Umowa przejrzysta, bez kruczków i 100 stron jak u innych. Po ustalonym terminie umowa przechodzi na czas nieokreslony i nie wskakuje na inny cennik tylko warunki pozostaja bez zmian.To sie ceni bo nieraz mozna po porstu zapomniec przedluzyc.
Zaletyumowa, jakosc uslug (telewizja + telefon)
Wadyjeden oddzial we wrocłąwiu
3 meisieca
~PARISE / 2015-01-26 17:54
Ocena: 4.75 / 5
Polecam pakiet diamentowy, ktory wlasnie nabylem. Polowy tanszy niz u konkurencji a dekoder z wifi i konsola gier mam za 1 zl miesiecznie. U konkurencji za porzadne łącze i telewizje ceny od 90 zł w góre (przynajmniej we Wrocławiu)
Zaletycena , dekoder
4 tygodnie
~nikola / 2015-01-17 22:11
Ocena: 3.33 / 5
No niestety odkad mam u nich abonament to ciagle sie cos dzieje. Ciagle mi sie zacina a ich naprawa wogole nie skutkuje. Jestem niezadowolona.
Zaletysa tanie pakiety
Wadyzacina sie co jakis czas podczas ogladania
2 tygodnie
~TenorGad / 2015-01-07 14:03
Ocena: 4.75 / 5
Rzetelna firma, ciekawe pakiety telewizyjne bez zbędnego naciągania. Dekoder ma tez liczne funkcje smart tv jak w najlepszych telewizorach. Polecam
Zaletycena, jakość
Wadynarazie brak
1 rok
~Michał / 2015-01-04 18:46
Ocena: 2.00 / 5
Jestem posiadaczem Korboxa 2 i usług Korbanku z tym związanych (internet, TV i telefon stacjonarny). Była to jedyna możliwość w mojej lokalizacji (Wrocław ul Wąsowicza). Oprócz internetu, z którego jestem zadowolony reszta to szajs i dziadostwo - pierwszy dekoder przestał działać po 10 dniach, drugi po miesiącu, trzeci na razie pracuje od połowy pażdziernika. Wady TV - niemożność posegregowania i skasowania części kanałów, w przypadku nagrań na pendrajva nie ma możliwości przyspieszonego odtwarzania lub rozpoczęcia oglądania w dowolnym miejscu, brak instrukcji obsługi (ta z internrtu nie zawiera opisu działania dekodera, a jedynie wskazówki związane z jego konserwacją). Wady telefonu stacjonarnego - raz odbiera połączenia przychodzące, raz nie (np komórki z Playa), blokada numerów zagranicznych. Kontakt z biurem obsługi w zasadzie wyłącznie osobisty - w przypadku telefonu Panie (bardzo grzeczne i uprzejme, przełączają do działu technicznego i po kilku minutach oczekiwania połaczenie wygasa). Dla zainteresowanych bliższe i szersze uwagi pod: zbigoch@o2.pl.
Zaletydobry internet
Wadysłaba tV i telefon stacjonarny
około roku, abonament na 2 lata za ok. 100 zł/mc
~WolnyPolak / 2014-11-26 13:41
Ocena: 4.75 / 5
Pingi w porzadku, w nocy nie rejestruje przerw w grach online
Zaletybrak przerw
59 zł za 100mb
~Asmodeus / 2014-11-21 09:01
Ocena: 4.75 / 5
Jestem bardzo zadowolony zarówno z telewizji jak i internetu. Ale na poczatku przekonala mnie cena, maja pakiety w cenie samego internetu, polecam!
Zaletycena
Wadynarazie nie zanotowałem
pół roku
~Niestetyklient / 2014-10-17 16:22
Ocena: 1.75 / 5
Mam po raz drugi u nich internet, różne lokalizacje (jedno centrum, drugie obrzeża miasta Wrocław) WIECZNE PROBLEMY. Nie miałem tygodnia aby internet dział bezproblemowo. Wieczne usterki, nie radzą sobie z naprawą. Obsługa klienta to jeden wielki żart. Z klienta. Jak mają większa usterkę to wyłączają jedyny numer na infolinię. Niesprawni, nieterminowi, brak szacunku dla klienta. Zdecydowanie nie polecam. Na koniec dodam, że mam u nich internet tylko dlatego, że taki był jak wynajmowałem mieszkanie. Całe szczęście umowa kończy się w grudniu i na 100% nie będę kontynuował użytkowania tak wadliwego produktu. NIE POLECAM.
Zaletybrak
Wadyistnieją
dwa razy po prawie rok, ok. 35 zł/m
~Sohiec / 2014-10-06 14:26
Ocena: 2.00 / 5
Jeszcze nie spotkałam tak złego dostawcy Internetu i telefonu. Ciągłe resetowanie modemu, a niedziałającym telefonie można by napisać nowelkę, przeniesienie nr i uruchomienie telefonu trwało ponad 3 miesiące
Zaletytanie połączenia międzynarodowe
Wadyniedziałający telefon internet, awarie, nieuprzejma obsługa,
ODRADZAM, jestem klientem od ponad 3 lat, ale że to wynajęte mieszkanie to nie zmieniałem dostawcy. Internet jako tako działą, natomiast TV to kompletne nieporozumienie. telewizja non stop się wiesza, a reset dekodera to strata ok 4minut. katastrofa. nie polecam!
