Tragiczny sklep, wprowadzaja promocje, potem pisza oswiadczenie ze zainteresowanie przewyszylo pule dostepnych produktow ALE wysla wszystkim klientom zamowienia, po czym za jakis czas ludzie nagle dostaja powiadomienia o anulowaniu ich zamowienia.
TFU!
NIE POLECAM KOMPUTRONIKA, ROBIĄ LUDZI W BAMBUKO, WSZYSCY KTÓRZY ZAMÓWILI MIRRORS EDGE I DOSTALI MEJLA O ANULOWANIU ZAMOWIENIA - PISZCIE NEGATYWNE OPINIE NA SERWISACH, TAK SIE NIE POWINNO ROBIC PO WYDANYM OSWIADCZENIU
WadyBRAK PROFESJONALIZMU
WCISKANIE KITU KLIENTOM
MIRRORS EDGE PROMOCJA 9 ZŁ AKCJA ANULOWANIE ZAMOWIEN
~Oburzona / 2018-11-21 21:07
Ocena: 1.00 / 5
Uni kącie jak ognia serwisu komputronika !!! Są niekompetencji naciągane tylko ludzi na kasę przyjmują sprzęt do naprawy wezmą za to pieniądze a w domu okazuje się ze sprzęt jest w gorszym stanie niż był oddany córka zalała klawiaturę macbuck pan przyjął do naprawy wiedząc że jest do oczyszczenia komputer sprawny klawiatura tez chodziło o to żeby później nie było z nią problemów wzięli kasę a klawiatura która wcześniej działała nie działa po telefonie pon mówi ze nie robią takich rzeczy ale komputer wziął i kasę za niewiadomą co też był zdziwiony ze chce potwierdzenie naprawy i jeżeli już się upieram to mi łaskawie wystawi ale kasy nie odda bo się narobił niewiadomą na czym . SKANDAL!!! Omijajcie ta firmę szerokim łukiem !!!
ZaletyBrak
WadyNieuczciwi naciagacze
~OKRADZIONA OSZUKANA / 2019-11-28 19:03
Ocena: 1.00 / 5
Nigdy więcej tego sklepu i zakupów w nim . Uważajcie ludzie .Pieniądze szybko przyjmują z przysłaniem towaru sie nie spiesza. kupiłam telewizor miał być dostarczony między godz. 17 a 19.Partacze nawet nie umią nadać przesyłki . Jeszcze problrm z odesłaniem pieniędzy . Czekam na zwrot 24 godz, . podaję sprawę do sądu. jak tak można traktować kliętów.To woła o pomstę do nieba. kto pozwala takim ludziom prowadzić sklepy internetowe. UWAŻAJCIE LUDZIE Z DALEKA OD TYCH OSZUSTÓW I ZŁODZIEI.
WadySYF SYF SYF ZŁODZIEJSTWO
~Olo / 2019-09-21 21:16
Ocena: 1.00 / 5
Reklamacja słuchawek na gwarancji we wroclawou magnolia park nawalilo gniazdo ładowania Komputronik nawet w serwisie ni zajrzał do gniazda i odesła ze wada mechaniczna i nie naprawi wiec poprosiłem o naprawe odpłatnie olali mnie maja klienta w dupie oni sa od sprzedaży a nie od napraw nigdy wiecejj w tej firmie nie kupie nawet zapalek
ZaletyArogancja
WadyArogancja
~Patryk / 2019-11-28 18:52
Ocena: 1.00 / 5
Z daleka od zakupów w tym sklepie... nigdy więcej nie chcę mieć do czynienia ze sklepem komputronik. Rozumiem, że kupowałem produkt, który nie był dostępny od ręki. Podany termin to 30 dni roboczych-miałem tego pełną świadomość. Natomiast po upływie terminu, w którym miałem otrzymać telefon, odpowiedź z ich strony po raz 10 była „status w realizacji”. Po upływie prawie 2 miesięcy musiałem zrezygnować z zakupu i odzyskać swoje pieniądze, które sklep otrzymał od razu po zakupie.
