Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Komputronik.pl opinie

Ocena na podstawie 622 opinii

3.38 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    2.96
  • Dostawa
    3.50
  • Poziom cen
    3.45
  • Łatwość zamawiania
    3.69
  • Asortyment
    3.74

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Gniewny / 2015-01-13 21:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam
  • ~Grzeniu / 2017-06-13 18:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, wciskają kit, a później nie oddają towaru ani pieniędzy.
    ZaletyUnikać sklepów
    WadyJeśli dasz coś na gwarancje już tego nie odzyskasz.
    Wrocław
  • ~iwona / 2019-07-09 16:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiłam 07 2018 konsole nintendo 2dsxl po 4 miesiącach oddałam do reklamacji bo przycisk power nie działał sprawnie po2,5 mc konsola została odesłana z adnotacją,że wszystko ok. po mc zareklamowałam ją z tego samego powodu i efekt był ten sam wreszcie za 3cim razem zdecydowałam się skorzystać z rękojmi i wtedy okazało się że przycisk jest uszkodzony mechanicznie i odmowa naprawy
    pomimo tego ,ze konsola teoretycznie sprawna była w serwisie prawie 4mce a naraz okazała się zepsuta obsługa sklepu stwierdziła,że nie mam oco walczyć bo jeszcze nikt nie został pozytywnie załatwiony na rękojmi ale mimo tego spróbuję do stracenia mam tylko czas i nerwy i tak jużmocno nadszarpnięte gdyby ktoś przed zakupem dał mi do przeczytania te opinię to kupiłabym towar w innym miejscu zdecydowanie nie polecam
    Zaletybrak
    Wadyza dużo pisania
  • ~iza161 / 2015-01-11 20:48
    Ocena: 1.00 / 5
    NEGATYWNA!! Firma porażka od zamówienia po wysyłke...
  • ~jam jest / 2020-04-15 21:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści i złodzieje. oszuści i złodzieje. zwroty płatne towar uszkodzony
  • ~Janusz / 2016-09-05 16:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragiczna obsługa Klienta. Nikt nie odbiera telefonu. Zniechęcają do zakupu tam jak mogą.
  • ~Janusz Obierski / 2014-10-29 12:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Dnia 30.09.2014 r. oddałem do naprawy w Złotych Tarasach zakupiony tam pół roku wcześniej, przerywający sygnał, wzmacniacz sygnału wifi. Dziś jest 29.10.2014 r., a sprzęt nadal jest w serwisie. Nie wiem, kto pisze zamieszczone tutaj pozytywne opinie, dlatego też podaję swoje nazwisko i nr zlecenia: 3363. Nigdy nie skorzystam z usług firmy Komputronik i doradzam to samo tym, którzy chcieliby coś w sklepach Komputronik kupić, o jakości firmy świadczy bowiem nie sprawność sprzedaży ale naprawy.
    Uwagi dotyczą sklepu stacjonarnego
    Zaletyo
    Wadyprzerywa
    6 mies., ponad 200 zł
  • ~Jarek / 2024-07-01 23:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Zakupiony laptop okazał się niesprawny, nie wyświetla prawidłowo obrazu. Poziom obsługi, pomocy i zrozumienia problemu ze strony firmy zerowy. Sprzęt opłacony, to już ich nic nie obchodzi. . Nie uznają zwrotu, mimo zakupu internetowego. Sprawę utrudnia jeszcze fakt, że zakup na JDG za pośrednictwem firmy leasingowej LeaseLink, która też umywa ręce. Szczerze nie polecam zakupu w tym sklepie. Nie wiem jak się ta historia zakończy. Kupujcie u konkurencji, gdy cena jest tylko niewiele niższa niż gdzie indziej.
  • ~Jerzy / 2019-10-18 19:36
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu dzisiejszym odebrałem reklamowany czytnik Kindle. Reklamację złożyłem w dniu 26.09.2019 w sklepie znajdującym się na terenie Galerii Wileńska. Czytnik reklamowany był w związku z szybkim rozładowywaniem się baterii. Reklamacja nie została uznana. Wyjaśnienia obsługi sklepu były niezadowalające. Ustalono w czasie obserwacji że czytnik nie jest uszkodzony bo bateria w czasie 10-ciu dni rozładowała się tylko 20%. Zaznaczam że w tym czasie czytnik nie był używany do czytania. 20% spadku poziomu naładowania baterii, bez użytkowania, w takim czytniku jak Kindle jest bardzo wysoki. Czytnik ten bez ładowania i bez czytania powinien według producenta wytrzymać minimum 30-40 dni.
    Uważam że reklamacja wykonana została nieprofesjonalnie. Podejrzewam że czytnik nie trafił do serwisu, tylko przeleżał te wszystkie dni na półce sklepowej. Nie polecam tego sklepu ze względu na nieprofesjonalną obsługę. Na uwagę z mojej strony że 20% spadku poziomu naładowania baterii jest za szybki, osoba wydająca mi czytnik stwierdziła że nie posiada czytnika i nie zna się na nim.
