ZaletyAsortyment + szybkość realizacji
strona 30 z 31
- « poprzednia
- 1 ...
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- nastepna »
-
~ToR / 2012-05-04 08:01
Duży sklep który nadąża za nowościami. Moim zdaniem jeden z najlepszych pod kątem wyboru sprzętu komputerowego i szybkiej wysyłki zamówień. -
-
~rets / 2012-04-28 11:37
Jak dla mnie naprawdę dobry sklep, obsługa w salonie kompetentna, a jak czegoś nie ma na stanie to przywożą na następny dzień i można odbierać. Szybko, sprawnie. Ilości asortymentu też odmówić nie można, aż głowa boli jak trzeba laptopa wybrać. Zaletyogromny asortyment!
dobry kontakt z obsługą sklepu
szybka wysyłkaWady- -
~Irin / 2012-04-07 10:37
Zamówienie sklep zrealizował w zasadzie od ręki, jednego dnia wybieram i zamawiam, następnego dnia dostawa. Towar był zgodny z opisem, wysyłka ekspress, wybór duży, więcej nie wymagam i jestem zadowolony. -
~Cella / 2012-03-12 09:22
Kupowałam sprzęt w jednym z ich salonów niedawno i jestem zadowolona z wyboru sklepu. Bardzo, baaaardzo obszerny asortyment, aż ciężko było wybrać, ale sprzedawca okazał się pomocny, wybrałam sprzęt, zamówiłam, na następny dzień był już do odbioru. Mogę ogółem zarekomendować. -
~Geons / 2012-03-04 09:15
Sklep internetowy komputronika mogę ocenić na 5 za: ogromny wybór sprzetów, expresową dostawę kurierem, łatwość obsługi sklepu i dobre oferty promocyjne. Moim ostatnim zakupem u nich był dysk SSD, którego na promocji mieli w świetnej cenie. -
~Mante / 2012-02-27 11:13
Wybierałem laptopa, w końcu kupiłem w komputroniku, dostarczyli bardzo szybko kurierem na następny dzień mimo, że zamówienie złożyłem dzień wcześniej dość późno. -
~Marcin / 2012-02-23 10:52
Zakup dokonany bez problemu. Punkty należą się na pewno za: duży wybór sprzętu, czytelność strony i łatwość zamawiania. Również dostawa była ekspresowa kurierem, szybko wysłali z magazynu. Nie zawiodłem się, więc na następne zakupy też wrócę do nich. -
~Nirra / 2012-02-20 11:56
Nie miałam żadnych problemów z zamówieniem, złożone online, dostarczone bardzo szybko. Sklep całkiem łatwy w obsłudze mimu wielu różnych opcji do wyboru. Duży wybór laptopów. Zaletyduży wybór
szybka wysyłka
łatwo się zamawiaWady- -
-
~Kajter / 2012-02-15 09:44
Zamawiałem kartę graficzną GTX550Ti, wyrwałem ją na promocji z gazetki więc miała dobrą cenę, na następny dzień wysyłka, info mailowe, że paczka w drodze kurierem. Bez zastrzeżeń, duży wybór sprzętów, odpowiadali też całkiem szybko na maile z pytaniami. -
~Stepana / 2012-02-07 10:50
Zamawiałam przez internet laptopa, mieli duży wybór i kupiłam komputer z promocji z gazetki w dobrej cenie. Kurier na następny dzień przywiózł sprzęt. Szybki zakup i jestem z transakcji i sprzętu zadowolona. -
~torell / 2012-01-30 10:18
Jak w skrócie - zamówiłem przez stronę z dostawą i odbiorem w salonie. Wysłali do salonu szybko, następnego dnia odbierałem towar z salonu, zapłaciłem sobie na miejscu kartą, także wygodnie i szybko, bez zastrzeżeń, towar sprawny, nowy, solidnie zapakowany. Zaletyszybka wysyłka
duży wybór produktów na stronie -
~aholina / 2012-01-13 11:02
Przychodzi klient (w tym przypadku Ja) do sklepu i mówi poprosze drukarkę A3 taka mi jest potrzebna.
Wczesniej juz uzywalam takiej drukarki i sprawdzala sie super.
No wiec postanowilam zakupic brothera A3 ze skanerem itp itd.
