Temat jest - moja przygoda z Asusem, więc piszę co mi się przytrafiło. Posiadam (od 8.09 br) lapka: Asus x53sv-sx200v - 8gb, core i7 2630qm, nVidia GT540 2gb, 450 hdd, Win7 64bit. Po 3(!!!!!!!!!!!!!!!!) dniach wywalił mi błąd 'eksplorator Windows przestał działać/biblioteka dll przestała działać/ run32.dll przestał działać. Powiozłam go do komputronika (15.09), bo tam lapka kupiłam, za nie małe pieniądze zresztą. Odesłali mi go 'naprawionego' po 12 dniach. Znowu pośmigał trzy dni, ten sa błąd. Odesłany do serwisu (10.10). Wrócił dziś (26.10). Po trzech, ale tym razem godzinach, wywalił ten sam błąd!!!! Można się wku*wić, prawda? Zawiozłam go znów, tym razem z żądaniem nowego sprzętu, na co kobieta za biurkiem oświadczyła mi, że ona nic nie może zrobić, i że muszę rozmawiać z kierownikiem. Kierownika oczywiście nie było na miejscu. Będzie jutro. Zastanawiam się, czy nie zażądać zwrotu pieniędzy i uciekać gdzie pieprz rośnie... NIE POLECAM SKLEPU ANI LAPKA!
Zaletybrak
Wadyjak w poście
niecałe 2 miesiące, za 3000zł
~ABAM / 2011-09-13 00:18
Ocena: 1.40 / 5
Takiego chamstwa jeszcze nie widziałam. Oddałam komputer na reklamacje ponieważ zepsuł się i to zaznaczam już drugi raz ;/. Na swój sprzęt czekałam około 3 tyg, oczywscie musiałam wydzwaniać aby dowiedzieć się jakiej kolwiek informacji. Gdy dostałam telefon , że mogę go odebrać dowiedziałam się, że stwierdzili złą przyczynę zepsucia się komputera i jeszcze raz musiałam oddać do naprawy , tym razem tylko procesor, w zamian dostałam procesor tzn starego rzęcha na którym nie mogłam wogle pracować. Obecnie czekam już ponad 3 tyg i dalej nie mam swojego komputera.
Zaletybrak
Wadyza dużo aby wymieniać
2 lata /1500
~terendil / 2011-09-01 12:57
Ocena: 2.60 / 5
Odradzam stanowczo. Sklep nadaje się jedynie do kupienia płyt dvd albo aparatu foto, bo o sprzęcie pracownicy nie mają pojęcia. Potrafią jedynie wydawać towar z zaplecza (nie widząc zresztą co na tym zapleczu mają). Jakiekolwiek techniczne pytanie co do działania sprzetu komputerowego, oraz problemów z nim związanych budzi przerażenie i niezrozumienie w oczach pracowników. I nie był to pojedynczy przypadek ponieważ za sprzętem i problemami z nim związanymi jeździłem do kilku punktów i rozmawiałem chyba z czterema różnymi pracownikami, u każdego spotykałem ten sam ignorancki wyraz twarzy i brak pojęcia o własnym towarze. Procedury reklamacyjne są poniżej krytyki, a wiąze się to także z problemem opisanym powyżej. Radzę szefostwu lepiej weryfikować kogo zatrudniają, to sklep komputerowy nie mięsny, wypada mieć pojęcie o tym co się sprzedaje.
Zaletyduży wybór, ładny wystrój (ehh)
Wadypracownicy, serwis
2 tygodnie, ok 2000 zł
~zgroza / 2011-07-04 15:26
Ocena: 3.20 / 5
Asortyment bogaty (choć mnie interesowały jedynie pecety stacjonarne), zamówienie składa się bez zbędnej biurokracji. Poziom cen przyzwoity -jedne ceny wyższe, inne niższe niż u konkurencji. Dostawa szybka -przesyłkę dostarczono następnego dnia (minus to brak wcześniejszego telefonu i musiałem zrywać się z pracy). Kłopoty zaczęły się w momencie składania reklamacji (komputer Sensilo MH-400 startuje ale nic nie działa: monitor, klawiatura, mysz - a są dobre , bo sprawdzałem na kompie w pracy). Podany telefon sprzedawcy nie odpowiada, wysłałem trzy maile bez żadnego odzewu. Tragedia...Stanowczo odradzam ten sklep-po zapłacie (pobranie) klientów mają w ...
Wadyjakość sprzętu, obsługa reklamacji
5 dni, 1.704zł
~wiki / 2011-01-13 21:51
Ocena: 2.20 / 5
Reklamuję zakupiony sprzęt po miesiącu użytkowania po 28 dniach od reklamacji co dzień mówią że zapraszają jutro lub proszą o telefon którego nie odbierają .
