strona 12 z 22
- « poprzednia
- 1 ...
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- nastepna »
-
~Maciej / 2017-02-14 11:57
Jestem klientem korbanku od 2004 roku i jestem zadowolony,może na początku były awarie,ale szybko reagowali,od kilku lat awarie są bardzo rzadko,internet chodzi dobrze,polecam bardzo -
-
~Wodzirej / 2017-02-06 17:22
Wycofuję się z ojej wcześniejszej opinii. Wszystko śmiga po tym, jak kupiłem router i przestałem korzystać z wbudowanej funkcji dekodera jakim jest router.
Szkoda tylko, że Pan z działu technicznego wcześniej mi o tym nie powiedział. -
~widmo / 2017-01-14 20:24
W skrócie DRAMAT!
Internet chyba nigdy nie osiągnął przepustowości, o której mowa w umowie. Poza tym występuje bardzo duża awaryjność internetu, konieczne jest resetowanie dekodera, co nie zawsze kończy się sukcesem, czasem awaria trwa cały weekend, bo dodzwonienie się do techników w godzinach późno popołudniowych lub w weekend graniczy z cudem, choć jeśli już się uda to starają się pomóc. Telewizja zacina obraz i ma czasowe niedostępności kanałów, choć nie jest to jakieś bardzo nagminne. W zeszłym tygodniu w ramach porządków na liście programów, których dokonywał Korbank, zginęło mi kilka programów, po telefonicznym zgłoszeniu tego problemu 6 dni temu, nadal nie otrzymałem odpowiedzi.
Cena jest rynkowa, choć biorąc pod uwagę, że usługi nie są dostarczane zgodnie z umową, to płaci się za awaryjność i ignorancję.
Nigdy więcej.Zaletyrynkowa cenaWadybardzo duża awaryjność, trudność zgłoszenia problemu, usługi świadczone na poziomie niższym aniżeli wskazane w umowie, ignorancja,1,5 roku, 60 zł (internet i TV), Wrocław -
~Wkurzony klientka / 2016-12-13 22:09
Kolejny dzień, kolejna awaria. Internet - porażka, co chwile trzeba restart owacja router, nawet po zmianie jest ten sam problem. Telewizja? Kiedy chce się obejrzeć dobry film to jak na złość co chwile włącza się czarny ekran. ZaletyBrak, nawet za 1zl miesięczne bym nie przedłużyła umowyWadyMilion1.5 roku z bubelbankiem -
~Tomek / 2016-12-08 14:22
Ja również nie mam z nimi żadnych problemów. Dzisiaj zadzwoniła do mnie bardzo miła Pani z biura aneksów z fajna propozycja przedluzenia umowy. ZaletyInternet 300 Mb/s -
~Popowice / 2016-11-30 14:33
Dla mnie całkiem nieźle. Dobre ceny i transfer może być, chociaż 91,7Mb/s / 100Mb/s - mogłoby być trochę lepiej. Radzę wam zamiast dzierżawić router, kupić samemu, bardziej się opłaca. Zaletyzaletą i minusem są wysokie transfery, ale nie według dokładnych parametrów. Teraz sa takie czasy, że mogłoby być 100/100 po WiFi i chyba nie jest to jakiś problem.WadyCiut za mały transfer w porównaniu do wykupionej usługi.pół roku -
~Andrzej Talar / 2016-11-22 10:46
