Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

KORBANK opinie

Ocena na podstawie 435 opinii

2.98 / 5

  • Niezawodność
    2.75
  • Obsługa klienta
    2.87
  • Cena
    3.25
  • Parametry
    3.10

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marek Franas / 2017-03-28 15:33
    Ocena: 4.75 / 5
    Prędkość Internetu ok, ale co do możliwych prędkosci uwagi poniżej.
    Telewizja ok, w końcu macie Canal + w ofercie
    Niezawodnośc również ok, nie mam wiekszych zastrzeżeń.
    Pani z obsługi ok, bardzo miła, znała się na temacie a to ważne.
    Ceny ok bardzo konkurencyjne
    Zaletycena, Canal + nielimtowany internet, taki sam wysył jak i pobieranie
    WadyJeden malutki minus za brak łącza gigowego
    3 lata temu zamawiałem przez numer z ulotki
  • ~Radzio1994 / 2017-03-14 12:20
    Ocena: 4.75 / 5
    w porównaniu z poprzednim dostawca- prędkość i ping w grach - NIEBO A ZIEMIA!! Wszyscy kumple zazdroszcza mi, że mam 300/300, a oni w podobnej cenie ledwo 50 wyciągają.
    Zaletyprędkość, pingi, cena
    Wadyjak zauważe, to npisze
  • ~Użytkownik Sanocka / 2017-03-10 09:47
    Ocena: 5.00 / 5
    KORBANK mam na ul. Sanockiej od początku lutego. Krótko, żeby móc powiedzieć więcej, ale póki co jest git. Przerw nie ma. Największa zaleta: estetyczna instalacja w domu (nie zauważyłem kabla w domu). Jak coś będzie nie tak, napiszę jeszcze raz!:)
    Zalety- działa
    - tanio
    - estetyczna instalacja w domu
  • ~Łukasz R. / 2017-03-10 09:37
    Ocena: 2.50 / 5
    Użytkuję łącze Korbank we Wrocławiu przy ul. Litomskiej od marca 2016 roku. Po 24h użytkowania zgłosiłem problemy z rwaniem połączenia, a raczej gubieniem pakietów (przerywa rozmowy wideo/głosowe). Pierwsza interwencja technika skończyła się aktualizacją oprogramowania Korboxu oraz wskazaniem, że router powinien być lepszy. Zastąpiłem więc Korbox swoim routerem i niestety losowy problem gubienia pakietów nadal występował skutecznie utrudniając mi pracę online. Druga interwencja technika nie wykazała problemów z łączem, a za winnego wskazano sieć WiFi. Dlatego kupiłem router dwuzakresowy, który pozwolił mi znacznie lepiej wyizolować się od wpływu sieci sąsiedzkich. Niestety problem nie ustąpił. Testując sieć z pominięciem "powietrza" pakiety nadal są gubione...
    Miesiąc temu podłączyłem do sieci domowej innego operatora. Problemy zniknęły. Do dziś nie wiem, co jest źródłem problemu, ale na chłopski rozum problem leży w sieci Korbank.
    Za kilkanaście dni minie rok od rozpoczęcia mojej "przygody" z Korbankiem. Niby fajna oferta, ale ja zdecydowanie nie polecam, bo do ceny za abonament dołożyłem już 2 routery, masę swojego czasu i wiele nerwów swoich i domowników.

