strona 28 z 32
- « poprzednia
- 1 ...
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- nastepna »
-
~Krzysztof / 2025-02-11 17:47
Naprawa ekspresu do kawy na gwarancji trwała 2 miesiące, nie polecam. -
-
~Luciano_2015 / 2017-02-03 22:16
Firma KOMPTRONIK nie jest przygotowana na dokładną obsługę klienta od początku do końca. Dostawa towaru i umiejętność rozmowy z klientem to podstawowe sprawy nad którymi muszą jeszcze długo popracować, aby poprawić jakość swoich usług. W chwili obecnej oceniam tą firmę jako beznadzieją. Jestem zażenowana postawą pracowników, którzy budują tą organizację.
Brak znajomości form dostawy i wprowadzanie w błąd to kolejne minusy jakie mogę postawić.
Dla tej firmy to nie klient jest najważniejszy a oni sami.
NIESTETY NIE MOGĘ POLECIĆ TEJ FIRMY NIKOMU !!!!!ZaletyBRAKWadyBrak umiejętności rozmowy z klientem, pracownicy chcą tylko sprzedać zapominając o ty że dostawa to finalizacja sprzedaży, wprowadzanie w błąd.Za zamówiony towar zapłaciłam 3450 zł, aukcja ellegro. -
~Lukasz / 2014-10-26 11:40
Nie polecam zakupów w sieci sklepów komputronik. Problemem tej firmy jest serwis gwarancyjny i sprzedawcy( może nie wszyscy ale w centrum Galaxy Szczecin są wybitnymi ignorantami). Klient od momentu reklamacji traktowany jest jak intruz. Żadnej informacji nie uzyskacie na temat naprawy i czasu realizacji. Czekam od 24.09.2014 na naprawę laptopa Lenovo. Każda wizyta w sklepie i pytanie na temat reklamacji to monolog klienta i regułka typu mamy 28 dni. Pamiętać należy ,że to jest 28 dni ale roboczych. ZaletybrakWadyserwis gwarancyjny i obsługa klienta10 miesięcy, laptop lenovo 2900 -
~Łukasz / 2020-12-28 13:13
NIE POLECAM! TRZYMAĆ SIĘ OD TEGO SKLEPU Z DALEKA! Zakupiłem płytę główną, która po niecałym miesiącu przestała wyświetlać obraz z dwóch sprawnych kart graficznych. Oczywiście płyta oddana na gwarancję, trzymana miesiąc. Przyszła z reklamacji i co? Dalej brak obrazu! Co więcej, jak przed reklamacją płyta wyświetlała obraz z karty zintegrowanej to po reklamacji nawet tego nie było! Już nie wspomnę o osobach odpowiedzialnych za kontakt mailowy z serwisu z klientem. Porażka totalna. Już nic więcej z tego sklepu nie zakupię. -
~Magda / 2014-01-10 15:17
Jedyne co chce powiedzieć o tej firmie , choć moze bardziej o ich serwisie to to, że jej nikomu nie polecam, mam z nimi tyle problemu. W listopadzie dałam do naprawy komputer, ponieważ wyłączał się sam po pewnym czasie. Wysłali komputer gdzieś do czegoś skąd miał wrócić naprawiony. Czekałam na niego ponad dwa tygodnie, zapłaciłam, kiedy weszłam do domu i po pewnym czasie go włączyłam okazało sie, że jest tak samo jak było. Znów oddalam Komputronikowi komputer jest styczeń, a ja go nadal nie mam. To jest chore tak długo przetrzymywać czyjąś własność. Jak sie pytam kiedy będzie komputer odpowiadają tylko, że muszą go odesłać i będzie ale oni nie wiedzą kiedy przyjdze. Czekam juz 2 miesiące i nic.
Nie polecam nikomu Komputronika, to jak sie zachowują jest żałosne, wiem, że gdy mi oddadzą komputer to będzie moje ostatnie spotkanie z Komputronikiem.
Pozdrawiam, niezadowolona klientka. -
~Magda / 2021-08-30 01:41
Zamowienie z Komputronika w pierwszej polowie 2020 okazalo sie dla mnie porazka. Towar okazal sie wadliwy, czego trudno bylo nie zauwazyc, a co ustalilam w dzien otrzymania produktu, ale ze kupiony na jednoosobowa dzialalnosc gospodarcza, to nie moglam nic z tym zrobic. Komputronik na fakturce malym druczkiem umiescil informacje:
Z uwagi na art. 558 KC strony wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady towaru.
