Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Komputronik.pl opinie

Ocena na podstawie 622 opinii

3.38 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    2.96
  • Dostawa
    3.50
  • Poziom cen
    3.45
  • Łatwość zamawiania
    3.69
  • Asortyment
    3.74

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Klient / 2017-03-21 08:21
    Ocena: 1.60 / 5
    Beznadziejny sklep. Dostawia miala byc w ciagu 24 godzin, po 3 dniach moje zamowienie wciaz mialo status "przetwarzanie". Dno.
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Lenovo / 2014-10-13 17:27
    Ocena: 1.60 / 5
    Odradzam zakup laptopa nie prowadza serwisu pogwarancyjnego według zasady 2 lata i spadaj padła mi klawiatura 2 mies po zakończonej gwarancji chciałem wymienić bo u nich kupiłem, odpowiedz serwisu ,, nie naprawiamy laptopów po upływie gwarancji '' i tak stracili następnego klienta
    Zaletypo rozmowie z serwisem nie widze
    Wadybrak serwisu pogwarancyjnego laptopow
    28 miesiecy
  • ~Logo / 2018-08-30 13:19
    Ocena: 1.60 / 5
    Sprzedają coś czego nie mają. Zamówiony laptop miał być w ciągu 48h. Jak się okazało, zmienają dyski w laptopach i składają je na miejscu, a żeby było ciekawiej to oferowanych w laptopach dysków nie maja od ręki. Tak więc nie sugerujcie się NIGDY dostępnością na stronie bo to pic na wodę. Obsługa sięga dna.
    WadyCała oferta to jedna wielka wada
  • ~macciej / 2013-09-23 20:40
    Ocena: 1.60 / 5
    Niesłowni, bałagan, a do salonu w Galerii Krakowskiej jeśli się dodzwonisz to mając takie szczęście możesz śmiało pójść zagrać w totolotka. Ogólnie zwodzili mnie z dnia na dzień, że moja pamięć ram będzie gotowa do odbioru. W końcu poszedłem tam z zamiaram odebrać towar albo pieniądze. Całe szczęście odebrałem towar, ale salonu nie polecam. Ogólnie straciłem przez niego łącznie 4 godziny na dojazdy + czekanie w kolejce i to tylko po to aby zostsać odprawiony z kwitkiem. W normalnym sklepie wszystko można załatwić telefonicznie, ale w komputroniku nie. Na centrali (infolinii) też nie wiedzą kiedy towar przyjdzie, jak z odbiorem itp. Dramat.
  • ~MR / 2020-06-02 17:31
    Ocena: 1.60 / 5
    Przestrzegam przed zakupami w komputronik, jeśli sprzęt działa jest-dobrze. W przypadku reklamacji zaczynają się schody. Brak kompetentnej obsługi i odpowiedź kontakt z działem RMA.
    Laptop kupiony 27.03 posiadał wadę fabryczną, nie ma możliwości zwrotu odp. bo nie.
    Serwis zew. wydał opinię o nie naprawialność. Od 27.03.2020 brak sprzętu, zwrotu pieniędzy , zwodzenie i okłamywanie. Posiadam całą korespondencje i dokumenty od początku usterki 27.03.
    Pracownicy infolinii nie kompetentni , każdy mówi co innego i żadnej odpowiedzialności
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu - infolinia to jakiś ,,żart "
  • ~R. / 2018-12-13 15:24
    Ocena: 1.60 / 5
    Fatalny sklep. W zywe oczy klamia o dostepnosci towaru. Fatalna logistyka rodem z PRLu. Lata temu bylem ich stalym klientem tym razem nie bedzie juz wiecej zakupow w tym sklepie z mojej strony. Tylko Morele lub EuroAGD.
    Zaletyjakie zalety???
    Wadywszystko!
  • ~rofpungis / 2020-12-07 22:22
    Ocena: 1.60 / 5
    Nie realizują zamówienia po uruchomieniu kredytu na raty. Zostawiają człowieka samego z bankiem i nie odpowiadają na wiadomości przez wiele dni. Komunotronik to kompletne dno.