A ja miałem wybór i wybrałem Korbank. Nie żałuję. TV kiepskawa w porównania do satelity, ale da się z nią żyć. Super, że można zrobić własną listę kanałów. Internet szybki i stabilny. Podczas roku użytkowania była jedna awaria którą usunęli w 2h! Super! I jak czytam takiego "WŁADCĘ UMYSŁÓW" to mam wrażenie, że jego własne ego go przerosło :) Chyba nie doczytał co kupuje. Ignorancja w przeciwieństwie do interpunkcji na bardzo wysokim poziomie. Szkoda, że przez takich ludzi jak Pan "podajmy ich do sądu" i "jestem najwiarygodniejszy w całym mieście" potencjalni klienci nie wybiorą dobrej firmy. Ja swoim znajomym polecam z czystym sumieniem! ZaletyJakość i przepustowość internetu, profesjonalne podejście do klienta.WadyKorbox to nie urządzenie marzeń ;)Korzystam od roku na Stabłowicach -
~J0T / 2016-11-15 09:09
Jak na razie mam opcje 300/300 z telewizja. Polecam ze wzgledu na bezawaryjnosc i swietna obsluge klienta z ktora da sie wszystko szybko zalatwic. Co do TV ktora jest liczona kilkukrotnie to kto broni czlowiekowi samemu sprawdzic co tak naprawde sie kryje pod numerkami zeby pozniej nie bylo zaskoczenia. Ja tak zrobilem i nie bylem zaskoczony 20 kanalami regionalnymi ZaletySwietna obsluga klienta
Stabilne lacze i parametry
Rozsadna cenaWadyW informacjach na stronie mogloby byc wiecej o dodatkowych opcjach takich jak zewnetrzne IP, czy dodatkowe urzadzenia na kablu -
-
~Igor / 2016-11-14 14:23
Polecam, mam opcje 100/100, zero problemow i prędkosc internetu zawsze maksymalna :) Zaletycena, jakośćWrocław -
~Władca Świadomości / 2016-10-30 12:19
"Sędziwy" oddaję honor!
FAKT! rzeczywiście dają-coś mi połowę miesięcznego abonamentu.
Ale cóż z tego jak nadal problemy występują to KPINY!
KAŻDA taka "firma" która wciąż ma kłopoty techniczne a człowiek stargany-życiem
chce w nocy przyjść i obejrzeć coś co chce.
Ale się nie da..zacina się wraca i znowu powtarza się sekwencja w kablowym-odbiorze tv.
Lub jak ostatnio wyłącza się program blokując wszystkie funkcje pilota.
DODAĆ NALEŻY IŻ JAK MI WYJAŚNIŁ KTOŚ Z KORBANK-U
ŻE STACJE RADIOWE TO TEŻ PROGRAMY TV ( TO KPINA) TAM NIE MA WIZJI!
POWTARZAJĄCE SIĘ PROGRAMY REGIONALNE GDZIE JEST W PĘTLI PARĘ PROGRAMÓW KTÓRE NA PONAD 20 PROGRAMACH-WYSTĘPUJĄ.
TO NASTĘPNE DLA MNIE KOMPLETNE OSZUSTWO!
JAK MOŻNA LICZYĆ TEN SAM [PROGRAM W 20 MIASTACH KTÓRE LECĄ JEDNOCZEŚNIE Z TYM SAMYM NAGRANIEM?!
NASTĘPNY ABSURD TO FAKT ŻE LICZĄ KAŻDY PROGRAM PODWÓJNIE Z HD I BEZ HD TEN SAM-PROGRAM JAKO 2 X!
PANOWIE & PANIE W TAKI SPOSÓB TO WYOBRAŹCIE SOBIE KUPUJĄC PRODUKT..MACIE PODWÓJNĄ RURĘ W ODKURZACZU.
8SZTUK KÓŁ W AUCIE DWIE KIEROWNICY W ROWERZE ITP.NO I CENA PODWÓJNA!
Mam świadomość że za te 119 kanały jest ich ok.20 realnych..nie działających za włączeniem pilota..wszak-nie zawsze!
W takim "państwie" to absolutnie jesteśmy wciąż robieni w konia..delikatnie rzecz ujmując.
Ja składam wniosek w Sądzie o odszkodowanie i nie ma tutaj znaczenia że 3 miesiące są darmowe!
Jak policzę setki godzin na wyjaśnieniach lataniu pisaniu rozmawianiu to są mi winni parę tyś złotych!ZaletyNigdy nie było i nie będzie (miła obsługa) nie liczy się w aspekcie niedziałającej kablówki!WadyDo samego-końca..same!Drugi miesiąc ..się męczę~! -
~Władca świadomości / 2016-10-28 02:06
Ależ bzdury opowiadasz "sędziwy"!
Nie chce się tego-czytać..ale przeczytałem chcąc-wiedzieć jak to naprawdę jest.
