-
~dog / 2014-08-27 16:06
Totalna porażka . 2 miesiące naprawiają mojego Tableta . Zero informacji z ich strony. Nigdy więcej nic u nich nie kupię i nie polecam tego sklepu !!!!!!!!!!!!WadyTotalnie olewają kupujących w przypadku reklamacji.................................
Pół roku a od 2 miesięcy jest w ich posiadaniu !!!!!!!!!! cena ponad 1 tys, zł
-
-
~Gosia / 2016-01-07 10:57
Mam bardzo złe zdanie na temat tego sklepu. Konkretnie dotyczy to sklepu w Magnolii we Wrocławiu. Sprzedawcy są zainteresowani kleintem do czasu zakupu u nich sprzętu. Po zakupieniu nabywca nie jest już uważany za ich klienta. Nikt nie był pomocny przy przyjęciu reklamacji na zakupinoy sprzęt (zepsuty zasilacz po miesiącu na gwarancji). Dostałam kartkę z nr tel producenta i tyle. Na moją sugestię. iż chcę dokonać reklamacji za ich pośrednictwem od razu mnie od tego skutecznie zniechęcano, mówiąc, że za ich posrednicwtem będzie to trwalo kilka razy dłużej (niby dlaczego????), generalnie mieli mnie gdzieś. Sama pracuję w firmie zajmującą się sprzedażą (inna branża) i takie zachowanie nie byloby w mojej firmie dopuszczalne. Zupelnie inne podejście do klienta. Podsumowując: Nie polecam!!!!
-
~Janusz / 2014-11-30 21:46
Kupiłem komputer w salonie we Wrocławiu, Magnolia Park , okazał się używany - nie chcą wymienić na nowy. Napisałem do Poznania , może tam lepiej dbają klienta.WadyObsługa nieprzyjazna dla klienta.
-
~Janusz / 2014-12-28 18:14
Kupiłem komputer w salonie we Wrocławiu, Magnolia Park , okazał się używany . Wymienili na nowy ....super!
-
~Julia W. / 2016-12-01 17:14
KOMPUTRONIK OSZUKUJE!!!!!
W marcu br. kupiłam w Komputroniku w Komornikach Iphona 5s 32Gb. Przestał działać kabel od ładowarki, a że telefon jest nadal na gwarancji udałam się do autoryzowanego serwisu Cortland żeby wymienić kabel na nowy. Jakież było moje zdziwienie kiedy w serwisie powiedziano mi, że nie mogą wymienić mi kabla, ponieważ jest on nieoryginalny. Na kablu nie ma numeru seryjnego. Telefon był kupiony w sklepie, nowy, zapakowany, zafoliowany i sprzedawany jako oryginalne urządzenie firmy Apple. W związku z tym pojechałam do sklepu, w którym kupiłam telefon w celu wyjaśnienia tego faktu. Powiedziano mi, że mam złożyć reklamację. Po trzech dniach zadzwoniła do mnie Pani z Komputronika i oświadczyła, że serwis Komputronika stwierdził, że kabel jest nieoryginalny i jedyne co mogą mi zaproponować to zakupienie w ich sklepie oryginalnego kabla do ładowarki !!!
Klasyczne oszustwo w białych rekawiczkach. Wiadomo, że nie jestem w stanie udowodnić, że nie podmieniłam kabla. Wiadomo, że nie pójdę do prawnika i nie wydam na niego nie wiadomo ile pieniędzy. Nie jestem w stanie nic udowodnić.
W tym momencie nie mam pewności, że sam telefon jest oryginalny.
Odradzam każdemu zakup telefonów firmy Apple w Komputroniku. Kupując u nich bardzo drogie urządzenia nie macie żadnej gwarancji, że są one oryginalne.
Julia W.
-
~KasiaS / 2015-12-29 22:25
Odradzam zakupy w tym sklepie. Kupiłam w sklepie stacjonarnym w Warszawie toner do drukarki. Po rozpakowaniu oryginalnego opakowania w domu okazało się, że toner jest uszkodzony (oderwany fragment plastikowej obudowy, mimo tego, że był zapakowany w folię ochronną wypełnioną powietrzem). Odniosłam do sklepu, gdzie sprzedawca ze stoickim spokojem poinformował mnie, że jest to uszkodzenie fizyczne towaru i mogłam sama uszkodzić toner, i że za wady fizyczne towaru sprzedawca nie odpowiada. Wysłałam e-mail za pośrednictwem strony internetowej komputronik.pl. Zero reakcji choć minęło pół roku. Sprzedany towar wadliwy, brak odpowiedzialności sprzedawcy.ZaletyBrak
WadySame wady. Towar uszkodzony. Obsługa poniżej poziomu. Klient traktowany jak kłamczuch i wyłudzacz.
