3 miesiące
strona 14 z 22
- « poprzednia
- 1 ...
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- nastepna »
-
~Anna / 2015-12-14 12:16
Obiecałam, że dodam komentarz więc słowa dotrzymuje. Ceny maja najniższe na rynku. Nie znalazłem innego dostawcy, który byłby w strasnie sprostać. Fajne jes to, że ich łącza oparte są o światłowód. Od kiedy mam u nich usługi, nie miałam żadnej awarii. Na razie jestem bardzo zadowolona. -
-
~Jarek / 2015-12-09 18:08
Lipa mówiąc krótko. Długie umowy. Ceny nieadekwatne do jakości. W zasadzie nie ma dnia żeby nie było awarii. Sprzęt przestarzały jeśli chodzi o TV. Zawiesza się notorycznie. Nie polecam. Odradzam. ZaletybrakWadytv idzie po kablu od netu. Jak jest awaria to nic nie działa2 -
~Azar / 2015-12-06 17:04
Internet nawet szybki, jeśli chodzi o czasy ściągania filmów, gier, muzyki, ale tylko wtedy kiedy już działa. Internet bardzo często się zawiesza, rozłącza się z nie wiadomo jakich powodów. Dodatkowo całkowicie losowe duże spadki szybkości. Ogólnie nie polecam ZaletyNawet szybki jak już się połączy.WadyCzęsto rozłącza się, losowe duże spadki wydajności.3 miesiące -
~Opat / 2015-12-02 01:35
Mam od nich Internet od roku a telewizję od 3 miesięcy. Zaryzykowałem bo opinie mają średnią ale skusiłem się ceną. Początkowo były awarie ale jak podłączyli się światłowodem to inna bajka. Internet super! Tv daje radę chociaż niektóre kanały dłużej się ładują. Czasami mam problem z pilotem i muszę nim trzepnąć.
Jak jest światłowód to polecam!ZaletyInternet, cenaWadyNienajlepsze piloty do dekoderówPonad rok -
~Anetkaa / 2015-11-27 10:53
Działa całkiem nieźle, nie ma problemów z rozłączaniem neta w porównaniu z dawnym dialogiem którego mieli moi rodzice to przez cały okres używania internetu z korbanku nie było żadnej poważnej awarii. Raz sie zdażyło że nie miałam neta przez pół godziny - ale i tak najpierw sprawdziłam czy mi znowu kot nie poluzował kabli przy routerze ;))))) Tak więc ogólnie OK, jak się będę przeprowadzać to mam nadzieje jedynie ze bedzie tam zasieg :( bo niestety nie wszędzie jest. Zaletycena, okres trwania umowy (juz raz przedluzalam ;))))Wadynie ma zasiegu w całym wrocławiu, trzeba sprawdzac gdzie jest dostepnypółtora roku -
~Smerfetka / 2015-11-12 10:46
Bardzo profesjonalna obsługa na telefonicznej centrali, wszystsko potrafią załatwić, a u innych tylko mnie odbijają a suma sumarum musze iść do siedziby stacjonarnej. Zaletyobsługa na centraliWadysłaba muzyka przy czekaniu na połączenie2 miechy -
~Edward Jaworski / 2015-11-02 14:25
Jestem klientem Korbanku od wielu lat (koło dziesięciu, albo dłużej.Byle jakie były początki,ale obecnie,od kilku lat, nie mam żadnych powodów do narzekania na swojego dostawcę internetu. Dostaję tyle ile mam w umowie(50 i bezawaryjnie, porównując z innymi dostawcami we Wrocławiu. Nie rozumiem krytycznych opinii tu zamieszczonych, chyba, że, tylko tak dobrze jest na Różance? ZaletyDostaję bezawaryjnie to za co płacę, moze tylko nie dbają o stałych klientów, pożądane by były, tak jak kiedyś, promocyjne warunki przedłużenia umowy.WadyNie przyjmują telefonów do Korbanku, dobrze że nie ma awarii.wiele kolejnych umów, 54,00 zł/ miesiąc. -