  • ~Joanna / 2018-12-28 15:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna organizacja i komunikacja, ciężko się dodzwonić i uzyskać jakiekolwiek informacje na temat zamówienia. Firma robi człowieka w bambuko - najpierw zapewnia, że zamówienie jest potwierdzone po czym po kilku tygodniach oczekiwania, dzwonienia i upominania się (mimo zapewnień , że sprzęt się pojawi), nagle okazuje się, że nie mogą skontaktować się z magazynem i nie otrzymali jednoznacznej informacji kiedy sprzęt będzie i czy w ogóle będzie.... Żenada. Nie polecam!!! Omijajcie szerokim łukiem!
  • ~Justyna / 2015-02-09 13:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiłam laptopa, niestety wadliwego. Jak już zakupisz produkt to obsługa ma Cię kompletnie w poważaniu. W serwisie laptop był ponad 1,5 msc, zero jakichkolwiek informacji... W papierach chaos, na umowie napisane było, że rękojmia za wady nie obowiązuje, a w liście z serwisu zupełnie na odwrót: możliwość powołania się na rękojmię. W końcu wysłałam list z żądaniem oddania pieniędzy za wadliwy produkt, na szczęście oddali. Produkt kupiony był pod koniec listopada, kilka dni później oddany na gwarancję, a dopiero na początku lutego otrzymałam pieniądze za sprzęt. Tak naprawdę laptopa miałam przez 4 dni.
    NIE POLECAM!! ODRADZAM!! TRZYMAĆ SIĘ Z DALEKA OD KOMPUTRONIKA, KAREN I WSZYSTKIEGO ZWIĄZANEGO Z NIMI.
  • ~Kacper / 2021-12-21 11:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam jakiekolwiek zakupy od tej firmy. Kupiłem laptop za 4000zł, a otrzymałem innej firmy za 2000zł.
    Potem dochodzenie skąd ta pomyłka i niepewność czy nie stwierdzą, że to ja podmieniłem.
    Wymiana na właściwy po kilku dniach, bo przecież najpierw muszą odebrać ten zły, który mi wysłali, żeby mogli wysłać ten co kupiłem.
    ZaletyBrak
    WadyRealizacja zamówień, błędy w wysyłkach, naciąganie klienta, czas dostarczenia produktu
  • ~Kacper Woźniak / 2018-12-28 15:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Organizacja tej firmy jest niepoważna. Kompletny brak kompetencji, przepływu informacji w firmie. Moja dziewczyna zamawiała w połowie listopada IMaca, na którego okres oczekiwania wynosił 3 tygodnie - Bardzo wyraźnie podkreślała, że komputer będzie kupowany na firmę w związku z uzyskaną dotacją i musi się z tego rozliczyć do końca roku ponieważ w innym wypadku będzie musiała zwracać pieniądze. Komputer po 3 tygodniach nie przyszedł - ciężko było uzyskać dokładne informację odnośnie tego co się stało ale z zeznań pracowników sklepu, ktoś sobie pomylił osoby i wysłał komputer klientowi, który zamawiał po dziewczynie. Wtedy zapewniono, że komputer będzie najpóźniej 24 i, że zamówienie jest potwierdzone, "Panie, komputer bydzie, zamówienie potwierdzone, proszę się nie bać". 24 komputera dalej nie było - "Nie dostaliśmy konkretnej informacji z naszego magazynu czy jest czy go nie ma, ale proszę się nie bać na 90% będzie przed nowym rokiem". Telefon 28 grudnia "Ciężko nam stwierdzić dalej nie mamy informacji z magazynu i nie jesteśmy w stanie zagwarantować, że komputer będzie do końca stycznia". Byliśmy zmuszeni zrezygnować z zamówienia i w bardzo stresowej atmosferze zamówić komputer (niestety drożej) w Cortlandzie. Co ciekawe możliwe, że komputronik zbiera ochłapy z magazynu appla w Poznaniu (stąd niższa cena) ponieważ twierdzili, że jedna sztuka tego komputera tam przebywa i nie mogą się z nimi skontaktować natomiast firma Cortland poinformowała, że jeden egzemplarz jest akurat w Poznaniu w magazynie i natychmiast go wysyłają. Być może to zbieg okoliczności ponieważ komputronik ma również swój własny magazyn w Poznaniu.
