Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

KORBANK opinie

Ocena na podstawie 435 opinii

2.98 / 5

  • Niezawodność
    2.75
  • Obsługa klienta
    2.87
  • Cena
    3.25
  • Parametry
    3.10

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Borys / 2019-10-02 10:48
    Ocena: 1.50 / 5
    Kolejna ich awaria, podobno 3/4 Wrocławia nie działa !! Najbardziej jednak wkurzające się te Panie z Obsługi klienta "nie działa Panu Internet, bo przecież jest awaria:. No jasne, mogłem nie dzwonić przecież, zostałem jasnowidzem...
    WadyCiągłe awarie Internetu, fatalny niefunkcjonalny dekoder i pilot od telewizora, przestarzała technologia tv, bardzo aroganckie Panie na infolinii.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Ryszard / 2019-09-27 17:31
    Ocena: 3.00 / 5
    Generalnie rzadko sa problemy, internet raczej stabilny, cena jest powiedzmy ok, mogloby byc ciut lepiej.

    Natomiast obsluga klienta tragedia. Dzwonisz na infolinie kilka razy i kilka razy Cie odrzucaja, piszesz na telefon alarmowy to mowia zadzwon do obslugi klienta :D Oczywiscie jak czlowiek chce zglosic ze internet nie dziala i czy cos z tym robia i kiedy bedzie zrobione. Zdecydowanie ostatnia umowa z ta firma ;) Nie chce sie juz czlowiekowi przepychac z koniem.
    WadyObsluga klienta!
    MiejscowośćWrocław
  • ~ig / 2019-09-14 15:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam wszystkim!! Non stop przerywane połączenia lub brak mozliwoiści połączenia z siecią. Brak pomocu ze strony Korbank na uwagę, że nie wywiązuja sie z umowy padła propozycja wykupienia tańszego pakietu jak sz tego jestem niezadowolony oczywiście po uplywie umowy.
    Wadycześte zrywanie połaczenia
    brak wsparcie technicznego (wg nich zawsze wszystko jest w porządku)
    MiejscowośćWrocław
  • ~NIEZADOWOLONY STUDENT / 2019-09-12 13:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Bracia studenci, nie dajcie się złapać! miało być tanio, a nagle wołają ode mnie 99zł za instalację, Internet chodził bardzo wolno, a jak chciałem zrezygnować, to bardzo niemiła Pani z biura obsługi klienta powiedziała, że instalacja już się odbyła, więc nie mam prawa do 14 dni odstąpienia... Zastanawiam się nad rzecznikiem praw konsumenta.
    MiejscowośćWrocław
  • ~pp / 2019-09-02 21:03
    Ocena: 1.25 / 5
    Jestem bardzo niezadowolony z jakości usług tej firmy.
    Połączenie jest bardzo czesto zrywane i jest problem z połaczeniem z siecią lub połaczenia sieci z internetem. Masakra!!
    Zdecydowałem się na promocje do 100Mb przy wyższym rachunku. W porywach czasami zdarza się 30-35 standard do ok 20Mb bez zmian sprzed zmiany.
    Odradzam wszystkim. Jelei tylkobędzie mozliwość zmieniam operatora.
    Oczywiście po stronie Korbank zawsze jest w porzadku u Nich wszystko działa a niska predkośc to akurat zawsze przypadek.

    nawet opinii nie można napisać... robie to po raz trzeci!!!
    Zaletybrak
    Wadyniska prędkość, częste zrywawanie problem z połączeniem
    MiejscowośćWrocław
  • ~Mariusz / 2019-07-27 10:44
    Ocena: 3.50 / 5
    Jestem klientem KORBANKu od 2 lata i nie miałem żadnych zastrzeżeń jeśli chodzi o Internet. Jedynie co to denerwujący był dekoder ultra bo pilot działał tylko w linki prostej. Przedłużenie umowy i nowy mniejszy i lepiej działający pilot brzmi super. Ale radość trwała do pierwszych upałów bo okazało się że dekoder ma pasywne chłodzenie które nie daje rady. Wynikiem tego przegrzania było resetowanie dekodera nawet 5 razy na minutę. Dekoder został wymieniony na nowy i znowu radość nie trwała długo bo obecny mimo że się nie nagrzewa to mimo wszystko też się resetuje. Jestem klientem ostatni rok. Już nigdy nie wybiorę telewizji od korbanku.
    ZaletySzybki Internet bez awarii.
    WadyDekoder na którym można smażyć jajka.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Szonszczyk / 2019-07-08 16:07
    Ocena: 4.75 / 5
    Trzeci rok z internetem od Korbanku i stwierdzam, że jest naprawdę dobrze. Sporadyczne awarie są sporadyczne, ale takowe zawsze kiedyś się trafią. Łącze symetryczne 100/100 chodzi z pełną mocą co mogą mi pozazdrościć niektórzy koledzy. Pomoc techniczna sprawna, szybka i na temat. Cena też jest na plus, ja brałem pakiet na 24 miesiące za 49,90zł w tym 6 miesięcy za 1zł. A jak się spóźni z zapłatą to ścigają wielkim różowym banerem za każdym łączeniem się z internetem. Ping na złączu prawie nie występuje.