7 miesięcy, 200 zł
-
~kkk / 2016-12-21 14:41
Zamowienie złozone 11.12.2016r.po pierwszej interwecji juz wysylaja a dzis sie okazuje ze nie ma towru chociaz był na stronie i mniał byc za trzy dni robocze
-
~konserwatysta / 2017-11-04 14:25
Wyszedłem z tego sklepu jeszcze szybciej jak wszedłem. To są po prostu prowincjonalne cwaniaczki. Za "czerwony" telefon Samsung Galaxy S III I9300 żądają ponad 100 zł więcej tylko dlatego, że jest czerwony. Ten sam produkt, tylko w innym kolorze,można bezproblemowo kupić o ponad stówę taniej w innych sklepach. Po prostu gówniażerka której się wydaje, że jest cwana. Odniosłem wrażenie, że naciąganie klientów to ich filozofia cenowa.
-
-
~krzysiek / 2016-02-06 10:35
Absolutnie nie polecam zakupów w tym sklepie. Oferują towar, którego nie posiadają na stanie. Na swoje zamówienie czekałam kilka tygodni. Niestety nie zostało w pełni zrealizowane. Dodatkowa klawiatura do tabletu, którą otrzymałem została dostarczona uszkodzona (pęknięty zawias). Uszkodzenie towaru zgłosiłem telefonicznie niezwłocznie po otwarciu paczki, wysłałem zdjęcia i poprosiłem o wymianę na nowy. Po siedmiu dniach i przeprowadzonych kilkunastu rozmowach telefonicznych dostałem numer zwrotu i wysłałem towar do sklepu w celu wymiany na nowy. Niestety 17 dni później otrzymałem wiadomość że moja reklamacja została rozpatrzona negatywnie. Odesłano mi uszkodzoną klawiaturę z powrotem, niestety była już niekompletna (brakowało uszkodzonych elementów). Po kolejnych rozmowach telefonicznych dowiedziałem się że jestem zwykłym oszustem a sklep komputronik nie ma sobie nic do zarzucenie. Kierownictwo w/w sklepu niestety nie odpowiada na żadne możliwe formy kontaktu.
Zdecydowanie nie polecam.
Zaletybrak
Wadystrata czasu i zdrowia
-
~MARCIN / 2017-03-24 18:19
Witam totalne nieporozumienie nie polecam na własny kosz będziesz naprawiał usterke a sprzęt jest na gwarancji totalny syf nie polecam.
-
~Marek / 2017-10-05 19:00
Majk Majki w Sierpniu zakupilem Laptop firmy Lenovo (cena 6200zł) w Komputroniku. Przetestowałem go dopiero po mscu gdy wrociłem do polski ( bo pracuje i przebywam za granicą) i okazało sie że ma wadliwe oprogramowanie. Konkretnie problem polega na tym że system nie widzi niektorych plików a innych nie chce zainstalować. Personel komputronika w salonie w którym laptop został kupiony stwierdził że wina lezy w "windowsie" i nalezy usunac windows z dysku recovery i zainstalowac poprawny- dodał też że moze przeprowadzić tą operacje za "100zł", wtedy też zdecydowałem sie na reklamacje ponieważ sprzet w ktory zainwestowałem tak znaczną kwote poiwnien działać bez zarzutu, zazadalem zwrotu kosztów.. Początkowo nie chciano przyjac mojej reklamacjia gdy wkoncu sie udało po jakims czasie dostałem odpowiedz że nie została uznana poniewaz nie znaleziono tej usterki. Probowałem polubownie załagodzic sprawe niestety do przedsiebiorcy nic nie dociera i zostaje mi tylko pojsc z tym do sądu rejonowego.
Chciałem także przypomne że pracuje za granicą wiec zwrot kosztów podróży rowniez bedzie was dotyczył w tym momencie ;)Wady+ miał być to nowy laptop a nie byl nawet odpowiednio zapakowany.... czyli poprostu zostal zjety z wystawy
-
~Maria / 2017-11-30 19:20
Masakra. Sprzedali mi komputer z obcojęzycznym windowsem i niezgodnym kluczem produktu. Po dwóch naprawach bez zmian. Dalej będę się z nimi szarpała
-
~Mike / 2016-04-19 10:32
Odradzam sklep ten sklep, obsługa niekompetentna, brak przepływu informacji między działami. Ostrzegam ludzi którzy kupili w tym sklepie laptopy firmy HP z linii Probook.... które Komputronik zmodyfikował, wymieniając dyski mechaniczne na ssd. Dyski SSD zastosowane przez ten sklep, nie obsługują technologi SED (self encrypting drive) w HP nazywane DriveLock - czyli sprzętowe szyfrowanie dysku. Efekt - próba wykorzystania DriveLocka z poziomu Bios w HP - skutkuje uśmierceniem dysku.
