Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

KORBANK opinie

Ocena na podstawie 426 opinii

2.99 / 5

  • Niezawodność
    2.77
  • Obsługa klienta
    2.88
  • Cena
    3.25
  • Parametry
    3.11

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Tanczaca_Hiszpanka / 2015-02-13 17:10
    Ocena: 4.75 / 5
    Umowa przejrzysta, bez kruczków i 100 stron jak u innych. Po ustalonym terminie umowa przechodzi na czas nieokreslony i nie wskakuje na inny cennik tylko warunki pozostaja bez zmian.To sie ceni bo nieraz mozna po porstu zapomniec przedluzyc.
    Zaletyumowa, jakosc uslug (telewizja + telefon)
    Wadyjeden oddzial we wrocłąwiu
    3 meisieca
  • ~PARISE / 2015-01-26 17:54
    Ocena: 4.75 / 5
    Polecam pakiet diamentowy, ktory wlasnie nabylem. Polowy tanszy niz u konkurencji a dekoder z wifi i konsola gier mam za 1 zl miesiecznie. U konkurencji za porzadne łącze i telewizje ceny od 90 zł w góre (przynajmniej we Wrocławiu)
    Zaletycena , dekoder
    4 tygodnie
  • ~nikola / 2015-01-17 22:11
    Ocena: 3.33 / 5
    No niestety odkad mam u nich abonament to ciagle sie cos dzieje. Ciagle mi sie zacina a ich naprawa wogole nie skutkuje. Jestem niezadowolona.
    Zaletysa tanie pakiety
    Wadyzacina sie co jakis czas podczas ogladania
    2 tygodnie
  • ~TenorGad / 2015-01-07 14:03
    Ocena: 4.75 / 5
    Rzetelna firma, ciekawe pakiety telewizyjne bez zbędnego naciągania. Dekoder ma tez liczne funkcje smart tv jak w najlepszych telewizorach. Polecam
    Zaletycena, jakość
    Wadynarazie brak
    1 rok
  • ~Michał / 2015-01-04 18:46
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem posiadaczem Korboxa 2 i usług Korbanku z tym związanych (internet, TV i telefon stacjonarny). Była to jedyna możliwość w mojej lokalizacji (Wrocław ul Wąsowicza). Oprócz internetu, z którego jestem zadowolony reszta to szajs i dziadostwo - pierwszy dekoder przestał działać po 10 dniach, drugi po miesiącu, trzeci na razie pracuje od połowy pażdziernika. Wady TV - niemożność posegregowania i skasowania części kanałów, w przypadku nagrań na pendrajva nie ma możliwości przyspieszonego odtwarzania lub rozpoczęcia oglądania w dowolnym miejscu, brak instrukcji obsługi (ta z internrtu nie zawiera opisu działania dekodera, a jedynie wskazówki związane z jego konserwacją). Wady telefonu stacjonarnego - raz odbiera połączenia przychodzące, raz nie (np komórki z Playa), blokada numerów zagranicznych.
    Kontakt z biurem obsługi w zasadzie wyłącznie osobisty - w przypadku telefonu Panie (bardzo grzeczne i uprzejme, przełączają do działu technicznego i po kilku minutach oczekiwania połaczenie wygasa). Dla zainteresowanych bliższe i szersze uwagi pod: zbigoch@o2.pl.
    Zaletydobry internet
    Wadysłaba tV i telefon stacjonarny
    około roku, abonament na 2 lata za ok. 100 zł/mc
  • ~WolnyPolak / 2014-11-26 13:41
    Ocena: 4.75 / 5
    Pingi w porzadku, w nocy nie rejestruje przerw w grach online
    Zaletybrak przerw
    59 zł za 100mb
  • ~Asmodeus / 2014-11-21 09:01
    Ocena: 4.75 / 5
    Jestem bardzo zadowolony zarówno z telewizji jak i internetu. Ale na poczatku przekonala mnie cena, maja pakiety w cenie samego internetu, polecam!
    Zaletycena
    Wadynarazie nie zanotowałem
    pół roku
  • ~Niestetyklient / 2014-10-17 16:22
    Ocena: 1.75 / 5
    Mam po raz drugi u nich internet, różne lokalizacje (jedno centrum, drugie obrzeża miasta Wrocław) WIECZNE PROBLEMY. Nie miałem tygodnia aby internet dział bezproblemowo. Wieczne usterki, nie radzą sobie z naprawą. Obsługa klienta to jeden wielki żart. Z klienta. Jak mają większa usterkę to wyłączają jedyny numer na infolinię. Niesprawni, nieterminowi, brak szacunku dla klienta. Zdecydowanie nie polecam. Na koniec dodam, że mam u nich internet tylko dlatego, że taki był jak wynajmowałem mieszkanie. Całe szczęście umowa kończy się w grudniu i na 100% nie będę kontynuował użytkowania tak wadliwego produktu. NIE POLECAM.
    Zaletybrak
    Wadyistnieją
    dwa razy po prawie rok, ok. 35 zł/m
  • ~Sohiec / 2014-10-06 14:26
    Ocena: 2.00 / 5
    Jeszcze nie spotkałam tak złego dostawcy Internetu i telefonu. Ciągłe resetowanie modemu, a niedziałającym telefonie można by napisać nowelkę, przeniesienie nr i uruchomienie telefonu trwało ponad 3 miesiące
    Zaletytanie połączenia międzynarodowe
    Wadyniedziałający telefon internet, awarie, nieuprzejma obsługa,
    10 miesięcy, 65 zł
  • ~Co Patrz / 2014-10-05 11:20
    Ocena: 1.50 / 5
