Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

KORBANK opinie

Ocena na podstawie 435 opinii

2.98 / 5

  • Niezawodność
    2.75
  • Obsługa klienta
    2.87
  • Cena
    3.25
  • Parametry
    3.10

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kaktusik50 / 2015-07-30 20:38
    Ocena: 2.00 / 5
    Od kwietnia kiedy jestem klientem korbanku nie było tygodnia bez awarii.Dłuższej czy krótszej ale jednak.Od 28-go lipca nie mam całkowicie telewizji (są tylko kanały z multipleksu )Internet jest 1,20 zamiast 30 a upload 0,1.Obsługa nie potrafi powiedzieć do kiedy.Każą składać reklamacje Podobno mają jakieś problemy z Orange,pewnie nie płacą dzierżawy za łącze.Ja mam w d--pie ich reklamację Ja chcę wiedzieć kiedy będzie normalnie działać Poczekam do jutra i zrywam umowę.Wywiązywanie się z umowy dotyczy obu stron.
    ZaletyUmiarkowana cena
    WadyWysoka awaryjność
    4 mieaiące 75 zł.
  • ~Justyna wrocław / 2015-07-22 07:50
    Ocena: 1.00 / 5
    w dniu dzisiejszym idę zerwać umowę o świadczenie usług internetowych ponieważ namówiono mnie na rozszerzenie oferty o telewizję na co wstępnie się zgodziłam a przy montażu okazało się że trzeba podpisać WEKSEL IN BLANCO za wypożyczony dekoder którego wartość w zakupie od korbanku wynosi 199 zł a na deklaracji jego wartość wynosi 299 zł a tak naprawdę wart jest ok 50zł. przedstawiciel nie wspomniał o wekslu wprowadził mnie w błąd a sama praktyka wekslowa prowadzona przez firmę korbank jest niedorzeczna i mocno podejrzana ponieważ tego typu zabezpieczenie stosuje się raczej przy bardzo dużej kwocie należności. zamiast umowy wypożyczenia sprzętu każą podpisać weksel in blanko jakaś paranoja.
    Zaletybrak
    Wadynierzetelność, niekompetencja, zły przepływ informacji, zawyżone stawki sprzętu
    kilka lat mam internet płacę 54zł miesięcznie
  • ~Wkurzonaklientkakorbanku. / 2015-07-18 19:23
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM. Zamydlono mi oczy promocjami, tym że opinie tutaj nie są rzetelne, a jednak juz 3 tygodnie od podłączenia zaczęły sie awarie, wyszedł na wierzch brak kompetencji pracowników, brak pośpiechu w celu naprawy awarii, wyliczać mogę w nieskończoność. Najchętniej zerwalabym umowę z miejsca gdybym miała taką możliwość.
    ZaletyBRAK
    WadyMnóstwo!
  • ~Nevalistis / 2015-07-05 23:49
    Ocena: 3.25 / 5
    Lubię grać w Diablo 3. Niestety, Korbank nie lubi chyba mnie.
    Mniej więcej raz w miesiącu zdarza się awaria taka, że parę minut nie ma sieci. Zresztą sieć lubi sie też zrywać ot tak, na chwilę, i jestem wywalany z Battlenetu.
    Zaczynam pomału tracić cierpliwość. I żeby to jeszcze była jakaś stara infrastrukura - ale gdzie tam! Mieszkam w budynku, który nawet roku nie ma.
    Zaletybyło tanio
    Wadyniestabilnie
    mam net z Korbanku już 9 miesięcy
  • ~Niedoszły klient / 2015-06-29 18:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta średnia powyżej 3 to chyba wynik najęcia specjalistów od wizerunku firmy, wątpię by była uczciwie uzyskana. Zamówiłem pakiet internet + telewizja 2 tygodnie temu, montaż miał być poniżej tygodnia.