Pracownicy nieugieci. Obrzydliwa praktyka. Brak elastycznosci. Jak dla mnie firma, ktora ukrywa wady i nazywajac rzeczy po imieniu po prostu oszukuje. Polska firma i piekny przyklad tego, ze PL z obsluga klienta jest jeszcze czesto na bakier, z uczciwoscia rowniez.
WadyNieuczciwe praktyki, zatajanie wad -
~Marcin / 2016-07-18 16:56
Sklep nie przyjął zwrotu produktu, który wydawał się być inny na zdjęciu niż w rzeczywistości zasłaniając się faktem, że została na niego wystawiona FV -
~Mariusz / 2020-10-14 15:29
Jak przyszło do naprawy gwarancyjnej to rzekomo uszkodzenie mechaniczne chociaż brak oznak zewnętrznych uszkodzenia.
Zdecydowanie nie polecam, -
-
~Marta / 2018-06-04 09:35
Zdecydowanie NIE polecam fatalna obsługa, reklamowany iphone Apple od 2 miesięcy jest w serwisie nikt nic nie wie!
pracownicy nie przeszkoleni, zarówno Warszawa Wileńska jak i Warszawa Złote Tarasy,mimo licznych interwencji do tej pory nie mam telefonu. Absolutnie ODRADZAM zakupy w tym sklepie.
Jeśli nie chcecie mieć problemów omijajcie szerokim łukiem -
~Marta / 2018-06-11 12:52
Zdecydowanie odradzam, telefon iphone Apple oddałam do reklamacji od 2 miesięcy w sklepie Warszawa Wileńska, pracownicy nie wiedzą co się dzieje z telefonem, zostałam bez narzędzia pracy, totalna spychologia, podobno trafił do złego serwisu, choć i w to nie wierze. Totalny brak profesjonalizmu i niewiedza.Odradzam ! ZaletyBrak zalet -
~Marta i Piotr / 2016-09-23 10:38
Zdecydowanie nie polecam tego "sklepu". Zamówiliśmy z chłopakiem części do komputera z montażem oraz z odbiorem w salonie. Złożyliśmy zamówienie specjalnie sporo wcześniej (27.08.), żeby otrzymać go jak jeszcze będziemy w domu, gdyż przeprowadzamy się od października do innego miasta, przez co później będziemy mieli problem z przewiezieniem większych przedmiotów. Po 15 dniach bez informacji o naszym zamówieniu postanowiliśmy sami interweniować. Najpierw złożyliśmy wizytę w salonie gdzie zostaliśmy zapewnieni, że nasz komputer na pewno przyjdzie do końca tygodnia, bo komputer, który został zamówiony dzień później bądź wcześniej ( dokładnie nie pamiętamy bo pracownik salonu niezbyt się przykładał do wymowy zdań) przyszedł dziś, więc nasz też powinien już być. Dodatkowo kazał czekać na e-mail ze zmianą statusu zamówienia. Czekaliśmy i czekaliśmy, aż w końcu zadzwoniliśmy i poinformowali nas, że nie są w stanie nic więcej zrobić, że skontaktują się z centralą i jeszcze dzisiaj oddzwonią z odpowiedzią. Oczywiście telefonu nie otrzymaliśmy. Sami wykonaliśmy krok poraz kolejny. Gdy wykonaliśmy telefon dowiedzieliśmy się, że wysłali już e-mail i czekają na odpowiedź i nie chcieli do nas dzwonić skoro nic nie wiedzą. Zagryźliśmy zęby. Po kolejnych 3 dniach, pełni niedowierzania, jak długo idą e-maile, sami zadzwoniliśmy do centrali, po czym UWAGA centrala stwierdziła, że nie jest w stanie przekazać nam informacji o naszym zamówieniu, ale WYŚLE E-MAIL do salonu, żeby się do nas jak najszybciej odezwali. Poddaliśmy się. Biorąc pod uwagę kompetencje, sposób podejścia do klienta i tempo przekazywania informacji ta historia nie mogła skończyć się inaczej, jak 3 dni przed upływem miesiąca otrzymaniem E-MAILA ze zmianą statusu na ANULOWANE. Wczoraj zamówiliśmy bardzo podobny komputer u konkurencji, po czym .... DOSTALIŚMY TELEFON, że zamówienie jest w realizacji i wszystkie części powinny przyjść jutro, także na wtorek dostaniemy złożony komputer. Nie polecamy nikomu tego "sklepu" a firmie polecamy usługi sieci telefonicznych które o wiele sprawniej umożliwiają przekazywanie informacji. ZaletybrakWadycała lista -
~Marta Lech / 2025-02-10 13:22