    Ludzie, taka prośba do was, nie wiem jaka jest sytuacja jak bierze się pakiet z telewizją, ale jak bierzecie sam internet nie dzierżawcie routera, to się po prostu nie opłaca.

    A i może im trochę zając czasu jak pierwszy raz podłączają się do nowego budynku, ale to było trochę czasu temu i może być nieprawda...
    Zaletydobra prędkość za dobrą cenę
    obsługa klienta
    Wadygodziny działania obsługi klienta mogą być problemem
    MiejscowośćWrocław
  • ~Devil / 2019-07-08 14:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Nikomu nie polecam. SKoda kasy i nerwów. Ciągle braki internetu. Telewizja pikseluje i zacina obraz a także czarny ekran niejednokrotnie sie pozkazał
  • ~Radosław / 2019-06-17 10:42
    Ocena: 1.50 / 5
    Awaria trwa już piąty dzień, przestali już nawet odbierać telefony, chociaż jak odbierali to ciągle mówili co innego, jakby sami nie wiedzieli co się tak w ogole u nich dzieje. To skandal, żeby w dzisiejszych czasach, kiedy praca zależna jest od internetu, oni sobie takie cyrki urządzali. Nie polecam!
    Wcześciej też często przerywało połączenie. Reklamuję, wypowiadam umowę i uciekam gdzie indziej, ceny też są niższe u konkurencji.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Przemo / 2019-05-21 12:40
    Ocena: 3.00 / 5
    sieć internetowa szybka, niestety zbyt częste awarie sprzętu
    serwis przeciążony, trzeba czekać na naprawę 4 dni z powodu braku serwisanta, ponadto serwisanci pracują do 16, co utrudnia naprawy, ponieważ trzeba albo brać urlop, albo się "urwać z pracy"
    MiejscowośćWrocław
  • ~Robert / 2019-04-24 18:57
    Ocena: 5.00 / 5
    Przy zmianie poprzedniego operatora wahałem się co do Korbanku, czytałem wiele opinii, które mówiły o słabym internecie, przerwach w dostawie itp. Jednak zdecydowałem się ze względu na bardzo atrakcyjną cenę, 40 zł za miesiąc za download 100MB/s i uploaad 80MB/s w ofercie na 9 miesięcy (chciałem krócej, ale niestety nie było takiej możliwości). Nauczony poprzednimi przepychankami z innymi większymi operatorami przeczytałem dokładnie umowę. Nie było w niej nic niezgodnego z rozmową telefoniczną, wszystko było tak jak wcześniej zostało omówione. Po zamontowaniu internetu trochę się zawiodłem, bo prędkość nie była taka jak trzeba. Okazało się, że router, który otrzymałem w ramach dzierżawy nie jest najwyższych lotów i żeby osiągać względnie dobrą prędkość trzeba praktycznie postawić go przy komputerze. W innym pokoju za ścianą to już prędkość osiągała wartości rzędu 20 MB/s, za kolejną ścianą już maksymalnie do 10 MB/s. Jednak ja miałem możliwość podpięcia kabla ethernet od routera do komputera i prędkość to minimalnie 95 MB/s, a upload często przewyższa deklarowane 80 MB/s. Dlatego jedynym minusem korbanku jest słaby router dołączany w ramach umowy - jeśli masz swój z lepszej półki to skonfiguruj sam - jest wiele poradników w internecie (trzeba podać swój adres MAC w rozmowie telefonicznej do korbanku). Cała reszta na wielki plus. Płacę mało i mam bardzo dobrą jakość połączenia: duże prędkości oraz niski ping o każdej porze dnia.
