Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

KORBANK opinie

Ocena na podstawie 426 opinii

2.99 / 5

  • Niezawodność
    2.77
  • Obsługa klienta
    2.88
  • Cena
    3.25
  • Parametry
    3.11

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Anetkaa / 2015-11-27 10:53
    Ocena: 5.00 / 5
    Działa całkiem nieźle, nie ma problemów z rozłączaniem neta w porównaniu z dawnym dialogiem którego mieli moi rodzice to przez cały okres używania internetu z korbanku nie było żadnej poważnej awarii. Raz sie zdażyło że nie miałam neta przez pół godziny - ale i tak najpierw sprawdziłam czy mi znowu kot nie poluzował kabli przy routerze ;))))) Tak więc ogólnie OK, jak się będę przeprowadzać to mam nadzieje jedynie ze bedzie tam zasieg :( bo niestety nie wszędzie jest.
    Zaletycena, okres trwania umowy (juz raz przedluzalam ;))))
    Wadynie ma zasiegu w całym wrocławiu, trzeba sprawdzac gdzie jest dostepny
    półtora roku
  • ~Smerfetka / 2015-11-12 10:46
    Ocena: 4.50 / 5
    Bardzo profesjonalna obsługa na telefonicznej centrali, wszystsko potrafią załatwić, a u innych tylko mnie odbijają a suma sumarum musze iść do siedziby stacjonarnej.
    Zaletyobsługa na centrali
    Wadysłaba muzyka przy czekaniu na połączenie
    2 miechy
  • ~Edward Jaworski / 2015-11-02 14:25
    Ocena: 3.75 / 5
    Jestem klientem Korbanku od wielu lat (koło dziesięciu, albo dłużej.Byle jakie były początki,ale obecnie,od kilku lat, nie mam żadnych powodów do narzekania na swojego dostawcę internetu. Dostaję tyle ile mam w umowie(50 i bezawaryjnie, porównując z innymi dostawcami we Wrocławiu. Nie rozumiem krytycznych opinii tu zamieszczonych, chyba, że, tylko tak dobrze jest na Różance?
    ZaletyDostaję bezawaryjnie to za co płacę, moze tylko nie dbają o stałych klientów, pożądane by były, tak jak kiedyś, promocyjne warunki przedłużenia umowy.
    WadyNie przyjmują telefonów do Korbanku, dobrze że nie ma awarii.
    wiele kolejnych umów, 54,00 zł/ miesiąc.
  • ~Szczesliwa / 2015-10-28 15:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Ludzie! We Wrocławiu na Różance doczekaliśmy się innego dostawcy internetu niż korbank (vel. awaria)! Jedna z dużych ogólnopolskich firm. Chwała panu że nie przedłużyłam umowy z partaczami z korbanku. Moja opinia o tej firmie jest bardzo zła. Kilka lat się z nimi męczę. Teraz przestesuje nowego dostawcę. A korbank niech dalej sprzedaje bajki ze awaria jest niezalezna od nich. Kto widział samochód serwisantów z korbanku? Jeżdza leciwą skodą ZAMYKANĄ NA KŁÓDKĘ :D
    Zaletybrak
    Wadyz radomia się urwali
    123
  • ~Einar / 2015-10-23 10:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedno co można powiedzieć o tej firmie to, że jest jedna wielką kompromitacją. Mam od nich TV i w sumie od samego początku były problemy. A to problem z dekoderem, któremu jakoś nie chciało sie logować do sieci, a to brak sygnału transmisyjnego, a jak jest to jakość przesyłu danych wręcz tragiczna szczególnie popołudniu. Obsługa jest dodatkowo wolna do bólu a i punktualność wysłanych techników pozostawia wiele do życzenia.
    ZaletyBRAK
    WadyNiekompetencja infolini, Fatalna jakość oferowanej usługi
    18 misięcy, zdecydowanie za duża cena wzg. jakości
  • ~Filip / 2015-10-16 09:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak dla mnie zupełne nieporozumienie. Zdecydowanie nie polecam.
    Zaletybrak
    Wadywolny internet, czeste rozłaczanie, zawieszanie sie inernetu i tv
    10 miesiecy
  • ~Andrzej Wasiak / 2015-10-05 21:16
    Ocena: 4.50 / 5
    Jestem zadowolony z Korbanku, w ciągu dwóch lat miałem jedną awarię, ale w miarę szybko naprawioną. Internet po kablu daje mi transfer w górnych granicach (90-95/100Mb/s)Ich dekoder działa sprawnie, chociaż nie miałem zbyw wielkich nadzieji z nim związanych, ze względu na działanie na androdzie. Ceny to bajka, ale konkurencja już tak bardzo nie odstaje
    Jeśli ktoś to czyta z Korbanku, brakuje mi sieci komórkowych!
    ZaletyStabilne, faktycznie szybkie łącze, sprawnie działający dekoder, ceny trochę niższe od konkurencji
    Wadybrakuje mi sieci komórkowych