    11 miesięcy, 50,99 zł miesięcznie, ul. Litomska we Wrocławiu
  • ~Monika / 2017-03-09 09:17
    Ocena: 3.75 / 5
    W ciągu 4 lat tylko dwa razy zdarzyła się awaria, gdzie przez parę godzin nie było internetu. Nigdy z przerwami w dostawie nie było problemu, internet i telewizja działa bez zarzutu nawet przy najgorszych burzach. Jedyny minus w trakcie trwania umowy, to na początku korzystalam z internetu na korboksie, co skutkowało słaba predkoscia i zasięgiem w całym mieszkaniu, przez co prawie zerwalam umowę. Odkad kupiłam router nie mam takich problemów.
    Zaletyświatłowód, cena
    Wadywifi w korboksie
    4 lata, ok. 50 zł miesięcznie
  • ~Ambrozi / 2017-03-06 11:38
    Ocena: 4.50 / 5
    Jestem na osiedlu, gdzie do wyboru mam korbank lub... mobilnych, gdzie żeby mieć zasięg muszę podejśc do okna. Będąc skazany na Korbank, który chodzi dobrze, ale wydaje mi się, że mógłby zejść z ceny, gdyby miał z kim konkurować. Na pytanie w biurze obśługi klienta Korbanku, kiedy w wpuszczą jakiegoś operatora, odsyałają mnie do innych operatorów. Super tylko pytanie do którego?
    Zaletystabilność, cena (ale mogłoby być taniej), szybki net (w porównaniu do mobilnych)
    Wadymonopolista
    3 lata
  • ~Wojt1234 / 2017-02-27 12:00
    Ocena: 4.75 / 5
    Moja opinia nt korbanku jest pozytywna. Internet śmiga jak należy, czasem zdarza mu się nawet szybciej niż w umowie, tv idzie bez problemow, a nie płace nie wiadomo ile pieniędzy za światłowód. jestem klientem od 5 lat, na początku raz zdarzyła sie awaria, a panowie szybko ją usuneli. Ostatnio dobrałem nowe kanały to otrzymałem kanał 4k w prezencie do swojego nowego telewizora 4k.
    Zaletylokalny operator, tanie usługi, b.dobra jakość, mila obsługa
    ok 5 lat,
  • ~Agnieszka / 2017-02-26 16:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma z jaką miałam do czynienia. Oszukali mnie, nie dostarczyli usług zgodnie z umową, wystawili faktury, nie odpowiadali na moje telefony i maile, a potem skierowali sprawę do windykacji, gdzie oprócz faktury musiałam zapłacić jeszcze koszty windykacji. Podkreślam, że z usług tej firmy nie korzystałam nawet 1 dzień.
    ZaletyBrak
  • ~Ungurian / 2017-02-21 13:00
    Ocena: 4.75 / 5
    Witam, z Internetu Korbank od 10 lat - ANI JEDNEJ AWARII. Z telewizji korzystam od 2 lat - wywaliło mi tv może ze dwa razy, awarie usunięte w pare godzin. Wracając do internetu, transfer aż miło, mam 300/300 a w testach wychodzi około 250/290Mb/s Drobna podpowiedź dla innych, sprawdźcie konfiguracje routera, bo dzieki Panom z działu technicznego dowiedziałem się, że mam router z portami 100Mb/s zamiast 1Gb/s. Bądźcie mądrzejsi ode mnie już przy zakupie.
    ZaletySzybkość, stabilność, w miarę miła obsługa klienta, dobra pomoc techniczna
    WadyJak coś przyjdzie mi do głowy, to na pewno się podzielę.
  • ~Maciej / 2017-02-14 11:57
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem klientem korbanku od 2004 roku i jestem zadowolony,może na początku były awarie,ale szybko reagowali,od kilku lat awarie są bardzo rzadko,internet chodzi dobrze,polecam bardzo
  • ~Wodzirej / 2017-02-06 17:22
    Ocena: 4.50 / 5
    Wycofuję się z ojej wcześniejszej opinii. Wszystko śmiga po tym, jak kupiłem router i przestałem korzystać z wbudowanej funkcji dekodera jakim jest router.
    Szkoda tylko, że Pan z działu technicznego wcześniej mi o tym nie powiedział.
  • ~widmo / 2017-01-14 20:24
    Ocena: 2.00 / 5
    W skrócie DRAMAT!

    Internet chyba nigdy nie osiągnął przepustowości, o której mowa w umowie. Poza tym występuje bardzo duża awaryjność internetu, konieczne jest resetowanie dekodera, co nie zawsze kończy się sukcesem, czasem awaria trwa cały weekend, bo dodzwonienie się do techników w godzinach późno popołudniowych lub w weekend graniczy z cudem, choć jeśli już się uda to starają się pomóc. Telewizja zacina obraz i ma czasowe niedostępności kanałów, choć nie jest to jakieś bardzo nagminne. W zeszłym tygodniu w ramach porządków na liście programów, których dokonywał Korbank, zginęło mi kilka programów, po telefonicznym zgłoszeniu tego problemu 6 dni temu, nadal nie otrzymałem odpowiedzi.
    Cena jest rynkowa, choć biorąc pod uwagę, że usługi nie są dostarczane zgodnie z umową, to płaci się za awaryjność i ignorancję.