Zaletybrak
WadyChamska obsługa
2miesiące 299zł mp4
~Staniek / 2010-12-10 15:46
Ocena: 1.60 / 5
Moja ocena jest bardzo słaba, gdyż anulują zamówienie bez powodu chociaż towar jest dostępny (rozumiem że tak mają w regulaminie, ale z czystej przyzwoitości mogliby wysłać wiadomość z krótkim wyjaśnieniem).
Wysyłają w 24h (minęło ponad 24h), a status zamówienia mówi tylko tyle, że W trakcie kompletowania (co oznacza, cytat ze strony komputronik: "zamówienie jest w trakcie realizacji (np. chwilowy brak towaru z zamówienia)"). A Ty człowieku bądź mądry i się domyślaj kiedy i czy w ogóle towar dostaniesz. Oczywiście nie spodziewajcie się, że ktoś z komputronika się do Was odezwie. Jak dla mnie porażka i pierwszy raz się z takim podejściem spotykam.
~S.P.U. O.D. / 2010-11-02 11:43
Ocena: 1.80 / 5
Mój problem zaczął się w drugim tygodniu po otrzymaniu zakupionego laptopa Dell'a (za niespełna 8000 zł). Komputerek był trafiony i niestety nie nadawał się do pracy w Studio Projektowym. Poprosiłem Komputronik o pomoc, wymianę wadliwego (nowego) sprzętu - tutaj zaskoczenie, zostałem zbyty stwierdzeniem, iż minął tydzień, a tylko w pierwszym tygodniu sklep może dokonać wymiany. Przez prawie dwa miesiące walczyłem o odzyskanie "utopionych w złomie" pieniędzy, ponoszą niesamowite koszy przestoju jednego stanowiska - O D R A D Z A M ! ! !
ZaletyAsortyment
Wadyobsługa, reklamacje, rozliczenia, serwis, kontakt
dwa miesiące, 8000 zł
~Kosterajn / 2010-09-13 17:59
Ocena: 3.00 / 5
Można by mieć nadzieję, że sklep z tak wysokimi cenami przynajmniej będzie uczciwie rozpatrywał reklamacje. Niestety jest inaczej.
Sprzedali mi monitor, który miga - sprawdzone na kilku komputerach. Oddałem na gwarancji, napisali, że im nie miga więc monitor jest sprawny. Napisali, że zrobili jakieś testy ale nie sprecyzowali jakie. Co mnie obchodzi, że u nich jest ok?
Nie polecam. Dużo lepiej kupić np. w proline. Z gwarancjami też bywają problemy ale przynajmniej tanio jest.
ZaletyAsortyment
WadyMalo wygodny sklep internetowy, wysokie ceny, tragiczna gwarancja.
~Mister / 2009-02-05 12:36
Ocena: 3.20 / 5
Niestety ogromny negatyw. Przeciągająca się gwarancja, kłamstwa ze strony obsługi, jednego dnia mówią, że sprzęt jest w naprawie u producenta a drugiego, że w serwisie, nie miła obsługa, brak jasnych zasad dotyczących warunków gwarancji, gwarancja na paragonie.
ZaletyAsortyment, lokalizacja.
WadyObsługa, obsługa, obsługa i gwarancja.
rok
~wredny / 2008-11-04 15:26
Ocena: 4.00 / 5
wybór i szybkość dostawy naprawdę dobry. ceny raz niższe raz wyższe niż u konkurencji. czasem jednak za wyższą ceny jest możliwość zakupu towaru (u konkurencji np 10% taniej , ale na pytanie kiedy sprzęt będzie - "nie wiem, jak zamówimy i dowiozą od producenta"). z obsługą różnie, w punktach sprzedaży jakieś 40% nie specjalnie się wysila
Zaletyduży, duży asortyment, szybka dostawa
Wadyceny i obsługa
~Michał / 2008-08-31 09:38
Ocena: 2.75 / 5
Fatalna obsługa i sposób podejścia do Klienta. reklamacje praktycznie niemożliwe. Mnie poinformowano , że "kupiłem tani monitor za 800 zl , jakbym kupił za 2000,00 to byłby bez wad" Odmówiono zwrotu towaru , kolejny sprowadzony egzemplarz równiez miał wady. Komputronik recenzuje opinie klientów na swoich stronach - negartywnych nie chce umieszczać. GRATULACJE ! Więcej u nich nie kupię !
ZaletyNiezły asortyment.
WadyZapomnij o reklamacjach ! Jak już zapłacisz to zostajesz z tym co kupiłeś....