    Wyszło na to, że obiecywali gruszki na wierzbie. Przedstawiciel działu technicznego poinformował mnie, że nie ma możliwości instalacji w określonym terminie, jednak być może pojawi się w kolejnym tygodniu i zaproponował, że odezwie się po weekendzie(negocjowali umowę z firmą zewnętrzną).
    W zasadzie w tym miejscu historia się kończy. Ciąg dalszy to tylko moje telefony podczas których za każdym razem słyszałem gwarancję kontaktu na następny dzień z której nic nie wynikało. Po tygodniu wydzwaniania uważam, że pora dać sobie spokój i poszukać uczciwego dostawcy dbającego o klienta.
    ZaletyBrak
    WadyZupełny brak profesjonalizmu i ignorowanie klienta
    2 tygodnie
  • ~Paweł Stabłowicka / 2015-06-28 17:38
    Ocena: 2.50 / 5
    Dramat , kilka razy dziennie reset bo sie wiesza , bark internetu od 22 od 23 to juz całkiem porażka , szukam możliwości wypowiedzenia umowy , teraz w niedzielę zrywa internet co 5 - 10 min , wczoraj wieczorem sobota zrywał co 30-60 min testowałem do godz. 2:52 potem poddałem się NIE POLECAM !!!!!!! jadę tam jutro , a ja dość impulsywny jestem to wygarne im co o tym myślę
    Zaletyżadnych
    Wadywszystko
    od 04-2015
  • ~Renata Hallera Wrocław. / 2015-06-21 12:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramatyczna obsługa. Cały czas coś nie działa. Jak zgłaszasz w sobotę rano, że nie działają usługi to generalnie mają to gdzieś i twierdzą, że załatwią to w 72 h. NIE POLECAM. Nadto nie informują klienta, że ich urządzenia są wadliwe i trzeba non stop je zmieniać. DRAMAT
    WadyWSZYSTKO
    od października 2014
  • ~Jurek / 2015-06-12 07:41
    niesamowita amatorka, daleko im do dużych firm które maja pewne standardy. Dekoder do tv trzeba resetować kilka razy dziennie. Kłamliwe promocje żeby uwiązać klienta na lata. Ciagle przerwy w dostawie internetu. Chamska obsługa telefoniczna - kłamią i udają ze nie wiedza. Polecam zadać korekt za dni w których nie działają usługi.
    Zaletykilka mieszkań na jednej umówię ;]
    Wadybrak jakości
    za długo
  • ~Szary_Wędrowiec / 2015-06-08 08:19
    Ocena: 5.00 / 5
    Inne podejście do abonenta niż u innych. To abonanet wybiera co, na ile i w jaki sposób - to oni sie dostosowują, obsługa nie rtobi żadnej łaski. Fajnie. O działaniu na razie nie pisze bo mam ich od niedawna - nie chce zapeszać.
    Zalety"zachodnie" podejście do abonenta
    Wadynie konfigurują routerów abonenta
    1 miesiąc
  • ~FabrykaSów / 2015-06-01 15:50
    Ocena: 4.50 / 5
    jak na sprzedawcę telekomunikacyjnego firma całkiem znośna. podpisałam umowę w biurze, które znajduję się w centrum koło rynku (okolica Jana Pawła II). Pani w biurze kompetentna i sympatyczna - mimo zalewu moich pytań, miałam uraz po wcześniejszych przygodach z telekomunikacją i się bałam zaryzykować. Jednak internet trzeba mieć! tylko telekomuniakcja ma chore zasady i anty -abonancką politykę. internet u mnie narazie bez grubszych awarii. Polecam
    Zaletyuczciwość, łatwy kontakt telefoniczny
    Wadyjeden oddział na jedno miasto
    4 miesiące
  • ~Robert / 2015-05-22 12:34
    Ocena: 2.25 / 5
    No cóż, miałem co prawda tylko internet, ale wyjątkowe częste przerwy, brak możliwości doproszenia sie szybkiej naprawy, nadęty dział techniczny z odpowiedzią standardową "u nas działa", sprawiło, że już jestem w Dialogu i Netii od jakiegoś czasu i było tylko kilka awarii, ale zawsze informacja była rzetelna. Po opiniach widzę, że nie zmieniło się zbyt wiele.
  • ~Brown / 2015-05-20 10:06
    Ocena: 5.00 / 5
    Jedyna firma telekomunikacyjna gdzie naprawde mozna wszystko zalatwic, bez koniecznosci wizyty w ich siedzibie. Bez łaski, 100 formalnosci, 15 przelaczan jak u innych. Moim zdaniem nowoczesne podejscie do obslugi.
    Zaletyobsluga klienta
    Wadybrak
    3 lata
  • ~Shine_Like_Diamond / 2015-05-18 11:55
    Ocena: 4.50 / 5
    Zatrudnieni kompetentni i sympatyczni ludzie na infolini Z łatwoscia mozna zalatwic rozne sprawy a nie tylko te sprzedazowe jak u innych operatorow.
    Zaletyobsluga, brak wybierania numerycznego
    Wadyograniczony zasieg, np. w Pozaniu nie ma ich
    1,5 roku
  • ~Nick_1986 / 2015-05-14 13:51
    Ocena: 4.75 / 5
    Narzekac nie mogę, dziala bez strat pingów, mam wykupione 50 mb a w nocy mam 250, polecam
    Zaletypredkość internetu
    5 miesięcy
  • ~Legnicka / 2015-05-13 13:17
    Ocena: 3.50 / 5
    Działa bez zastrzeżeń od grudnia 2014' . Przydało by się tylko wymienić dział techniczny . Nadęte bąki . Nic nie można się od nich dowiedzieć . Mam problem z P2P a konkretnie z emule i DC++ które oni sami polecają na stronach netowych (DC++) . Goście potrafią tylko powiedzieć że nic nie jest blokowane i nie znają przyczyny . Co z tego ze KORBANK nie blokuje P2P skoro i tak nie można ściągać :-))) W tej sytuacji powiedzenie ze nie blokuje jest tylko ściemą bo z KORBANKU można korzystać wyłącznie z torrentów . Adres huba Korbanku podany jest niewłaściwie więc tak naprawdę też go nie ma . Najprawdopodobniej powrócę do ORANGE zaraz po wygaśnięciu umowy lub do jakiegoś innego operatora .
    ZaletyBezawaryjne działanie na moim ryterze Asusa
    WadyBrak łączenia się z P2P opr. torrentów . Dział techniczny zniechęca klientów do daleszej współpracy z Korbankiem .
    od grudnia 2014' za 39 zl/ms.
  • ~popowicka / 2015-05-09 22:57
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam !!! co chwile problemy, brak internetu, opoznienia... najchetniej bym sie tam do nich przejechal... i nie recze za siebie !!!! bierzcie byle co tylko nie korbank !!!
  • ~SonGoku / 2015-05-06 14:15
    Ocena: 4.75 / 5
    Panie z infolinii pomocne i życzliwe - osoby strsze nie są traktowane jak ciężar (moja bacia)
    Zaletyobsługa
    Wadyjedno biuro
    3 miesące
  • ~Oszukany klient / 2015-05-03 09:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie ma tygodnia żeby nie było przerw w dostawie internetu. Panie z obsługi telefonicznej są bardzo nie miłe jak się prosi o korektę do fv.

