Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Komputronik.pl opinie

Ocena na podstawie 622 opinii

3.38 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    2.96
  • Dostawa
    3.50
  • Poziom cen
    3.45
  • Łatwość zamawiania
    3.69
  • Asortyment
    3.74

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Arek / 2015-10-07 12:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenujące podejście do Klienta. Kłamanie w sprawie wysyłki przez 5 dni jest bardzo osobliwym sposobem zachęty do skorzystania kiedykolwiek w przyszłości z oferty. Najlepsze jest to że nikt (włącznie z kierownikiem sklepu internetowego) nie widzi problemu.
    Zaletynie znam
    Wadyignorowanie Klienta, Kłamstwo
  • ~Artur / 2019-02-08 10:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga Uwaga Uwaga - w czerwcu zakupiłem w sklepie Komputronik rejestrator jazdy jako zestaw Mio 792+A20 i po kilku tygodniach okazał się wadliwy zawiesza się i przestaje nagrywać (wadliwe działanie nagrywałem telefonem ) . Aktualnie jestem po 4 reklamacji odrzuconej i za każdym razem wmawia się mi że rejestrator jest sprawny i nie są brane pod uwagę nagrane i przesłane filmy z dowodami na wadliwe działanie rejestratorów .Komentarz piszę z powodu bezsilności i przestrogi dla kupujących w tym sklepie - bardzo miło obsługują przed zakupem i jak się płaci - gorzej jest jak się coś reklamuje !!! Rejestratory przez 7 miesięcy 4 razy lądowały w serwisie wiec więcej leżały w nim niż u mnie w aucie . Mi pozostało skierować całą sprawę do Rzecznika Praw konsumenta a kupujący niech się zastanowią czy chcą przechodzić przez to co ja od 7 miesięcy i za wydane prawie 1000zł nie mieć sprzętu bo jest znowu w serwisie a w zamian pełno nerwów i kolejne telefony do Pani Rzecznik żeby pokierowała co dalej robić. Uaktualnienie opinii ---Właśnie dostałem kolejną odpowiedz w sprawie reklamacji rejestratorów - jak sie spodziewałem - ODRZUCONA REKLMACJA kolejny raz !!! UAKTUALNIENIE - rejestrator jazdy wysłany do reklamacji 30.11.2018 do dzisiaj w reklamacji w Komputronik - po 4 reklamacji odesłany wrzucony do pudełka bez zabezpieczenia co skutkowało porysowaniem wyświetlacza - kontakt telefoniczny 29.01.2019 i do dzisiaj szukają winnego tej sytuacji - 10 dni już - SAMI OCEŃCIE JAKOŚĆ SKLEPU Komputronik
    Właśnie dostałem wiadomość od Pana Stanisława z Komputronik który zajmuje się moją reklamacją - CHCĄ ODESŁAĆ PORYSOWANY I WADLIWY REJESTRATOR KOLEJNY RAZ NIE NAPRAWIONY !!! sami wyciągnijcie wnioski z mojego problemu i wyróbcie sobie opinię o sklepie Komputronik
    ZaletyBRAK
    WadyPRZECZYTAJCIE OPIS MOJEJ SYTUACJI I WYCIĄGNIJCIE WNIOSKI
  • ~Artur / 2019-11-06 17:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam zakupów w tym sklepie. Zamówiłem zamrażarkę, która była w ofercie i i na stronie sklepu nie było żadnej informacji, że chwilowo jest niedostępna. Po czym otrzymałem wiadomość, że zamówienie jest przetwarzane... Kolejna wiadomość mówiła już o tym, że towaru nie ma i musi zostać domówiony ale nie podano terminu ewentualnej dostawy... Napisałem wobec tego maila dopytującego jak długo to potrwa? Otrzymałem dwie odpowiedzi od dwóch rożnych osób a każda z nich podawała różne terminy... Jeden mówił o zwłoce dziesięciodniowej a drugi piętnastodniowej!!! Jednocześnie Pani z Obsługi Klienta zaproponowała mi możliwość wybrania innego produktu!!! Gdyby mi było wszystko jedno co zamawiam to nie traciłbym czasu na rozpoznanie rynku i zamawianie w tym właśnie sklepie!