Tydzień. Monitor NEC za 800,00 zł
~wzdryngiwacz / 2008-05-27 02:52
Ocena: 3.20 / 5
Zamówiłem 16.042008 4 rzeczy : procesor, plyte główna, pamięć RAM oraz wentylator na procesor. W dwa dni potem sprzęt był już u mnie w domu. Bardzo szybko. Suuper ! Niestety po podłączeniu wszystkiego do kupy okazało się ze niestety płyta główna nie daje oznak życia. Ani razu nawet nie odpaliła się. Dalsza procedura według wymagań Komputronika. Najpierw zgłoszenie RMA. W bazie sprzedaży oczywiście nie było sladu ze coś kupiłem więc musiałem podac wszystkie dane i numery płyty ręcznie i czekać na weryfikację przez pracownika sklepu. Na drugi dzien numer mi przyznano i mogłem zamawiac kurirera który odebrał reklamowany produkt. Wkrótce dowiedzialem się ze komputronik liczy sobie reklamacje w DNIACH ROBOCZYCH ! Niby 14 dni ale robocze, jak wymaga tego usterka to wysyłają dalej i naprawa się przedłuża do 28 dni ale roboczych ! Jawne naginanie ustawy to regulującej ! Czekając pokornie na zakonczenie naprawy mogłem jedynie oglądać puste zawsze strony dotyczące statusu reklamacji. I tak dni mijały, życie uciekało aż w koncu dnia 5.05.2008 dostałem upragnioną przesyłkę. I co się okazało ? Ze dostałem dokładnie tą samą płytę główną, którą reklamowałem, z adnotacją, ze już jest sprawna. Nie wiem jakim sposobem to zrobili. Prawdziwi magicy. Płyta oczywiście jak się nie uruchamiała tak nie uruchamiała sie nadal. Napisałem maila z prośbą o wyjaśnienie sytuacji i z żądaniem wymiany wadliwej płyty na inny nowy egzemplarz. Pracownik sklepu stwierdził ze jeśli faktycznie tak jest to mam tylko po raz kolejny wypełnić formularz RMA a oni to sprawdzą i wymienią płyte. I od początku. Formularz RMA, W bazie komputronika oczywiście nie ma mnie jako klienta. Wpisuję recznie co trzeba i czekam na weryfikacje przez pracownika. Po 24 h dostaję upragniony numer i zmawiam kuriera po odbiór paczki. Od tej pory znowu mogę sobie jedyni po oglądać puste rubryki w statusie reklamacji. Jak zawsze rubryczki pozostawały puste. Myśląc sobie że wymiana teraz to tylko formalność oczekiwałem szybkiiego załatwienia sprawy. Ale oczywiście nic z tych rzeczy. Dni radośnie mijały a płyty głownej nie było. 21.05 2008 pozwolilem sobie zapytac via email co sie dzieje. W. Cz. Łukasz Meller stwierdził ze płyta jest oczywiście wymieniiona ale lezy ciagle na półce ponieważ sklep nie wie gdzie ją odesłać z powrotem !!!! Dobrze ze cos mnie tknęło i zapytałem co si ę dziej bo lezałaby tam pewnie jeszcze sporo czasu. Dzisiaj odebrałem paczkę. Poskładałem wszystko do kupy i komputer na razie działa jak trzeba Od 18 kwietnia do dziś minęło 38 dni. Jakość sklepu poznaje się po tym jak załatwia reklamacje. Ja tą jakość już poznałem. Ostatni raz !
ZaletySzybka dostawa
WadySerwis, serwis, serwis
~RobRoy / 2008-03-17 13:27
Ocena: 4.60 / 5
W Komputroniku kupowałem wiele razy, zdarzały się reklamacje. Jak już napisałem "kupowałem" - kiedyś. Teraz są za drodzy a szkoda. Kupując u konkurencji na samym procesorze E8200 zaoszczędziłem ponad 100 zł, a na całości procesor+płyta+grafika+pamięć ponad 200 zł. Nie kupowałem byle gdzie tylko w renomowanym dobrze znanym sklepie internetowym.
Moja opinia dotyczy wielu produktów, które kupowałem w Komputroniku.
~klient / 2008-03-04 16:38
Ocena: 4.20 / 5
Toszkę może i drogi, ale profesjonalna obsługa, sprzęt dostałem szybko i nie mam z nim problemów. Przy większych zakupach, kurier gratis. Polecam!