    Nigdy więcej.
    Zaletyrynkowa cena
    Wadybardzo duża awaryjność, trudność zgłoszenia problemu, usługi świadczone na poziomie niższym aniżeli wskazane w umowie, ignorancja,
    1,5 roku, 60 zł (internet i TV), Wrocław
  • ~Wkurzony klientka / 2016-12-13 22:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Kolejny dzień, kolejna awaria. Internet - porażka, co chwile trzeba restart owacja router, nawet po zmianie jest ten sam problem. Telewizja? Kiedy chce się obejrzeć dobry film to jak na złość co chwile włącza się czarny ekran.
    ZaletyBrak, nawet za 1zl miesięczne bym nie przedłużyła umowy
    WadyMilion
    1.5 roku z bubelbankiem
  • ~Tomek / 2016-12-08 14:22
    Ocena: 5.00 / 5
    Ja również nie mam z nimi żadnych problemów. Dzisiaj zadzwoniła do mnie bardzo miła Pani z biura aneksów z fajna propozycja przedluzenia umowy.
    ZaletyInternet 300 Mb/s
  • ~Popowice / 2016-11-30 14:33
    Dla mnie całkiem nieźle. Dobre ceny i transfer może być, chociaż 91,7Mb/s / 100Mb/s - mogłoby być trochę lepiej. Radzę wam zamiast dzierżawić router, kupić samemu, bardziej się opłaca.
    Zaletyzaletą i minusem są wysokie transfery, ale nie według dokładnych parametrów. Teraz sa takie czasy, że mogłoby być 100/100 po WiFi i chyba nie jest to jakiś problem.
    WadyCiut za mały transfer w porównaniu do wykupionej usługi.
    pół roku
  • ~Andrzej Talar / 2016-11-22 10:46
    Ocena: 4.75 / 5
    A ja miałem wybór i wybrałem Korbank. Nie żałuję. TV kiepskawa w porównania do satelity, ale da się z nią żyć. Super, że można zrobić własną listę kanałów. Internet szybki i stabilny. Podczas roku użytkowania była jedna awaria którą usunęli w 2h! Super! I jak czytam takiego "WŁADCĘ UMYSŁÓW" to mam wrażenie, że jego własne ego go przerosło :) Chyba nie doczytał co kupuje. Ignorancja w przeciwieństwie do interpunkcji na bardzo wysokim poziomie. Szkoda, że przez takich ludzi jak Pan "podajmy ich do sądu" i "jestem najwiarygodniejszy w całym mieście" potencjalni klienci nie wybiorą dobrej firmy. Ja swoim znajomym polecam z czystym sumieniem!
    ZaletyJakość i przepustowość internetu, profesjonalne podejście do klienta.
    WadyKorbox to nie urządzenie marzeń ;)
    Korzystam od roku na Stabłowicach
  • ~J0T / 2016-11-15 09:09
    Ocena: 4.75 / 5
    Jak na razie mam opcje 300/300 z telewizja. Polecam ze wzgledu na bezawaryjnosc i swietna obsluge klienta z ktora da sie wszystko szybko zalatwic. Co do TV ktora jest liczona kilkukrotnie to kto broni czlowiekowi samemu sprawdzic co tak naprawde sie kryje pod numerkami zeby pozniej nie bylo zaskoczenia. Ja tak zrobilem i nie bylem zaskoczony 20 kanalami regionalnymi
    ZaletySwietna obsluga klienta
    Stabilne lacze i parametry
    Rozsadna cena
    WadyW informacjach na stronie mogloby byc wiecej o dodatkowych opcjach takich jak zewnetrzne IP, czy dodatkowe urzadzenia na kablu
  • ~Igor / 2016-11-14 14:23
    Ocena: 4.75 / 5
    Polecam, mam opcje 100/100, zero problemow i prędkosc internetu zawsze maksymalna :)
    Zaletycena, jakość
    Wrocław
  • ~Władca Świadomości / 2016-10-30 12:19
    Ocena: 1.25 / 5
    "Sędziwy" oddaję honor!
    FAKT! rzeczywiście dają-coś mi połowę miesięcznego abonamentu.
    Ale cóż z tego jak nadal problemy występują to KPINY!