Zaletybrak
Wadymnóstwo
3
~Torrencik / 2014-06-17 14:04
Ocena: 4.75 / 5
Jestem zadowolony, zarowno obsluga jak i cena lepsze od Vectry i Finemedii ktorych oferty porownywalem.
Zaletycena + mila obsluga
Wadynie zanotowalem narazie
3 miesieca
~PWN_Wtab / 2014-05-29 16:47
Ocena: 5.00 / 5
Modernizuja sprzety, dbaja o klientow a potem sie kazdy dziwi ze korbank kosi konkurencje. Mnie wkurza to, ze prawie kazdemu opertorowi (netia, orange,upc,finemedia) zalezy na tym aby nachapac nowych klientow i tylko jak przelaczasz na infolinie 1-podpisz umowe to ZAWSZE odbieraja, a potem jak masz jakikolwiek problem to zero odzewu. Korbank jest inny - szanuja ludzi i za to ich cenie.
Zaletyszacunek do ludzi, brak rozgraniczenia na nowych/lepszych i starych/zlapanych
1 rok
~Nadety / 2014-05-22 14:10
Ocena: 5.00 / 5
W porownaniu do UPC maja naprawde super oferte. Upc chyba zatrzymalo sie dwa lata wstecz, kto by pomyslal zeby placic 170 zl miesiecznie za dwa telewizaory i net 60? Zamienilem na korbank i jestem zadowolony.
Zaletycena, jakosc
Wadynie zauw
pol roku
~FlipiFlap_Gensis_isComing / 2014-04-29 13:37
Ocena: 4.75 / 5
Ja tez nie mam powodów do narzekania, nie spalili sie na samym pocztaku tak jak niektorzy operatorzy z ktorymi miałem przyjemnosc badz nie wspolpracowac. Pingi na dobrym poziomie. Obsluga sprawna i symaptyczna.
Zaletyuczciwosc, brak nachalnosci i naciagania
Wadyjak beda to napisze
1 miesiac
~Dyzio-Wspanialy / 2014-04-28 13:02
Ocena: 4.50 / 5
ja wole wziac wszystkie uslugi z Korbanku. Mam wtedy jeden rachunek i jedna fakture. Po za tym cena bardzo atrakcyjna, a jakosc jak narazie nie ustepuje faworytom na tym rynku. Zobaczymy co przyniesie przyszłość w tym zakresie
Zaletycena, jakosc, elastycznosc
Wady-
pol roku
~Paweł / 2014-03-31 12:07
Ocena: 4.25 / 5
Opinie są różne w internecie. Ja podpisałem umowę na Słonimskiego na 50Mbit i wszystko od miesiąca działa dobrze. Polecam
44 zł - 50Mbit
~Trojnik / 2014-03-28 13:31
Ocena: 4.75 / 5
Warto! Dział windykacji wyjatkowo mily, bez agresji i ze zrozumieniem, przeciez każdemu moze zdarzyc sie zapomniec zaplacic! Poza tym dobry kontakt z obsługa - zawsze mozna sie dodzwonic.
Zaletywindykacja
Wadynei wiem
1,5 roku
~Trawertyn86 / 2014-03-25 12:54
Ocena: 4.75 / 5
Moje odczucia co do Korbanku sa narazie bardzo dobre. Obsługa na infolinii bardzo przydatna i miła, transfer internetowy narazie na przyzwoitym poziomie. Zastanawiam sie nad tv, ma ktos moze z Korbanku taki pakiet?
Zaletyinternet, infolinia
2 miesiące
~Procent / 2014-03-21 09:12
Ocena: 4.25 / 5
Całkiem dobry net. Używam już długo. Najpierw podpisałem umowę zanim zaczęli kłaść kable do mojego bloku. Okazało się że Telekomunikacja Polska nie udostępniła im chyba swoich studzienek i nie mogą podciągnąć kabla. W związku z tym że podpisali ze mną umowę to specjalnie dla mnie postawili na dachu RADIOLINIĘ. Prędkość miałem nawet dwukrotnie większą niż miała być. W trakcie trwania umowy musiałem zmienić lokal - żadnych problemów z przeniesieniem usługi (tym razem na kabel). Dostęp nie miał przerw a prędkości były zadowalające. Nie jestem graczem więc w tym temacie się nie wypowiem. Teraz przenoszę się na wieś więc trzeba będzie umowę zakończyć.
ZaletyStabilna,
WadyBrak kontaktu z obsługą 24 godziny na dobę (być może się zmieniło)