    około 2 lat
  • ~Roman / 2015-10-03 22:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziś znowu brak tv a net muli.sobota wieczór i lipa. Czas zrezygnować z tego kału.
    ZaletyNie ma zalet
    WadyDrogo. Awaryjnie. Brak kontaktu.
    9
  • ~Megi / 2015-09-09 16:11
    Ocena: 4.50 / 5
    Internet całkiem spoko, nie muli, nie ścina. W ciągu mojego użytkowania może dwa razy była przerwa w dostawie internetu, na niecałą godzinę. Telewizja jest ok, chociaż czasem przy jakościach HD potrafi ciąć.
    Zaletyprzyzwoite prędkości internetu, łatwosc uzytkowania, fajny dekoder
    Wadyczasem hd przycina
    8 miesięcy
  • ~Amigos / 2015-09-07 08:27
    Ocena: 4.50 / 5
    Rzetelny dostawca - mam Korbank w pracy i w domu rodziców i wspolprace oceniam na bardzo dobra. Jedyny minus to to ze nie sa wszedzie. Elastyczne podejscie do klienta przepisanie umowy nie satnowilo problemu dla obslugi.
    Zaletymało awarii
    Wadynie sa wszedzie
    5 lat
  • ~Agniesssszk / 2015-09-04 16:03
    Ocena: 4.75 / 5
    Posiadam usługi KORBANK we Wrocławiu. Zdarzyło się kilka awarii ale to normalne przy 6 latach stażu. Ogólnie jestem bardzo zadowolona i polecam sąsiadom.
    ZaletyBezproblemowo działająca usługa, miła obsługa
    Wadybrak
    6
  • ~Kaktusik50 / 2015-07-30 20:38
    Ocena: 2.00 / 5
    Od kwietnia kiedy jestem klientem korbanku nie było tygodnia bez awarii.Dłuższej czy krótszej ale jednak.Od 28-go lipca nie mam całkowicie telewizji (są tylko kanały z multipleksu )Internet jest 1,20 zamiast 30 a upload 0,1.Obsługa nie potrafi powiedzieć do kiedy.Każą składać reklamacje Podobno mają jakieś problemy z Orange,pewnie nie płacą dzierżawy za łącze.Ja mam w d--pie ich reklamację Ja chcę wiedzieć kiedy będzie normalnie działać Poczekam do jutra i zrywam umowę.Wywiązywanie się z umowy dotyczy obu stron.
    ZaletyUmiarkowana cena
    WadyWysoka awaryjność
    4 mieaiące 75 zł.
  • ~Justyna wrocław / 2015-07-22 07:50
    Ocena: 1.00 / 5
    w dniu dzisiejszym idę zerwać umowę o świadczenie usług internetowych ponieważ namówiono mnie na rozszerzenie oferty o telewizję na co wstępnie się zgodziłam a przy montażu okazało się że trzeba podpisać WEKSEL IN BLANCO za wypożyczony dekoder którego wartość w zakupie od korbanku wynosi 199 zł a na deklaracji jego wartość wynosi 299 zł a tak naprawdę wart jest ok 50zł. przedstawiciel nie wspomniał o wekslu wprowadził mnie w błąd a sama praktyka wekslowa prowadzona przez firmę korbank jest niedorzeczna i mocno podejrzana ponieważ tego typu zabezpieczenie stosuje się raczej przy bardzo dużej kwocie należności. zamiast umowy wypożyczenia sprzętu każą podpisać weksel in blanko jakaś paranoja.
    Zaletybrak
    Wadynierzetelność, niekompetencja, zły przepływ informacji, zawyżone stawki sprzętu
    kilka lat mam internet płacę 54zł miesięcznie
  • ~Wkurzonaklientkakorbanku. / 2015-07-18 19:23
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM. Zamydlono mi oczy promocjami, tym że opinie tutaj nie są rzetelne, a jednak juz 3 tygodnie od podłączenia zaczęły sie awarie, wyszedł na wierzch brak kompetencji pracowników, brak pośpiechu w celu naprawy awarii, wyliczać mogę w nieskończoność. Najchętniej zerwalabym umowę z miejsca gdybym miała taką możliwość.
    ZaletyBRAK
    WadyMnóstwo!
  • ~Nevalistis / 2015-07-05 23:49
    Ocena: 3.25 / 5
    Lubię grać w Diablo 3. Niestety, Korbank nie lubi chyba mnie.
    Mniej więcej raz w miesiącu zdarza się awaria taka, że parę minut nie ma sieci. Zresztą sieć lubi sie też zrywać ot tak, na chwilę, i jestem wywalany z Battlenetu.
    Zaczynam pomału tracić cierpliwość. I żeby to jeszcze była jakaś stara infrastrukura - ale gdzie tam! Mieszkam w budynku, który nawet roku nie ma.
    Zaletybyło tanio
    Wadyniestabilnie
    mam net z Korbanku już 9 miesięcy
  • ~Niedoszły klient / 2015-06-29 18:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta średnia powyżej 3 to chyba wynik najęcia specjalistów od wizerunku firmy, wątpię by była uczciwie uzyskana. Zamówiłem pakiet internet + telewizja 2 tygodnie temu, montaż miał być poniżej tygodnia.

