strona 24 z 32
- « poprzednia
- 1 ...
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- nastepna »
-
~zelimor / 2015-01-26 09:30Ocena: 5.00 / 5
przede wszystkim sporo promocji - korzystam dosc czesto jak tylko mam cos na oku, ostatnio tablet samsunga, wczesniej laptopa z gazetki promo wiec jest w czym wybierac i w dobrej cenie... do tej pory wszystko okej i zero uwag -
-
~Jurczyk / 2015-01-24 20:04Ocena: 5.00 / 5
To jest sklep o bardzo duzym wyborze sprzetów i jak czegośc sobie szukam to zaczynam od tego sklepu. ceny tez nie są wcale najgorsze. -
~Marek / 2015-01-23 08:51Ocena: 4.80 / 5
Od dłuższego czasu kupuję w Komputroniku. Pewne rzeczy można pewnie znaleźć troszkę taniej w innych sklepach ale tu przynajmniej nie mam problemów z gwarancją i obsługą. -
~Klient / 2015-01-22 14:11Ocena: 5.00 / 5
Zamówony tablet był na drugie dzień do odbioru w sklepie razem z wszystkimi papierami. transakcja przebiegła pomyślnie. -
~Miłosz / 2015-01-21 16:55Ocena: 5.00 / 5
Kupiłem tam drukarkę Brothera DCP 132. Zamówienie zrealizowali szybko, było to co napisali w zestawie. -
~kroguls / 2015-01-21 11:03Ocena: 5.00 / 5
nie mam uwag - kupilem laptopa ale okazalo sie ze zle spojrzalem i zamowilem nie ten, roznily sie oznaczeniem modeli, zadzwonilem i udalo sie od reki przez telefon podmienic zamowienei na to wlasciwe, zero problemow, raz dwa gotowe - duzy pozytyw -
~Radek / 2015-01-21 00:40Ocena: 1.20 / 5
Zero poszanowania dla Klienta. Dostałem produkt niezgodny ze specyfikacją widoczną na stronach sklepu. Po kilku telefonach i mailach dowiedziałem się, że podobno nie mam racji, bo produkt jest zgodny ze specyfikacją. Okazało się, że brand manager/handlowiec? produktu wprowadził zmiany w opisie produktu i wmawiał mi bezczelnie, że kupiłem właśnie ten produkt po jego zmianach.Kiedy udowodniłem, że nie ma racji nastąpiła cisza w komunikacji.Dzwonię i nikt nic nie wie.Piszę i zero odzewu. Całość załatwiania spraw z handlowcami trwała blisko MIESIĄC! ZERO dbałości o Klienta. Żenująca jak na te czasy obsługa klienta. Zero profesjonalizmu. Nie polecam zakupów w Komputroniku. -
~lbt / 2015-01-20 09:12Ocena: 3.20 / 5
nie polecam - dwa razu kupowalem, dwa razy dostalem wadliwy sprzet, dwa razy odmowili przyjecia wadliwego towaru, -
-
~robercik / 2015-01-19 21:50Ocena: 5.00 / 5
Zamówiłem tam tableta, po 2 dniach był do odbioru. Wszystko okej. -
~gagamel / 2015-01-19 17:50Ocena: 5.00 / 5
komp zamowiony przez ich konfigurator, sam sobie dobralem czesci - okolo 3-4 dni czekalem realnie na zlozenie i dostarczenie wiec calkiem szybko, sprzecik za ponad 5 tysiecy, bardzo fajnie zlozony, wszystko pozostale kable i elementy w osobnym pudle dostalem, sprzet bez zarzutu, zlozenie bylo do tego za free i na koniec byl jeszcze dodatkowy paro procentowy rabat przy skladaniu, wiec wyszlo lacznie z darmowa dostawa do salonu sporo taniej niz w innych popularnych sklepach w ktorych patrzylem takiego kompa -
~Pewcio / 2015-01-19 15:33Ocena: 1.50 / 5