    W innym sklepie załatwiłem wszystko w kilka godzin razem z ratami i paczka była następnego dnia.
  • ~s4min / 2016-11-15 16:28
    Ocena: 1.60 / 5
    Każdemu z nas zależy na zamówieniu i otrzymaniu w określonym terminie cokolwiek zamówimy. W przypadku firmy komputronik spokojnie możecie o tym zapomnieć! Czas realizacji podany na stronie razy 3 , minimum!
    WadyCzas realizacji, szybkość odpowiedzi na wiadomości
  • ~Staniek / 2010-12-10 15:46
    Ocena: 1.60 / 5
    Moja ocena jest bardzo słaba, gdyż anulują zamówienie bez powodu chociaż towar jest dostępny (rozumiem że tak mają w regulaminie, ale z czystej przyzwoitości mogliby wysłać wiadomość z krótkim wyjaśnieniem).

    Wysyłają w 24h (minęło ponad 24h), a status zamówienia mówi tylko tyle, że W trakcie kompletowania (co oznacza, cytat ze strony komputronik: "zamówienie jest w trakcie realizacji (np. chwilowy brak towaru z zamówienia)"). A Ty człowieku bądź mądry i się domyślaj kiedy i czy w ogóle towar dostaniesz. Oczywiście nie spodziewajcie się, że ktoś z komputronika się do Was odezwie. Jak dla mnie porażka i pierwszy raz się z takim podejściem spotykam.


  • ~Vikolino / 2016-06-03 21:02
    Ocena: 1.60 / 5
    Nigdy więcej nic nie kupię w tym sklepie. Pracownicy nie znają przepisów! Nie stosują się nawet do swoich założeń. Przeciagaja w nieskończoność sytuację wymagające naprawy wadliwego sprzętu. Przerzucaja wina na innych swoich kolegów w pracy, później zaś umywaja ręce i zasłaniają się "centrala". A żeby delikatny towar otwierać nożem wbijaj go w środek opakowania na wylot? Kpina! Przestrzegam.
    ZaletyNiekiedy promocje
    WadyBrak wykwalifikowanej kadry, brak znajomości prawa, brak "opieki nad klientem"
  • ~XYZ / 2021-02-24 14:00
    Ocena: 1.60 / 5
    Zamówiłam towar, przez około 5 dni nie było żadnej informacji co się dzieje z moim zamówieniem. Gdy wysłałam zapytanie, na następny dzień zadzwonił do mnie Pan z obsługi mówiąc że towar jest gotowy. Później się okazało że chciał mi wcisnąć tańszy komputer używany za taką samą cenę jak nowy. Gdy ogarnął że nie jestem chętna na używany komputer, przestał odbierać telefony. Po paru dniach gdy w końcu udało się do niego dodzwonić poinformował że jutro przyjdzie klient po tego laptopa co zamawiałam i że spróbuje tak zrobić by kupił on tego używanego a mi wyśle tego nowego. Oczywiście klient kupił nowego laptopa a do mnie zadzwoniono z informacją(również po paru dniach) że nie są w stanie wywiązać się z zamówienia i muszą go anulować. Cała ta przygoda z nimi trwała 2 tygodnie. Nie polecam, szkoda nerwów, lepiej zamawiać z innych stron.
  • ~Aerjot / 2016-12-22 14:46
    Ocena: 1.50 / 5
    Zamówienie złożone 2/12/2016, kilka razy kontaktowałem się w jego sprawie z salonem (komputer miał być składany w centrali i odebrany w salonie). za każdym razem mówiono mi, że już jest prawie gotowy, już tylko testy, już zaraz będzie wysłany, po czym w dniu 19/12/2016 dowiedziałem się (emailem), że zamówienie zostało anulowane bo Komputronik nie jest w stanie go zrealizować. Zero informacji z punktu na ten temat.