ZaletyBrak
WadyPrzedewszystkim robienie ludzi w ...
~Patryk / 2019-11-28 18:53
Ocena: 1.00 / 5
Z daleka od zakupów w tym sklepie... nigdy więcej nie chcę mieć do czynienia ze sklepem komputronik. Rozumiem, że kupowałem produkt, który nie był dostępny od ręki. Podany termin to 30 dni roboczych-miałem tego pełną świadomość. Natomiast po upływie terminu, w którym miałem otrzymać telefon, odpowiedź z ich strony po raz 10 była „status w realizacji”. Po upływie prawie 2 miesięcy musiałem zrezygnować z zakupu i odzyskać swoje pieniądze, które sklep otrzymał od razu po zakupie.
ZaletyBrak
WadyRobienie ludzi w chu....
~Paulina / 2019-05-29 16:12
Ocena: 1.00 / 5
Pierwszy raz zamówiłam laptop, na który czekałam dlugo, laptop okazał się nie zgodny z aukcja, fakt dostałam brakujący element ale oczywiście musiałam znów czekać, wzamian za pozytywną opinię (ja to tak odebrałam) dostałam bon o wartości 15 złoty. Żenada... Druga sytuacja, zamówiłam dysk w sklepie Komputronik, z odbiorem w sklepie w mojej miejscowości, dostałam automatycznie wygenerowaną wiadomość potwierdzającą zamówienie oraz adres na który mogę zadać pytanie, minęło kilka dni, żadnej więcej wiadomości, napisałam na podany adres, zero odpowiedzi, po kolejnych kilku dniach napisalam z formularza zgloszeniowego do głównego sklepu, jedyne co dostałam w odpowiedzi to ankietę na temat obsługi klienta. Czekać kilka tygodni na zamówienie to troszkę przesada. Totalne dno. Nie polecam sklepu i nigdy więcej nie zrobię u nich zakupów.
WadyBrak kontaktu z obsługą klienta, czas realizacji fatalny, często niekompletne zamienia
~Pawel / 2023-01-23 12:19
Ocena: 1.00 / 5
nie polecam niepolecam
Zaletynie polecam
Wadyniepolecam
~Paweł / 2016-11-02 16:59
Ocena: 1.00 / 5
produktów oferowanych na stronie sklepu po prostu nie ma w sklepie ani tez magazynie, sklep wyglada jak delikatesy które niedawno zbankrutowały i wycofały sie z rynku...
Zaletybrak produktów oferowanych w sklepie. W rzeczywistosci czyli w realu tych produktów NIE MA
Wadybrak produktów oferowanych w sklepie. W rzeczywistosci czyli w realu tych produktów NIE MA
~Paweł Pablos / 2018-12-07 14:12
Ocena: 1.00 / 5
Szanowni Państwo Komputronik, Proszę o informację dlaczego oszukujecie klientów?? Już tłumaczę o co chodzi. W środę tj. 05.12 zamówiłem u Państwa NOWY Laptop Kiano Elegance 13.3 oraz dysk ssd do tego laptopa - na PREZENT. Przed złożeniem zamówienia, zadzwoniłem do Państwa i dopytałem czy produkt na pewno jest nowy, nie z ekspozycji i nie ze zwrotów konsumenckich. Uzyskałem odpowiedź od Miłej Pani z infolinii, że produkt jest w 100% nowy i fabrycznie zaplombowany. Więc złożyłem zamówienie i dzisiaj je otrzymałem, zapłaciłem kurierowi i zabrałem się do rozpakowywania. Już na samym początku moją uwagę zwróciły NIE ORYGINALNE plomby naklejone obok zerwanych oryginalnych. Po przecięciu NIE ORYGINALNYCH plomb otworzyłem pudełko i ukazała mi się WIELKA DZIURA w pudełku z ładowarką, które świadczy o tym, że ktoś się nieumiejętnie do niej dobierał... Dziwne to niby w nowym urządzeniu? Myszy? Idziemy dalej, naklejona folia na wyświetlaczu jest NIE ORYGINALNA, jest to tani zamiennik, który posiada liczne rysy. Jeszcze jej nie odklejałem, także nie wiem czy sam