Czytając co niektóre opinie, jest dla mnie niesamowite, że ja jednak jestem bardzo zadowolony z firmy Korbank.
Na moim przykładzie mógłbym bronić działu technicznego.
Sprawa miała się tak:
Moim dostawcą była Finemedia i komu tylko moge, to odradzam tę firmę. Problemy z awaryjnością były notoryczne i Finemedia nie była w stanie niczego naprawić, bo twierdzili, że problem był u mnie.
Byłem zmuszony zmienić dostawcę i mój wybór padł na Korbank, jako że jego ceny były podobne do Finemedii.
Niestety, ale moje dziwnienie było wielkie, gdy po podłączeniu usług przez Korbank, awarie nadal występowały.
Koszmar wrócił i pozostało mi nic innego jak tylko zgłaszać awarię. I tutaj szok, bo Pan z którym gadałem na infolinii naprawdę sprawiał wrażenie, że próbuje mi pomóc. Podpowiadał mi co możemy spróbować zrobić, zmieniał jakieś ustawienia i mimo sporego wysiłku problemu nie udało się rozwiązać.
ale ! tutaj kolejne zaskoczenie ! Na drugi dzień, bez żadnych ponagleń, sam z siebie, Pan zadzwonił i powiedział, że umówi technika.
tutaj kolejne zdziwienie, bo monterzy może i identyfikatora nie mieli, ale za to mieli firmową koszulkę, więc nie musiałem bawić się w potwierdzanie tożsamości.
Panowie siedzili u mnie 3 gofziny, próbowali podłączyć swojego laptopa, zmieniali kable i nic nie pomogło. Obiecali, że spróbują jeszcze raz.
Czekałem na nich przez cały weekend, ale później dowiedziałem się, że wtedy nie pracują. Przyjechali do mnie we wtorek jak stwierdzili z pomysłem na rozwiązanie problemu.
Wyobraźcie sobie, ze mineło 30 minut i stwierdzili, że znaleźli problem. Uszkodzona była jak powiedzili instalacja wewnątrzbudynkowa. Dramat ! męczyłem się z poprzednią firmą ponad rok i nie byli w stanie rozwiązać problemu.
Na koniec spotkało mnkie kolejne zaskoczenie, ponieważ okazało się, że w okresie, w którym miałem awarię dostałem rabat !
W moim przekonaniu firma Korbank, choć na początku były problem, pokazała, że zależy im na mnie i przez to polecam ją każdemu komu tylko mogę.
Zaletyprofesionalna firma
~Władca Świadomości / 2016-09-19 00:34
Ocena: 1.75 / 5
UWAGA !! UWAGA !! UWAGA !! UWAGA !! UWAGA !!
Moja opinia będzie najbardziej-wiarygodną w naszym-mieście.
Posiadając wcześniej w totalnie złodziejskiej "firmie" pt: TVK z Kozanowa
przeżyłem szok do ok. 5,5 roku..potem po sugerowaniu właściciela że oglądam niewłaściwe rzeczy w sieci czyt. goliznę
i filmy dla dorosłych he
Postanowiłem zorientować się co do kwestii z TVK..jednym słowem dno!
Właściciel to zwykła ciota która zarobiła trochę kasy i udaje bandytę zakładającego TV kablową czy internet!
Spółdzielnia rozwiązała z nimi umowę..wiedziałem że zginą naturalną drogą eliminacji i dziesiątkom tyś. skarg!
W Korbanku jestem króciutko.
Obsługa b.miła i ładna ;-)
Ale niestety..pomagałem nawet kabel wciągnąć do środka mieszkania..chłopaki za bardzo o zabezpieczenie się nie martwili..mało dokładnie wręcz niedbale zawiesili obok istniejących koszulek-rurek poprzedniej firmy.
No ale ok. jakby ktoś mi urwał to będą ponosić koszty oni.
Ale już następnego dnia nie mogła się uruchomić tv.
Potem problem występował aż do dnia dzisiejszego..tragedia!! powtarzam tragedia!
Jutro idę i albo mi za darmo dadzą tv a internet obizą cenę bo na kablu żeby chodził wolniej od playa i tak beznadziejnego to już tragedia!!
