Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

KORBANK opinie

Ocena na podstawie 426 opinii

2.99 / 5

  • Niezawodność
    2.77
  • Obsługa klienta
    2.88
  • Cena
    3.25
  • Parametry
    3.11

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Asia / 2016-08-09 14:26
    Wybrałam Korbank ponad 3 lata temu ze wzgledu na ciekawa ofertę. Pomimo moich wcześniejszych obaw, wszystko działa szybko i bez problemów. Polecam!
    Zaletyszybkość, stabilność, bezawaryjność
  • ~Megi / 2016-08-01 16:54
    Ocena: 4.75 / 5
    Internet w bardzo dobrej cenie i to za światłowód. Awarii brak. Przy podpisywaniu Pani bardzo miła, ale nie powiedziała, że mój mąż nie może być zamiast mnie na instalacji. Zdarza się.
  • ~Dtz / 2016-07-09 10:05
    Ocena: 2.75 / 5
    Przeszliśmy z Netii w marcu bo nie chciała dać więcej niż 2M (Wysoka), miało być 100, światłowód itd. A tymczasem ledwo ok 40 wyrabia, ale najgorzej że co parę dni awarie i wcale nie ma internetu, co praktycznie dyskwalifikuje dostawcę. Awarii nie ma komu zgłosić często bo numer działa tylko w godz.biurowych. Serwisanci uprzejmi i pomocni i to jedyny plus..szkoda chłopaków, bo mają sporo pracy i wkurzonych klientów bez liku. Żałuję że zmieniliśmy dostawce zwłaszcza że Netia się połapała i już oferowała więcej. No a jak nie ma internetu to telefonu takoż..
    ZaletyMili serwisanci, przystępne ceny.
    WadyMEGA częste awarie, słabo dostępny serwis, prędkość dużo niższa niż obiecywana.
  • ~Monika / 2016-07-01 16:42
    Uwaga! Zadzwoniłam do obsługi klienta, z pytaniem czy mogę usługę przenieść na inne mieszkanie. Dostałam informację, że oczywiście i jako stały klient, mają dla mnie promocję internet 300/300, za który przez pół roku zapłacę 1 zł, a za pozostałe miesiące będę płacić 54 zł.Do tej pory płaciłam za szybkość 100/50 74 zł. Zapytałam także, czy umowa (mam na czas nieokreślony), pozostanie zachowana. Usłyszałam , że tak oczywiście.
    Jakież było moje zdziwienie, gdy aby podpisując aneks do umowy zauważyłam, że umowa jest zmieniona. Jest na czas określony, na dwa lata....nawet nikt mnie nie przeprosił za próbę jawnego oszustwa. UWAŻAJCIE!!!!!
  • ~Bartek / 2016-07-01 11:34
    Mam Internet i tv od miesiąca, usługi nie sprawiają problemów, nic sie nie wiesza, Internet śmiga, porównując do Multimedi nie widzę większych różnic na korzyść którejś ze stron. Korbank ma lepszą ofertę tv
    ZaletyCena i w sumie jakość
  • ~Michał / 2016-06-18 13:47
    Ocena: 3.25 / 5
    Z Korbanku korzystam od dwóch lat (telefon stacjonarny, internet i TV - Wrocław, Osiedle Malownicze). Internet w porządku, reszta to ciągły problem.
    Telefon stacjonarny - niemożność dzwonienia za granicę, firma nie jest w stanie się z tym uporać, dość częste przerwy w działaniu telefonu, zaniki rozmów, szumy itp.
    Telewizja - niemożność posegregowania kanałów wg własnych preferencji,zawsze kilka kanałów nie działa lub działa nieprawidłowo (np staje obraz, barak dźwięku), pakiet zawiera około 100 stacji ale z tego chyba 20 to kanały regionalne (identyczny program przez cała dobę). Drugi koszmar to dekoder - częste zawieszanie się, pomyłki przy planowaniu nagrań, niemożność odtwarzania nagrań na podglądzie, nieczytelne funkcje na pilocie.