    Wyszło na to, że obiecywali gruszki na wierzbie. Przedstawiciel działu technicznego poinformował mnie, że nie ma możliwości instalacji w określonym terminie, jednak być może pojawi się w kolejnym tygodniu i zaproponował, że odezwie się po weekendzie(negocjowali umowę z firmą zewnętrzną).
    W zasadzie w tym miejscu historia się kończy. Ciąg dalszy to tylko moje telefony podczas których za każdym razem słyszałem gwarancję kontaktu na następny dzień z której nic nie wynikało. Po tygodniu wydzwaniania uważam, że pora dać sobie spokój i poszukać uczciwego dostawcy dbającego o klienta.
    ZaletyBrak
    WadyZupełny brak profesjonalizmu i ignorowanie klienta
    2 tygodnie
  • ~Paweł Stabłowicka / 2015-06-28 17:38
    Ocena: 2.50 / 5
    Dramat , kilka razy dziennie reset bo sie wiesza , bark internetu od 22 od 23 to juz całkiem porażka , szukam możliwości wypowiedzenia umowy , teraz w niedzielę zrywa internet co 5 - 10 min , wczoraj wieczorem sobota zrywał co 30-60 min testowałem do godz. 2:52 potem poddałem się NIE POLECAM !!!!!!! jadę tam jutro , a ja dość impulsywny jestem to wygarne im co o tym myślę
    Zaletyżadnych
    Wadywszystko
    od 04-2015
  • ~Renata Hallera Wrocław. / 2015-06-21 12:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramatyczna obsługa. Cały czas coś nie działa. Jak zgłaszasz w sobotę rano, że nie działają usługi to generalnie mają to gdzieś i twierdzą, że załatwią to w 72 h. NIE POLECAM. Nadto nie informują klienta, że ich urządzenia są wadliwe i trzeba non stop je zmieniać. DRAMAT
    WadyWSZYSTKO
    od października 2014
  • ~Jurek / 2015-06-12 07:41
    niesamowita amatorka, daleko im do dużych firm które maja pewne standardy. Dekoder do tv trzeba resetować kilka razy dziennie. Kłamliwe promocje żeby uwiązać klienta na lata. Ciagle przerwy w dostawie internetu. Chamska obsługa telefoniczna - kłamią i udają ze nie wiedza. Polecam zadać korekt za dni w których nie działają usługi.
    Zaletykilka mieszkań na jednej umówię ;]
    Wadybrak jakości
    za długo
  • ~Szary_Wędrowiec / 2015-06-08 08:19
    Ocena: 5.00 / 5
    Inne podejście do abonenta niż u innych. To abonanet wybiera co, na ile i w jaki sposób - to oni sie dostosowują, obsługa nie rtobi żadnej łaski. Fajnie. O działaniu na razie nie pisze bo mam ich od niedawna - nie chce zapeszać.
    Zalety"zachodnie" podejście do abonenta
    Wadynie konfigurują routerów abonenta
    1 miesiąc
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4398
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2549
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2231
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2071
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2903
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2523
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1999
Mobile Vikings
Ocena: 4.58, ilość opinii: 1227