Pod żadnym pozorem nie polecam, wręcz odradzam. Kupiłem komputer stacjonarny za 4 tysiące, który okazał się wadliwy - nie działała płyta główna. Oddałem do sklepu, otrzymałem zwrot gotówki oraz rabat w wysokości około 200-300 zł na kupno nowej sztuki. Usłyszałem, że to bardzo rzadki przypadek oraz, że nigdy się z takim nie spotkali. Pomyślałem więc, że to niemożliwe, żeby się zdarzyło kolejny raz. Tym razem wydałem około 4300 zł. Dodam jeszcze, że za komputer zawierający takie same części w innym sklepie zapłaciłbym około 3500 zł, więc marża sklepu jest niewiarygodna. Po pewnym czasie od włączenia komputera i pobrania wybranych przeze mnie programów zaczęły pojawiać się dziwne zniekształcenia obrazu. Po poprzedniej wpadce czułem się niezmiernie poirytowany, a co gorsza wstyd mi się było przyznać przy rodzinie. Używałem komputera przez jakiś czas, ale w końcu zrobiło to się nie do zniesienia. Po kilku miesiącach od zakupu przełamałem się i oddałem komputer do serwisu. Aktualnie komputer znajduje się w Poznaniu i jest tam już około dwa tygodnie, a o komputerze nie ma żadnych wieści. Po godzinie nieudanych prób połączenia się z punktem zakupu w Gdyni, zrezygnowałem i postanowiłem zadzwonić do centrali w Poznaniu. Tam okazało się, że w komputerze uszkodzona jest karta graficzna, która aktualnie "podróżuje" gdzieś po świecie w celu naprawy, a czas oczekiwania to 2-3 tygodnie.
Okazałem zaufanie, pomimo poprzedniej wpadki w tym sklepie, a w zamian dostaję kolejny wadliwy sprzęt. Stąd negatywna ocena.Zaletyeee... "gwarancja"Wadyproblemy z płytą główną w 1 komputerze, problemy z kartą graficzną w drugim, 5 tygodni oczekiwania na naprawę5 mies/4,4 tys zl -
~Manga / 2015-01-16 10:11Ocena: 5.00 / 5
Odwiedziłem pierwszy raz ich megastore, złożyłem zamówienie przez stronę internetową z odbiorem w salonie, sprzęt był na miejscu więc od razu podjechałem, odebrałem, cena online, szybko i wygodnie DLA MNIE NR 1 -
~Gniewny / 2015-01-13 21:06Ocena: 1.00 / 5
Zdecydowanie nie polecam -
~iza161 / 2015-01-11 20:48Ocena: 1.00 / 5
NEGATYWNA!! Firma porażka od zamówienia po wysyłke... -
~Razoor / 2015-01-11 10:54Ocena: 5.00 / 5
Kupilem u nich konsolke xboxa one, zamowilem w czwartek pod wieczor i wybralem opcje odbioru osobistego w salonie ktory mam niedaleko w galerii handlowej, odebralem z samego rana w sobote jak tylko otworzyli i caly weekend moglem spokojnie konsolke ograc ... bardzo pozytywnie :) i za sprzet i dla sklepu wszystko okej wiec pozytyw XONE -
~mukkiks / 2015-01-08 10:06Ocena: 5.00 / 5
zlozylem u nich nowego kompa + dobralem monitor i drukarke hurtem zeby bylo szybciej i wygodniej z jednego sklepu i wszystko dostalem raz dwa i sprzet jak nalezy takze pozytywnie -
-
~Regoz / 2015-01-04 14:47Ocena: 5.00 / 5
naprawde szybko wyslali zamowionego laptopa i dostawa do salonu byla za friko - krótki czas oczekiwania i dobra cena! -
~Morrek / 2015-01-02 08:37Ocena: 5.00 / 5
Oceniam dobrze bo zamowilem sprzet ktory byl dosc trudno dostepny ale udalo im sie gdzies go odnalezc dla mnie wiec plusik za to ode mnie maja spory :) -
~berzel / 2014-12-30 09:00Ocena: 5.00 / 5
w grudniu sporo gier kupiłem bo mieli mase promo - fajny megastore w wawie, masa sprzetu i gier od reki dostepnych na miejscu , raz skorzystalem tez z kuriera w 2h i faktycznie sie wyrobili w tym czasie :) -
~Janusz / 2014-12-28 18:14
Kupiłem komputer w salonie we Wrocławiu, Magnolia Park , okazał się używany . Wymienili na nowy ....super!
strona 24 z 32
- « poprzednia
- 1 ...
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- nastepna »