    Jak wytrzymałem te kilka lat - nie wiem!
    Zaletybała - cena
    Wadyprzerwy sygnału, kiepski serwis so-nie, dość częste awarie, "program chwilowo niedostępny"
    5 lat
  • ~Kuba/Wroclaw / 2014-09-21 20:46
    Ocena: 1.00 / 5
    ODRADZAM, jestem klientem od ponad 3 lat, ale że to wynajęte mieszkanie to nie zmieniałem dostawcy. Internet jako tako działą, natomiast TV to kompletne nieporozumienie. telewizja non stop się wiesza, a reset dekodera to strata ok 4minut. katastrofa. nie polecam!
    Zaletybrak
    Wadymnóstwo
    3
  • ~Torrencik / 2014-06-17 14:04
    Ocena: 4.75 / 5
    Jestem zadowolony, zarowno obsluga jak i cena lepsze od Vectry i Finemedii ktorych oferty porownywalem.
    Zaletycena + mila obsluga
    Wadynie zanotowalem narazie
    3 miesieca
  • ~PWN_Wtab / 2014-05-29 16:47
    Ocena: 5.00 / 5
    Modernizuja sprzety, dbaja o klientow a potem sie kazdy dziwi ze korbank kosi konkurencje. Mnie wkurza to, ze prawie kazdemu opertorowi (netia, orange,upc,finemedia) zalezy na tym aby nachapac nowych klientow i tylko jak przelaczasz na infolinie 1-podpisz umowe to ZAWSZE odbieraja, a potem jak masz jakikolwiek problem to zero odzewu. Korbank jest inny - szanuja ludzi i za to ich cenie.
    Zaletyszacunek do ludzi, brak rozgraniczenia na nowych/lepszych i starych/zlapanych
    1 rok
  • ~Nadety / 2014-05-22 14:10
    Ocena: 5.00 / 5
    W porownaniu do UPC maja naprawde super oferte. Upc chyba zatrzymalo sie dwa lata wstecz, kto by pomyslal zeby placic 170 zl miesiecznie za dwa telewizaory i net 60? Zamienilem na korbank i jestem zadowolony.
    Zaletycena, jakosc
    Wadynie zauw
    pol roku
  • ~FlipiFlap_Gensis_isComing / 2014-04-29 13:37
    Ocena: 4.75 / 5
    Ja tez nie mam powodów do narzekania, nie spalili sie na samym pocztaku tak jak niektorzy operatorzy z ktorymi miałem przyjemnosc badz nie wspolpracowac. Pingi na dobrym poziomie. Obsluga sprawna i symaptyczna.
    Zaletyuczciwosc, brak nachalnosci i naciagania
    Wadyjak beda to napisze
    1 miesiac
  • ~Dyzio-Wspanialy / 2014-04-28 13:02
    Ocena: 4.50 / 5
    ja wole wziac wszystkie uslugi z Korbanku. Mam wtedy jeden rachunek i jedna fakture. Po za tym cena bardzo atrakcyjna, a jakosc jak narazie nie ustepuje faworytom na tym rynku. Zobaczymy co przyniesie przyszłość w tym zakresie
    Zaletycena, jakosc, elastycznosc
    Wady-
    pol roku
  • ~Paweł / 2014-03-31 12:07
    Ocena: 4.25 / 5
    Opinie są różne w internecie. Ja podpisałem umowę na Słonimskiego na 50Mbit i wszystko od miesiąca działa dobrze. Polecam
    44 zł - 50Mbit
  • ~Trojnik / 2014-03-28 13:31
    Ocena: 4.75 / 5
    Warto! Dział windykacji wyjatkowo mily, bez agresji i ze zrozumieniem, przeciez każdemu moze zdarzyc sie zapomniec zaplacic! Poza tym dobry kontakt z obsługa - zawsze mozna sie dodzwonic.
    Zaletywindykacja
    Wadynei wiem
    1,5 roku
  • ~Trawertyn86 / 2014-03-25 12:54
    Ocena: 4.75 / 5
    Moje odczucia co do Korbanku sa narazie bardzo dobre. Obsługa na infolinii bardzo przydatna i miła, transfer internetowy narazie na przyzwoitym poziomie. Zastanawiam sie nad tv, ma ktos moze z Korbanku taki pakiet?
    Zaletyinternet, infolinia
    2 miesiące
  • ~Procent / 2014-03-21 09:12
    Ocena: 4.25 / 5
    Całkiem dobry net. Używam już długo. Najpierw podpisałem umowę zanim zaczęli kłaść kable do mojego bloku. Okazało się że Telekomunikacja Polska nie udostępniła im chyba swoich studzienek i nie mogą podciągnąć kabla. W związku z tym że podpisali ze mną umowę to specjalnie dla mnie postawili na dachu RADIOLINIĘ. Prędkość miałem nawet dwukrotnie większą niż miała być. W trakcie trwania umowy musiałem zmienić lokal - żadnych problemów z przeniesieniem usługi (tym razem na kabel). Dostęp nie miał przerw a prędkości były zadowalające. Nie jestem graczem więc w tym temacie się nie wypowiem. Teraz przenoszę się na wieś więc trzeba będzie umowę zakończyć.
    ZaletyStabilna,
    WadyBrak kontaktu z obsługą 24 godziny na dobę (być może się zmieniło)
    parę lat
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4399
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2549
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2231
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2071
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2904
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2523
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1999
Mobile Vikings
Ocena: 4.58, ilość opinii: 1227