Reasumując, mimo zwrócenie im uwagi, udokumentowanego oficjalnym pismem producenta dysku SanDisk - nie zareagowali. Komputer wysyłam trzeci raz do serwisu z tym samym problemem, niedziałającym dyskiem.
Podsumowując - modyfikowane laptopy HP z serii ProBook - to "kastraty", komputronik ogranicza nam znacznie funkcje / opcje dane nam przez HP.ZaletyBRAK
WadyCałe mnóstwo, najgorszy sklep z jakim miałem do czynienia.
Około 2 lat. W sklepie zostawiłem ponad 100 000 zł - prowadzę sklep.
-
~Natalia M. / 2018-01-12 17:45
Do samego Sklepu Komputronik nic nie mam - natomiast na początku też nie potrafili mi pomóc, bo nie posiadałam gwarancji tzw. door to door - także polecam ją zakupić dokonując jakichkolwiek zakupów dot. DELL, a najlepiej nie kupujcie nic od tej firmy. (komentarz dodaję, ponieważ chcę ostrzec was po prostu przed samą firmą DEll).
Posiadałam urządzenie Tablet Venue 8 3840 LTE Dual sim. Wartość urządzenie 1000-1200 zł.
Jeśli chodzi o samo produkt, może nie jest zły - natomiast ja trafiłam na wadliwe urządzenie od początku i przechodząc do sedna chcę was ostrzec jeśli zamierzacie zakupić urządzenie tej firmy.
Nie wiążcie się w żaden sposób z firmą DELL. Są to oszuści jednym słowem. Odesłałam urządzenie do naprawy - po 3-4 tygodniach, później po przeszło miesiącu i tak ciągle do pewnego czasu, sama kontaktowałam się co się dzieje, ponieważ nie dostałam żadnego telefonu związanego z naprawą sprzętu.
Okazało się jak to przekazała mi jedna z konsultantek: "że nie wiedzą, gdzie jest moje urządzenie, kolejnym razem, że zostało gdzieś po prostu odesłane do innej miejscowości, a jeszcze innym razem, że powinnam go mieć u siebie".
Zgłosiłam sprawę na KPP gdzie wyszły do Firmy DELL ponaglające maile w sprawie mojego urządzenia. Nikt nie raczył odpisać, natomiast po dwóch miesiącach nagle dostałam telefon od kuriera, że ma dla mnie przesyłkę, ale nie zna adresu dokładnie - zabawne, prawda.
Okazało się, że dostałam nieswoje urządzenie, nieswoją fakturę - pomijam, że gorsze parametry urządzenia. Skontaktowałam się z Panem, którego tablet posiadałam, ale zostały mu już zwrócone pieniądze, gdyż miał identyczną sytuację z tym, że firma Dell sama przyznała się do błędu i zaproponowała rozwiązanie sprawy.
Następnie - nie mogłam z nikim skontaktować się - a chciałam zwrócić nieswoje urządzenie. Chodziłam do Rzecznika Praw Konsumenta, następnie złożyłam zawiadomienie na KPP oraz sprawą zajęła się prokuratura. Wtedy po okresie prawie 8-9 miesięcy od całego zajścia ktoś postanowił się ze mną skontaktować jakby nie można było wcześniej i zaproponowali mi rozwiązanie - czyli zwrot kosztów, ale zanim o tego doszło musiałam się napracować i wymusić od nich to.
Sprawa zwrotu też trwała ponad miesiąc.
Od czasu zwrotu pieniędzy do dnia dzisiejszego minęło około 3 miesiące. Dostałam telefon, że w ramach rekompensaty - podkreślam - rekompensaty, iż wgl. nie korzystałam z urządzenia (dodaję, że na początku zaraz również było odsyłane do serwisu, następnie się zepsuło) dostanę nowe urządzenie. Sobie pomyślałam - super - cieszę się, przy czym zapytano mnie czy zakończę lub zakończyłam już sprawę toczącą się w ich imieniu. Słysząc taką propozycję powiedziałam, że podpiszę dokumenty toczącej się nadal sprawy i przystanę na ich propozycję. ( Również płaciłam przez okres 24 miesięcy internet więc wspomniałam o tym przez telefon - do konsultanta z DELL, że miło w takim razie, że będę miała nowe urządzenie, bo też ponosiłam koszty za internet - dodaję telefon z samej firmy Dell co również mnie zszokowało).