    Wady- Podejście do klienta
    - Niewywiązywanie się z zamówień
  • ~Agko / 2016-07-12 15:02
    Ocena: 1.50 / 5
    Sklep anulował moje zamówienie pomimo tego że nie było informacji o tym że produkt nie jest już dostępny, Zdecydowanie odradzam kupowanie szczególnie produktów które są w promocji bo możecie czekać a zamówienia i tak nie otrzymacie jedynie informację o anulowaniu. Kiedyś oddałem dysk na gwarancje i na odpowiedź czekałem około 3 tygodni.
    WadyAnulowanie zamówień, powolne naprawy gwarancyjne
  • ~Pewcio / 2015-01-19 15:33
    Ocena: 1.50 / 5
    Pod żadnym pozorem nie polecam, wręcz odradzam. Kupiłem komputer stacjonarny za 4 tysiące, który okazał się wadliwy - nie działała płyta główna. Oddałem do sklepu, otrzymałem zwrot gotówki oraz rabat w wysokości około 200-300 zł na kupno nowej sztuki. Usłyszałem, że to bardzo rzadki przypadek oraz, że nigdy się z takim nie spotkali. Pomyślałem więc, że to niemożliwe, żeby się zdarzyło kolejny raz. Tym razem wydałem około 4300 zł. Dodam jeszcze, że za komputer zawierający takie same części w innym sklepie zapłaciłbym około 3500 zł, więc marża sklepu jest niewiarygodna. Po pewnym czasie od włączenia komputera i pobrania wybranych przeze mnie programów zaczęły pojawiać się dziwne zniekształcenia obrazu. Po poprzedniej wpadce czułem się niezmiernie poirytowany, a co gorsza wstyd mi się było przyznać przy rodzinie. Używałem komputera przez jakiś czas, ale w końcu zrobiło to się nie do zniesienia. Po kilku miesiącach od zakupu przełamałem się i oddałem komputer do serwisu. Aktualnie komputer znajduje się w Poznaniu i jest tam już około dwa tygodnie, a o komputerze nie ma żadnych wieści. Po godzinie nieudanych prób połączenia się z punktem zakupu w Gdyni, zrezygnowałem i postanowiłem zadzwonić do centrali w Poznaniu. Tam okazało się, że w komputerze uszkodzona jest karta graficzna, która aktualnie "podróżuje" gdzieś po świecie w celu naprawy, a czas oczekiwania to 2-3 tygodnie.
    Okazałem zaufanie, pomimo poprzedniej wpadki w tym sklepie, a w zamian dostaję kolejny wadliwy sprzęt. Stąd negatywna ocena.
    Zaletyeee... "gwarancja"
    Wadyproblemy z płytą główną w 1 komputerze, problemy z kartą graficzną w drugim, 5 tygodni oczekiwania na naprawę
    5 mies/4,4 tys zl
  • ~ABAM / 2011-09-13 00:18
    Ocena: 1.40 / 5
    Takiego chamstwa jeszcze nie widziałam. Oddałam komputer na reklamacje ponieważ zepsuł się i to zaznaczam już drugi raz ;/. Na swój sprzęt czekałam około 3 tyg, oczywscie musiałam wydzwaniać aby dowiedzieć się jakiej kolwiek informacji. Gdy dostałam telefon , że mogę go odebrać dowiedziałam się, że stwierdzili złą przyczynę zepsucia się komputera i jeszcze raz musiałam oddać do naprawy , tym razem tylko procesor, w zamian dostałam procesor tzn starego rzęcha na którym nie mogłam wogle pracować. Obecnie czekam już ponad 3 tyg i dalej nie mam swojego komputera.
    Zaletybrak
    Wadyza dużo aby wymieniać
    2 lata /1500
  • ~Andrzej / 2020-03-17 10:13
    Ocena: 1.40 / 5
    Nie kupujcie elektroniki w sklepach Komputronika, mają samą chińszczyznę. MediaBox X900 Pro TESLA,Sieciowy odtwarzacz multimedialny zakupiłem 23 stycznia 2020 roku,już tego samego dnia się zacinał i trzeszczał,po wielu restartach oddałem go do salonu komputronika 15 lutego 2020 roku,do dnia dzisiejszego nie mam sprzętu naprawionego ani pieniędzy.
