Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

KORBANK opinie

Ocena na podstawie 435 opinii

2.98 / 5

  • Niezawodność
    2.75
  • Obsługa klienta
    2.87
  • Cena
    3.25
  • Parametry
    3.10

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Student / 2017-09-25 13:37
    Ocena: 5.00 / 5
    Dla mnie najważniejsza była cena i jakość. Cena była bardzo atrakcyjna, jakość jest póki co też świetna.
    ZaletyPromocja
  • ~słoik / 2017-09-12 08:09
    Ocena: 4.75 / 5
    Skusiłem się na promocję studencką, która jest naprawdę tania. Parametry łącza wydają się w świetne, chociaż w praktyce po WiFi nie osiągam takiej prędkości jaką powinienem dostać, ale Pani z Salonu powiedziała mi, że to jest kwestia routera. Na razie nie mam potrzeby zmieniać router, ale przemyślę to
    Zaletypromocja na tani internet i dostałem powerbank
    39,90zł
  • ~zdzisla1 / 2017-09-03 20:49
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem cztery lata z Korbankiem (telewizja+internet). Jest OK oby tak dalej.
    ZaletyReklamacje załatwiane od ręki, chodź była tylko jedna
    Obsługa klienta bardzo miła i fachowa
    Pakiety działają bez zastrzeżeń
    Cztery lata
  • ~Szymon Piotr / 2017-08-29 15:55
    Ocena: 4.25 / 5
    Internet jak Internet. Rzadko nie łączy, nigdy nie przymula, rachunki też w porządku. Natomiast dziewczyny pracujące w biurze obsługi klienta wydatne podnoszą standard tej firmy.

    Jak rzadko kiedy i gdzie Bok potrafi sprawy załatwić i wykazać się tak zrozumieniem jak elastycznością.
  • ~walerian / 2017-08-28 09:08
    Ocena: 5.00 / 5
    Wszystko przebiegło sprawnie i szybko, również korzystnie cenowo.
    Zaletypóki co same
  • ~Ela / 2017-08-08 07:45
    Ocena: 4.50 / 5
    Jestem bardzo zadowolona. Od 5 lat mam od nich neta na Biskupinie.
    Zaletyobsługa, parametry, cena, niezawodnosc
    Wadynie zauważyłam większych wad
    5 lat, 39,90, w BOK
  • ~bylyklient / 2017-08-07 21:33
    Ocena: 2.50 / 5
    Bardzo niski downtime, to się chwali.
    Cena wysoka, za tą samą można u konkurencji dostać symetryczne łącze.

    Obsługa klienta fatalna, na infolinii mówią jedno, a przy składaniu wypowiedzenia drugie, złożyłem wypowiedzenie 3 lub 4 dnia miesiąca to nie dość, że uwzględnili mi cały miesiąc to jeszcze następny - NACIĄGACZE!