ZAŁOŻĘ SIĘ Z TOBĄ O 10TYŚ zł..że w zamian za problemy nic nie otrzymałeś.
Ja,jak niżej opisałem problemy owszem zniknęły po miesiącu po jak to napisałeś licznych "bojach & próbach"!
Ale co się namęczyłem to-moje jak widzę.
Owszem zniknęły w końcu techniczne problemy dodam-notoryczne!
Został nierozwiązany problem z radiem w kablówce ale Panowie to już zlekceważyli.
ZA TO FAKT ŻE PROSIŁEM DZIESIĄTKI RAZY o zrehabilitowanie-mnie za okrutne-męki..dodali iż nie będzie problemu.
Z tego co widzę nie otrzymałem KOMPLETNIE NIC W ZAMIAN za fakt że gdybym w tym-czasie pracował
to zapewne straciłbym pracę ..pracując na rzecz Korbanku bo inaczej nie dałoby się rozwiązać "sytuacji"!
Jak tylko wciąż dzwonić mówić co nie działa,kiedy i dlaczego..itd
Tak więc nie jest prawdą co napisałeś..i myślę sobie że chyba to już udowodnię na sali..rozpraw!
BO JESTEM ZMĘCZONY POLSKIMI "FIRMAMI" KTÓRE WCIĄŻ KULEJĄ SĄ BEZNADZIEJNE,NIEKOMPETENTNE.
A klient w zamian za to dostaje figę ale bez Maku!ZaletyBrak!WadySame! -
~Sędziwy / 2016-09-23 12:19
Czytając co niektóre opinie, jest dla mnie niesamowite, że ja jednak jestem bardzo zadowolony z firmy Korbank.
Na moim przykładzie mógłbym bronić działu technicznego.
Sprawa miała się tak:
Moim dostawcą była Finemedia i komu tylko moge, to odradzam tę firmę. Problemy z awaryjnością były notoryczne i Finemedia nie była w stanie niczego naprawić, bo twierdzili, że problem był u mnie.
Byłem zmuszony zmienić dostawcę i mój wybór padł na Korbank, jako że jego ceny były podobne do Finemedii.
Niestety, ale moje dziwnienie było wielkie, gdy po podłączeniu usług przez Korbank, awarie nadal występowały.
Koszmar wrócił i pozostało mi nic innego jak tylko zgłaszać awarię. I tutaj szok, bo Pan z którym gadałem na infolinii naprawdę sprawiał wrażenie, że próbuje mi pomóc. Podpowiadał mi co możemy spróbować zrobić, zmieniał jakieś ustawienia i mimo sporego wysiłku problemu nie udało się rozwiązać.
ale ! tutaj kolejne zaskoczenie ! Na drugi dzień, bez żadnych ponagleń, sam z siebie, Pan zadzwonił i powiedział, że umówi technika.
tutaj kolejne zdziwienie, bo monterzy może i identyfikatora nie mieli, ale za to mieli firmową koszulkę, więc nie musiałem bawić się w potwierdzanie tożsamości.
Panowie siedzili u mnie 3 gofziny, próbowali podłączyć swojego laptopa, zmieniali kable i nic nie pomogło. Obiecali, że spróbują jeszcze raz.
Czekałem na nich przez cały weekend, ale później dowiedziałem się, że wtedy nie pracują. Przyjechali do mnie we wtorek jak stwierdzili z pomysłem na rozwiązanie problemu.
Wyobraźcie sobie, ze mineło 30 minut i stwierdzili, że znaleźli problem. Uszkodzona była jak powiedzili instalacja wewnątrzbudynkowa. Dramat ! męczyłem się z poprzednią firmą ponad rok i nie byli w stanie rozwiązać problemu.
Na koniec spotkało mnkie kolejne zaskoczenie, ponieważ okazało się, że w okresie, w którym miałem awarię dostałem rabat !
W moim przekonaniu firma Korbank, choć na początku były problem, pokazała, że zależy im na mnie i przez to polecam ją każdemu komu tylko mogę.
