanych na stronie - nie pracuje. SMS alarmowy - w niczym Ci nie pomoże. Spóźnisz się z zapłatą 1 zł - wyłączą Ci internet przed świętami, włączą po ponad tygodniu bo "automatycznie działa tylko wyłączenie".
Błędy w fakturach, błędnie pokazane saldo w panelu klienta.
Sposób działania obsługi klienta: "proszę zrestartować router", jak nie działa to połączysz się z działem technicznym, który powie że naprawi problem, a następnie się już z nimi nie skontaktujesz.
Zaletybrak
Wadybrak zalet
MiejscowośćWrocław
~user / 2019-01-01 10:22
Ocena: 1.00 / 5
Niestety nawet w Nowy Rok ograniczają dostęp do internetu za opóźnienie w płatności a dzisiaj przelew nie dojdzie. Z Nowym Rokiem życzę szybkiego upadku firmy.
Zaletybrak
Wadybrak zalet
MiejscowośćWrocław
~milek / 2018-12-22 21:13
Ocena: 3.00 / 5
Ich internet to jedno wielkie dziadostwo, lecą w kulki jak popadnie... raz prędkość 100 mb/s a raz bliska zeru... Na pytania dlaczego tak się dzieje, zwalają winę na urządzenia. Tylko dlaczego na tych samych urządzeniach u innego operatora internet hula jak należy.
ZaletyxD
Wadyskoki w prędkości internetu
MiejscowośćWrocław
~Wolny Jaś / 2018-12-09 23:02
Ocena: 1.00 / 5
Witam, oczywiście 100% NEGATYWNA opinia.
Ta firma zeszła na psy, zmienili kogoś u góry i usługę szlak trafił.
Jeżeli to czytasz to z 2 powodów, albo chcesz wystawić NEGATYW dla KORBANK albo szukasz potwierdzenia NEGATYWu dla KORBANK.
Masz dużo możliwości wyboru operatora sieci Internet - nie bądź naiwny, omijaj firmę KORBANK.
Z poważaniem,
Były użytkownik ...
Zaletynawet cena nie jest niska
Wadyminus za straszenie opłatami przed terminem płatności
minus za blokowanie usług
minus za obsługę - ludzie są bardzo nie grzecznie, kiedy masz pretensje o usługę
minus za oszukiwanie starszych osób na podstawie niby promocji
brak mi słów....
MiejscowośćWrocław
~Agnieszka / 2018-11-22 09:31
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza możliwość przy wyborze operatora to KORBANK.
ZaletyBRAK
WadyBRAK
MiejscowośćWrocław
~bez.internetu / 2018-11-18 11:48
Ocena: 2.75 / 5
Dno. Czy tylko ja kolejny raz oczywiście w weekend nie mam internetu? Wiadomo idealny czas na awarię bo cudowny Korbank pracuje pon-pt. Więc jak awaria to tylko sb-nd.. Na samą prędkość nie narzekam bo dla dwóch laptopów jest wystarczająca. Jednak sama obsługa to po prostu jakaś kpina. Po przeprowadzce musiałam czekać miesiąc na ponowne podłączenie sieci oczywiście płacąc za niego bo to przecież nie ich wina, ze nie mają kogo wysłać to przeciągnięcia kabla. Dodzwonić się do nich nawet w godzinach pracujących to jakiś cud. Z całego serca, nie polecam.
WadyObsługa, awarie przynajmniej jeden weekend na miesiąc/dwa.
MiejscowośćWrocław
~Ala / 2018-11-06 19:40
Ocena: 5.00 / 5
Jestem zadowolona klientka Korbanku, ceny są dość niskie a promocja która trafiłam mega zadowalająca. Panie w biurze bardzo miłe, szybko wszystko się załatwi i dlatego tez przedłużyłam swoją umowę. Korbank jako operator regionalny nr 1 ! Życzę samych zadowolonych klientów oraz dużo nowych inwestycji .
ZaletyProfesjonalizm , fachowość , niska cena
WadySalon tylko jeden we Wrocławiu i mało estetyczny budynek
MiejscowośćWysoka
~Tomek / 2018-11-03 21:09
Ocena: 2.00 / 5
Jeżeli chodzi o parametry i cenę to nie jest źle; natomiast obsługa klienta jest fatalna. Co chwilę są jakieś problemy...
MiejscowośćWrocław
~Pawel / 2018-10-12 12:42
Ocena: 1.00 / 5
Jeden wielki dramat!!! Zakupiłem pakiet internet + TV. Internet 300mb/s - w rzeczywistości po wifi 12-15mb/s. Na moją reklamację związaną z prędkością powiedziano mi, że mam sobie podłączyć kabel bo po wifi to oni nie gwarantują prędkości. Jak powiedziałem, że nie mam możliwości podpięcia kabla ponieważ posiadam MacBooka usłyszałem od pracownika, że mam sobie w takim razie zmienić komputer. Dziękuję, za dobrą radę, ale zmienię operatora. Trzymajcie się od nich z daleka!
Zaletybrak
Wadysame
MiejscowośćWrocław
~Marzfh / 2018-09-29 16:44
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy operator. Co za dno. Awaria za awarią. Mam kolejny weekend bez telewizji. Masakra. Bezczelni pracownicy. Nikomu nie polecam tego operatora telewizji.
MiejscowośćWroclaw
~sas / 2018-08-22 19:34
Ocena: 1.00 / 5
Zgadzam się z opinią poniżej dno i kolejna awaria ! Dajcie spokój, jak rozwiązać z nimi umowę?
MiejscowośćWrocław
~Megin / 2018-08-22 15:03
Ocena: 1.00 / 5
Właśnie trwa awaria, to już kolejna, jedną z wielu. Jak zwykle biuro obsługi klienta nie potrafi podać terminu naprawy, a do działu technicznego przełączyć nie chcą. Chociaż to i tak lepiej niż to jak kiedyś od nich usłyszałem, że czego jak wymagam za 70 zł miesięcznie. No tak, w dzisiejszych czasach to faktycznie za mało za po prostu działający internet
.. Żenada!
WadySame awarie, brak informacji, olewanie klienta.
MiejscowośćWrocław
~Przemysław / 2018-08-03 23:13
Ocena: 4.00 / 5
Czasem coś wysiądzie ale na krótko i niezbyt często. Wszelkie sprawy załatwiane są w końcu pozytywnie. Jestem u nich wiele lat i jak czytam co się dzieje u innych to uważam że Korbank jest świetny.
Zaletymała awaryjność i dobry kontakt z obsługą
WadyBrak
MiejscowośćWysoka
~Łukasz / 2018-07-11 21:33
Ocena: 4.75 / 5
Od dwóch lat korzystam z internetu, żadnych zastrzeżeń, na palcach jednej ręki mogę policzyć ile razy w tym okresie internet się zaciął bądź zwolnił. Jedyne problemy były natury sprzętowej bądź w instalacji kablowej budynku. Na kontakt z infolinią również nie mogę narzekać. Wziąłem teraz telewizję i zobaczymy.
ZaletyCena
Szybkość
Promocje
WadyPóki co nie stwierdziłem wartych uwagi
MiejscowośćWrocław
~Admin / 2018-06-25 18:28
Ocena: 1.00 / 5
Fatalna jakość usług, technicy w weekend nie pracują, więc nie ma naprawiania awarii... Jednym słowem firma garażowa.
ZaletyBrak!
~Niepolecam / 2018-06-13 17:50
Ocena: 1.00 / 5
Zdecydowanie nie polecam. Nieprofesjonalna obsługa Klienta, brak zrozumienia klienta i podejścia indywidualnego.