NIE MOŻE BYĆ TAK MOI DRODZY ŻE PŁACIMY 50ZŁ I ZA CO..ZA INTERNET NA KABLU ZE ŚREDNIOWIECZA
A TV NIEMALŻE TAKĄ JAK KUPUJĄC ANTENĘ I MAM TAKĄ SAMĄ ALE NIE ZACINAJĄCĄ SIĘ??!
Owszem,Panie w obsłudze klienta są miłe,ale to za mało gdy oglądam mecz MMA..i się wyłącza nieprawdaż??!
Tylko WY moi drodzy klienci wymusicie na właścicielach form jeśli coraz więcej będzie niezadowolenia..znikną
tak samo jak inni którzy nie dbają o nas!
A cóż w TV przy słonecznej-pogodzie może być trudnego z dostarczaniem jej po-kablu ponoć światłowodowym!
NIE NIE NIE! nie zgadzam się na takie traktowanie nas-klientów tak dłużej nie może być!
Prepaidy za moment będą niczym dowód osobisty..każda beznadziejna bandycka "firma"
będzie miała dostęp do naszych peselów pomijam i tak już istniejące formy powodujące
że w Polsce nic się nie opłaca niszczy się małe przedsiębiorstwa na rzecz obcych-mocarstw..a nas gnoi i wbija w ziemię bez możliwości obrony!!
JEDYNĄ LEGALNĄ FORMĄ JEST BOJKOT..czym dłużej by trwał i więcej ludzi w nim weźmie udział
tym szybciej skończy się niska-jakość i traktowanie nas jam ciemną-masę-społeczną
-która (jak widzę) nic nie może..prócz narzekania!
Tak więc moich-drodzy połączmy swe siły..i PAMIĘTAJCIE!
W sądach pozwy zbiorowe + tv zawsze maja dobre efekty ;-)
ZaletyTYLKO dział Pań z obsługi jest plusikiem malutkim ;-)
Wady..same!
Brak innego alternatywnego-kabla z którego będę miał w końcu TV bez problemów!
~Michał ZZZ / 2016-09-12 20:03
Ocena: 2.75 / 5
Na Korbank zdecydowałem się, z braku innych możliwości - mam internet, telefon stacjonarny i TV. internet w porządku, telefon i TV dno, w okresie prawie dwóch lat dwa razy wymieniano mi dekoder, raz pilota. Odbyłem kilkadziesiąt wizyt w BOK, masę telefonów - bez skutku. Telefon działa częściowo, brak możliwości odbywania rozmów zagranicznych, TV - chyba sto kanałów, ale w tym z dwadzieścia to stacje lokalne (identyczny program prawie przez całą dobę), zawsze można znaleźć najmniej dwa kanały nieczynne, nie ma mozliwości wykasowania części kanałów, ciągłe zwieszanie się TV i konieczność restrtu dekodera, kłopotliwa obsługa pilota, funkcje klawiszy nie odpowiadają piktogramom, nagrywarka działa ale tylko dwa dni do przodu, przy odtwarzaniu nagrań nie ma możliwości podglądu, itd Odradzam serdecznie.
Zaletybrak
Wadyjw.
dwa lata, Wrocław - Marszowice, 110 zł za miesiąc
~Alexis / 2016-09-06 21:34
Ocena: 3.75 / 5
Na Korbank zdecydowałam się na zasadzie argumentu a contrario, ponieważ oferta Moico odrzuca mnie zaawansowaną hipsterozą. Poza tym, Korbank oferuje dwa interesujące mnie porgramy, czyli Kuchnie i Polsat Food, a taką kombinację widziałam tylko w UPC.
Na początku był dramat, mimo zamówionej usługi 100 mb, internet osiągał w porywach 10 mb na kablu. Ale po wymianie kabli (wcześniej Korbank dzierżawił od innego dostawcy) internet działa bardzo dobrze, jak dla mnie bez zarzutu. Telewizja czasami się zacina, ale tak mało z niej korzystamy że w zasadzie problem jest niezauważalny.
Ogólnie, na plus. Bardzo miła obsługa, w każdym dziale do którego dzwoniłam.
Zaletylepsza oferta od innych, dostępność interesujących mnie programów tv
sierpień 20016
~Karolina / 2016-09-04 15:16
Ocena: 1.75 / 5
Umowe mam do grudnia tego roku, już odliczam dni do jej zakończenia :) NIGDY WIĘCEJ. Co rusz jakieś awarie, router muszę restartować minimum 3 razy dziennie bo pada internet. Prędkość internetu średnia, żeby coś załatwić trzeba się naczekać, a jak problem pojawi sie w weekend to już wiadomo, że internetu nie będzie conajmniej do poniedziałku.