Zaletyprofesionalna firma -
~Władca Świadomości / 2016-09-19 00:34
UWAGA !! UWAGA !! UWAGA !! UWAGA !! UWAGA !!
Moja opinia będzie najbardziej-wiarygodną w naszym-mieście.
Posiadając wcześniej w totalnie złodziejskiej "firmie" pt: TVK z Kozanowa
przeżyłem szok do ok. 5,5 roku..potem po sugerowaniu właściciela że oglądam niewłaściwe rzeczy w sieci czyt. goliznę
i filmy dla dorosłych he
Postanowiłem zorientować się co do kwestii z TVK..jednym słowem dno!
Właściciel to zwykła ciota która zarobiła trochę kasy i udaje bandytę zakładającego TV kablową czy internet!
Spółdzielnia rozwiązała z nimi umowę..wiedziałem że zginą naturalną drogą eliminacji i dziesiątkom tyś. skarg!
W Korbanku jestem króciutko.
Obsługa b.miła i ładna ;-)
Ale niestety..pomagałem nawet kabel wciągnąć do środka mieszkania..chłopaki za bardzo o zabezpieczenie się nie martwili..mało dokładnie wręcz niedbale zawiesili obok istniejących koszulek-rurek poprzedniej firmy.
No ale ok. jakby ktoś mi urwał to będą ponosić koszty oni.
Ale już następnego dnia nie mogła się uruchomić tv.
Potem problem występował aż do dnia dzisiejszego..tragedia!! powtarzam tragedia!
Jutro idę i albo mi za darmo dadzą tv a internet obizą cenę bo na kablu żeby chodził wolniej od playa i tak beznadziejnego to już tragedia!!
NIE MOŻE BYĆ TAK MOI DRODZY ŻE PŁACIMY 50ZŁ I ZA CO..ZA INTERNET NA KABLU ZE ŚREDNIOWIECZA
A TV NIEMALŻE TAKĄ JAK KUPUJĄC ANTENĘ I MAM TAKĄ SAMĄ ALE NIE ZACINAJĄCĄ SIĘ??!
Owszem,Panie w obsłudze klienta są miłe,ale to za mało gdy oglądam mecz MMA..i się wyłącza nieprawdaż??!
Tylko WY moi drodzy klienci wymusicie na właścicielach form jeśli coraz więcej będzie niezadowolenia..znikną
tak samo jak inni którzy nie dbają o nas!
A cóż w TV przy słonecznej-pogodzie może być trudnego z dostarczaniem jej po-kablu ponoć światłowodowym!
NIE NIE NIE! nie zgadzam się na takie traktowanie nas-klientów tak dłużej nie może być!
Prepaidy za moment będą niczym dowód osobisty..każda beznadziejna bandycka "firma"
będzie miała dostęp do naszych peselów pomijam i tak już istniejące formy powodujące
że w Polsce nic się nie opłaca niszczy się małe przedsiębiorstwa na rzecz obcych-mocarstw..a nas gnoi i wbija w ziemię bez możliwości obrony!!
JEDYNĄ LEGALNĄ FORMĄ JEST BOJKOT..czym dłużej by trwał i więcej ludzi w nim weźmie udział
tym szybciej skończy się niska-jakość i traktowanie nas jam ciemną-masę-społeczną
-która (jak widzę) nic nie może..prócz narzekania!
Tak więc moich-drodzy połączmy swe siły..i PAMIĘTAJCIE!