Po rozpakowaniu wyciagnelam ksiazeczke i zaczelam postepowac zgodnie z instrukcja...
zaladowalam tusze ... papier A4!!!!!! iiiii tu sie zaczal niepokoj .. drukarka miala jedna szuflade.... ale mysle.. moze w tych nowszyshc modelach 1 szuflada obsluguje 2 typy papieru.
robie dalej co mowia.
i koniec nie ma nic o A3 drukowaniu w tej drukarce.
Wiec sama juz wkurzona wyciagam szuflade i chce wlozyc papier A3 ale sie nie miesci dopiero po jakims rozsunieciu szuflady papier sie zmiescil.ale z drukarki wystaje szuflada dluzsza o jakies 15 cm
ide do komputera chce drukowac a tu nic
i znow do drukarki .. trzeba zmienic typ papieru w opcjach.
wiec spowrotem do drukarki i moge wkoncu wydrukowac A3
ale ze chcialabym za sekunde drukowac na A4 to juz musze niestety pofatygowac sie i zrobic wyzej wymienione czynnosci.
Drukarke postanowilam wymienic na inny model....
Ale zostalam jednym slowem zlekcewazona w sklepie komputronik...
Sprzedawca powininen wiedziec co sprzedaje, chcialam wymiany towaru na model z 2 szufladami a teraz mam drukarke a4 za 1100 zl ,bylam w sklepie 2 razy , maile wysylalam , mieli oddzwonic .. zalosne , jak kupujesz to sa mili na maxa ale jak cos nie tak to maja cie w glebokim powazaniu.
dziekuje za zakupy ale wiecej nie skorzystam.
i szlak mnie trafia za kazdym razem jak chce drukowac ...Zaletydrukarka a4 okWadymiala byc drukarka a3kupion 28.12.2011 1099zl -
~Maciusz / 2011-11-29 15:39
W sumie jak na największy tego typu sklep przystało to asortyment jest ogromny i jest w czym wybierać. Zaletą jest zdecydowanie szybka wysyłka i możliwość odbioru w salonach w wielu miastach w całym kraju. Cenowo jest OK jeśli wytropimy sobie porządną promocję u nich. Zaletyszybka wysyłka
dużo towarów w sklepie online
możliwość odbioru osobistego w sklepach sieci -
~In_er_t / 2011-11-25 18:01
ja często kupuję różne sprzęty kommputerowe firmowo i prywatnie w komputroniku i na plus zdecydowanie jest duży asortyment z szybką dostawą. Drugi plus to to, że jak się poszuka np. w ich gazetce to można trafić na fajne promocje, wiele osób narzeka na ceny tam, ale jakby poszukali w sklepie tych promocji na różne sprzęty to się nagle okazuje, że na niektóre sprzęty już w necie taniej się nie da. Ja jestem zadowolony i polecam. Zaletyasortyment, dostawa, promocje, dużo punktów odbioru os.Kupuję od kilku lat w tej sieci -
~pygrus / 2011-10-26 17:55
Temat jest - moja przygoda z Asusem, więc piszę co mi się przytrafiło.
Posiadam (od 8.09 br) lapka: Asus x53sv-sx200v - 8gb, core i7 2630qm, nVidia GT540 2gb, 450 hdd, Win7 64bit.