    Przestrzegam i nie polecam!!
  • ~asdasd12 / 2017-07-28 22:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Sprzedają towar którego nie mają na stanie - wybierasz towar przez stronę www, klikasz 'kupuję z obowiązkiem zapłaty' a oni po kilku dniach odpisują że nie ma i nie będzie.
  • ~Baiter / 2019-10-01 17:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiłem płytę główną do komputera okazało się że Płyta nie działa oddałem na reklamację powiedzieli że szybko wszystko pójdzie okazuje się że czekam 14 dni roboczych po 14 dniach dzwonię do serwisu i dowiaduję się że płyta została wysłana do producenta i muszę czekać jeszcze 28 dni. I wychodzi na to że jestem prawie 2 miesiące bez komputera. Szczerze nie polecam a jak coś to lepiej kupić przez internet z dostawą do domu ma się wtedy większe prawa
    ZaletyMiła obsługa w sklepie
    WadyProcedury gwarancyjne
  • ~Bartek / 2022-03-03 11:00
    Ocena: 1.00 / 5
    unikać ten sklep.
    Kupiłem w ratach 0% gpu, i bank udzielił pożyczki a sklep przez ponad tydzień deklarował ,że nie było wpłaty pomimo zapewnieniu Banku o przelanych środkach do partnera handlowego.....

    Unikać i kijem nie dotykać tych oszustów.

    Zaletynie ma
    Wadywszystko
  • ~Bartek / 2022-03-08 17:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Dostałem uszkodzony procesor. Oczywiście wynikły problemy ze zwrotem towaru. Polecam trzymać się z dała od tego sklepu.
  • ~Berni / 2020-06-30 18:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestrzegam przed zakupami w sklepie komputronik. 11 marca 2019 roku kupiłam tam laptop DELL Inspiron. Prawie bezpośrednio po zakupie trafił dwukrotnie do naprawy, ponieważ samoczynnie się wyłączał. Teraz tzn. 30 maja trafił do naprawy po raz trzeci. Okazuje się, że przed wysłaniem do serwisu był przez tydzień przetrzymywany w sklepie w Zielonej Górze. Obecnie nawet nie wiem gdzie jest. W serwisie komputronika twierdzą, że w serwisie DELLA. natomiast w serwisie DELLA twierdzą, że nigdy do nich nie trafił. Ponieważ pracuję zdalnie z domu mam z tego powodu coraz więcej problemów. Jeszcze nigdy mnie tak nie potraktowano. Kupiłam sprzęt do pracy, a on coraz więcej czasu spędza w naprawach. Nie sądziłam, że w profesjonalnym sklepie można tak nie szanować klienta. Pandemia jest dla firmy Komputronik pretekstem do okłamywania klientów. Sprzęt, który kupiłam u nich był od samego początku uszkodzony. Obecnie nie mam innego wyjścia tylko wejść na drogę sądową. Żałuję, że nie czytałam opinii innych - ponieważ moja "przygoda" z firmą Komputronik potrwa jeszcze wiele miesięcy. Nie dajcie się tak zrobić na szaro.
    ZaletyBrak
    WadyZamiast wiarygodnych informacji podawane są same kłamstwa, które zmieniają się w zależności od tego na kogo się trafi.
  • ~Buyer / 2020-12-16 14:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma nie dostarczyła kodu odbioru do paczkomatu. Paczka wróciła na magazyn i od razu bez mojej zgody zamówienie zostało anulowane. Odmówiono mi ponownej wysyłki przedmiotu a w międzyczasie podniesiono cenę produktu z 400zł do 600zł. Poziom obsługi też pozostawia wiele do życzenia.