    Zalety- niska cena
    - wysoka prędkość
    - niski ping
    Wady- słaby router
    MiejscowośćWrocław
  • ~MeridaWaleczna / 2019-04-10 19:27
    Ocena: 1.25 / 5
    Tragedia.. Ciągle awarie internetu oraz samego routera dzierżawionego od Korbank.. Router wymieniany już 9 razy.. Dziś znowu nie działa Serwis tylko smsowy ale i tak nie odpowiada. Tragedia czekam do końca umowy i rezygnuję NIE POLECAM
    ZaletyBrak zalet
    WadyWad zbyt wiele by starczyło miejsca na ich wymienienie
    MiejscowośćWrocław
  • ~Uniu / 2019-04-08 21:27
    Ocena: 2.25 / 5
    Internet co chwila zrywa połączenie, niezależnie od urządzenia (laptop, telefon, tablet) siedząc 2 metry od tak zwanego korboxa (nie chodzi tu o połączenie wifi, a o połączenie z siecią). Nie polecam, obsługa klienta dobra do momentu podpisania umowy, potem już tylko batalia z usterkami, przerwami w dostawie internetu (istnienie pomocy technicznej, czy też działu serwisu to mit, najlepszym pomysłem jaki mieli to włączyć i wyłączyć urządzenia, sprawdzić poprawność połączeń - działa tak od 2 lat i nikt nic nie grzebał, oraz na końcu najważniejsze - u mnie działa proszę pana).
    Korbox który posiadam nie nie działa szybciej niż około 25 megabitów także zakup szybszego łącza mija się z celem, chyba, że zainwestuje się dodatkowy router (kolejne rządzenie do kolekcji na stolik rtv?
    Telewizja, działa bak powinna, czasem tylko znika fonia ale to może być sprawa mojego TV, tu nie mam pewności.
    ZaletyTelewizja działa
    WadyZrywa połączenie z internetem, słaby zasięg i prędkość wifi,
    MiejscowośćWrocław
  • ~Iza / 2019-03-28 15:42
    Ocena: 2.50 / 5
    Ogólnie po kilku latach współpracy poziom usługi był w wyższych stanach średnich. Awarie były w miarę szybko naprawiane, prędkość względnie dobra. Niestety właśnie dziś zaczęli mnie napastować ścigacze długów, z polecenia Korbanku. Szkopuł w tym,że umowa zakończona była rok temu a firma nadal liczyła sobie usługę. W dodatku nawet nie raczyła powiadomić o roszczeniu, nie przysyłała tez żadnych faktur ( Tajemniczy Don Pedro), tylko przekazała nienależny dług ściągaczowi długów. Totalna Katastrofa i ocena jednak ZERO.
    Zalety Awarie były w miarę szybko naprawiane, prędkość względnie dobra, chociaz wieczorami mułowata.
    WadyObsługa fatalna
    MiejscowośćWrocław
  • ~Nick / 2019-03-25 12:15
    Ocena: 4.25 / 5
    Wszystko dział A jak należy. Na plus internet symetryczny, niewielu operatorów ma taka usluge
    ZaletyCena jakość
    MiejscowośćWrocław
  • ~Mistrz Och! / 2019-03-18 16:00
    Ocena: 2.25 / 5
    Marzec 2019.

