Omijajcie szerokim łukiem. Firma Komputronik nie dość, że nie wywiązała się z umowy gwarancyjnej to dodatkowo uszkodziła moje mienie - klawiaturę mechaniczną i nie chce wziąć odpowiedzialności za swoje nieprofesjonalne działania.
Klawiatura została przyjęta w centrali Komputronik 01.12.2021. Naprawa bardzo się przedłużała i urządzenie otrzymałem z powrotem dopiero 30.12.2021. Od razu zaniepokoił mnie fakt, że zaraz po odbiorze od kuriera przy poruszaniu opakowaniem słychać było luźne elementy w środku. Całość była zapakowana w pudełko firmy Komputronik, w środku którego znajdowało się oryginalne opakowanie, w którym wysłałem klawiaturę do serwisu. W trakcie wypakowywania zauważyłem przede wszystkim, że oryginalne opakowanie, w którym była zapakowana klawiatura przeze mnie jest strasznie zmasakrowane co mogłoby wskazywać na jakieś problemy w trakcie transportu. Jak już wspominałem wyżej, pudełko było oklejone taśmą, która w niektórych miejscach była uszkodzona razem z fragmentem kartonowego pudełka. Opakowanie firmy Komputronik nie wykazywało żadnych uszkodzeń, więc mój pierwszy wniosek, który się nasunął był taki, że coś się stało z klawiaturą w trakcie transportu ode mnie do centrali Komputronik lub w trakcie samej naprawy serwisowej lub wysyłki klawiatury z serwisu Fixit do Komputronik.
W pudełku znajdowała się klawiatura, w której brakowało klawisza ESC oraz klawisza numerycznego 1. Klawisze te leżały luźno w pudełku i to były właśnie te elementy, które było słychać przy poruszaniu paczką. Klawisz ESC udało mi się zamontować z powrotem jednak nic to nie dało ponieważ klawisz był bardzo luźny, co było czuć palcem w trakcie wciskania. Dodatkowo klawisz ten wypadał swobodnie jak tylko klawiaturę odwróciło się do góry nogami. Klawisz numeryczny 1 został uszkodzony mechanicznie ponieważ pękł zaczep (załącznik klawisz_num1.jpg) i nie dało się go już poprawnie zamontować ponieważ od razu wypadał.
W pudełku znajdowała się także korespondencja pracownika firmy Komputronik Pana Sebastiana Jaworskiego z serwisem Fixit, z której można wyczytać, że fakt uszkodzenia klawiszy został zgłoszony przez firmę Komputronik zaraz po powrocie mojej klawiatury z serwisu Fixit (załącznik 1, punkt 1). Dodatkowo jest tam także informacje, że Komputronik, w momencie przyjęcia paczki ode mnie nie stwierdził żadnych uszkodzeń mechanicznych i nie stwierdził problemów z oryginalnym opakowaniem, w którym wysłałem urządzenie. Serwis Fixit odpowiedział, że u nich nie stwierdzono zgłaszanego uszkodzenia i zapytał o stan opakowania, w którym Fixit odesłał moją klawiaturę po naprawie do Komputronika. Komputronik nie stwierdził nic podejrzanego. Jeżeli to prawda, to dlaczego oryginalne opakowanie było ewidentnie poturbowane? Na drugi dzień, czyli 16.12.2021 serwis Fixit poprosił Komputronik o ponowne wysłanie klawiatury w celu naprawy uszkodzonych elementów (załącznik zal2, punkt 2b). Zakładam, że serwis Fixit nie przyłożył się do naprawy tylko niechlujnie zamontował uszkodzone klawisze i odesłał klawiaturę z powrotem do Komputronik. Niestety ani Fixit ani Komputronik nie sprawdzili dokładnie urządzenia a wystarczyło jedynie odwrócić klawiaturę do góry nogami i klawisze wypadłyby same.
Klawiatura w takim stanie została wysłana do mnie i tak jak wspominałem wyżej odebrałem ją 30.12.2021. Stan klawiatury został zgłoszony firmie Komputronik jeszcze tego samego dnia. Powołując się na rękojmię wysłałem odpowiedni formularz oraz zdjęcia do firmy Komputronik i zlecenie zostało odebrane przez Panią Annę Jarmuż 31.12.2021 i zarejestrowane pod numerem RMA 0974901. Klawiatura została wysłana przeze mnie w tym samym opakowaniu, w którym została odesłana do mnie po pierwszej naprawie RMA 0970817. Nowe zlecenie RMA o numerze 0974901 zostało zarejestrowane 10.01.2022 jednak odmówiono mi naprawy gwarancyjnej stwierdzając, że klawiatura jest uszkodzona mechanicznie przeze mnie i urządzenie zostało odesłane 12.01.2022 z tą samą usterką. Komputronik twierdzi, że uszkodzone klawisze zostały naprawione, co podobno potwierdzają nagrania z serwisu oraz z centrali firmy Komputronik jednak uważam, że jest to nieprawda i serwis tylko „zamontował” uszkodzone przyciski, nie sprawdzając stanu mocowania. Tak jak wspominałem wyżej, wystarczyło klawiaturę odwrócić, żeby sprawdzić czy faktycznie naprawa została poprawnie zrealizowana.