  • ~Cezary / 2024-04-10 18:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Sklep bardzo chętnie sprzedaje swój asortyment, niestety nie poczuwa się do wykonywania napraw gwarancyjnych, podpisał umowę na naprawy z najgorszym serwisem w Polsce, cieszącym się mnóstwem negatywnych opinii. Doświadczyłem tego na własnej skórze, serwis wypisuje bzdury, przerzucając odpowiedzialność za powstanie usterki na użytkownika w każdy możliwy sposób, natomiast Komputronik z dumą przekazuje te informacje klientowi, jeszcze się pod tym podpisując. Obecnie sprzęt został wysłany przeze mnie do producenta w celu uzyskania rzetelnej ekspertyzy, myślę, że po uzyskaniu opinii producenta skieruję sprawę przeciwko Komputronikowi do Rzecznika Praw Konsumenta. Szanowny Komputroniku jak coś sprzedajesz i udzielasz gwarancji to wywiązuj się z tego rzetelnie. osobiście w tej firmie już nic nie kupię. NIE POLECAM KUPWANIA W TEJ FIRMIE NICZEGO CO MOŻE SIĘ POSPSUĆ BO GWARANCJA U NICH TO MIT.
    ZaletyNIE MA
    WadyNIE WYWIĄZYWANIE SIĘ Z WARUNKÓW GWARANCJI
  • ~Damian / 2023-01-04 22:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Otrzymałem zasilacz do laptopa dedykowany dla Dell .Po przysłani okazało się, że nie ładuje jak powinien a wtyczka jest odrobine za wąska. Dokonałem zwrotu nieświadomy , ze firma prowadzi złodziejską praktykę naliczając sobie koszt zwrotu nie 6% wartości lecz nie mniej ni z 50 zł netto. I tak właśnie zarabiają . Wystarczy , że każdy zwróci zamówienie i tak sa do przedu. Jednym słowem Złodzieje!!!!
  • ~Daniel / 2014-11-01 19:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam tej sieci sklepów.Obsługa nieprofesjonalna a w przypadku reklamacji wadliwego towaru wręcz chamska.Nawet prawa konsumenta mają gdzieś....Telefon 3 razy zepsuł się w ciągu pół roku,po 4 razie chcę zwrot kasy.Od 3 miesiecy odbijają piłeczkę do producenta i serwisu.Komedia chcą,żebym naprawiał bubel po raz 4. Chyba do 100 razy sztuka.Tak wiec, jeżeli szukasz problemów kupuj w KOMPUTRONIKU i najlepiej jezeli to bedzie sprzęt GOCLEVER.
    Zaletybrak
    Wadyzbyt wiele
    8 mies.
  • ~dany / 2015-03-20 21:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałem kupić w komputronik w sklepie stacjonarnym etui do Samsunga cena przy produkcie 122 w kasie 159, sprzedawca stwierdził że to cena od innego ? Że może klient przełożył itd. na moją prośbę o dostosowanie ceny z etykiet Pan kierownik stwierdził że nie ma takiej możliwości i zrobi mi zwrot. Łamiąc prawo i standardy obsługi bardzo stanowczo mnie zniechęcić do zakupów w sklepie Komputronik. Etui kupiłem w Elektro pl. za jedyne 105 zł z dostawą.
    Zaletybrak
    Wadyżenujący poziom obsĺugi
    tydz. 105 zł
  • ~deaf / 2020-11-27 17:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłem słuchawki 26.10.2020. Po około dwóch tygodniach zadzwoniłem do tzw. "opiekuna" żeby sprawdzić jaki jest status zamówienia. Kazano mi cierpliwie oczekiwać. No i doczekałem się - w dniu 25.11.2020 otrzymałem maila z informacją, że anulowano moje zamówienie. Nie podano przyczyny anulowania, nie zaproponowano innego artykułu, nic - zero informacji. Po prostu z nieznanych mi przyczyn anulowano moje zamówienie.
