Do momentu reklamacji wszystko ok. W zakupionym za ponad 4tyś zestawie PC po 2 tygodniach padł dysk SSD, zadzwoniłem do sklepu, zgodnie z instrukcją sprzedawcy wymontowałem dysk i zaniosłem do sklepu w Warszawie w CH Wileńska. Powiedziano mi ze na nowy czekał bedę około 3 tygodni. Nikogo nie interesowało to, że przecież dysk SSD można sprawdzić na miejscu i od razu ocenić czy działa, czy nie. Pytam, więc czy na czas trwania wymiany otrzymam jakiś w zastępstwie, na co sprzedawca spojrzał na mnie i niemalże się zaśmiał. Po 3 tygodniach nikt się nie odzywa. Na mojego maila odpisano, że minęło dopiero 15 dni roboczych i mam czekać... NIGDY WIECEJ nie kupie nic w tym sklepie i odradzam każdemu.
ZaletyBRAK
WadyKlientem jesteś do momentu zakupu, potem mają cię gdzieś
1,5 miesiąca - 4,3 tyś
~Fuzok / 2014-12-16 10:14
Ocena: 5.00 / 5
dobralem sobie czesci do nowego kompa - procesor, zasilacz, ram, grafa - wszystko hurtem zamowilem w tym sklepie - odebralem sobie z salonu po 2 dniach od zamowienia wiec jak na czas zrealizowania i wysylki bardzo szybko - sprzet byl zgodny z opisem na stronie - jestem zadowolony
Zaletycena, dostawa
Wady---
---
~Inniol / 2014-12-09 12:08
Ocena: 5.00 / 5
ogolem to nie mam uwag... pare razy zamawialem, ostatnio na swieta pare rzeczy drobnych juz nabylem i raz dwa dostarczone spory wybor i fajne promocje z gazetki swiatecznej
Zalety...
Wady...
...
~Funol / 2014-12-02 10:09
Ocena: 5.00 / 5
BDB nie mam uwag, co tu dużo pisać, wysyłka raz dwa - sprzet zgodny z opisem na stronie, mila obsluga w salonie POLECAM !!!
2 tygodnie
~Janusz / 2014-11-30 21:46
Kupiłem komputer w salonie we Wrocławiu, Magnolia Park , okazał się używany - nie chcą wymienić na nowy. Napisałem do Poznania , może tam lepiej dbają klienta.
WadyObsługa nieprzyjazna dla klienta.
~TUflon / 2014-11-22 13:31
Ocena: 5.00 / 5
Nie miałem ochoty za zabawę z montażem sprzętu wieć skorzystałem pierwszy raz w życiu z jakiejś usługi montażu zestawu i wybrałem części przez konfigurator na stronie komputronik.pl, jestem pod wrażeniem, ktoś naprawdę przyłożył się do roboty i zadbał o porządny montażu, ułożenie kabli etc., wiec znał się na robocie i oszczędził mi masę czasu, tym bardziej, że montaż był bezpłatny :)
Zaletyświetny montaż!
komputer, składak, 3,5k pln
~Timez / 2014-11-14 11:33
Ocena: 5.00 / 5
chyba największy sklep ze sprzętem komputerowym, zawsze jak szukam czegoś, szczególnie co jest trudniej dostępne to najczęściej znajduję w komputronik, imo bdb sklep
Zaletyfajny sprzet, dobra cena z rabatem, szybko wyslali
Wadyw sumie nie ma
1 m-c
~Serkon / 2014-11-11 12:54
Ocena: 5.00 / 5
bardzo fajny konfigurator kompów mają! jestem zielony w kwestiach sprzętowych a udało mi się dobrać zestaw na ich stronce samemu, mega szybko i wygodnie POLECAM!
Zaletykonfigurator PC!!! szybka wysyłka!!!
Wady---
===
~Minuj / 2014-11-07 12:43
Ocena: 5.00 / 5
fajną opcję w komputroniku mają na konsolki ps4 bo w cenie normalnie dają konsolę z dyskiem 1TB i się skusiłem :) w trochę ponad 24h sprzęcik był do odbioru więc mega szybko
~Fizek / 2014-11-04 10:04
Ocena: 5.00 / 5
Sklep miał najlepszy wybór i finalnie zdecydowałem się na zakup u nich. Monitor dla grafika swoje kosztował ale warty każdej złotówki, a sklep spisał się bez zarzutu, raz dwa i sprzet był w domu, zgodny z opisem, zero uszkodzeń.
Zaletyb. duży wybór, mega szybko
miesiąc, ok 2000
~Daniel / 2014-11-01 19:52
Ocena: 1.00 / 5
Zdecydowanie nie polecam tej sieci sklepów.Obsługa nieprofesjonalna a w przypadku reklamacji wadliwego towaru wręcz chamska.Nawet prawa konsumenta mają gdzieś....Telefon 3 razy zepsuł się w ciągu pół roku,po 4 razie chcę zwrot kasy.Od 3 miesiecy odbijają piłeczkę do producenta i serwisu.Komedia chcą,żebym naprawiał bubel po raz 4. Chyba do 100 razy sztuka.Tak wiec, jeżeli szukasz problemów kupuj w KOMPUTRONIKU i najlepiej jezeli to bedzie sprzęt GOCLEVER.