W sądach pozwy zbiorowe + tv zawsze maja dobre efekty ;-)ZaletyTYLKO dział Pań z obsługi jest plusikiem malutkim ;-)Wady..same!Brak innego alternatywnego-kabla z którego będę miał w końcu TV bez problemów! -
~Michał ZZZ / 2016-09-12 20:03
Na Korbank zdecydowałem się, z braku innych możliwości - mam internet, telefon stacjonarny i TV. internet w porządku, telefon i TV dno, w okresie prawie dwóch lat dwa razy wymieniano mi dekoder, raz pilota. Odbyłem kilkadziesiąt wizyt w BOK, masę telefonów - bez skutku. Telefon działa częściowo, brak możliwości odbywania rozmów zagranicznych, TV - chyba sto kanałów, ale w tym z dwadzieścia to stacje lokalne (identyczny program prawie przez całą dobę), zawsze można znaleźć najmniej dwa kanały nieczynne, nie ma mozliwości wykasowania części kanałów, ciągłe zwieszanie się TV i konieczność restrtu dekodera, kłopotliwa obsługa pilota, funkcje klawiszy nie odpowiadają piktogramom, nagrywarka działa ale tylko dwa dni do przodu, przy odtwarzaniu nagrań nie ma możliwości podglądu, itd Odradzam serdecznie. ZaletybrakWadyjw.dwa lata, Wrocław - Marszowice, 110 zł za miesiąc -
~Alexis / 2016-09-06 21:34
Na Korbank zdecydowałam się na zasadzie argumentu a contrario, ponieważ oferta Moico odrzuca mnie zaawansowaną hipsterozą. Poza tym, Korbank oferuje dwa interesujące mnie porgramy, czyli Kuchnie i Polsat Food, a taką kombinację widziałam tylko w UPC.
Na początku był dramat, mimo zamówionej usługi 100 mb, internet osiągał w porywach 10 mb na kablu. Ale po wymianie kabli (wcześniej Korbank dzierżawił od innego dostawcy) internet działa bardzo dobrze, jak dla mnie bez zarzutu. Telewizja czasami się zacina, ale tak mało z niej korzystamy że w zasadzie problem jest niezauważalny.
Ogólnie, na plus. Bardzo miła obsługa, w każdym dziale do którego dzwoniłam.Zaletylepsza oferta od innych, dostępność interesujących mnie programów tvsierpień 20016 -
~Karolina / 2016-09-04 15:16
Umowe mam do grudnia tego roku, już odliczam dni do jej zakończenia :) NIGDY WIĘCEJ. Co rusz jakieś awarie, router muszę restartować minimum 3 razy dziennie bo pada internet. Prędkość internetu średnia, żeby coś załatwić trzeba się naczekać, a jak problem pojawi sie w weekend to już wiadomo, że internetu nie będzie conajmniej do poniedziałku. ZaletyBrakWadyWadliwe sprzęty, częste problemy -
-
~Waldi / 2016-09-02 15:09
Ciekawie dobrana telewizja, gdzie zabierasz dekoder ze sobą gdzie chcesz. Doceniłem to bardzo mocno na wakacjach. Szkoda tylko, że nie mozna podłączać na internecie mobilnym. -
~Włodzimierz / 2016-08-18 12:53
Jestem klientem już od kilkunastu lat. Z roku na rok obserwuję jak jakość uslug jest coraz lepsza. Na początku naszej współpracy była masa awarii, jednak po doprowadzeniu światłowodu na Kozanów, jakość usług poprawila się diametralnie. Bardzo rzadko zdarza się krótkotrwały brak w dostępie do internetu
Panie w biurrze obslugi zawsze slużą pomocą. Oferta cenowa jest na dobrym poziomie.ponad 10 lat na kozanowie we Wrocławiu -
~Mario / 2016-08-16 11:06
Jako, że jestem zadowolony i obiecałem wystawić opinię, bardzo proszę: fajna promocja studencka, cenowo i na krótki okres. Obsługa klienta bardzo miła, szczególnie jedna, ale niestety nie pamiętam imienia :)
Póki co działa, ale nie chce się tutaj jakoś bardziej wypowiadać, bo za krótko korzystam.Zaletypromocja studenckaWadylepiej żebym nie zauważył -
~Marcin Wiśniewski / 2016-08-09 17:07
Ceny naprawdę niskie, prędkość stabilna. Przy łączu do 50 mb/s opiewa w okolicach 48-49 mb/s. Router Wi-Fi niezawodny, przerw w dostawie nie stwierdziłem od samego początku użytkowania. Nie żałuję wyboru i polecam każdemu kto ma tylko możliwość Zaletycena, prędkość działaniaWadyJeszcze żadnychwziąłem 50 Mb/s - Białowieska
strona 12 z 22
- « poprzednia
- 1 ...
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- nastepna »