ekran też nie jest porysowany. Obudowa również posiada kilka delikatnych rys, a pudełko też widać swoje przeszło. Nie ukrywam - zagotowałem się. Jednak powściągnąłem emocje i zadzwoniłem na Państwa infolinie i znów Miła Pani odebrała i jak już przedstawiłem co mnie znowu sprowadza, to "Miła Pani" przestała być miła i stwierdziła, że jak mi nie pasuje towar to mogę go odesłać i nie zawracać głowy bo przecież jestem konsumentem i mam do tego prawo... Mało tego na początku rozmowy Pani stwierdziła, że mają dużą ilość tego modelu na magazynie NOWEGO... natomiast jak zacząłem drążyć czy na pewno jest nowy, to okazało się, że został już tylko jeden ekspozycyjny w którymś z warszawskich salonów... MAGIA! Ja nie po to marnuje czas, dzwoniąc do Państwa, zamawiając, zamrażając pieniądze, później znowu dzwoniąc, produkując się na fb --- żeby łaskawie później odstąpić od umowy, bawić się z pakowaniem i odsyłaniem do Was, a następnie czekać nie wiadomo ile na zwrot pieniędzy. Zawarliśmy umowę, z której się nie wywiązaliście, oszukaliście mnie i jeszcze mam tracić czas na zabawę ze zwrotami. Czekam na Państwa odpowiedź i informację jak rozwiążecie tą sytuację (wymiana na w pełni NOWY, rabat czy co tam uważacie. A w między czasie napiszę pismo do Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów w celu dopytania czy takie praktyki są normalne. Na potwierdzenie mogę przesłać zdjęcia osobom zainteresowanym. Pozdrawiam, Oszukany Konsument
WadySprzedają używany towar jako nowy!
~Phi / 2021-02-10 17:05
Ocena: 1.00 / 5
Reklamacje to dno! Wydane pieniadze na nic. Uwaga bo nie uznaja reklamacji aplikacji ktira steruje robotem! Wiec jest bezuzyteczny! Jak to mozliwe!!?? Jak mam uzywac taki robot skoro nie dziala!!?? To oszustwo! Tak sie to nie skonczy!
~Piciu / 2019-09-20 12:53
Ocena: 1.00 / 5
Kolejny „profesjonalny” kontrahent – Komputronik – Poznań Komorniki.
Zakupiłem kartę graficzną Gforce jednocześnie prosząc o poradę.
Wszystko ok będzie „śmigać”.
Okazało się, po włożeniu w slot w moim komputerze, że nie będzie „śmigać”.
W dniu składania reklamacji po wielu przekierowaniach po pracownikach wskazali mi pana Przemka jako kierownika do rozwiązania problemu.
Zaproponowano ( po wielu rozmowach, z którymi się nie zgadzam ponieważ nie poinformowano mnie, że ta karta graficzna nie będzie działać z moją płytą), że przyjmą kartę ale pieniądze przeleją na kartę podarunkową. Przyjąłem propozycję ponieważ „ kierownik” sugerował jeżeli nie przyjmę tej propozycji to stracę pieniądze) Więc zakupiłem sugerowany zestaw procesor, pamięć, płyta główna firmy MSI.
Po złożeniu komputera (kierownik tego punktu podważał kompetencje mojego złożenia – w branży jestem od 1990. Stwierdził, że piny są wygięte. Pracownicy którzy to widzieli – nagranie- stwierdzili jednoznacznie- wina MSI- i sugerowali wymianę płyty bez kłopotów ponieważ to jest częste działanie „komputronika” w sprawie MSI dlatego, że piny są wygięte prawie zawsze. Powiedziano mi, że mam rację tylko kierownik jest „dziwny”’ i mam sobie rodzić sam. Poradziłem się konkurencji – opinia jest jasna – zdarzają się wygięte piny w połączeniach z procesorem. Przedstawiony mój przypadek w innej firmie jest jednoznaczny: płyty są wadliwe.