    nie polecam.

    Jakość usług to farsa.
    Wadydaleko im to UPC Netia Orange itp
    x
  • ~QuestroDomingos / 2015-04-29 13:22
    Ocena: 4.50 / 5
    rzetelna firma - przeszedlem do nich, bo UPC zaproponowało mi drozszy abonament dla przedłużającego klienta niz nowego, dla mnie żenada. Z tego co wiem Korbank ma polityke lojalnościową. UPC bedzie tracić klientow swoją polityką.
    Zaletydoceniają lojalność
    Wadynarazie brak
    6 miesięcy
  • ~Uwaga na Korbank / 2015-04-26 09:31
    Ocena: 1.25 / 5
    Wciskają szmelc i niby promocje. Serwis tej firmy to dno. Niestety trzeba z niego w kółko korzystać. Jak nie działa internet na infolinii każą dzwonić do Tauronu i pytać kiedy IM prąd włącza. A co mnie to obchodzi ze Tauronu wyłączył prąd do ich urządzeń? Kpina. Co jest przyczyną tak częstego braku prądu dla urzędzeń korbank? Może wystarczy rachunki terminowo płacić ?
    Pochlebne opinie są pisane przez trolli co na Nabycinskiej siedzą przy kawce.
    ZaletyBrak
    Wadywszystko
    11
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2244
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2085
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4692
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3963
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3027
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2618
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2030