    Podsumowanie: Gorąco odradzam.
  • ~Malownicze / 2016-06-17 14:30
    Ocena: 4.75 / 5
    Nie mam się do czego przyczepić, mimo że to jedyny operator jakiego tu mam (nie liczę mobilnych, bo zasięg koło lasu to lipa)i na początku byłem na to zły. Pani Marta na infolinii bardzo miła, mimo że byłem zły jak się okazało na swój własny błąd w płatnościach.
    Parametry mam prawie takie jak na umowie. Dotychczas miałem jedną awarię (podobno szczur przegryzł światłowód i mam nadzieję, że to nie była wymówka tej firmy :) ale jak na prawie 2 lata umowy to i tak dużo lepiej niż w Netii, w której od kiedy tylko połączyli się z Dialogiem awarię i słaba wydajność były na porządku dziennym. Mam nadzieję, że komuś pomogłem :)
  • ~ja / 2016-05-28 00:31
    najgorszy dostawca internetu którego miałem, połączenie zawiesza się regularnie, pakiet 100 mb wolniejszy niż 60 który miałem u poprzedniego dostawcy. otwieranie stron. przy pobieraniu zawiesza się. generalnie tragedia, pilotem żeby zmienić program trzeba celować centralnie w światełko. nigdy więcej nie podpiszę umowę,
    Zaletybrak
    Wadysetki
  • ~nik / 2016-04-29 11:44
    odradzam zdecydowanie, prędkość internetu jest 10 krotnie niższa niż w umowie. nie mówiąc już o uprzejmości infolinii, odradzam.
  • ~Jerzyk / 2016-04-25 11:13
    Ocena: 5.00 / 5
    Może i mam jakieś szczęście, ale u mnie to naprawdę dobrze chodzi. Nie mam do czego się przyczepić. Mam 300/300 Mb/s a realne osiągi to około 250/250 (oczywiście nie po wifi), czyli całkiem nieźle.
  • ~andrzej / 2016-03-26 13:54
    Ocena: 1.25 / 5
    NIGDY WIĘCEJ. Od kilku miesięcy internet z ~1 mb/s pobierania spadł do 50-100 kb/s, rozłącza się co kilka minut, kilkudniowe awarie to żadna nowość, częste przerwy w dostawie, mimo wielokrotnego zgłaszania usterek do serwisu brak jakiejkolwiek reakcji. Czasem zdarzają sie awarię na tydzień. Ping minimum 150, często skacze nawet do 1000. Korzystanie z internetu jest często całkowicie niemożliwie,nie mówiąc o stabilnym łączu. Trzymać się od tej firmy jak najdalej.
    ZaletyBRAK
    WadyWszystko
    8 mbit/s
  • ~pulina / 2016-03-09 14:54
    Ocena: 4.75 / 5
    W sumie nie są źli. Tanio dobrze. Kiedyś narzekałem ale koniec końców okazało się że to mój router sprawiał problemy.
    ZaletySzybki net, Tanio chyba najtaniej
    WadyNie wszędzie jeszcze są,
    49 za 50Merga
  • ~Matek / 2016-03-08 18:31
    Ocena: 1.75 / 5
    Korzystam od kilku miesięcy i jest dramat. Ciągle coś się dzieje, ciągle albo nie ma internetu, albo TV (a czasem obu na raz.. po prostu zero sygnału). Biuro Obsługi działa powoli, zgłoszenia za pomocą maila mielą się chyba z tydzień, telefoniczne troche szybciej, ale w weekend w ogóle nie działają (ostatnia sytuacja - brak tv i internetu w sobotę, do poniedziałku trzeba czekać aż ktokolwiek się pofatyguje...).
    (
    Ogólnie nie polecam, Internet jeszcze jakoś chodzi, TV - masakra, sygnał ucieka (zacina przy oglądaniu, pixele..)

