strona 31 z 32
- « poprzednia
- 1 ...
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- nastepna »
-
~Stepana / 2012-02-07 10:50Ocena: 4.50 / 5
Zamawiałam przez internet laptopa, mieli duży wybór i kupiłam komputer z promocji z gazetki w dobrej cenie. Kurier na następny dzień przywiózł sprzęt. Szybki zakup i jestem z transakcji i sprzętu zadowolona. -
-
~torell / 2012-01-30 10:18Ocena: 4.75 / 5
Jak w skrócie - zamówiłem przez stronę z dostawą i odbiorem w salonie. Wysłali do salonu szybko, następnego dnia odbierałem towar z salonu, zapłaciłem sobie na miejscu kartą, także wygodnie i szybko, bez zastrzeżeń, towar sprawny, nowy, solidnie zapakowany. Zaletyszybka wysyłka
duży wybór produktów na stronie -
~aholina / 2012-01-13 11:02Ocena: 3.50 / 5
Przychodzi klient (w tym przypadku Ja) do sklepu i mówi poprosze drukarkę A3 taka mi jest potrzebna.
Wczesniej juz uzywalam takiej drukarki i sprawdzala sie super.
No wiec postanowilam zakupic brothera A3 ze skanerem itp itd.
Po rozpakowaniu wyciagnelam ksiazeczke i zaczelam postepowac zgodnie z instrukcja...
zaladowalam tusze ... papier A4!!!!!! iiiii tu sie zaczal niepokoj .. drukarka miala jedna szuflade.... ale mysle.. moze w tych nowszyshc modelach 1 szuflada obsluguje 2 typy papieru.
robie dalej co mowia.
i koniec nie ma nic o A3 drukowaniu w tej drukarce.
Wiec sama juz wkurzona wyciagam szuflade i chce wlozyc papier A3 ale sie nie miesci dopiero po jakims rozsunieciu szuflady papier sie zmiescil.ale z drukarki wystaje szuflada dluzsza o jakies 15 cm
ide do komputera chce drukowac a tu nic
i znow do drukarki .. trzeba zmienic typ papieru w opcjach.
wiec spowrotem do drukarki i moge wkoncu wydrukowac A3
ale ze chcialabym za sekunde drukowac na A4 to juz musze niestety pofatygowac sie i zrobic wyzej wymienione czynnosci.
Drukarke postanowilam wymienic na inny model....
Ale zostalam jednym slowem zlekcewazona w sklepie komputronik...
Sprzedawca powininen wiedziec co sprzedaje, chcialam wymiany towaru na model z 2 szufladami a teraz mam drukarke a4 za 1100 zl ,bylam w sklepie 2 razy , maile wysylalam , mieli oddzwonic .. zalosne , jak kupujesz to sa mili na maxa ale jak cos nie tak to maja cie w glebokim powazaniu.
dziekuje za zakupy ale wiecej nie skorzystam.
i szlak mnie trafia za kazdym razem jak chce drukowac ...Zaletydrukarka a4 okWadymiala byc drukarka a3kupion 28.12.2011 1099zl -
~Maciusz / 2011-11-29 15:39Ocena: 4.60 / 5
W sumie jak na największy tego typu sklep przystało to asortyment jest ogromny i jest w czym wybierać. Zaletą jest zdecydowanie szybka wysyłka i możliwość odbioru w salonach w wielu miastach w całym kraju. Cenowo jest OK jeśli wytropimy sobie porządną promocję u nich. Zaletyszybka wysyłka
dużo towarów w sklepie online
możliwość odbioru osobistego w sklepach sieci -
~In_er_t / 2011-11-25 18:01Ocena: 4.60 / 5
ja często kupuję różne sprzęty kommputerowe firmowo i prywatnie w komputroniku i na plus zdecydowanie jest duży asortyment z szybką dostawą. Drugi plus to to, że jak się poszuka np. w ich gazetce to można trafić na fajne promocje, wiele osób narzeka na ceny tam, ale jakby poszukali w sklepie tych promocji na różne sprzęty to się nagle okazuje, że na niektóre sprzęty już w necie taniej się nie da. Ja jestem zadowolony i polecam. Zaletyasortyment, dostawa, promocje, dużo punktów odbioru os.Kupuję od kilku lat w tej sieci -
~pygrus / 2011-10-26 17:55Ocena: 2.40 / 5
Temat jest - moja przygoda z Asusem, więc piszę co mi się przytrafiło.
Posiadam (od 8.09 br) lapka: Asus x53sv-sx200v - 8gb, core i7 2630qm, nVidia GT540 2gb, 450 hdd, Win7 64bit.
