Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Komputronik.pl opinie

Ocena na podstawie 627 opinii

3.37 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    2.95
  • Dostawa
    3.50
  • Poziom cen
    3.44
  • Łatwość zamawiania
    3.69
  • Asortyment
    3.73

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Agusia88 / 2025-10-10 16:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam zakupy. Przysłali uszkodzona płytę główną( dałam do serwisu żeby wystawili ekspertyzę, którą załączyłam) odesłałam na reklamacje. Reklamacja rozpatrywana 14 dni roboczych. Po czym odesłali uzasadniając, że reklamacja jest odrzucona z powodu uszkodzenia mechanicznego z mojej winy. Kontakt beznadziejny tylko mailowy, odpisali mi tylko raz na pozostałe maile i zapytania nie odpowiadają. Jeśli chcesz kupić jest fajnie i miło, a jak reklamujesz to zawsze wina klienta. Odradzam
  • ~Alex / 2016-03-08 16:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Zrobiłem zamówienie 06.03.2016 żeby odebrać 08.03.2016. Nie otrzymał ego dziś. Nie zrobiłem prezentu do dnia kobiet. Bardzo niezadowoleny. Serwis nie pracuje. Nigdy nie będe kupować tutaj.
  • ~Anna / 2020-03-23 12:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak zwrotów dla firm. Nie polecam ryzykować. Ceny często wyższe niż u konkurencji, a obsługa klienta i tak na niższym poziomie.
  • ~anna o / 2019-09-18 22:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam jakość obsługi serwisowej fatalna. Laptop HP Proobok za 3.700 zepsuł się po 1,5 roku używania, wyłącza się samoczynnie albo włącza się za którymś razem. Odesłany do serwisu po ponad 3 tyg wrócił w dokładnie takim samym stanie w jakim został wysłany z informacja o przeinstalowaniu systemu jak by to miało w jakimkolwiek stopniu naprawić usterkę. Ze strony serwisu zero informacji nikt nie odpowiada na maile. Obecnie odstąpiłam od umowy wg prawa rękojmi pismo złożone 14 dni temu zero odzewu. Jutro wysyłam przed sadowe wezwanie do zapłaty.

    Odradzam zakupy w tym sklepie w razie jakichkolwiek problemów ze sprzętem natkniecie się na granie na zwłokę i oczekiwanie ze klient odpuści.
  • ~Arek / 2015-10-07 12:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenujące podejście do Klienta. Kłamanie w sprawie wysyłki przez 5 dni jest bardzo osobliwym sposobem zachęty do skorzystania kiedykolwiek w przyszłości z oferty. Najlepsze jest to że nikt (włącznie z kierownikiem sklepu internetowego) nie widzi problemu.
    Zaletynie znam
    Wadyignorowanie Klienta, Kłamstwo
  • ~Artur / 2019-02-08 10:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga Uwaga Uwaga - w czerwcu zakupiłem w sklepie Komputronik rejestrator jazdy jako zestaw Mio 792+A20 i po kilku tygodniach okazał się wadliwy zawiesza się i przestaje nagrywać (wadliwe działanie nagrywałem telefonem ) . Aktualnie jestem po 4 reklamacji odrzuconej i za każdym razem wmawia się mi że rejestrator jest sprawny i nie są brane pod uwagę nagrane i przesłane filmy z dowodami na wadliwe działanie rejestratorów .Komentarz piszę z powodu bezsilności i przestrogi dla kupujących w tym sklepie - bardzo miło obsługują przed zakupem i jak się płaci - gorzej jest jak się coś reklamuje !!! Rejestratory przez 7 miesięcy 4 razy lądowały w serwisie wiec więcej leżały w nim niż u mnie w aucie . Mi pozostało skierować całą sprawę do Rzecznika Praw konsumenta