    Dlaczego wybrałem ten sklep? Bo mieszkam blisko ich salonu i wydawało mi się, że będzie bezproblemowo, bo sklep już od kilku lat funkcjonuje.
    Zatem, jeżeli zależy Wam na szybkiej i skutecznej transakcji to raczej omijajcie ten sklep.
    Zaletybrak
    Wadybrak informacji, brak jakiegokolwiek zaangażowania personelu tzw. "opiekuna", oferta na stronie nieadekwatna do rzeczywistych możliwości realizacji zamówienia
  • ~dell baterie / 2018-07-10 13:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta nie istnieje i zasady gwarancji są ustawione aby kupić więcej części zamienne dla produktów, które wydają się nie udać się poza gwarancji np.Dell laptop baterie
  • ~DeV / 2016-01-25 22:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, poniżej krytyki. Ponad 2 tygodnie temu zamówiłem monitor, od tamtej pory zero odzewu, 0 odpowiedzi na moje maile (raz dostałem odpowiedź że konsultant nie ma dostępu do takich danych i musze czekać na info z salonu ;D). Po ponad 2 tygodniach ciszy dostałem maila że mój zakup został anulowany z powodu braku możliwości jego zrealizowania! Sprzedają coś czego nie mają... -5/10 Olewają maile, usuwają je bez odczytania. NIE POLECAM
    ZaletyNIE MA
    WadyObsługa klienta, infolinia, czas odpowiedzi, sprzedają towar którego nie mają, ceny, komunikacja
    Wcale go nie dostałem ;)))))))
  • ~Did / 2020-04-07 16:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Komputrinik sprzedaje używany towar jako nowy. Pracownicy infolinii rozmawiają z klientem jak ze śmieciem.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Dragon / 2016-05-18 12:33
    Ocena: 1.00 / 5
    OSTRZEGAM PRZED TĄ FIRMĄ!! NIE WYDAWAJCIE SWOICH PIENIĄŻKÓW W BŁOTO. Zamówiłem na komputronik.pl komputer stacjonarny PC. Sam dobrałem podzespoły,zleciłem im tylko montaż i wysyłkę drogą kurierską. Wszystko wyniosło mnie przeszło 9000zł. Liczyłem, że będę miał maszynę o jakiej zawsze marzyłem i zaczęły się schody. Czas oczekiwania:2,5tygodnia(!). Gdy w końcu moje cacuszko dotarło do mnie, po oględzinach zewnętrznych odebrałem od kuriera przesyłkę. Wszystko było tip top. W końcu nadszedł moment podłączania jednostki pod monitor i do sieci. Uratowało mnie to(teraz już wiem, że to bez znaczenia), że jestem z wykształcenia elektrotechnikiem i na komputerach się znam czy tego chcę czy nie i w technice zawsze stosuję zasadę:"Pańskie oko konia tuczy". Mój super komputer posiada z boku obudowy okno przez które widać jego wnętrze. I zaczęła się rozpacz. Wyłamane powyginane styki gniazd na płycie głównej,wyłamany kondensator, port PCIe wygięty jak spirala(!), na porcie PCIe w którym zamontowana jest karta graficzna brak klamry spinającej kartę graficzną(!)TRAGEDIA. Wszystkie uszkodzenia sugerują ewidentną winę montera i kontrolera jakości który kontrolował i odbierał komputer z działu montażu! Większość uszkodzonych elementów znajduje się w jednej płaszczyźnie i linii z zasilaczem,ewidentne jest to,że monter montując zasilacz do obudowy wcisnął go na siłę uszkadzając wszystkie ww elementy płyty głównej. Trzeba wprawnego oka i minimum wiedzy aby dostrzec te uszkodzenia. MOJE PYTANIE BRZMI ILE LAIKÓW W TEMACIE ZOSTAŁO W TEN SPOSÓB OSZUKANYCH?? Mało tego,ja i moje wykształcenie pozwoliły mi na wykrycie