ZaletyNiektórzy pracownicy
WadyWszystko - buce.
~Piotr / 2020-05-03 00:53
Ocena: 1.00 / 5
Gówno syf kiła i metr mułu.
Oszuści i złodzieje.
Kupowałem sprzęt kompletny I za taki zapłaciłem.
dostałem zdezelowany złom i zdekompletowany zero możliwości zwrotu infolinia i pani kierowniczka od reklamacji chamstwo i buractwo jakich mało śmieją się z klienta prosto w twarz na zasadzie co mi zrobisz jak mnie złapiesz jeśli cenicie sobie własne pieniądze i święty spokój omijać szerokim łukiem tą pseudo firankę która już i tak upadła
ZaletyBrak jakichkolwiek zalet
WadySame wady strata pieniędzy nerwów zdrowia i czasu
~Piotr / 2022-08-29 12:33
Ocena: 1.00 / 5
Sklep potrafi wysłać uszkodzony komponent jako nowy. Należy wówczas natychmiast dokonać protokół szkody z dostawcą przesyłki, bo ta firma robi wszystko aby wszelkimi kosztami obciążyć klienta. Warto przeczytać o ich przygodach z wymiarem sprawiedliwości.
ZaletyBrak
~Piotr Banasiak / 2022-01-22 01:17
Ocena: 1.00 / 5
Zamówiłem laptopa w firmie Komputronik, oddzwonił do mnie ich specjalista i powiedział, że płyty główne w laptopach (opinia na rok 20222) ulegają zniszczeniu i nie ma możliwości ich naprawy. Płyty główne ulegają awarii w przeciągu dwóch lat od kupna sprzętu, natomiast jak wykupie gwarancję na 5 lat to zepsuje się po upływie 5 lat. Nie mniej i tak nie da się naprawić, trzeba będzie kupić nowy. (mam to nagrane)
ZaletySzczerość pracowników, którzy wprost uświadamiają mnie, że zakupiony towar w Komputronik zepsuje się po upływie dwóch lat
WadySprzedają towar, który według ich pracowników zepsuje się i nie ma na rynku części zamiennych
~ppp / 2019-02-25 15:48
Ocena: 1.00 / 5
Udałem się do oddziału w Katowicach w celu złożenia komputera i wzięcia całości na raty. Sprzedawca uznał, że lepiej będzie jeśli zrobię to przez internet w domu, więc tak zrobiłem. Dodałem do koszyka wszystkie potrzebne części i zamówiłem zakupy. Po dłuższej chwili zadzwonił do mnie ten sam sprzedawca twierdząc że :
1. Płyta główna (Gigabyte B360 HD3 ) nie zmieści się w obudowie (CoolerMaster HAF XB Evolution). Uzasadnił że jest ona w formacie ATX a obudowa jest micro ATX (gdzie na ich stronie jest napisane, że w tej obudowie mieszczą się płyty atx).
2. Stwierdził, że karta asusa nie możliwości podpięcia wentylatora pwm, o co poprosiłem przy zamówieniu, w związku z tym anulował moje zamówienie i poprosił o ponowne złożenie zamówienia bez prośby o podłączenie owego wentylatora.
Sprzedawca powinien się znać i nie wprowadzać klienta w błąd. Całe szczęście ze złożeniem następnego zamówienia pojawił się inny problem ( nie można było dodać procesora do koszyka) i załatwiłem wszystko bezproblemowo u konkurencji.