Zamówiłam fotele gamingowe na stronie 2 lutego. Przy składaniu zamówienia nie było żadnej informacji, czy towar jest dostępny w magazynie. Po złożeniu zamówienia, drugiego dnia napisałam na czacie, aby dowiedzieć się, co z moim zamówieniem i kiedy mogę spodziewać się dostawy. Powiedziano mi, że towar będzie dostępny w ich sklepie 10 lutego. 10 lutego około godziny 13:00 ponownie napisałam na czacie i zapytałam o status mojego zamówienia. Odpowiedzieli mi, że nadal nic nie wiadomo, ponieważ towar jeszcze nie dotarł do nich. Straciłam cały tydzień, bez towaru i bez informacji. Oczywiście zrezygnowałam z zakupu.
Nie traćcie czasu, wybierajcie inne sklepy, które mają normalne terminy dostawy. -
~Michał / 2012-09-05 13:55
W tym roku kontakt z Komputronikiem miałem dwukrotnie i w obu przypadkach uderzył mnie brak profesjonalizmu i nierzetelność (żeby nie użyć mocniejszych słów…) przedstawicieli firmy. Na początku roku kupiłem w Komputroniku komputer stacjonarny. Komputer okazał się niezgodny ze specyfikacją – zamiast 8GB RAM miał 4GB. Radzę Państwu uważnie sprawdzać każdy element w przypadku zakupu, tym bardziej, że doszły mnie słuchy, iż mój przypadek „niezgodności” z pierwotną specyfikacją nie jest odosobniony. Drugi raz „przyjemność” z tą firmą miałem pół roku później, gdy komputer się popsuł. Oddałem do naprawy za pośrednictwem salonu, sprzęt otrzymałem z powrotem 2 tygodnie później. Okazało się, że uszkodzony był dysk twardy, który został wymieniony na nowy. Po uruchomieniu komputera okazało się, że dysk rzeczywiście już działa poprawnie, natomiast nie działa napęd DVD. Sprzęt nie został po prostu poprawnie sprawdzony w serwisie przed zwrotem do klienta – to kompletny brak profesjonalizmu. Oprócz tego nie otrzymałem z powrotem uszkodzonego dysku twardego, mimo mojej wyraźnej prośby. Na dysku znajdowały się dane o wartości dla mnie sentymentalnej i zamierzałem odzyskać je we własnym zakresie. Niestety Komputronik dysk sobie przywłaszczył, informując mnie, że tak mają w zwyczaju, a moje kilkukrotne maile z prośbą o zwrot i wyjaśnienia na jakiej podstawie przywłaszczyli sobie mój dysk, pozostały bez odpowiedzi. Zdecydowanie nie polecam Państwu korzystania z usług tej firmy. Na rynku jest wiele innych firm/sklepów komputerowych i ja zamierzam od teraz korzystać z nich właśnie. ZaletybrakWadybrak profesjonalizmu, nierzetelność9 miesięcy -
~Michał / 2018-12-31 10:25
Postanowiłem napisać moją opinię ponieważ jestem tak wkurzony, że nie da się tego opisać. Kupiłem przez internet przed świętami 16 grudnia kontroler do dysków twardych na PCI-E. Kontroler przyszedł brudny w jednym miejscu przetarty laminat do ścieżek. Sprzęt miał być nowy a okazał się używany i w dodatku niesprawny. Po złożeniu reklamacji napisali aby zamówić kuriera. Okazuje się, że ich kurierem jest DHL (najgorsza firma kurierska jaka jest). Po zamówieniu kuriera, kurier nie przyjechał po przesyłkę i wezwanie kuriera się nie odnowiło. Musiałem dzwonić jeszcze raz i znowu zamawiać kuriera po odbiór przesyłki. Kurier dotarł po przesyłkę 31 grudnia czyli w dniu, w którym piszę tą opinię. Kurier chciał jeszcze list przewozowy na paczkę, którego nie miałem ponieważ należało wydrukować tylko etykietę przesłaną przez komputronik w mailu. Po dłuższej rozmowie z kurierem on wypisał list przewozowy na paczkę. Firma mnie poinformowała, że mają 14 dni na reklamację. Cała procedura będzie trwała miesiąc czasu. LUDZIE NIE KUPUJCIE NICZEGO W SKLEPIE KOMPUTRONIK PRZEZ INTERENT - wysyłają śmieci a REKLAMACJA TRWA MIESIĄC CZASU. Sklep robi wszystko co w jego mocy aby nie przyjmować towaru na reklamację. Normalnie jestem w szoku. -
~mikser / 2016-12-01 11:23
Zamówiłem mikser który był oznaczony jako wyprzedaż, ponieważ brakowało jednej końcówki. Dodam że nie była to ostatnia sztuka, były jeszcze fizycznie w innych sklepach.
