Kupiłem w Komputroniku na Solidarności w Warszawie zasilacz Corsair520W. Składałem cały zestaw i okazało się że komputer nie działa. Po włączeniu POWER było tylko chwilowe drgnięcie wentylatorów i zabawa z zasilaniem kończyła się. Stwierdziłem, że to zasilacz, po czym sprawdziłem na swoim starym komputerze, też nie działał. Odniosłem zasilacz do Komputronika, serwisant stwierdził że zaraz sprawdzi czy sprzęt działa. Nie wystawił żadnego potwierdzenia przyjęcia zasilacza do serwisu. Zasilacz przyniósł po 2 min i stwierdził że jest sprawny i może ja go źle podłączam. Uznałem, że niesprawna jest płyta i oddałem ją do innego serwisu. Okazało sie, że płyta jest sprawna, a za sprawdzenie musiałem zapłacić. Wróciłem do Komputronika, gdzie tym razem stwierdzili, że wyślą zasilacz do serwisu dystrybutora, ale skoro sprawdzali to pewnie jest sprawny i ja go źle podłączam. Po 2 dniach okazało sie że jednak w Komputroniku mają bardziej gęsty prąd w gniazdku, bo zasilacz w serwisie zewnętrznym też nie działa. Pan w rozmowie telefonicznej powiedział, że zasilacz wróci za połtora tygodnia. Dopiero po 5min dyskusji przekonałem Pana, że należy mi się nowy zasilacz, bo gdybym chciał naprawiany sprzęt to bym go kupił gdzie indziej i taniej. Sprzęt sie nie popsuł w trakcie eksploatacji tylko został sprzedany niesprawny. Teraz czekam na sprowadzenie nowego. W końcu mam nadzieje , że sprawa zostanie należycie załatwiona. Jednak odradzam zakupy w komputroniku. Pozdrawiam Pana OSZUSTA, a może magika, który potrafi wskrzesić zupełnie niedziałający sprzęt.ZaletyDuży asortyment, najlepsza strona internetowa
WadyFatalna obsługa gwarancyjna
Corsair 520W - 369zl, posiadam 15 dni.