Wady1.Wciskanie drogich rzeczy na siłę, gdyby człowiek się nie znał to pewnie by kupił( bo potrzebne, bo najlepsze)
2. Wprowadzanie klienta w błąd
3. Brak wiedzy
~Rafał / 2020-08-06 14:50
Ocena: 1.00 / 5
Nigdy więcej !!! W maju 2020 kupiłem Lanberg Displayport [adapter Lanberg Displayport - HDMI M/F na kablu] Urządzenie po zakupie nie było sprawne. Podłączałem do dwóch różnych monitorów - efekt ten sam, nie działa. Przez trzy miesiące składałęm reklamacje. Za każdym razem odsyłali mi niesprawne, to samo urządzenie. Czyli zabawa, ja wysyłam, oni odsyłają nic z tym nie robiąc. Na początek sierpnia były już trzy reklamacje !!!
To był mój pierwszy zakup w komputroniku i gwarantuję, że ostatni. Przestrzegam wszystkich przed tą nieuczciwą firmą, ponieważ po trzech miesiącach odkąd im zapłaciłem wciąż mam niesprawny produkt.
Zaletybrak
Wadywyrzucone pieniądze w błoto i stracony czas
~Ruda / 2022-07-07 15:12
Ocena: 1.00 / 5
Towar zamówiony 30.06 do 07.07. zero odzewu z ich strony. Na mój tel co z zamówieniem Pani na infolinii stwierdziła ze malutkie opóźnienie…i ze towar dojedzie najwcześniej za pare dni. Nie zamówię nigdy więcej-nawet nie potrafią wygenerować wiadomość ze mają jakiś problem z magazynem. Jeden wielki dramat!!!
~Sebastian / 2022-01-22 12:46
Ocena: 1.00 / 5
Komputronik po raz drugi olał moje zamówienie. Po otrzymaniu maila o zarejestrowaniu tzw. oferty zakupu cisza. Mineły dwa tygodnie i nikt nawet nie próbował się skontaktować. Oczywiście sprzęt który chciałem u nich zakupić już dawno jest zakupiony i używany, ale sklep Komputronik do tej pory nie silił się nawet na kontakt. Nie polecam. Dwa razy taka sama sytuacja w odstępie około pół roku
WadyBrak kontaktu czyli brak profesjonalizmu.
~skandal / 2022-01-18 15:04
Ocena: 1.00 / 5
Omijajcie szerokim łukiem. Firma Komputronik nie dość, że nie wywiązała się z umowy gwarancyjnej to dodatkowo uszkodziła moje mienie - klawiaturę mechaniczną i nie chce wziąć odpowiedzialności za swoje nieprofesjonalne działania.
Klawiatura została przyjęta w centrali Komputronik 01.12.2021. Naprawa bardzo się przedłużała i urządzenie otrzymałem z powrotem dopiero 30.12.2021. Od razu zaniepokoił mnie fakt, że zaraz po odbiorze od kuriera przy poruszaniu opakowaniem słychać było luźne elementy w środku. Całość była zapakowana w pudełko firmy Komputronik, w środku którego znajdowało się oryginalne opakowanie, w którym wysłałem klawiaturę do serwisu. W trakcie wypakowywania zauważyłem przede wszystkim, że oryginalne opakowanie, w którym była zapakowana klawiatura przeze mnie jest strasznie zmasakrowane co mogłoby wskazywać na jakieś problemy w trakcie transportu. Jak już wspominałem wyżej, pudełko było oklejone taśmą, która w niektórych miejscach była uszkodzona razem z fragmentem kartonowego pudełka. Opakowanie firmy Komputronik nie wykazywało żadnych uszkodzeń, więc mój pierwszy wniosek, który się nasunął był taki, że coś się stało z klawiaturą w trakcie transportu ode mnie do centrali Komputronik lub w trakcie samej naprawy serwisowej lub wysyłki klawiatury z serwisu Fixit do Komputronik.
W pudełku znajdowała się klawiatura, w której brakowało klawisza ESC oraz klawisza numerycznego 1. Klawisze te leżały luźno w pudełku i to były właśnie te elementy, które było słychać przy poruszaniu paczką. Klawisz ESC udało mi się zamontować z powrotem jednak nic to nie dało ponieważ klawisz był bardzo luźny, co było czuć palcem w trakcie wciskania. Dodatkowo klawisz ten wypadał swobodnie jak tylko klawiaturę odwróciło się do góry nogami. Klawisz numeryczny 1 został uszkodzony mechanicznie ponieważ pękł zaczep (załącznik klawisz_num1.jpg) i nie dało się go już poprawnie zamontować ponieważ od razu wypadał.