Zaletybrak
Wadyzbyt wiele
8 mies.
~Sławek / 2014-11-01 09:01
Ocena: 2.40 / 5
Zlecenie serwisowe w komputronik to istny koszmar. Oddałem telefon do serwisu 03.10.2014 w C.H Magnolia do 28.10.2014 leżał na zapleczu , dopiero po małej awanturze łaskawie został zamówiony kurier i telefon w ciągu 2 dni znalazł się w serwisie. Przed awanturą były z mojej strony dwa telefony do sklepu co z ze statusem , dostawałem informację że telefon jest w serwisie i nie ma jeszcze odpowiedzi . Kłamcy i krętacze.Nawet dostałem fałszywy numer listu przewozowego. Klienta mają za nic lub debila , myśląc że nie potrafi sparwdzić statusu przesyłki. Stanowczo odradzam tę sieć, bo tak jak któryś z przedmówców napisał . Nie sztuką jest sprzedać towar tylko po sprzedaży rzetelnie obsłużyć klienta i posiadać odrobinę dobrej woli.
Zaletypo obsłudze reklamacji brak
Wadyobsługa posprzedażowa
4miesiace 2100zł
~Janusz Obierski / 2014-10-29 12:01
Ocena: 1.00 / 5
Dnia 30.09.2014 r. oddałem do naprawy w Złotych Tarasach zakupiony tam pół roku wcześniej, przerywający sygnał, wzmacniacz sygnału wifi. Dziś jest 29.10.2014 r., a sprzęt nadal jest w serwisie. Nie wiem, kto pisze zamieszczone tutaj pozytywne opinie, dlatego też podaję swoje nazwisko i nr zlecenia: 3363. Nigdy nie skorzystam z usług firmy Komputronik i doradzam to samo tym, którzy chcieliby coś w sklepach Komputronik kupić, o jakości firmy świadczy bowiem nie sprawność sprzedaży ale naprawy. Uwagi dotyczą sklepu stacjonarnego
Zaletyo
Wadyprzerywa
6 mies., ponad 200 zł
~Lukasz / 2014-10-26 11:40
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam zakupów w sieci sklepów komputronik. Problemem tej firmy jest serwis gwarancyjny i sprzedawcy( może nie wszyscy ale w centrum Galaxy Szczecin są wybitnymi ignorantami). Klient od momentu reklamacji traktowany jest jak intruz. Żadnej informacji nie uzyskacie na temat naprawy i czasu realizacji. Czekam od 24.09.2014 na naprawę laptopa Lenovo. Każda wizyta w sklepie i pytanie na temat reklamacji to monolog klienta i regułka typu mamy 28 dni. Pamiętać należy ,że to jest 28 dni ale roboczych.
Zaletybrak
Wadyserwis gwarancyjny i obsługa klienta
10 miesięcy, laptop lenovo 2900
~RAllFix / 2014-10-26 07:00
Ocena: 5.00 / 5
Jak to mówią… wsio okej… :) zamówiłem niezły „kombajn” laserowy u nich full opcja i raz dwa był w salonie. Był na tyle spory że sprzedawca mi pomógł go jeszcze dostarczyć na parking do auta bo samodzielnie nie bardzo była szansa – także szybko wygodnie i pomocna obsługa.
~Feroks / 2014-10-19 11:29
Ocena: 5.00 / 5
kupiłem u nich parę dni temu lapka asusa z serii 550, rewelacyjny sprzęcik :) odebrałem osobiście w salonie w wawie i pełen szacun dla sklepu - niecałe 2 dni od zamówienia po podłączenie lapka w domu, sprzęt zgodny z opisem i jeszcze w salonie na miejscu dokupiłem sobie office'a i antywirusa
Zaletyszybko, dobra cena - fajny sprzęt i dobry wybór - SALONY NA MIEŚCIE!
Wadybrak
~Lenovo / 2014-10-13 17:27
Ocena: 1.60 / 5
Odradzam zakup laptopa nie prowadza serwisu pogwarancyjnego według zasady 2 lata i spadaj padła mi klawiatura 2 mies po zakończonej gwarancji chciałem wymienić bo u nich kupiłem, odpowiedz serwisu ,, nie naprawiamy laptopów po upływie gwarancji '' i tak stracili następnego klienta
Zaletypo rozmowie z serwisem nie widze
Wadybrak serwisu pogwarancyjnego laptopow
28 miesiecy
~Broser / 2014-10-11 12:55
Ocena: 5.00 / 5
zamowilem telefonik na premiere i odebralem w dniu premiery tak jak miało być - zero problemów POLECAM
~Derez / 2014-10-01 08:22
Ocena: 5.00 / 5
Ocena zasłużona za dobry wybór i miłą i kompetentną obsługę w salonie w arkadii, wszystko w porządku.
~Fizok / 2014-09-21 11:22
Ocena: 5.00 / 5
Za dostawę, czas wysyłki, ilość sprzętu do wyboru zdecydowanie 5-tka się należy,najlepszy sklep bez dwóch zdań i w wielu wypadkach sprzęt można dostać najtaniej