~Szczesliwa / 2015-10-28 15:01
Ludzie! We Wrocławiu na Różance doczekaliśmy się innego dostawcy internetu niż korbank (vel. awaria)! Jedna z dużych ogólnopolskich firm. Chwała panu że nie przedłużyłam umowy z partaczami z korbanku. Moja opinia o tej firmie jest bardzo zła. Kilka lat się z nimi męczę. Teraz przestesuje nowego dostawcę. A korbank niech dalej sprzedaje bajki ze awaria jest niezalezna od nich. Kto widział samochód serwisantów z korbanku? Jeżdza leciwą skodą ZAMYKANĄ NA KŁÓDKĘ :D ZaletybrakWadyz radomia się urwali123 -
-
~Einar / 2015-10-23 10:08
Jedno co można powiedzieć o tej firmie to, że jest jedna wielką kompromitacją. Mam od nich TV i w sumie od samego początku były problemy. A to problem z dekoderem, któremu jakoś nie chciało sie logować do sieci, a to brak sygnału transmisyjnego, a jak jest to jakość przesyłu danych wręcz tragiczna szczególnie popołudniu. Obsługa jest dodatkowo wolna do bólu a i punktualność wysłanych techników pozostawia wiele do życzenia. ZaletyBRAKWadyNiekompetencja infolini, Fatalna jakość oferowanej usługi18 misięcy, zdecydowanie za duża cena wzg. jakości -
~Filip / 2015-10-16 09:12
Jak dla mnie zupełne nieporozumienie. Zdecydowanie nie polecam. ZaletybrakWadywolny internet, czeste rozłaczanie, zawieszanie sie inernetu i tv10 miesiecy -
~Andrzej Wasiak / 2015-10-05 21:16
Jestem zadowolony z Korbanku, w ciągu dwóch lat miałem jedną awarię, ale w miarę szybko naprawioną. Internet po kablu daje mi transfer w górnych granicach (90-95/100Mb/s)Ich dekoder działa sprawnie, chociaż nie miałem zbyw wielkich nadzieji z nim związanych, ze względu na działanie na androdzie. Ceny to bajka, ale konkurencja już tak bardzo nie odstaje
Jeśli ktoś to czyta z Korbanku, brakuje mi sieci komórkowych!ZaletyStabilne, faktycznie szybkie łącze, sprawnie działający dekoder, ceny trochę niższe od konkurencjiWadybrakuje mi sieci komórkowychokoło 2 lat -
~Roman / 2015-10-03 22:36
Dziś znowu brak tv a net muli.sobota wieczór i lipa. Czas zrezygnować z tego kału. ZaletyNie ma zaletWadyDrogo. Awaryjnie. Brak kontaktu.9 -
~Megi / 2015-09-09 16:11
Internet całkiem spoko, nie muli, nie ścina. W ciągu mojego użytkowania może dwa razy była przerwa w dostawie internetu, na niecałą godzinę. Telewizja jest ok, chociaż czasem przy jakościach HD potrafi ciąć. Zaletyprzyzwoite prędkości internetu, łatwosc uzytkowania, fajny dekoderWadyczasem hd przycina8 miesięcy -
~Amigos / 2015-09-07 08:27
Rzetelny dostawca - mam Korbank w pracy i w domu rodziców i wspolprace oceniam na bardzo dobra. Jedyny minus to to ze nie sa wszedzie. Elastyczne podejscie do klienta przepisanie umowy nie satnowilo problemu dla obslugi. Zaletymało awariiWadynie sa wszedzie5 lat -
~Agniesssszk / 2015-09-04 16:03
Posiadam usługi KORBANK we Wrocławiu. Zdarzyło się kilka awarii ale to normalne przy 6 latach stażu. Ogólnie jestem bardzo zadowolona i polecam sąsiadom. ZaletyBezproblemowo działająca usługa, miła obsługaWadybrak6 -
~Kaktusik50 / 2015-07-30 20:38
