Wady- Kłamstwo jako metoda komunikacji z klientami
-
~Wrockanin / 2009-04-07 12:04
Pracowałeś? No to może na Ciebie kląłem nie raz. Może ciśnięci przez konkurencje w końcu wymienili(ście) serwery jednak wiem co przeżyłem. Jak dla mnie to marka jest skompromitowana. Nie uwierzę wilkowi w owczej (linuksowej) skórze. -
-
~lolpi / 2009-03-21 12:39
Mam Korbank od kilku lat. Też tam pracowałem (uściślając realizowałem dla nich jedno zlecenie na sieci) i jeśli mówisz prawdę, że ktoś Ci tak powiedział to Cię okłamał. Sprzęt na głównych węzłach to głównie cisco, co do ruterów - rzeczywiscie za były pcty, ale było ich kilka na miejsce i stały na linuxie a nie żadnej WIN-GROZIE. Poza tym pcty w liczbie mnogiej, a nie pojedyńczej. Tak też pracuje google, też ma pcty, ale kilka (no, google to może kilkaset:p) na lokalizację. Co do parametrów - ja mam już teraz standardową umowę - 1 mbps i działa bez zarzutu, w nocy to mam 10 mbps. Jeśli chodzi o obsługę klienta - tu niestety niektóre rzeczy mogę potwierdzić, tzn. dodzwonić się do Korbanku - rzeczywiście czasem graniczy z cudem. Faktury - prawda, kiedys dostałem fakturę zupełnie kogo innego, jakiejś kobiety z kozanowa, chociaż ja mieszkam na Krzykach. Ogólnie - jeśli masz w domu odpowiedni sprzęt i troszke wiedzy na temat sieci - nie powinieneś narzekać. Więc albo Twoja lokalizacja jest felerna, albo... reprezentujesz konkurencję, co zresztą już nie raz sie zdarzało:). Pozdrawiam, Zalety- prędkości
- cenaWady- niedzialający telefon -
~Wrockanin / 2009-03-17 09:22
Parę lat temu miałem niestety do czynienia z tą parodią dostawcy na osiedlu przy ulicy Koszarowej we Wrocławiu. Opinię po tym okresie mam jak najgorszą. Przede wszystkim firma bardzo często miała przerwy i w najpopularniejszych godzinach nigdy nie udało się osiągać prędkości za jakie się płaciło. Wyegzekwowanie czegokolwiek od obsługi było prawie niemożliwe. Żenada. Parę lat później poznałem człowieka, który dla nich pracował. Ignorowanie klientów, spławianie ich kitem, nie włączanie dodatkowych usług i zawodne działanie pozostałych to po prostu była wtedy u nich norma. Poczta firm, które wykupiły u nich usługi była ponoć na zwykłym windowsie i zwykłym PCcie. ZaletyNie stwierdziłemWadyByle jaki sprzęt, sprzedawanie większej przepustowości niż byli w stanie obsłużyć, okłamywanie klientów.3 -
~goral / 2009-02-11 22:41
Na naszym osiedlu Korbank miał bardzo wysoki koszt instalacji (1100 zł)!!! Ale warto było - śmiga teraz jak głupi a na abonamecie i tak sobie odrobię, bo taryfy mają niezłe. Jedyne co mogli by poprawić, to informowanie klienta - przy instalacji przyjechali godzinę po terminie i już myślałem, że nie przyjadą. Czyli za obsługę klienta daję 3, parametry i niezawodność 5, a cena to nie wiem -biorąć pod uwagę okres 2 lat też daję 5, bo w sumie jest tu korzystniej niż w innych obecnych ofertach (tpsa, dialog czy netia). Zaletyszybkość, cena,Wadysama obsługa klientaod pół roku, kupiłem jako promocja na 2 lata -
~asterix / 2009-02-11 22:13
Korzystam z usług Korbanku od 5 lat. Teraz jest naprawdę świetnie, ale mieli w historii tragiczne momenty. Podobno wszystko przerzucają na światłowód. Polecam zwłaszcza, że zostali najwięksi we Wrocku i połączenia telefoniczne w sieci są za darmo, więc im nas więcej tym radośniej:). Jedyny poważny problem - za cholerę nie można się tam dodzwonić! Zaletychodzi szybkoWadywłaściwie brak kontaktu telefonicznego.5 lat