    --- NACIĄGACZE ---
    1 rok, nigdy dłużej
  • ~tomek / 2017-07-12 20:13
    Ocena: 1.00 / 5
    internet do używania przeglądarki może być ale do granie np. csgo, lol, od razu odradzam! jest ta szybkosc którą podają to jest te 35 pingu ale co z tego małego pingu jak non stop są porywy do 3500!!! jak jestem na wyjezdzie i nie mam dostepu do tego internetu to udostępniam sobie z telefonu. tam sprawa jest zupelnie inna (w telefonie mam internet od orange) mam stale 100 pingu w porywach do 150 ale tego nie czyc postac normalnie porusza sie itp. jak ktos che uzywac facebooka, youtube itd to internet polecam i tylko do tego.
  • ~DarkV / 2017-06-29 11:48
    Ocena: 4.75 / 5
    jestem klientem od rooku i wszystko dziala jak należy. wczoraj wieczorem nie miałem intenretu, napisalem przez facebooka (wielki plus za szybką odpowiedz). Koniec koncow okazalo się, ze nie bylo prądu w bloku, przez co zdarzyla się przerwa w dostepie.
    Zaletycena, bezawaryjnosc, kontakt z obsluga
    Wadyjak na razie nie zauwazylem
    rok, 49,90zł, przez internet
  • ~Nicki / 2017-06-28 20:25
    Ocena: 4.75 / 5
    Generalnie poza lekką spiną z konsultantem wszystko działa ok.
  • ~Bronek / 2017-06-21 10:52
    Ocena: 4.75 / 5
    Z Internetu z Korbanku korzystam od dwóch tygodni i jestem zadowolony. Zdecydowałem się na wersję z routerem, bo słyszałem że na tym ich dekoderze Wi-Fi roznie bywa, więc chciałem mieć pewność łączą, bo pracuję na laotpie w domu. Czekam tyko jeszcze na momement, kiedy spadną trochę ceny Internetu w Polsce.
    ZaletySzybki, niezawodny
    wziąłem opcję z routerem - 100Mb/s za około 50zł.
  • ~Nucek / 2017-06-17 10:30
    Ocena: 1.33 / 5
    Większego g jak usługi korbanku nie widziałem kilka asy w tyg znikający internet.kontakt z serwisem przez SMS a smsow 130 w kolejce brak numeru stacjonarnego kontaktowego w weekend. Komunikat w telefonie "sprawdź na stronie" jak kur.... jak nie mam internetu !!!! Wmawianie ze ruter uszkodzony mam juz ich 4 i z każdym to samo ..... przerwy w dostawie wątpliwej jakości usługi
    ZaletyZaleta jest to ze zaraz zerowe z nimi umowę za to ze sie z niej nie wywiązują
    WadyPrzerwy w dostawie usługi. Kontakt z biurem obsługi i serwisantami to jakiś żart i pomyłka nie do zaakceptowania
    Nigdy więcej korbank jak jest inny operator biorą kasę a nic w zamian nie dają traktują klienta jak idiotę a ja właśnie tracę kasę bo nie mam podłączenia do sieci
  • ~Maćko / 2017-06-05 09:40
    Ocena: 4.75 / 5
    W zeszłym roku dopiero co wprowadziłem się do wrocławia. Po rozmowie ze znajomym wybór padł na korbank. Od tego czasu, w ten weekend zdarzyła się sytuacja, że nie było dostępu do internetu. Zgłosiłem sytuację przez fb, pomimo weekendu otrzymałem odpowiedź i jak się okazało, przez moją nieuwagę podczas sprzątania wypiąłem kabel od routera :)
    Internet śmiga zgodnie z umową.
    Zaletyprędkość, niezawodność, obsługa
    rok, 39,90zł
  • ~Eleven / 2017-06-02 15:09
    Ocena: 4.67 / 5
    Po prawdzie nie było najtaniej, ale działa w porządku. brakuje mi tylko kanałów Eleven Sports.
    ZaletyDobrze to chodzi
    WadyEleven
  • ~wrocławianin / 2017-05-17 12:12
    Ocena: 5.00 / 5
    U mnie jest jak najbardziej wszysto ok, wszystko według umowy.
  • ~KORLAG / 2017-05-12 14:13
    Ocena: 1.25 / 5
    KORLAG Wrocław. Od 4 miesięcy użeram się z obsługą techniczną KORBANKU. Łączę działa na ok. 30% swoich możliwości. Jedynym kontaktowym podmiotem w całej relacji jest technik, który przyjeżdża. Infolinia od sekretarki przez support to jakiś dramat. Na minus, że technik jest chyba 1 na całe miasto i trzeba czekać na niego tygodniami. Łącze ciągle zrywa, a hardware KORBANKOWY nie lubi się z urządzeniami TP-Link, ASUS i NETGEAR, więc nie wiem co zostaje do wyboru w kwestii sprzętu. Totalnie odradzam.
    Wadyjakość łącza, stabilność, obsługa klienta
  • ~Krzysztof / 2017-05-11 14:34
    Ocena: 4.50 / 5
    Umowa na czas nieokreślony, montaż szybki, duża wiedza instalatora, cena instalacji 100, koszt miesięczny 50zl, miła obsługa klienta, umówiłem się na 16.30 instalator był 16.32.
    ZaletySzybkość, więcej niż zapowiadana
    WadyCzasem zerwie, Ale nie często
    45
  • ~Wrocław / 2017-04-27 12:12
    Ocena: 5.00 / 5
    Po przejściach z poprzednimi dostawcami musze przyznać, że naprawdę nie mam sie do czego przyczepic.
  • ~toe / 2017-04-14 20:53
    Ocena: 2.25 / 5
    Częste braki TV i czasami netu. Pakiet TV - słaba oferta podst. 18 kanałów to telewizje regionalne.
    WadyPrzerwy w nadawaniu, awarie
  • ~Dariusz K / 2017-04-05 10:06
    Ocena: 4.50 / 5
    Mam Internet 100 Mb/s i działa bardzo dobrze. Zarówno pobieranie i wysyłanie idzie prawie zawsze pełną szybkością łącza. wszystko działa jak powinno, praktycznie bezawaryjnie. Korzystam z własnego routera, którego wybór skonsultowałem z korbankiem. Jak na razie jestem bardzo zadowolony.
    Zaletyniezawodny światłowód
    rok
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3505
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2244
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2085
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4692
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3962
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3027
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2618
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2030