    Sprzęt był dość drogi(549 zł) plus dodatkowe ubezpieczenie (71 zł) na nic się nie przydało.Pisze to żeby uświadomić potencjalnych klientów co ich czeka kupują w tym sklepie.
    ZaletyŻADNA
    WadySAME
  • ~Dagmara / 2017-06-14 06:59
    Ocena: 1.40 / 5
    Nie polecam....sam burak.
    Oszukuja w serwisie...nie potrafia naprawic prostej usterki.Kasuja jak za zboze.
  • ~Jacek / 2014-12-16 17:29
    Ocena: 1.40 / 5
    Do momentu reklamacji wszystko ok. W zakupionym za ponad 4tyś zestawie PC po 2 tygodniach padł dysk SSD, zadzwoniłem do sklepu, zgodnie z instrukcją sprzedawcy wymontowałem dysk i zaniosłem do sklepu w Warszawie w CH Wileńska. Powiedziano mi ze na nowy czekał bedę około 3 tygodni. Nikogo nie interesowało to, że przecież dysk SSD można sprawdzić na miejscu i od razu ocenić czy działa, czy nie. Pytam, więc czy na czas trwania wymiany otrzymam jakiś w zastępstwie, na co sprzedawca spojrzał na mnie i niemalże się zaśmiał. Po 3 tygodniach nikt się nie odzywa. Na mojego maila odpisano, że minęło dopiero 15 dni roboczych i mam czekać... NIGDY WIECEJ nie kupie nic w tym sklepie i odradzam każdemu.
    ZaletyBRAK
    WadyKlientem jesteś do momentu zakupu, potem mają cię gdzieś
    1,5 miesiąca - 4,3 tyś
  • ~MD / 2022-07-04 00:19
    Ocena: 1.40 / 5
    już raz kupno kuchenki mikrofalowej trwało u Was prawie 3 tyg, a rynek internetowy jednak przyzwyczaja do 2 dni. w Waszym sklepie po tygodniu wtedy została komuś ta sprawa przydzielona.
    Tym razem, po miesiącu oczekiwania na produkt, na który wiem że będę czekał około 2 miesięcy, zamówienie zostało automatycznie anulowane bez słowa wyjaśnienia. przy pierwszym moimi kontakcie z infolinią konsultantka obiecała ponowić zamówienia, gdy po 2 dnia dzwoniłem sprawdzić jak poszło, konsultant powiedział że to nie ma sensu bo jestem 35 w kolejce po zakup drona a będzie ich 30. a tymczasem na stronie dalej zbieracie zamówienia na realizację od .05.08.2022, czyli oszukujecie klientów? takiego internetowego dziadostwa jeszcze nie spotkałem
  • ~Niezadowolona / 2021-06-04 07:58
    Ocena: 1.40 / 5
    Jeśli trafisz na dobry sprzęt, który nie będzie się psuł to mogę polecić. Jeśli pojawi się usterka i trzeba będzie reklamować - tragedia. Przy zakupie sprzedawca milutki "do rany przyłóż". Po tygodniu zakupionego laptopa oddałam do reklamacji. Sprzęt na gwarancji producenta powinien być naprawiony do max. tygodnia. Cały czas wprowadzano mnie w błąd co do statusu. po 1,5 tygodnia od mojego zgłoszenia Komputronik zgłosił sprawę w serwisie producenta a mi wmawiano, że już jest w naprawie i oczekują na informację. Po skontaktowaniu z DELL uzyskałam wszelkich informacji i wszystkie kłamstwa komputronika wyszły na jaw. Na szczęście po 2 tyg. go odzyskałam, ale to w jaki sposób byłam wprowadzana w błąd i chamstwo kiedy chciałam uzyskać informacji zawyżyło na mojej negatywnej ocenie.
    Zaletyjeśli sprzęt będzie sprawny to godny polecenia
    Wadywprowadzanie klienta w błąd, przetrzymywanie sprzętu, chamstwo po złożeniu reklamacji
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1697
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1679
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 979
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 696
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 622
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 330
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976