Po 3(!!!!!!!!!!!!!!!!) dniach wywalił mi błąd 'eksplorator Windows przestał działać/biblioteka dll przestała działać/ run32.dll przestał działać. Powiozłam go do komputronika (15.09), bo tam lapka kupiłam, za nie małe pieniądze zresztą. Odesłali mi go 'naprawionego' po 12 dniach. Znowu pośmigał trzy dni, ten sa błąd. Odesłany do serwisu (10.10). Wrócił dziś (26.10). Po trzech, ale tym razem godzinach, wywalił ten sam błąd!!!! Można się wku*wić, prawda? Zawiozłam go znów, tym razem z żądaniem nowego sprzętu, na co kobieta za biurkiem oświadczyła mi, że ona nic nie może zrobić, i że muszę rozmawiać z kierownikiem. Kierownika oczywiście nie było na miejscu. Będzie jutro. Zastanawiam się, czy nie zażądać zwrotu pieniędzy i uciekać gdzie pieprz rośnie... NIE POLECAM SKLEPU ANI LAPKA!ZaletybrakWadyjak w pościeniecałe 2 miesiące, za 3000zł -
~ABAM / 2011-09-13 00:18Ocena: 1.40 / 5
Takiego chamstwa jeszcze nie widziałam. Oddałam komputer na reklamacje ponieważ zepsuł się i to zaznaczam już drugi raz ;/. Na swój sprzęt czekałam około 3 tyg, oczywscie musiałam wydzwaniać aby dowiedzieć się jakiej kolwiek informacji. Gdy dostałam telefon , że mogę go odebrać dowiedziałam się, że stwierdzili złą przyczynę zepsucia się komputera i jeszcze raz musiałam oddać do naprawy , tym razem tylko procesor, w zamian dostałam procesor tzn starego rzęcha na którym nie mogłam wogle pracować. Obecnie czekam już ponad 3 tyg i dalej nie mam swojego komputera. ZaletybrakWadyza dużo aby wymieniać2 lata /1500 -
~terendil / 2011-09-01 12:57Ocena: 2.60 / 5
Odradzam stanowczo. Sklep nadaje się jedynie do kupienia płyt dvd albo aparatu foto, bo o sprzęcie pracownicy nie mają pojęcia. Potrafią jedynie wydawać towar z zaplecza (nie widząc zresztą co na tym zapleczu mają). Jakiekolwiek techniczne pytanie co do działania sprzetu komputerowego, oraz problemów z nim związanych budzi przerażenie i niezrozumienie w oczach pracowników. I nie był to pojedynczy przypadek ponieważ za sprzętem i problemami z nim związanymi jeździłem do kilku punktów i rozmawiałem chyba z czterema różnymi pracownikami, u każdego spotykałem ten sam ignorancki wyraz twarzy i brak pojęcia o własnym towarze. Procedury reklamacyjne są poniżej krytyki, a wiąze się to także z problemem opisanym powyżej. Radzę szefostwu lepiej weryfikować kogo zatrudniają, to sklep komputerowy nie mięsny, wypada mieć pojęcie o tym co się sprzedaje. Zaletyduży wybór, ładny wystrój (ehh)Wadypracownicy, serwis2 tygodnie, ok 2000 zł -
-
~zgroza / 2011-07-04 15:26Ocena: 3.20 / 5
Asortyment bogaty (choć mnie interesowały jedynie pecety stacjonarne), zamówienie składa się bez zbędnej biurokracji. Poziom cen przyzwoity -jedne ceny wyższe, inne niższe niż u konkurencji. Dostawa szybka -przesyłkę dostarczono następnego dnia (minus to brak wcześniejszego telefonu i musiałem zrywać się z pracy). Kłopoty zaczęły się w momencie składania reklamacji (komputer Sensilo MH-400 startuje ale nic nie działa: monitor, klawiatura, mysz - a są dobre , bo sprawdzałem na kompie w pracy). Podany telefon sprzedawcy nie odpowiada, wysłałem trzy maile bez żadnego odzewu. Tragedia...Stanowczo odradzam ten sklep-po zapłacie (pobranie) klientów mają w ... Wadyjakość sprzętu, obsługa reklamacji5 dni, 1.704zł -
~wiki / 2011-01-13 21:51Ocena: 2.20 / 5
Reklamuję zakupiony sprzęt po miesiącu użytkowania po 28 dniach od reklamacji co dzień mówią że zapraszają jutro lub proszą o telefon którego nie odbierają . ZaletybrakWadyChamska obsługa2miesiące 299zł mp4 -
~Staniek / 2010-12-10 15:46Ocena: 1.60 / 5
Moja ocena jest bardzo słaba, gdyż anulują zamówienie bez powodu chociaż towar jest dostępny (rozumiem że tak mają w regulaminie, ale z czystej przyzwoitości mogliby wysłać wiadomość z krótkim wyjaśnieniem).