ZaletyBrak
WadyWadliwe sprzęty, częste problemy
~Waldi / 2016-09-02 15:09
Ocena: 4.50 / 5
Ciekawie dobrana telewizja, gdzie zabierasz dekoder ze sobą gdzie chcesz. Doceniłem to bardzo mocno na wakacjach. Szkoda tylko, że nie mozna podłączać na internecie mobilnym.
~Włodzimierz / 2016-08-18 12:53
Ocena: 4.75 / 5
Jestem klientem już od kilkunastu lat. Z roku na rok obserwuję jak jakość uslug jest coraz lepsza. Na początku naszej współpracy była masa awarii, jednak po doprowadzeniu światłowodu na Kozanów, jakość usług poprawila się diametralnie. Bardzo rzadko zdarza się krótkotrwały brak w dostępie do internetu
Panie w biurrze obslugi zawsze slużą pomocą. Oferta cenowa jest na dobrym poziomie.
ponad 10 lat na kozanowie we Wrocławiu
~Mario / 2016-08-16 11:06
Ocena: 5.00 / 5
Jako, że jestem zadowolony i obiecałem wystawić opinię, bardzo proszę: fajna promocja studencka, cenowo i na krótki okres. Obsługa klienta bardzo miła, szczególnie jedna, ale niestety nie pamiętam imienia :)
Póki co działa, ale nie chce się tutaj jakoś bardziej wypowiadać, bo za krótko korzystam.
Zaletypromocja studencka
Wadylepiej żebym nie zauważył
~Marcin Wiśniewski / 2016-08-09 17:07
Ocena: 4.50 / 5
Ceny naprawdę niskie, prędkość stabilna. Przy łączu do 50 mb/s opiewa w okolicach 48-49 mb/s. Router Wi-Fi niezawodny, przerw w dostawie nie stwierdziłem od samego początku użytkowania. Nie żałuję wyboru i polecam każdemu kto ma tylko możliwość
Zaletycena, prędkość działania
WadyJeszcze żadnych
wziąłem 50 Mb/s - Białowieska
~Asia / 2016-08-09 14:26
Wybrałam Korbank ponad 3 lata temu ze wzgledu na ciekawa ofertę. Pomimo moich wcześniejszych obaw, wszystko działa szybko i bez problemów. Polecam!
Zaletyszybkość, stabilność, bezawaryjność
~Megi / 2016-08-01 16:54
Ocena: 4.75 / 5
Internet w bardzo dobrej cenie i to za światłowód. Awarii brak. Przy podpisywaniu Pani bardzo miła, ale nie powiedziała, że mój mąż nie może być zamiast mnie na instalacji. Zdarza się.
~Dtz / 2016-07-09 10:05
Ocena: 2.75 / 5
Przeszliśmy z Netii w marcu bo nie chciała dać więcej niż 2M (Wysoka), miało być 100, światłowód itd. A tymczasem ledwo ok 40 wyrabia, ale najgorzej że co parę dni awarie i wcale nie ma internetu, co praktycznie dyskwalifikuje dostawcę. Awarii nie ma komu zgłosić często bo numer działa tylko w godz.biurowych. Serwisanci uprzejmi i pomocni i to jedyny plus..szkoda chłopaków, bo mają sporo pracy i wkurzonych klientów bez liku. Żałuję że zmieniliśmy dostawce zwłaszcza że Netia się połapała i już oferowała więcej. No a jak nie ma internetu to telefonu takoż..
ZaletyMili serwisanci, przystępne ceny.
WadyMEGA częste awarie, słabo dostępny serwis, prędkość dużo niższa niż obiecywana.
~Monika / 2016-07-01 16:42
Uwaga! Zadzwoniłam do obsługi klienta, z pytaniem czy mogę usługę przenieść na inne mieszkanie. Dostałam informację, że oczywiście i jako stały klient, mają dla mnie promocję internet 300/300, za który przez pół roku zapłacę 1 zł, a za pozostałe miesiące będę płacić 54 zł.Do tej pory płaciłam za szybkość 100/50 74 zł. Zapytałam także, czy umowa (mam na czas nieokreślony), pozostanie zachowana. Usłyszałam , że tak oczywiście.