Od kwietnia kiedy jestem klientem korbanku nie było tygodnia bez awarii.Dłuższej czy krótszej ale jednak.Od 28-go lipca nie mam całkowicie telewizji (są tylko kanały z multipleksu )Internet jest 1,20 zamiast 30 a upload 0,1.Obsługa nie potrafi powiedzieć do kiedy.Każą składać reklamacje Podobno mają jakieś problemy z Orange,pewnie nie płacą dzierżawy za łącze.Ja mam w d--pie ich reklamację Ja chcę wiedzieć kiedy będzie normalnie działać Poczekam do jutra i zrywam umowę.Wywiązywanie się z umowy dotyczy obu stron. ZaletyUmiarkowana cenaWadyWysoka awaryjność4 mieaiące 75 zł. -
-
~Justyna wrocław / 2015-07-22 07:50
w dniu dzisiejszym idę zerwać umowę o świadczenie usług internetowych ponieważ namówiono mnie na rozszerzenie oferty o telewizję na co wstępnie się zgodziłam a przy montażu okazało się że trzeba podpisać WEKSEL IN BLANCO za wypożyczony dekoder którego wartość w zakupie od korbanku wynosi 199 zł a na deklaracji jego wartość wynosi 299 zł a tak naprawdę wart jest ok 50zł. przedstawiciel nie wspomniał o wekslu wprowadził mnie w błąd a sama praktyka wekslowa prowadzona przez firmę korbank jest niedorzeczna i mocno podejrzana ponieważ tego typu zabezpieczenie stosuje się raczej przy bardzo dużej kwocie należności. zamiast umowy wypożyczenia sprzętu każą podpisać weksel in blanko jakaś paranoja. ZaletybrakWadynierzetelność, niekompetencja, zły przepływ informacji, zawyżone stawki sprzętukilka lat mam internet płacę 54zł miesięcznie -
~Wkurzonaklientkakorbanku. / 2015-07-18 19:23
NIE POLECAM. Zamydlono mi oczy promocjami, tym że opinie tutaj nie są rzetelne, a jednak juz 3 tygodnie od podłączenia zaczęły sie awarie, wyszedł na wierzch brak kompetencji pracowników, brak pośpiechu w celu naprawy awarii, wyliczać mogę w nieskończoność. Najchętniej zerwalabym umowę z miejsca gdybym miała taką możliwość. ZaletyBRAKWadyMnóstwo! -
~Nevalistis / 2015-07-05 23:49
Lubię grać w Diablo 3. Niestety, Korbank nie lubi chyba mnie.
Mniej więcej raz w miesiącu zdarza się awaria taka, że parę minut nie ma sieci. Zresztą sieć lubi sie też zrywać ot tak, na chwilę, i jestem wywalany z Battlenetu.
Zaczynam pomału tracić cierpliwość. I żeby to jeszcze była jakaś stara infrastrukura - ale gdzie tam! Mieszkam w budynku, który nawet roku nie ma.Zaletybyło tanioWadyniestabilniemam net z Korbanku już 9 miesięcy -
~Niedoszły klient / 2015-06-29 18:31
Ta średnia powyżej 3 to chyba wynik najęcia specjalistów od wizerunku firmy, wątpię by była uczciwie uzyskana. Zamówiłem pakiet internet + telewizja 2 tygodnie temu, montaż miał być poniżej tygodnia.
Wyszło na to, że obiecywali gruszki na wierzbie. Przedstawiciel działu technicznego poinformował mnie, że nie ma możliwości instalacji w określonym terminie, jednak być może pojawi się w kolejnym tygodniu i zaproponował, że odezwie się po weekendzie(negocjowali umowę z firmą zewnętrzną).
W zasadzie w tym miejscu historia się kończy. Ciąg dalszy to tylko moje telefony podczas których za każdym razem słyszałem gwarancję kontaktu na następny dzień z której nic nie wynikało. Po tygodniu wydzwaniania uważam, że pora dać sobie spokój i poszukać uczciwego dostawcy dbającego o klienta.ZaletyBrakWadyZupełny brak profesjonalizmu i ignorowanie klienta2 tygodnie
strona 14 z 22
- « poprzednia
- 1 ...
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- nastepna »