ZaletyDuży wybór, bardzo ciekawa opcja: "Konfigurator komputerów"
WadyCeny
~mc / 2008-02-11 21:02
Ocena: 3.25 / 5
zakupiłem oprogramowanie przez ineternet, odbiór u nich w sklepie, okazało się, ze błednie zamówiłem oprogramowanie i nie ma opcji zwrotu, jeżeli odbiór jest w sklepie. kupiłem właściwe. po zdjęciu foli i otworzeniu pudełka okazało się, że brak kodu aktywującego. Zareklamowałem i usłyszałem, ale my nic nie możemy zrobić. Klasyka filmów Bareji. Odradzam zakupy - obsługa w sklepie 15 minut wypełnia kartę gwarancyjną, a na zwrot "Dzień dobry" reaguje "ZARAZ".
Zaletyceny
Wadyjakość obsługi, problemy z reklamacjami
~radek862 / 2008-01-24 13:09
Co z tego, że mają szeroki asortyment podczas gdy cechuje ich ignorancja wobec klienta.. podczas zakupu komputera salon "obiecał" mi skontaktować się ze mną po dostarczeniu opakowań z podzespołów zakupionego u nich komputera (dokładnie karta grafiki - opakowanie ułatwia późniejszą sprzedaż).. zostawiłem telefon i spokojnie czekałem.. po miesiącu okazało sie , ze pudełko było ale zostało zutylizowane bo nie dzwoniłem co tydzień.. nie znają słowa - przepraszam zapomnieliśmy.. podobne podejście w każdej innej problematycznej sprawie - byle zniechęcić klienta... może masówka dla firm ale odradzam entuzjastom składania kompa itp.
Zaletyasortyment
Wadyobsługa na najniższym poziomie - salon Częstochowa
~smith / 2007-11-25 22:49
Ocena: 2.20 / 5
Składając komputer, gdybym zamówił wszystkie podzespoły w Komputroniku kosztowałoby to mnie 20% drożej niż korzystając ze "skąpca" . Zamówiłem w Komputroniku zasilacz. Na dostawę czekałem 8 dni ( na ich stronie "towar wysyłamy w ciągu 24 H"). Zero odpowiedzi na maile. W końcu informacja towar jest do odbioru (odbiór osobisty). Po przyjściu do sklepu " nie dojechał , może będzie jutro". Zasilacz okazał się niesprawny. Przy reklamacji, nie ma innego na wymianę, pan przyjmujący do naprawy twierdzi że potrwa to " z tydzień". W domu na zleceniu naprawy przeczytałem małym drukiem " naprawa do 28 dni roboczych". czekam już 3 tydzień. Dziwię się ludziom przepłacającym w Komputroniku.
Zaletydużo sklepów
Wadybrak kontaktu mailowego, długi okres dostawy, kompletna olewka po wpłaceniu pieniędzy
~maneciarz / 2007-10-24 15:16
Ocena: 3.00 / 5
Kupiłem w Komputroniku na Solidarności w Warszawie zasilacz Corsair520W. Składałem cały zestaw i okazało się że komputer nie działa. Po włączeniu POWER było tylko chwilowe drgnięcie wentylatorów i zabawa z zasilaniem kończyła się. Stwierdziłem, że to zasilacz, po czym sprawdziłem na swoim starym komputerze, też nie działał. Odniosłem zasilacz do Komputronika, serwisant stwierdził że zaraz sprawdzi czy sprzęt działa. Nie wystawił żadnego potwierdzenia przyjęcia zasilacza do serwisu. Zasilacz przyniósł po 2 min i stwierdził że jest sprawny i może ja go źle podłączam. Uznałem, że niesprawna jest płyta i oddałem ją do innego serwisu. Okazało sie, że płyta jest sprawna, a za sprawdzenie musiałem zapłacić. Wróciłem do Komputronika, gdzie tym razem stwierdzili, że wyślą zasilacz do serwisu dystrybutora, ale skoro sprawdzali to pewnie jest sprawny i ja go źle podłączam. Po 2 dniach okazało sie że jednak w Komputroniku mają bardziej gęsty prąd w gniazdku, bo zasilacz w serwisie zewnętrznym też nie działa. Pan w rozmowie telefonicznej powiedział, że zasilacz wróci za połtora tygodnia. Dopiero po 5min dyskusji przekonałem Pana, że należy mi się nowy zasilacz, bo gdybym chciał naprawiany sprzęt to bym go kupił gdzie indziej i taniej. Sprzęt sie nie popsuł w trakcie eksploatacji tylko został sprzedany niesprawny. Teraz czekam na sprowadzenie nowego. W końcu mam nadzieje , że sprawa zostanie należycie załatwiona. Jednak odradzam zakupy w komputroniku. Pozdrawiam Pana OSZUSTA, a może magika, który potrafi wskrzesić zupełnie niedziałający sprzęt.