    Pomijam fakt, że musiałem walczyć o to, żeby wreszcie przyjechali i podłączyli - co, jak się okazuje było sporym błędem :/
    Zaletynawet szybki internet, choć czasem niestabilny
    WadyBiuro obsługi klienta, naprawa usterek, brak działania w weekend, sygnał TV ucieka, awarie zgłaszane mailowo ignorowane
    Korzystam 5 miesięcy, Wrocław
  • ~Cristina_85 / 2016-02-16 11:50
    Ocena: 4.50 / 5
    Mam internet i telewizję z Korbanku, jestem ogólnie zadowolona. Cena jest adekwatna do usług, internet działa jak nalezy, na telewizję nie mogę narzekać.
    Wadypodczas awarii nie mozna sie dodzwonic do biura obslugi klienta
    6m
  • ~Batory / 2016-02-07 21:25
    Ocena: 2.25 / 5
    Nie polecam. Negatywne opnie jak najbardziej właściwe.
    Zalety.
    WadyObsługa
    Xcv
  • ~Janusz / 2016-01-29 18:47
    Ocena: 4.50 / 5
    Szukałem informacji o pakietach Korbanku i trafiłem na to forum. Po przeczytaniu opinii na tą firmę (szczególnie tych negatywnych) zdecydowałem się napisać swoją. Korzystam z internetu z Korbanku od 2004 roku (może nawet wcześniej). Na początku było różnie, zarówno z "padaniem" sieci, jak i również z ich naprawą po zgłoszeniach. Jednak od kilku lat raczej nie mogę narzekać. Zwisy zdarzają się tylko po zjawiskach atmosferycznych lub "ludzkich", czyli kradzież infrastruktury. Jednak zgłoszone awarie są naprawiane szybko. Czasami internet potrafi dziwnie zwolnić, lecz ich sprzęt (chyba serwery- nie jestem informatykiem)resetują się co godzinę i wszystko wraca do normy. Jeżeli chodzi o internet - polecam, o TV się nie wypowiadam gdyż nie korzystam.
    ZaletyW nocy internet "przyśpiesza", miła i fachowa obsługa.
    internet od ponad 12 lat, obecny abonament za 49
  • ~Anna / 2015-12-14 12:16
    Ocena: 4.75 / 5
    Obiecałam, że dodam komentarz więc słowa dotrzymuje. Ceny maja najniższe na rynku. Nie znalazłem innego dostawcy, który byłby w strasnie sprostać. Fajne jes to, że ich łącza oparte są o światłowód. Od kiedy mam u nich usługi, nie miałam żadnej awarii. Na razie jestem bardzo zadowolona.
    3 miesiące
  • ~Jarek / 2015-12-09 18:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Lipa mówiąc krótko. Długie umowy. Ceny nieadekwatne do jakości. W zasadzie nie ma dnia żeby nie było awarii. Sprzęt przestarzały jeśli chodzi o TV. Zawiesza się notorycznie. Nie polecam. Odradzam.
    Zaletybrak
    Wadytv idzie po kablu od netu. Jak jest awaria to nic nie działa
    2
  • ~Azar / 2015-12-06 17:04
    Ocena: 2.50 / 5
    Internet nawet szybki, jeśli chodzi o czasy ściągania filmów, gier, muzyki, ale tylko wtedy kiedy już działa. Internet bardzo często się zawiesza, rozłącza się z nie wiadomo jakich powodów. Dodatkowo całkowicie losowe duże spadki szybkości. Ogólnie nie polecam
    ZaletyNawet szybki jak już się połączy.
    WadyCzęsto rozłącza się, losowe duże spadki wydajności.
    3 miesiące
  • ~Opat / 2015-12-02 01:35
    Ocena: 4.75 / 5
    Mam od nich Internet od roku a telewizję od 3 miesięcy. Zaryzykowałem bo opinie mają średnią ale skusiłem się ceną. Początkowo były awarie ale jak podłączyli się światłowodem to inna bajka. Internet super! Tv daje radę chociaż niektóre kanały dłużej się ładują. Czasami mam problem z pilotem i muszę nim trzepnąć.
    Jak jest światłowód to polecam!
    ZaletyInternet, cena
    WadyNienajlepsze piloty do dekoderów
    Ponad rok
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4398
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2549
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2231
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2071
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2903
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2523
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1999
Mobile Vikings
Ocena: 4.58, ilość opinii: 1227