a kupujący niech się zastanowią czy chcą przechodzić przez to co ja od 7 miesięcy i za wydane prawie 1000zł nie mieć sprzętu bo jest znowu w serwisie a w zamian pełno nerwów i kolejne telefony do Pani Rzecznik żeby pokierowała co dalej robić. Uaktualnienie opinii ---Właśnie dostałem kolejną odpowiedz w sprawie reklamacji rejestratorów - jak sie spodziewałem - ODRZUCONA REKLMACJA kolejny raz !!! UAKTUALNIENIE - rejestrator jazdy wysłany do reklamacji 30.11.2018 do dzisiaj w reklamacji w Komputronik - po 4 reklamacji odesłany wrzucony do pudełka bez zabezpieczenia co skutkowało porysowaniem wyświetlacza - kontakt telefoniczny 29.01.2019 i do dzisiaj szukają winnego tej sytuacji - 10 dni już - SAMI OCEŃCIE JAKOŚĆ SKLEPU Komputronik
    Właśnie dostałem wiadomość od Pana Stanisława z Komputronik który zajmuje się moją reklamacją - CHCĄ ODESŁAĆ PORYSOWANY I WADLIWY REJESTRATOR KOLEJNY RAZ NIE NAPRAWIONY !!! sami wyciągnijcie wnioski z mojego problemu i wyróbcie sobie opinię o sklepie Komputronik
    ZaletyBRAK
    WadyPRZECZYTAJCIE OPIS MOJEJ SYTUACJI I WYCIĄGNIJCIE WNIOSKI
  • ~Artur / 2019-11-06 17:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam zakupów w tym sklepie. Zamówiłem zamrażarkę, która była w ofercie i i na stronie sklepu nie było żadnej informacji, że chwilowo jest niedostępna. Po czym otrzymałem wiadomość, że zamówienie jest przetwarzane... Kolejna wiadomość mówiła już o tym, że towaru nie ma i musi zostać domówiony ale nie podano terminu ewentualnej dostawy... Napisałem wobec tego maila dopytującego jak długo to potrwa? Otrzymałem dwie odpowiedzi od dwóch rożnych osób a każda z nich podawała różne terminy... Jeden mówił o zwłoce dziesięciodniowej a drugi piętnastodniowej!!! Jednocześnie Pani z Obsługi Klienta zaproponowała mi możliwość wybrania innego produktu!!! Gdyby mi było wszystko jedno co zamawiam to nie traciłbym czasu na rozpoznanie rynku i zamawianie w tym właśnie sklepie!
    Przestrzegam i nie polecam!!
  • ~asdasd12 / 2017-07-28 22:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Sprzedają towar którego nie mają na stanie - wybierasz towar przez stronę www, klikasz 'kupuję z obowiązkiem zapłaty' a oni po kilku dniach odpisują że nie ma i nie będzie.
  • ~Baiter / 2019-10-01 17:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiłem płytę główną do komputera okazało się że Płyta nie działa oddałem na reklamację powiedzieli że szybko wszystko pójdzie okazuje się że czekam 14 dni roboczych po 14 dniach dzwonię do serwisu i dowiaduję się że płyta została wysłana do producenta i muszę czekać jeszcze 28 dni. I wychodzi na to że jestem prawie 2 miesiące bez komputera. Szczerze nie polecam a jak coś to lepiej kupić przez internet z dostawą do domu ma się wtedy większe prawa
    ZaletyMiła obsługa w sklepie
    WadyProcedury gwarancyjne
  • ~Bartek / 2022-03-03 11:00
    Ocena: 1.00 / 5
    unikać ten sklep.
    Kupiłem w ratach 0% gpu, i bank udzielił pożyczki a sklep przez ponad tydzień deklarował ,że nie było wpłaty pomimo zapewnieniu Banku o przelanych środkach do partnera handlowego.....

    Unikać i kijem nie dotykać tych oszustów.

    Zaletynie ma
    Wadywszystko
  • ~Bartek / 2022-03-08 17:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Dostałem uszkodzony procesor. Oczywiście wynikły problemy ze zwrotem towaru. Polecam trzymać się z dała od tego sklepu.