W pudełku znajdowała się także korespondencja pracownika firmy Komputronik Pana Sebastiana Jaworskiego z serwisem Fixit, z której można wyczytać, że fakt uszkodzenia klawiszy został zgłoszony przez firmę Komputronik zaraz po powrocie mojej klawiatury z serwisu Fixit (załącznik 1, punkt 1). Dodatkowo jest tam także informacje, że Komputronik, w momencie przyjęcia paczki ode mnie nie stwierdził żadnych uszkodzeń mechanicznych i nie stwierdził problemów z oryginalnym opakowaniem, w którym wysłałem urządzenie. Serwis Fixit odpowiedział, że u nich nie stwierdzono zgłaszanego uszkodzenia i zapytał o stan opakowania, w którym Fixit odesłał moją klawiaturę po naprawie do Komputronika. Komputronik nie stwierdził nic podejrzanego. Jeżeli to prawda, to dlaczego oryginalne opakowanie było ewidentnie poturbowane? Na drugi dzień, czyli 16.12.2021 serwis Fixit poprosił Komputronik o ponowne wysłanie klawiatury w celu naprawy uszkodzonych elementów (załącznik zal2, punkt 2b). Zakładam, że serwis Fixit nie przyłożył się do naprawy tylko niechlujnie zamontował uszkodzone klawisze i odesłał klawiaturę z powrotem do Komputronik. Niestety ani Fixit ani Komputronik nie sprawdzili dokładnie urządzenia a wystarczyło jedynie odwrócić klawiaturę do góry nogami i klawisze wypadłyby same.
Klawiatura w takim stanie została wysłana do mnie i tak jak wspominałem wyżej odebrałem ją 30.12.2021. Stan klawiatury został zgłoszony firmie Komputronik jeszcze tego samego dnia. Powołując się na rękojmię wysłałem odpowiedni formularz oraz zdjęcia do firmy Komputronik i zlecenie zostało odebrane przez Panią Annę Jarmuż 31.12.2021 i zarejestrowane pod numerem RMA 0974901. Klawiatura została wysłana przeze mnie w tym samym opakowaniu, w którym została odesłana do mnie po pierwszej naprawie RMA 0970817. Nowe zlecenie RMA o numerze 0974901 zostało zarejestrowane 10.01.2022 jednak odmówiono mi naprawy gwarancyjnej stwierdzając, że klawiatura jest uszkodzona mechanicznie przeze mnie i urządzenie zostało odesłane 12.01.2022 z tą samą usterką. Komputronik twierdzi, że uszkodzone klawisze zostały naprawione, co podobno potwierdzają nagrania z serwisu oraz z centrali firmy Komputronik jednak uważam, że jest to nieprawda i serwis tylko „zamontował” uszkodzone przyciski, nie sprawdzając stanu mocowania. Tak jak wspominałem wyżej, wystarczyło klawiaturę odwrócić, żeby sprawdzić czy faktycznie naprawa została poprawnie zrealizowana.
Na ten moment, po ponownym kontakcie z serwisem Komputronik proponuje mi ponowne wysłanie klawiatury w celu ponownego zbadania sprawy przez kierownika serwisu. Uważam jednak, że jest to skandaliczna decyzja. Od prawie 2 miesięcy nie mogę korzystać z mojej własności ponieważ została uszkodzona i ani serwis ani firma Komputronik nie chce wziąć odpowiedzialności za swoje niechlujstwo i brak profesjonalizmu. Przez prawie 10 lat pracowałem w serwisie firmy Dell i przyjmowałem zlecenia od firmy Komputronik. Zawsze uważałem ich za rzetelną firmę, godną zaufania jednak rzeczywistość okazała się bardzo brutalna.