I jak miałam rację ... dokumenty kończące sprawę dotarły do nich, gdzie oznajmiłam, że niczego więcej nie oczekuję - ale efektem tego było to, że kontakt się urwał.
Posiadałam maila do osoby, która kontaktowała się ze mną w sprawie reklamacji więc pozwoliłam sobie napisać.
Oczywiście teraz firma Dell udaje, że takiego kontaktu nie było i, że jednym słowem pewnie coś sobie wymyśliłam - na to wychodzi, ale świadkiem rozmowy było kilka osób.
Nie przyznają się wgl., że ktokolwiek dzwonił, przystając, że to niemożliwe.
W każdym razie - ostrzegam Państwa przez jakimkolwiek zakupem w Firmie Dell !!!
Nie traktują poważnie swoich klientów i nikt z Państwem się nawet nie skontaktuje jeśli podobna sytuacja będzie miała miejsce, chyba, że tak jak w moim przypadku zajmie się tym Prokuratura.!!!
Zraziłam się do samej firmy, bo przeszłam z nimi dużo i będę odradzać każdej osobie, która tylko będzie planowała zakup urządzenia od Firmy DEll lub w innym sklepie tej marki.
Uważajcie - bo w razie awarii urządzenia pieniędzy nie odzyskacie, a kontakt z nimi jest niemożliwy !!!
-
~radek862 / 2008-01-24 13:09
Co z tego, że mają szeroki asortyment podczas gdy cechuje ich ignorancja wobec klienta.. podczas zakupu komputera salon "obiecał" mi skontaktować się ze mną po dostarczeniu opakowań z podzespołów zakupionego u nich komputera (dokładnie karta grafiki - opakowanie ułatwia późniejszą sprzedaż).. zostawiłem telefon i spokojnie czekałem.. po miesiącu okazało sie , ze pudełko było ale zostało zutylizowane bo nie dzwoniłem co tydzień.. nie znają słowa - przepraszam zapomnieliśmy.. podobne podejście w każdej innej problematycznej sprawie - byle zniechęcić klienta... może masówka dla firm ale odradzam entuzjastom składania kompa itp. Zaletyasortyment
Wadyobsługa na najniższym poziomie - salon Częstochowa
-
~Raszyn / 2017-04-18 20:55
Totalna ściema. Zamówiłem urządzenie wielofunkcyjne w sklepie internetowym, które kosztowało 389 zł. Otrzymałem wiadomość, że zamówienie nie może być zrealizowane z powodu braku produktu u dystrybutora i zostało anulowane. W tym samym internetowym sklepie KOMPUTRONIK jest za to dostępny ten sam produkt za 699 zł. Żenada. Nigdy już tam nic nie kupię i wszystkim będę odradzał tam jakiekolwiek zakupy.
-
-
~renka / 2016-12-29 07:53
W Komputronik u pracuje banda niekompetentnych osob a serwis gwarancyjny to totalna porażka. Oszuści, kłamcy reperuja mój telefon od półtorej miesiąca. Z ich ust tylko splawiajace klienta informacje. Ani pieniędzy ani telefonu. Zadnego też pisma nie raczyli przysłać a wiem ze powinni. Banda oszustów!!!!!! To skandal, zeby tak traktowano swego klienta. Ludzie z Komputronik a nie reagują na przekręty w serwisie. Nie polecam zakupów w Komputronik!!!
-
~ToR / 2012-05-04 08:01
Duży sklep który nadąża za nowościami. Moim zdaniem jeden z najlepszych pod kątem wyboru sprzętu komputerowego i szybkiej wysyłki zamówień.ZaletyAsortyment + szybkość realizacji
-
~twern / 2016-04-27 19:31
Mega lekceważenie klienta!!! Zamówiłem monitor 10 marca, a 20 kwietnia łaskawie przysłano informację o braku możliwości realizacji zamówienia. Po co szubrawcy występują z ofertą jeżeli nie mogą jej zrealizować? Żenada i totalny brak profesjonalizmu!!!
-
~Wojcich / 2014-09-16 20:32
Fatalna obsługa brakuje im wiedzy reklamacja trwa długo nie znają przepisów obowiązujących w Polsce w zakresie reklamacji.
Nie będę dokonywał u nich zakupów, wszystko to dotyczy sklepu Komputronik w Galerii KrakowskiejWadynie działa
dwa dni