  • ~Berni / 2020-06-30 18:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestrzegam przed zakupami w sklepie komputronik. 11 marca 2019 roku kupiłam tam laptop DELL Inspiron. Prawie bezpośrednio po zakupie trafił dwukrotnie do naprawy, ponieważ samoczynnie się wyłączał. Teraz tzn. 30 maja trafił do naprawy po raz trzeci. Okazuje się, że przed wysłaniem do serwisu był przez tydzień przetrzymywany w sklepie w Zielonej Górze. Obecnie nawet nie wiem gdzie jest. W serwisie komputronika twierdzą, że w serwisie DELLA. natomiast w serwisie DELLA twierdzą, że nigdy do nich nie trafił. Ponieważ pracuję zdalnie z domu mam z tego powodu coraz więcej problemów. Jeszcze nigdy mnie tak nie potraktowano. Kupiłam sprzęt do pracy, a on coraz więcej czasu spędza w naprawach. Nie sądziłam, że w profesjonalnym sklepie można tak nie szanować klienta. Pandemia jest dla firmy Komputronik pretekstem do okłamywania klientów. Sprzęt, który kupiłam u nich był od samego początku uszkodzony. Obecnie nie mam innego wyjścia tylko wejść na drogę sądową. Żałuję, że nie czytałam opinii innych - ponieważ moja "przygoda" z firmą Komputronik potrwa jeszcze wiele miesięcy. Nie dajcie się tak zrobić na szaro.
    ZaletyBrak
    WadyZamiast wiarygodnych informacji podawane są same kłamstwa, które zmieniają się w zależności od tego na kogo się trafi.
  • ~Buyer / 2020-12-16 14:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma nie dostarczyła kodu odbioru do paczkomatu. Paczka wróciła na magazyn i od razu bez mojej zgody zamówienie zostało anulowane. Odmówiono mi ponownej wysyłki przedmiotu a w międzyczasie podniesiono cenę produktu z 400zł do 600zł. Poziom obsługi też pozostawia wiele do życzenia.
  • ~Cezary / 2024-04-10 18:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Sklep bardzo chętnie sprzedaje swój asortyment, niestety nie poczuwa się do wykonywania napraw gwarancyjnych, podpisał umowę na naprawy z najgorszym serwisem w Polsce, cieszącym się mnóstwem negatywnych opinii. Doświadczyłem tego na własnej skórze, serwis wypisuje bzdury, przerzucając odpowiedzialność za powstanie usterki na użytkownika w każdy możliwy sposób, natomiast Komputronik z dumą przekazuje te informacje klientowi, jeszcze się pod tym podpisując. Obecnie sprzęt został wysłany przeze mnie do producenta w celu uzyskania rzetelnej ekspertyzy, myślę, że po uzyskaniu opinii producenta skieruję sprawę przeciwko Komputronikowi do Rzecznika Praw Konsumenta. Szanowny Komputroniku jak coś sprzedajesz i udzielasz gwarancji to wywiązuj się z tego rzetelnie. osobiście w tej firmie już nic nie kupię. NIE POLECAM KUPWANIA W TEJ FIRMIE NICZEGO CO MOŻE SIĘ POSPSUĆ BO GWARANCJA U NICH TO MIT.
    ZaletyNIE MA
    WadyNIE WYWIĄZYWANIE SIĘ Z WARUNKÓW GWARANCJI
  • ~Damian / 2023-01-04 22:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Otrzymałem zasilacz do laptopa dedykowany dla Dell .Po przysłani okazało się, że nie ładuje jak powinien a wtyczka jest odrobine za wąska. Dokonałem zwrotu nieświadomy , ze firma prowadzi złodziejską praktykę naliczając sobie koszt zwrotu nie 6% wartości lecz nie mniej ni z 50 zł netto. I tak właśnie zarabiają . Wystarczy , że każdy zwróci zamówienie i tak sa do przedu. Jednym słowem Złodzieje!!!!
