Jeśli trafisz na dobry sprzęt, który nie będzie się psuł to mogę polecić. Jeśli pojawi się usterka i trzeba będzie reklamować - tragedia. Przy zakupie sprzedawca milutki "do rany przyłóż". Po tygodniu zakupionego laptopa oddałam do reklamacji. Sprzęt na gwarancji producenta powinien być naprawiony do max. tygodnia. Cały czas wprowadzano mnie w błąd co do statusu. po 1,5 tygodnia od mojego zgłoszenia Komputronik zgłosił sprawę w serwisie producenta a mi wmawiano, że już jest w naprawie i oczekują na informację. Po skontaktowaniu z DELL uzyskałam wszelkich informacji i wszystkie kłamstwa komputronika wyszły na jaw. Na szczęście po 2 tyg. go odzyskałam, ale to w jaki sposób byłam wprowadzana w błąd i chamstwo kiedy chciałam uzyskać informacji zawyżyło na mojej negatywnej ocenie.Zaletyjeśli sprzęt będzie sprawny to godny polecenia
Wadywprowadzanie klienta w błąd, przetrzymywanie sprzętu, chamstwo po złożeniu reklamacji