Jakież było moje zdziwienie, gdy aby podpisując aneks do umowy zauważyłam, że umowa jest zmieniona. Jest na czas określony, na dwa lata....nawet nikt mnie nie przeprosił za próbę jawnego oszustwa. UWAŻAJCIE!!!!!
~Bartek / 2016-07-01 11:34
Mam Internet i tv od miesiąca, usługi nie sprawiają problemów, nic sie nie wiesza, Internet śmiga, porównując do Multimedi nie widzę większych różnic na korzyść którejś ze stron. Korbank ma lepszą ofertę tv
ZaletyCena i w sumie jakość
~Michał / 2016-06-18 13:47
Ocena: 3.25 / 5
Z Korbanku korzystam od dwóch lat (telefon stacjonarny, internet i TV - Wrocław, Osiedle Malownicze). Internet w porządku, reszta to ciągły problem.
Telefon stacjonarny - niemożność dzwonienia za granicę, firma nie jest w stanie się z tym uporać, dość częste przerwy w działaniu telefonu, zaniki rozmów, szumy itp.
Telewizja - niemożność posegregowania kanałów wg własnych preferencji,zawsze kilka kanałów nie działa lub działa nieprawidłowo (np staje obraz, barak dźwięku), pakiet zawiera około 100 stacji ale z tego chyba 20 to kanały regionalne (identyczny program przez cała dobę). Drugi koszmar to dekoder - częste zawieszanie się, pomyłki przy planowaniu nagrań, niemożność odtwarzania nagrań na podglądzie, nieczytelne funkcje na pilocie.
Podsumowanie: Gorąco odradzam.
~Malownicze / 2016-06-17 14:30
Ocena: 4.75 / 5
Nie mam się do czego przyczepić, mimo że to jedyny operator jakiego tu mam (nie liczę mobilnych, bo zasięg koło lasu to lipa)i na początku byłem na to zły. Pani Marta na infolinii bardzo miła, mimo że byłem zły jak się okazało na swój własny błąd w płatnościach.
Parametry mam prawie takie jak na umowie. Dotychczas miałem jedną awarię (podobno szczur przegryzł światłowód i mam nadzieję, że to nie była wymówka tej firmy :) ale jak na prawie 2 lata umowy to i tak dużo lepiej niż w Netii, w której od kiedy tylko połączyli się z Dialogiem awarię i słaba wydajność były na porządku dziennym. Mam nadzieję, że komuś pomogłem :)
~ja / 2016-05-28 00:31
najgorszy dostawca internetu którego miałem, połączenie zawiesza się regularnie, pakiet 100 mb wolniejszy niż 60 który miałem u poprzedniego dostawcy. otwieranie stron. przy pobieraniu zawiesza się. generalnie tragedia, pilotem żeby zmienić program trzeba celować centralnie w światełko. nigdy więcej nie podpiszę umowę,
Zaletybrak
Wadysetki
~nik / 2016-04-29 11:44
odradzam zdecydowanie, prędkość internetu jest 10 krotnie niższa niż w umowie. nie mówiąc już o uprzejmości infolinii, odradzam.
~Jerzyk / 2016-04-25 11:13
Ocena: 5.00 / 5
Może i mam jakieś szczęście, ale u mnie to naprawdę dobrze chodzi. Nie mam do czego się przyczepić. Mam 300/300 Mb/s a realne osiągi to około 250/250 (oczywiście nie po wifi), czyli całkiem nieźle.
~andrzej / 2016-03-26 13:54
Ocena: 1.25 / 5
NIGDY WIĘCEJ.
Od kilku miesięcy internet z ~1 mb/s pobierania spadł do 50-100 kb/s, rozłącza się co kilka minut, kilkudniowe awarie to żadna nowość, częste przerwy w dostawie, mimo wielokrotnego zgłaszania usterek do serwisu brak jakiejkolwiek reakcji. Czasem zdarzają sie awarię na tydzień. Ping minimum 150, często skacze nawet do 1000. Korzystanie z internetu jest często całkowicie niemożliwie,nie mówiąc o stabilnym łączu. Trzymać się od tej firmy jak najdalej.