  • ~Daniel / 2014-11-01 19:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam tej sieci sklepów.Obsługa nieprofesjonalna a w przypadku reklamacji wadliwego towaru wręcz chamska.Nawet prawa konsumenta mają gdzieś....Telefon 3 razy zepsuł się w ciągu pół roku,po 4 razie chcę zwrot kasy.Od 3 miesiecy odbijają piłeczkę do producenta i serwisu.Komedia chcą,żebym naprawiał bubel po raz 4. Chyba do 100 razy sztuka.Tak wiec, jeżeli szukasz problemów kupuj w KOMPUTRONIKU i najlepiej jezeli to bedzie sprzęt GOCLEVER.
    Zaletybrak
    Wadyzbyt wiele
    8 mies.
  • ~dany / 2015-03-20 21:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałem kupić w komputronik w sklepie stacjonarnym etui do Samsunga cena przy produkcie 122 w kasie 159, sprzedawca stwierdził że to cena od innego ? Że może klient przełożył itd. na moją prośbę o dostosowanie ceny z etykiet Pan kierownik stwierdził że nie ma takiej możliwości i zrobi mi zwrot. Łamiąc prawo i standardy obsługi bardzo stanowczo mnie zniechęcić do zakupów w sklepie Komputronik. Etui kupiłem w Elektro pl. za jedyne 105 zł z dostawą.
    Zaletybrak
    Wadyżenujący poziom obsĺugi
    tydz. 105 zł
  • ~Dariusz / 2025-06-06 21:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Komputronik bierze udział w programie Strefa Marek Allegro, który blokuje prywatnym użytkownikom możliwość odsprzedaży produktów Kingston. To niedopuszczalne, że osoba fizyczna nie może legalnie sprzedać zakupionego wcześniej dysku SSD czy pamięci RAM tylko dlatego, że marka została objęta sztucznym "monopolem sprzedażowym". Takie praktyki są nie tylko antykonsumenckie, ale ograniczają wolny rynek i swobodny obrót używanym sprzętem. Komputronik - zamiast wspierać uczciwy handel - aktywnie uczestniczy w modelu, który faworyzuje tylko duże firmy. Bardzo negatywne doświadczenie. Odradzam.
    Zaletybrak
    Wadymonopol
  • ~deaf / 2020-11-27 17:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłem słuchawki 26.10.2020. Po około dwóch tygodniach zadzwoniłem do tzw. "opiekuna" żeby sprawdzić jaki jest status zamówienia. Kazano mi cierpliwie oczekiwać. No i doczekałem się - w dniu 25.11.2020 otrzymałem maila z informacją, że anulowano moje zamówienie. Nie podano przyczyny anulowania, nie zaproponowano innego artykułu, nic - zero informacji. Po prostu z nieznanych mi przyczyn anulowano moje zamówienie.
    Dlaczego wybrałem ten sklep? Bo mieszkam blisko ich salonu i wydawało mi się, że będzie bezproblemowo, bo sklep już od kilku lat funkcjonuje.
    Zatem, jeżeli zależy Wam na szybkiej i skutecznej transakcji to raczej omijajcie ten sklep.
    Zaletybrak
    Wadybrak informacji, brak jakiegokolwiek zaangażowania personelu tzw. "opiekuna", oferta na stronie nieadekwatna do rzeczywistych możliwości realizacji zamówienia
  • ~dell baterie / 2018-07-10 13:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta nie istnieje i zasady gwarancji są ustawione aby kupić więcej części zamienne dla produktów, które wydają się nie udać się poza gwarancji np.Dell laptop baterie
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1704
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1694
Gandalf.com.pl
Ocena: 4.66, ilość opinii: 1300
Tauron
Ocena: 1.36, ilość opinii: 999
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 708
Komputronik.pl
Ocena: 3.37, ilość opinii: 627
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4954
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4632
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4100
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3182