Więc zamówiłem w sklepie internetowym . W trakcie odbioru okazało się że mikser był używany i yo chyba długo bo mocowanie przystawek miksujących były brudne i wytarte. Nie sposób tego nie zobaczyć. To już moje drugi i ostatnie doświadczenie tego typu.
Ostatnio dostałem uchwyt do telefonu ewidentnie używany, brudny i wytarty !!!
Nie polecam tego sklepu, oszukują klientów sprzedając towar używany jako nowy !!!!! -
~mocno zirytowana / 2016-01-25 09:37
nie polecam!! jesli nie chcecie stracić pieniędszy nic tam nie kupujcie. opieszaść straszna. obsługa nieprzyjemna. ZaletybrakWadysamekilka miesiecy i sie popsuł -
-
~mr / 2015-12-18 23:28
Komputronik to oszuści! Na masową skalę wprowadzają klientów w błąd, na przykład nie przyjmując reklamacji towarów na podstawię rękojmi - jeśli klient nie wie, że sklep ma taki obowiązek, może się nieźle przejechać. Pracownicy bezczelnie kłamią z uśmiechem na twarzy, wymyślając jakieś nieistniejące przepisy, są chamscy i opryskliwi. U warszawskiego rzecznika praw konsumentów mówią, że na Komputronika jest mnóstwo skarg. W moim przypadku dopiero teraz, po pół roku od zakupu wadliwego komputera, mam otrzymać zwrot pieniędzy. Nie mam nawet siły opisywać gehenny, którą przeżyłem dzięki Komputronikowi i firmie Dell, ale muszę napisać, że obie firmy mają klienta centralnie gdzieś, dopóki nie złoży się wniosku do wspomnianego rzecznika i nie zagrozi sądem. Szczerze odradzam zarówno zakupy stacjonarne jak i internetowe w Komputroniku. Nie można kupować u naciągaczy żerujących na naiwności i niewiedzy klientów - w tym jeszcze parę miesięcy temu, niestety także mojej. A jak już gadacie z jakimkolwiek ich pracownikiem, wszystko nagrywajcie, bo robią z człowieka głupka, a potem nie ma na to nawet dowodów... ZaletyżadneWadynaciągactwo ludzipół roku, laptop Dell za 3,5 tys. zł -
~Natalia / 2020-04-16 12:44
Nie polecam tego sklepu! Lepiej unikać zakupów w tym sklepie -
~newpoland / 2016-07-12 16:47
Zamówiłem sprzęt którego nie otrzymałem. Sklep umywa ręce, żałosne. Nie polecam, lepiej już zamówić z dobrych chińskich sklepów, przynajmniej sprzęt przychodzi zawsze mimo, że to drugi koniec świata. -
~Niezadowolony / 2015-02-16 11:48
Zakupiłem przez internet towar, który okazał się niezgodny z opisem. Komputronik nie chcę zwrócić mi pieniędzy, mimo, że zwrot był poniżej wymaganych 14 dni od daty zakupu.
Nie przestrzegają podstawowych praw ustawy o prawach konsumenta. Wielki minus i rozczarowanie.Wadynie przestrzegania prawa i zerowa obsługa klienta
strona 28 z 32
- « poprzednia
- 1 ...
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- nastepna »