Wysyłają w 24h (minęło ponad 24h), a status zamówienia mówi tylko tyle, że W trakcie kompletowania (co oznacza, cytat ze strony komputronik: "zamówienie jest w trakcie realizacji (np. chwilowy brak towaru z zamówienia)"). A Ty człowieku bądź mądry i się domyślaj kiedy i czy w ogóle towar dostaniesz. Oczywiście nie spodziewajcie się, że ktoś z komputronika się do Was odezwie. Jak dla mnie porażka i pierwszy raz się z takim podejściem spotykam.
-
~S.P.U. O.D. / 2010-11-02 11:43Ocena: 1.80 / 5
Mój problem zaczął się w drugim tygodniu po otrzymaniu zakupionego laptopa Dell'a (za niespełna 8000 zł). Komputerek był trafiony i niestety nie nadawał się do pracy w Studio Projektowym. Poprosiłem Komputronik o pomoc, wymianę wadliwego (nowego) sprzętu - tutaj zaskoczenie, zostałem zbyty stwierdzeniem, iż minął tydzień, a tylko w pierwszym tygodniu sklep może dokonać wymiany. Przez prawie dwa miesiące walczyłem o odzyskanie "utopionych w złomie" pieniędzy, ponoszą niesamowite koszy przestoju jednego stanowiska - O D R A D Z A M ! ! ! ZaletyAsortymentWadyobsługa, reklamacje, rozliczenia, serwis, kontaktdwa miesiące, 8000 zł -
~Kosterajn / 2010-09-13 17:59Ocena: 3.00 / 5
Można by mieć nadzieję, że sklep z tak wysokimi cenami przynajmniej będzie uczciwie rozpatrywał reklamacje. Niestety jest inaczej.
Sprzedali mi monitor, który miga - sprawdzone na kilku komputerach. Oddałem na gwarancji, napisali, że im nie miga więc monitor jest sprawny. Napisali, że zrobili jakieś testy ale nie sprecyzowali jakie. Co mnie obchodzi, że u nich jest ok?
Nie polecam. Dużo lepiej kupić np. w proline. Z gwarancjami też bywają problemy ale przynajmniej tanio jest.ZaletyAsortymentWadyMalo wygodny sklep internetowy, wysokie ceny, tragiczna gwarancja. -
~Mister / 2009-02-05 12:36Ocena: 3.20 / 5
Niestety ogromny negatyw. Przeciągająca się gwarancja, kłamstwa ze strony obsługi, jednego dnia mówią, że sprzęt jest w naprawie u producenta a drugiego, że w serwisie, nie miła obsługa, brak jasnych zasad dotyczących warunków gwarancji, gwarancja na paragonie. ZaletyAsortyment, lokalizacja.WadyObsługa, obsługa, obsługa i gwarancja.rok -
~wredny / 2008-11-04 15:26Ocena: 4.00 / 5
wybór i szybkość dostawy naprawdę dobry. ceny raz niższe raz wyższe niż u konkurencji. czasem jednak za wyższą ceny jest możliwość zakupu towaru (u konkurencji np 10% taniej , ale na pytanie kiedy sprzęt będzie - "nie wiem, jak zamówimy i dowiozą od producenta"). z obsługą różnie, w punktach sprzedaży jakieś 40% nie specjalnie się wysila Zaletyduży, duży asortyment, szybka dostawaWadyceny i obsługa -
~Michał / 2008-08-31 09:38Ocena: 2.75 / 5
Fatalna obsługa i sposób podejścia do Klienta. reklamacje praktycznie niemożliwe. Mnie poinformowano , że "kupiłem tani monitor za 800 zl , jakbym kupił za 2000,00 to byłby bez wad"
Odmówiono zwrotu towaru , kolejny sprowadzony egzemplarz równiez miał wady.
Komputronik recenzuje opinie klientów na swoich stronach - negartywnych nie chce umieszczać.
GRATULACJE !