  • ~Kaspi / 2016-07-14 08:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Zakupiłem produkt który chciałem zwrócić, lecz takiej moźliwości nie ma. Jedynie wymiana z dopłatą. Większość produktów w tym sklepie jest droższa niż na internecie o około 20-80zł co utrudnia wybór towaru aby nie stracić pieniędzy. Bronią się ogólnodostępną siecią sklepów, serwisem na miejscu. Jednak prawda jest taka że gwarancji prawie nie uznają (bo niby uszkodzenie mechaniczne przez klienta), a takowa po zapytaniu moźe trwać nawet do miesiąca - odpowiedział mi sprzedawca. Towar zamówiony w czwartek miał być w piątek lub poniedziałek, lecz doszedł w środę następnego tygodnia czyli 6 dni czekania. W dodatku nie otrzymałem smsa, tylko musiałem chodzić codziennie i sprawdzać czy towar doszedł. Produkt zamówiłem w sklepie przez co koszty przesyłki miały być zminimalizowane do 2-3zł, tak tłumaczył mi sprzedawca gdy go zamawiałem w komputroniku. Po przyjściu długo wyczekiwanej przesyłki, wystawili mi rachunek powiększony o przeszło 20zł od kosztu przesyłki. Po prostu dno i 10 metrów mułu pod każdym względem. Nie polecam tego sklepu!
    ZaletyBrak.
    Wady1.Brak możliwości zwrotu towaru.
    2.Wymiana tylko za dopłatą.
    3.Notoryczne nieuznawanie reklamacji i bardzo długo czas jej realizacji.
    4.Długi czas oczekiwania na przesyłkę (brak potwierdzenia dostawy).
    5.Duże i ukryte koszty przesyłki (ponad 20zł więcej niż miało być).
    6.Fatalna obsługa klienta.
    7.Niektóre towary ciężko dostępne lub niedostępne.
    8.Bardzo wysokie ceny w porównaniu z serwisami internetowymi.
  • ~Katarzyna / 2022-06-21 14:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Złożyłam zamówienie w Komputronik pl. Mój przelew gdzieś zaginął po dwudniowym dobijaniu się i po wysłaniu historii z banku w końcu moje zamówienie się odnalazło...to był mój pierwszy i ostatni raz z tym sklepem.
    .Nie polecam
  • ~Kate / 2020-11-23 23:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Laptop miał od zakupu niesprawną kartę sieciową. Proces reklamacji tragiczny. Sklep od samego początku wprowadza w błąd- w materiałach reklamowych chwali się reakcją w 24 godziny na reklamację. Na infolinii przekazuje, że to są 24 godziny robocze, czyli 3 dni. To i tak najmniejszy z problemów. Laptop pozostaje w serwisie od 3 tygodni. Kontakt z obsługą fatalny. Na maila odpowiadają zdawkowo i bez żadnych szczegółów albo nie odpowiadają wogole. Tym samym nie mam od ponad miesiąca sprzętu komputerowego do pracy i pieniędzy na nowy. Pierwsze i ostatnie zakupy.
  • ~kinga / 2019-08-15 23:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestrzegam przed zakupami w tym sklepie! Podejście do klienta niestety uważam nie tylko za niepoważne, ale w oczywisty sposób nieuczciwe. Otrzymałam uszkodzony towar, a sklep nie chce go wymienić: Zamówiłam przez internet skrzynię ogrodową. Zapakowana była jedynie w zwykłą cienką nieprzezroczystą folię bez żadnych innych zabezpieczeń typu karton czy folia bąbelkowa. Podczas rozpakowywania jej odkryłam, że jest pęknięta. Nawet nie rozpakowałam jej do końca, zrobiłam zdjęcia, a mąż odwiózł ją do sklepu. Pracownik odmówił przyjęcia, zalecił złożenie reklamacji. Tak też zrobiliśmy i zostawiliśmy skrzynię (nadal nie do końca rozpakowaną). Po jakimś czasie przyszło pismo z informacją o nieuwzględnieniu reklamacji, ponieważ... uznano, że pęknięcie powstało podczas niewłaściwego użytkowania skrzyni! Napisaliśmy odwołanie od tej decyzji i do dziś (miesiąc od wysłania odwołania) nie dostaliśmy odpowiedzi.
  • ~Kris / 2025-02-24 13:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Niepoważny kontrahent oferujący do sprzedaży towar, którego nie posiada. Po ponad tygodniowym oczekiwaniu gdzie mogłem zamówić towar u innego sprzedawcy dostałem informację o anulowaniu zamówienia. Niestety u innego sprzedawcy ten telefon już "zszedł" i zostałem "na lodzie". Nie polecam i omijał będę szerokim łukiem.
    Zaletybrak
    Wadyproces sprzedaży
  • ~Krzysiek7630 / 2019-12-02 19:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo słaby sklep. Zamówiłem telefon na który czekałem 30 dni i dalej status w trakcie przetwarzania. Zrezygnowałem. Po co sprzedają coś czego nie posiadają. U konkurencji ten sam telefon zamowilem w niedzielę o 17 tej.na drugi dzień o 13 tej miałem to w domu .
    WadySprzedają rzeczy których nie posiadają na magazynie.
  • ~Krzysztof / 2019-01-23 17:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie uznają reklamacji , uszkodzili sprzęt w drodze do serwisu - uwaga na zakupy !!!!
    Krzysztof
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1697
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1679
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 979
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 696
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 622
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 330
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976