Na ten moment, po ponownym kontakcie z serwisem Komputronik proponuje mi ponowne wysłanie klawiatury w celu ponownego zbadania sprawy przez kierownika serwisu. Uważam jednak, że jest to skandaliczna decyzja. Od prawie 2 miesięcy nie mogę korzystać z mojej własności ponieważ została uszkodzona i ani serwis ani firma Komputronik nie chce wziąć odpowiedzialności za swoje niechlujstwo i brak profesjonalizmu. Przez prawie 10 lat pracowałem w serwisie firmy Dell i przyjmowałem zlecenia od firmy Komputronik. Zawsze uważałem ich za rzetelną firmę, godną zaufania jednak rzeczywistość okazała się bardzo brutalna.
Wczoraj około godziny 14:00 złożyłem zamówienie na monitor. Dzisiaj około 15:30 dostałem e-maila, że dystrybutor nie posiada tego monitora. Ja się pytam jakim prawem wystawiacie na sprzedaż towar, którego nie posiadacie na stanie i marnujecie mój czas! Nie polecam nikomu!
~Suy / 2019-03-24 11:51
Ocena: 1.00 / 5
Zamówiłem laptop.
Niestety okazało się, że dwa USB nie działają. Siedzę i czekam drugi tydzień, jaką serwis podejmie decyzję.
Dramat
~Tadam / 2019-12-18 22:42
Ocena: 1.00 / 5
Odradzam stanowczo. Chyba, ze chcecie kupić towar, którego sklep nie ma. I nie będzie miał.
Obsługa klienta nijaka. Nigdy więcej.
PRZESTRZEGAM PRZED TĄ FIRMĄ. KUPIŁEM NA RATY KARTĘ GRAFIKI. TRWA WYSYŁKA JUŻ 3 DNI. KOŃCA NIE WIDAĆ
WadyOLEWANIE KLIENTÓW
~Tomasz / 2020-05-16 00:22
Ocena: 1.00 / 5
Zakupilem outletową deskorolke. Po podlaczeniu do ladowania zero odzewu. Kilka godzin ladowania i nic. Zgłoszenie 8 h od odebrania. Miesiac czekania na naprawe. I co ? Uszkodzenie mechaniczne. Naprawa 1300 zl lub oddadzą zepsutą.
ZaletySmieszna obsługa
WadyZbyt wiele
~Tomek / 2016-10-14 13:55
Ocena: 1.00 / 5
Próbuję się od wielu dni dodzwonić do Komputronik i nic. Dostałem nawet informację, że oddzwonią ale się nie doczekałem. Chciałem zadać bardzo proste pytanie ale nie jestem w stanie. Dzwonię codziennie, w różnych porach i nie ma szans żeby ktoś odebrał. Podczas pierwszego kontaktu w sklepie, doradca nie był w stanie odpowiedzieć na proste pytanie i prosił o telefon w późniejszym terminie, jak gdyby wiedząc że spławi namolnego klienta, bo ten się nie dodzwoni. Słabe to strasznie. Nie byłoby problemu, gdyby nie tyczyło też innych ludzi z którymi rozmawiałem np. na forum. Dokładnie wszyscy twierdzą, że łatwiej w totka trafić niż dodzwonić się do Komputronik. Słabo
~Tomek / 2022-12-16 20:23
Ocena: 1.00 / 5
zamówiłem czajnik Czajnik Severin Wk 3459 - SEVERIN - po 12 dniach i kilku monitach i zwodzeniu mnie otrzymałem optrzymałem informację, że nie dostarczą towaru
Zaletybrak
Wadyniesolidność
~tomilyj / 2022-01-26 17:22
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam, wysyłka miała być w 1 dzień, tymczasem po 4 dniach nie wysłali nadal, na infolinii odbiera ktoś kto w ogóle nie ma pojęcia o co pytam, mówi że zamówienie zostało wysłane - podczas gdy nie zostało wysłane, status się nie zmienia, brak nr listu przewozowego, zawiodłem się na komputronik
Zaletybrak
~twoj stary / 2023-05-28 21:14
Ocena: 1.00 / 5
kupilem komputer za 5 tysiecy 1 karta internetu zepsuta 2 oszukali mnie z pojemnacia mb mowili ze jest 500 mb a jest 7mb 3 menu jak windows 7 doslownie po prostu gowno
ZaletyDOBRE DLA CHINCZYKOW
WadySAME GOWNA
~Uszukany klient / 2025-02-07 22:02
Ocena: 1.00 / 5
Zakupiłem zamek Aqara U200 na allegro na ich koncie Karen_pl, które prowadzi Komputronik. W zamku od początku nie działał czytnik linii papilarnych. Sprzedawca nie chciał wymienić zamka tylko odesłał go do naprawy. Serwis jednak nie stwierdził usterki i polecił mi kontakt z supportem skoro mam problem z aplikacją. To absolutnie nie problem z aplikacją bo dodawałem odcisk zarówno z aplikacji jak i bezpośrednio z zamka. Obie metody nie działają. W skrócie mam nowy zamek, który nie działa i nic nie mogę zrobić. Sprzedawca nie chce mi wysłać dowodu potwierdzającego, że im zamek działa. Fatalny kontakt ponieważ w dyskusji Allegro pani Joanna i Renata tylko przekazują dane pomiędzy mną, a serwisem, w dodatku z dużym opóźnieniem, a z panem Mateuszem D. z serwisu Komputronik rozmawia się jak ze ścianą. Takie mają procedury i trudno.