Po 3(!!!!!!!!!!!!!!!!) dniach wywalił mi błąd 'eksplorator Windows przestał działać/biblioteka dll przestała działać/ run32.dll przestał działać. Powiozłam go do komputronika (15.09), bo tam lapka kupiłam, za nie małe pieniądze zresztą. Odesłali mi go 'naprawionego' po 12 dniach. Znowu pośmigał trzy dni, ten sa błąd. Odesłany do serwisu (10.10). Wrócił dziś (26.10). Po trzech, ale tym razem godzinach, wywalił ten sam błąd!!!! Można się wku*wić, prawda? Zawiozłam go znów, tym razem z żądaniem nowego sprzętu, na co kobieta za biurkiem oświadczyła mi, że ona nic nie może zrobić, i że muszę rozmawiać z kierownikiem. Kierownika oczywiście nie było na miejscu. Będzie jutro. Zastanawiam się, czy nie zażądać zwrotu pieniędzy i uciekać gdzie pieprz rośnie... NIE POLECAM SKLEPU ANI LAPKA!ZaletybrakWadyjak w pościeniecałe 2 miesiące, za 3000zł -
~ABAM / 2011-09-13 00:18
Takiego chamstwa jeszcze nie widziałam. Oddałam komputer na reklamacje ponieważ zepsuł się i to zaznaczam już drugi raz ;/. Na swój sprzęt czekałam około 3 tyg, oczywscie musiałam wydzwaniać aby dowiedzieć się jakiej kolwiek informacji. Gdy dostałam telefon , że mogę go odebrać dowiedziałam się, że stwierdzili złą przyczynę zepsucia się komputera i jeszcze raz musiałam oddać do naprawy , tym razem tylko procesor, w zamian dostałam procesor tzn starego rzęcha na którym nie mogłam wogle pracować. Obecnie czekam już ponad 3 tyg i dalej nie mam swojego komputera. ZaletybrakWadyza dużo aby wymieniać2 lata /1500 -
-
~terendil / 2011-09-01 12:57
Odradzam stanowczo. Sklep nadaje się jedynie do kupienia płyt dvd albo aparatu foto, bo o sprzęcie pracownicy nie mają pojęcia. Potrafią jedynie wydawać towar z zaplecza (nie widząc zresztą co na tym zapleczu mają). Jakiekolwiek techniczne pytanie co do działania sprzetu komputerowego, oraz problemów z nim związanych budzi przerażenie i niezrozumienie w oczach pracowników. I nie był to pojedynczy przypadek ponieważ za sprzętem i problemami z nim związanymi jeździłem do kilku punktów i rozmawiałem chyba z czterema różnymi pracownikami, u każdego spotykałem ten sam ignorancki wyraz twarzy i brak pojęcia o własnym towarze. Procedury reklamacyjne są poniżej krytyki, a wiąze się to także z problemem opisanym powyżej. Radzę szefostwu lepiej weryfikować kogo zatrudniają, to sklep komputerowy nie mięsny, wypada mieć pojęcie o tym co się sprzedaje. Zaletyduży wybór, ładny wystrój (ehh)Wadypracownicy, serwis2 tygodnie, ok 2000 zł -
~zgroza / 2011-07-04 15:26
Asortyment bogaty (choć mnie interesowały jedynie pecety stacjonarne), zamówienie składa się bez zbędnej biurokracji. Poziom cen przyzwoity -jedne ceny wyższe, inne niższe niż u konkurencji. Dostawa szybka -przesyłkę dostarczono następnego dnia (minus to brak wcześniejszego telefonu i musiałem zrywać się z pracy). Kłopoty zaczęły się w momencie składania reklamacji (komputer Sensilo MH-400 startuje ale nic nie działa: monitor, klawiatura, mysz - a są dobre , bo sprawdzałem na kompie w pracy). Podany telefon sprzedawcy nie odpowiada, wysłałem trzy maile bez żadnego odzewu. Tragedia...Stanowczo odradzam ten sklep-po zapłacie (pobranie) klientów mają w ... Wadyjakość sprzętu, obsługa reklamacji5 dni, 1.704zł -
~wiki / 2011-01-13 21:51
Reklamuję zakupiony sprzęt po miesiącu użytkowania po 28 dniach od reklamacji co dzień mówią że zapraszają jutro lub proszą o telefon którego nie odbierają . ZaletybrakWadyChamska obsługa2miesiące 299zł mp4 -
~Staniek / 2010-12-10 15:46
Moja ocena jest bardzo słaba, gdyż anulują zamówienie bez powodu chociaż towar jest dostępny (rozumiem że tak mają w regulaminie, ale z czystej przyzwoitości mogliby wysłać wiadomość z krótkim wyjaśnieniem).
Wysyłają w 24h (minęło ponad 24h), a status zamówienia mówi tylko tyle, że W trakcie kompletowania (co oznacza, cytat ze strony komputronik: "zamówienie jest w trakcie realizacji (np. chwilowy brak towaru z zamówienia)"). A Ty człowieku bądź mądry i się domyślaj kiedy i czy w ogóle towar dostaniesz. Oczywiście nie spodziewajcie się, że ktoś z komputronika się do Was odezwie. Jak dla mnie porażka i pierwszy raz się z takim podejściem spotykam.
strona 30 z 31
- « poprzednia
- 1 ...
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- nastepna »