    KAŻDA taka "firma" która wciąż ma kłopoty techniczne a człowiek stargany-życiem
    chce w nocy przyjść i obejrzeć coś co chce.

    Ale się nie da..zacina się wraca i znowu powtarza się sekwencja w kablowym-odbiorze tv.
    Lub jak ostatnio wyłącza się program blokując wszystkie funkcje pilota.

    DODAĆ NALEŻY IŻ JAK MI WYJAŚNIŁ KTOŚ Z KORBANK-U
    ŻE STACJE RADIOWE TO TEŻ PROGRAMY TV ( TO KPINA) TAM NIE MA WIZJI!
    POWTARZAJĄCE SIĘ PROGRAMY REGIONALNE GDZIE JEST W PĘTLI PARĘ PROGRAMÓW KTÓRE NA PONAD 20 PROGRAMACH-WYSTĘPUJĄ.
    TO NASTĘPNE DLA MNIE KOMPLETNE OSZUSTWO!
    JAK MOŻNA LICZYĆ TEN SAM [PROGRAM W 20 MIASTACH KTÓRE LECĄ JEDNOCZEŚNIE Z TYM SAMYM NAGRANIEM?!

    NASTĘPNY ABSURD TO FAKT ŻE LICZĄ KAŻDY PROGRAM PODWÓJNIE Z HD I BEZ HD TEN SAM-PROGRAM JAKO 2 X!
    PANOWIE & PANIE W TAKI SPOSÓB TO WYOBRAŹCIE SOBIE KUPUJĄC PRODUKT..MACIE PODWÓJNĄ RURĘ W ODKURZACZU.
    8SZTUK KÓŁ W AUCIE DWIE KIEROWNICY W ROWERZE ITP.NO I CENA PODWÓJNA!

    Mam świadomość że za te 119 kanały jest ich ok.20 realnych..nie działających za włączeniem pilota..wszak-nie zawsze!

    W takim "państwie" to absolutnie jesteśmy wciąż robieni w konia..delikatnie rzecz ujmując.

    Ja składam wniosek w Sądzie o odszkodowanie i nie ma tutaj znaczenia że 3 miesiące są darmowe!
    Jak policzę setki godzin na wyjaśnieniach lataniu pisaniu rozmawianiu to są mi winni parę tyś złotych!
    ZaletyNigdy nie było i nie będzie (miła obsługa) nie liczy się w aspekcie niedziałającej kablówki!
    WadyDo samego-końca..same!
    Drugi miesiąc ..się męczę~!
  • ~Władca świadomości / 2016-10-28 02:06
    Ocena: 2.00 / 5
    Ależ bzdury opowiadasz "sędziwy"!

    Nie chce się tego-czytać..ale przeczytałem chcąc-wiedzieć jak to naprawdę jest.

    ZAŁOŻĘ SIĘ Z TOBĄ O 10TYŚ zł..że w zamian za problemy nic nie otrzymałeś.

    Ja,jak niżej opisałem problemy owszem zniknęły po miesiącu po jak to napisałeś licznych "bojach & próbach"!
    Ale co się namęczyłem to-moje jak widzę.
    Owszem zniknęły w końcu techniczne problemy dodam-notoryczne!
    Został nierozwiązany problem z radiem w kablówce ale Panowie to już zlekceważyli.

    ZA TO FAKT ŻE PROSIŁEM DZIESIĄTKI RAZY o zrehabilitowanie-mnie za okrutne-męki..dodali iż nie będzie problemu.

    Z tego co widzę nie otrzymałem KOMPLETNIE NIC W ZAMIAN za fakt że gdybym w tym-czasie pracował
    to zapewne straciłbym pracę ..pracując na rzecz Korbanku bo inaczej nie dałoby się rozwiązać "sytuacji"!
    Jak tylko wciąż dzwonić mówić co nie działa,kiedy i dlaczego..itd

    Tak więc nie jest prawdą co napisałeś..i myślę sobie że chyba to już udowodnię na sali..rozpraw!
    BO JESTEM ZMĘCZONY POLSKIMI "FIRMAMI" KTÓRE WCIĄŻ KULEJĄ SĄ BEZNADZIEJNE,NIEKOMPETENTNE.
    A klient w zamian za to dostaje figę ale bez Maku!
    ZaletyBrak!
    WadySame!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3505
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2244
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2085
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4691
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3962
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3027
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2618
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2030