Więcej u nich nie kupię !ZaletyNiezły asortyment.WadyZapomnij o reklamacjach ! Jak już zapłacisz to zostajesz z tym co kupiłeś....Tydzień. Monitor NEC za 800,00 zł -
-
~wzdryngiwacz / 2008-05-27 02:52Ocena: 3.20 / 5
Zamówiłem 16.042008 4 rzeczy : procesor, plyte główna, pamięć RAM oraz wentylator na procesor. W dwa dni potem sprzęt był już u mnie w domu. Bardzo szybko. Suuper ! Niestety po podłączeniu wszystkiego do kupy okazało się ze niestety płyta główna nie daje oznak życia. Ani razu nawet nie odpaliła się. Dalsza procedura według wymagań Komputronika. Najpierw zgłoszenie RMA. W bazie sprzedaży oczywiście nie było sladu ze coś kupiłem więc musiałem podac wszystkie dane i numery płyty ręcznie i czekać na weryfikację przez pracownika sklepu. Na drugi dzien numer mi przyznano i mogłem zamawiac kurirera który odebrał reklamowany produkt. Wkrótce dowiedzialem się ze komputronik liczy sobie reklamacje w DNIACH ROBOCZYCH ! Niby 14 dni ale robocze, jak wymaga tego usterka to wysyłają dalej i naprawa się przedłuża do 28 dni ale roboczych ! Jawne naginanie ustawy to regulującej ! Czekając pokornie na zakonczenie naprawy mogłem jedynie oglądać puste zawsze strony dotyczące statusu reklamacji. I tak dni mijały, życie uciekało aż w koncu dnia 5.05.2008 dostałem upragnioną przesyłkę. I co się okazało ? Ze dostałem dokładnie tą samą płytę główną, którą reklamowałem, z adnotacją, ze już jest sprawna. Nie wiem jakim sposobem to zrobili. Prawdziwi magicy. Płyta oczywiście jak się nie uruchamiała tak nie uruchamiała sie nadal. Napisałem maila z prośbą o wyjaśnienie sytuacji i z żądaniem wymiany wadliwej płyty na inny nowy egzemplarz. Pracownik sklepu stwierdził ze jeśli faktycznie tak jest to mam tylko po raz kolejny wypełnić formularz RMA a oni to sprawdzą i wymienią płyte.
I od początku. Formularz RMA, W bazie komputronika oczywiście nie ma mnie jako klienta. Wpisuję recznie co trzeba i czekam na weryfikacje przez pracownika. Po 24 h dostaję upragniony numer i zmawiam kuriera po odbiór paczki. Od tej pory znowu mogę sobie jedyni po oglądać puste rubryki w statusie reklamacji. Jak zawsze rubryczki pozostawały puste. Myśląc sobie że wymiana teraz to tylko formalność oczekiwałem szybkiiego załatwienia sprawy. Ale oczywiście nic z tych rzeczy. Dni radośnie mijały a płyty głownej nie było. 21.05 2008 pozwolilem sobie zapytac via email co sie dzieje. W. Cz. Łukasz Meller stwierdził ze płyta jest oczywiście wymieniiona ale lezy ciagle na półce ponieważ sklep nie wie gdzie ją odesłać z powrotem !!!! Dobrze ze cos mnie tknęło i zapytałem co si ę dziej bo lezałaby tam pewnie jeszcze sporo czasu. Dzisiaj odebrałem paczkę. Poskładałem wszystko do kupy i komputer na razie działa jak trzeba
Od 18 kwietnia do dziś minęło 38 dni. Jakość sklepu poznaje się po tym jak załatwia reklamacje. Ja tą jakość już poznałem. Ostatni raz !ZaletySzybka dostawaWadySerwis, serwis, serwis -
~RobRoy / 2008-03-17 13:27Ocena: 4.60 / 5
W Komputroniku kupowałem wiele razy, zdarzały się reklamacje. Jak już napisałem "kupowałem" - kiedyś. Teraz są za drodzy a szkoda. Kupując u konkurencji na samym procesorze E8200 zaoszczędziłem ponad 100 zł, a na całości procesor+płyta+grafika+pamięć ponad 200 zł. Nie kupowałem byle gdzie tylko w renomowanym dobrze znanym sklepie internetowym. Zaletybogaty asortyment, obsługa, reklamacja, koszty wysyłki.WadycenyMoja opinia dotyczy wielu produktów, które kupowałem w Komputroniku. -
~klient / 2008-03-04 16:38Ocena: 4.20 / 5
Toszkę może i drogi, ale profesjonalna obsługa, sprzęt dostałem szybko i nie mam z nim problemów. Przy większych zakupach, kurier gratis.
Polecam!ZaletyDuży wybór, bardzo ciekawa opcja: "Konfigurator komputerów"WadyCeny -
~mc / 2008-02-11 21:02Ocena: 3.25 / 5
zakupiłem oprogramowanie przez ineternet, odbiór u nich w sklepie, okazało się, ze błednie zamówiłem oprogramowanie i nie ma opcji zwrotu, jeżeli odbiór jest w sklepie. kupiłem właściwe. po zdjęciu foli i otworzeniu pudełka okazało się, że brak kodu aktywującego. Zareklamowałem i usłyszałem, ale my nic nie możemy zrobić. Klasyka filmów Bareji. Odradzam zakupy - obsługa w sklepie 15 minut wypełnia kartę gwarancyjną, a na zwrot "Dzień dobry" reaguje "ZARAZ". ZaletycenyWadyjakość obsługi, problemy z reklamacjami
strona 31 z 32
- « poprzednia
- 1 ...
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- nastepna »