~Vito / 2018-10-12 10:31
Ocena: 1.00 / 5
Tragiczne podejście do klienta, był kod do wykorzystania który oczywiście wpisałem , zmniejszyło to cenę monitora następnie sklep najpierw poinformował mnie o przeprowadzonej wstępnej transakcji ale później anulował zamówienie sugerując że wykorzystałem niezgodny kod ...jeśli wszedł to chyba był prawidłowy ? nie polecam
ZaletyBrak
WadyObsługa klienta na żenującym poziomie
~Wkurzony / 2019-01-11 15:57
Ocena: 1.00 / 5
Nie uznają gwarancji, nie sprawdzają dokładnie sprzętu podczas gwarancji, trzeba prosić się i dbać o to aby sprzęt został sprawdzony
~Wojtek / 2021-01-29 23:26
Ocena: 1.00 / 5
Sklep ma w dupie klienta na zamówienie czekam ponad tydzień mimo zapewnień że to góra dwa dni
ZaletyZero
~Wojtek / 2021-01-29 23:33
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa to totalne dno na towar czekam już tydzień pomimo zapewnienia że to góra dwa dni. Ten sklep to porażka i beznadzieja. Omijajcie to coś z daleka
ZaletyZero
~xx / 2015-10-09 17:32
Ocena: 1.00 / 5
Czekam 10 dni na swój towar. Dzwoniąc na informację dowiaduję się, że to wina salonu i to oni składają komputer, a w salonie dowiaduję się, że u nich towar się tylko odbiera. Nie da się wyciągnąć od nikogo żadnej informacji, nikt nic tutaj nie wie. Serdecznie odradzam każdemu, kto chce tutaj złożyć komputer. Najgorszy sklep z jakim miałem do czynienia. nie polecam.
Zaletybrak
Wadybrak kontaktu do ludzi, którzy wiedzą cokolwiek o rzeczy, która zamówiłem.
nigdy go nie dostałem
~xyz / 2018-04-19 13:23
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam tego sklepu. Już nigdy więcej tutaj nie kupię.
Zaletynie ma zalet
Wady-długi czas realizacji zamówienia
-fatalna obsługa
-drogo
-kłamią
~Zalosne / 2019-01-27 23:23
Ocena: 1.00 / 5
Uszkkdzony sprzet podczas reklamacji
Wydaja uszkodzony sprzet, zrzucaja wine na klienta
~Zrozpaczona klientka / 2021-05-28 17:08
Ocena: 1.00 / 5
Zniszczyli mi na serwisie telefon. Najpierw kłamali , że taki telefon poobijany dostali. Potem , że to salon zrobił. Bez rzecznika nie da się nic załatwić. Infolinia tragedia. odrzucają rękojmie bez podania przyczyny.
Zaletynic
Wadyzrzucają odpowiedzialność za swoje czyny na inne osoby
~Alex / 2017-05-11 21:55
Szkoda słów. Ogólnie nie polecam, za to radzę omijać z daleka. Potwierdzam opinię poniżej, urzędnicze podejście do klienta, wcale nie najtańszy towar, pomimo informacji na stronie o dostępności w ciągu 3-7 dni, okazało się że nie było go na stanie i trzeba było czekać ponad tydzień. Jeszcze nigdy żaden sprzedawca nie zrobił mnie w takiego " konia" jak komputronik.
Żenada, Dno!!!