    -Na wiosnę 2018 - maj-czerwiec pojawiły się zaniki internetu seriami po kilka sekund do kilku minut i tak przez 20-120 minut. W końcu odnowiłem sterowniki karty sieciowej - jakby się poprawiło ale zaniki pozostały pomimo spadku częstotliwości.
    -Sierpień nie najgorzej, czasowe zaniki
    -Jesień, odnowiona umowa, o wiele wyższe parametry łącza od września 2018
    pojawiły się zaniki połączeń seriami zwykle w czasie 20-23 w czasie pomiędzy 20-40 minut wielokrotnie po kilka kilkanaście sekund do kilku minut (rzadko powyżej 5 na raz za to wielokrotnie w ciągu godziny ikonka sieci z czerwonym krzyżykiem) - zoptymalizowany system przez 3 tygodnie odświeżone wszelkie sterowniki.
    Informacja od działu technicznego: "U nas wszystko perfect!"

    W końcu świeży system, problemy pozostały pomimo wielu rozmów i prób przekonania do rewizji sytuacji.
    -Listopad 2018 - podobno nowy ruter lokalny, poprawa wszystkiego na jakieś 2 tygodnie, wizyty u psychoanalityka zawieszone , zmniejszam dawki leków tłumiących.
    -Grudzień doceniam wartość spacerów i kontaktu z naturą a po zabiegu hipnozy już nie widzę nic złego w ikonce połączenia sieciowego ubarwionej symbolem złowrogiego czerwonego "X".
    -Styczeń 2019: Yoga i pierwsze łzy wyzwolenia spod swoich wygórowanych oczekiwań... przecież internet też człowiek i może sobie wyskoczyć na papierosa a ludzie z technicznego mówią, że powinienem być zadowolony... chyba patrząc na brudną wodę w szklance zapominam o radość z posiadania szklanki...
    -Styczeń/Luty 2019, w chwili kryzysu utraciłem spokój ducha i odgryzłem końcówkę kabla z wtyczką... zrobiłem nową, superpro z usztywnieniem od kabla serwisowego do sieci przemysłowych. 3 dni nirwany i błogostan oczyszczenia się ze złej karmy słabych parametrów. Teraz ikonka sieciowa porzuciła niemodny już czerwony X i wymieniła na freshowy, bardzo gustowny żółty trójkącik z wykrzyknikiem "!"... czyżbym wstąpił na diamentową ścieżkę rozwoju infrastruktury?
    -Luty/Marzec, zaniki po kilku tygodniach pozwoliły mi stwierdzić, że pamiętny przekaz z filmu "Matrix": " nie próbuj zmieniać rzeczywistości bo to niemożliwe, uświadom sobie prawdę - że łyżeczki nie ma i spróbuj zmienić siebie" i wtedy żółty trójkącik z "!" zniknął. Internet również... Panowie z technicznego z wyrozumiałością wybaczali mi moje nieskładne próby zasugerowania, żeby coś rzeczowego stwierdzić a problem - rozwiązać. Należy jednak przyznać, że w ich głosach słychać było pewna łaskawość gdy przyjmowali przeprosiny za moje infantylne próby interwencji i przecież bezpodstawne roszczenia do niezawodności łącza - o co chodzi, przecież płatności wpłynęły a internet prędzej czy później w końcu się pojawi.
    Teraz mam pełen komfort bo nie ma już wizualnych informacji niepotrzebnie bombardujących mnie informacjami o braku dostępu
    ale
    bóg przecież stworzył programy do śledzenia ruchu sieciowego i takie "TraceRoutery" ukazały mi prawdę - sieć kończy się zaraz za moim kompem w chwili zaniku czyli pada coś na pierwszym routerze sieciowym firmy Korba-NK.
    - Marzec 2019. Dyżurny telefon techniczny uprzejmie zaczał mnie informować, żebym sobie już nie zawracał głowy śmieceniem skrzynki SMS o przelotnych przecież awariach jako, że klient niebiznesowy ma przecież telefon do biura w godzinach dziennych.
    A biuro? Skrzętnie przekierowuje ludzi do wynajętej centrali obsługi klienta, gdzie bogu ducha winni za jakieś gorsze jak to u nas w kraju świecą oczami i przyznają się w imieniu Core-Banku do winy, biją w piersi wyznając' Jam Ci to, Myśwa zawiniły! ale terminu naprawy i natury usterek nie podamy bo nie znamy"
    Po ponownym przekierowaniu do biura na wyraźna prośbę i odczekaniu dwunastu miejsc w kolejce ktoś uroczyście zdekapitował mój trud i dobrą wolę krótkim acz 100% skutecznym naciśnięciem widełek tym samym uwalniając się od brzemienia potencjalnie natrętnej rozmowy.
    OM!
    ZaletyMożna sobie fajnie pogadać jeśli jest się nierealnie myślącym płatnikiem abonamentu.
    WadyHmmm. Sprawa jest równie delikatna jak kwestie dotyczące religii...
    MiejscowośćWrocław
  • ~Sylwia / 2019-03-17 15:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Cały czas zrywa połączenie. Od kilku godzin całkowity brak internetu. Firma nie stara się poprawić sytuacji. Może jeśli wszyscy którzy płacą za ten internet domagali się zwrotu pieniędzy za godziny braku internetu to firma zaczęłaby coś z tym robić.
    ZaletyBrak
    WadyBardzo zawodny
    MiejscowośćWrocław
  • ~elalue / 2019-03-17 01:46
    Ocena: 2.25 / 5
    Ten internet to totalne dziadostwo, od momentu instalacji nie było pełnego dnia z dostępem do internetu, a weekend począwszy od piątku, cała sobota i niedziela brak dostępu.
    Zaletybrak jakichkolwiek zalet
    MiejscowośćWrocław
  • ~xddddd / 2019-03-16 17:56
    Ocena: 1.00 / 5
    lipa nie polecam
    raz działa raz nie
    co chwile zrywa połączenie
    wrocław
    Zaletyraz działa raz nie
    Wadyco chwile zrywa połączenie
    Miejscowośćwroclaw
  • ~Ada / 2019-02-27 23:37
    Ocena: 3.75 / 5
    Generalnie ok. Prędkość dobra. Cena dobra. Czasem jest awaria usuwana w ciągu kilku godzin. Były w przeszłości problemy z obsługą klienta, ale się poprawili. Jestem zadowolona.
    Zaletydobra cena
    dobra prędkość
    w miarę szybkie naprawy awarii
    WadyKorbank jest tylko w niektórych lokalizacjach w mieście
    MiejscowośćWrocław
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3505
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2244
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2085
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4690
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3962
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3027
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2617
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2030