usterki i minimum przytomności pohamowało mnie aby podłączyć komputer do sieci 230V. CO ZROBIŁBY CZŁOWIEK,KTÓRY JEST LAIKIEM W TEJ DZIEDZINIE?Podpowiem spaliłby płytę główną, a co za tym idzie procesor,pamięć RAM,dysk twardy i ogólnie komputer byłby wrakiem. DLACZEGO O TYM MÓWIĘ?Już tłumaczę co nastąpiło dalej ze strony komputronika. Natychmiast napisałem maila do handlowca komputronika, pana Krzysztofa S. (człowieka który zajmował się nadzorem nad składaniem mojego komputera i informował mnie skrupulatnie o postępach aż do momentu wysyłki na mój adres) - ZERO ODPOWIEDZI. Próbowałem dzwonić ze sto razy na numer tel, który widnieje przy jego nazwisku na stronie komputronika - ZERO SZANS,NIKT NIE ODBIERA. Poszedłem wyżej, napisałem szczegółowego maila z załączonym zdjęciem do jego szefa, pana Marcina J - Kierownika sklepu internetowego - ZERO ODZEWU,ZERO ODPOWIEDZI. Próby dzwonienia na wskazany przy jego nazwisku nr telefonu również spełzły na niczym - ZERO SZANS. Następnie po paru dniach poszedłem jeszcze wyżej i napisałem jeszcze obszerniejszy konkretny e-mail do Dyrektora działu sprzedaży - pana Bernarda B. CHYBA NIE MUSZĘ TŁUMACZYĆ, ŻE OCZYWIŚCIE ODPOWIEDZI NIE DOSTAŁEM ŻADNEJ A WIELOKROTNE PRÓBY POŁĄCZENIA TELEFONICZNEGO SPEŁZŁY RÓWNIEŻ NA NICZYM. Dopiero uprzejma Pani z innego działu powiedziała mi, że nie mam szans w obecnie panującym bałaganie w firmie na jakąkolwiek reklamację i dochodzenie swoich praw. DLA MNIE TO SKANDAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! A po trzydziestej próbie dodzwonienia się na dział reklamacyjny "przemiły" pan powiedział mi, że reklamacja nie ma sensu gdyż nie przyjmują reklamacji usterek mechanicznych!!! I z pewnością winny jest kurier(tu akurat będę bronił kuriera - nie ma z tym nic wspólnego).To ja się pytam: po co dają w ogóle gwarancję????TO WSZYSTKO JEST PICEM NA WODĘ. Finalnie wygląda to tak,że taką samą płytę zamówiłem z innego sklepu(cena tej płyty to 960zł), doszła w niespełna 24h!Obsługa rewelacyjna. Teraz pozostaje rozplombować komputer i wymienić ją samemu ponosząc straty finansowe,czasowe i tracąc przez byd..o z komputronika tony nerwów. Na koniec od siebie dodam, że byłem tej firmie wierny od samych jej początków przez ponad 15lat. I to mnie zgubiło, nie wziąłem pod uwagę, że czas płynie i wszystko się zmienia, również i usługi w danej firmie. Końcowa ocena: KOMPLETNE DNO I OSZUŚCI!!!!!!!
  • ~facet / 2018-05-04 21:48
    Ocena: 1.00 / 5
    bardzo zła, kupiłem tam drukarkę brother,psuła się na gwarancji, oni odrzucali skargi na gwarancji !!!!
    prywatny informatyk naprawił mi w 5 minut
    NIGDY NIC NIE KUPIE W KOMPUTRONIK
    Zaletyżadnych
    Wadylekceważenie klienta na CAŁOŚĆ
  • ~fakty / 2024-11-29 11:43
    Ocena: 1.00 / 5
    nie wartte swieczki + reklamami spamuja wszedzie i w najbardziej prostacki sposob. HA TFU!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1697
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1679
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 979
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 696
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 622
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 330
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976