strona 23 z 31
- « poprzednia
- 1 ...
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- nastepna »
-
~Sommel / 2015-02-16 20:53
Asortyment to maja największy bez dwóch zdań... dostawa jest super krótka, fajna opcja z turbokurierem z megastoru, mi się podoba, nigdy nie miałem zastrzeżeń -
-
~Niezadowolony / 2015-02-16 11:48
Zakupiłem przez internet towar, który okazał się niezgodny z opisem. Komputronik nie chcę zwrócić mi pieniędzy, mimo, że zwrot był poniżej wymaganych 14 dni od daty zakupu.
Nie przestrzegają podstawowych praw ustawy o prawach konsumenta. Wielki minus i rozczarowanie.Wadynie przestrzegania prawa i zerowa obsługa klienta -
~Robert / 2015-02-15 12:59
Zamówiłem system Win8 przez neta, był dostępny w punkcie i po paru godzinach mogłem go odebrać, a cena znacznie niższa niż detaliczna. Pod tym kątem super rozwiązanie. -
~Perol / 2015-02-15 11:30
bylem w tygodniu w ich megastorze na towarowej - spory wybor, szybko przygotowuja z magazynu do wydania towar, obsluga byla miła i pomogli wybrac sprzet - takze calosciowo pozytyw Parę dni -
~marezel / 2015-02-10 12:01
kupiłem u nich monitor, okazało się że sprzęt ma fabrycznie wypalony pixel a gwarancja była zero pixeli więc podjechałem do salonu, na stanie nie mieli ale zamówili, następnego dnia dojechała nowiutka sztuka wolna od wad i to mi się podoba - porządna obsługa i szybka reakcja, a sama w sobie wada nie jest przeciez z winy sklepu tylko producenta wiec tym bardziej pozytywnie za nieodeslanie mnie tylko zalatwienie od reki w zasadzie!! -
~Justyna / 2015-02-09 13:56
Kupiłam laptopa, niestety wadliwego. Jak już zakupisz produkt to obsługa ma Cię kompletnie w poważaniu. W serwisie laptop był ponad 1,5 msc, zero jakichkolwiek informacji... W papierach chaos, na umowie napisane było, że rękojmia za wady nie obowiązuje, a w liście z serwisu zupełnie na odwrót: możliwość powołania się na rękojmię. W końcu wysłałam list z żądaniem oddania pieniędzy za wadliwy produkt, na szczęście oddali. Produkt kupiony był pod koniec listopada, kilka dni później oddany na gwarancję, a dopiero na początku lutego otrzymałam pieniądze za sprzęt. Tak naprawdę laptopa miałam przez 4 dni.
NIE POLECAM!! ODRADZAM!! TRZYMAĆ SIĘ Z DALEKA OD KOMPUTRONIKA, KAREN I WSZYSTKIEGO ZWIĄZANEGO Z NIMI. -
~Klient / 2015-02-02 17:44
Zamówiłem przez neta pendriva, po 2 dniach był do odbioru tak jak nalezy. -
~tortelin / 2015-02-02 09:48
dostalem co zamowilem i jeszcze mega szybko - inny sklep w ktorym ten sam sprzet probowalem kupic anulowal zlecenie wiec postawilem na bardziej pewny sklep i dostalem co zamowilem... prosto szybko bezproblemowo, polecam komputronika -
-
~qordel / 2015-01-28 09:20
dorwałem na wyprzedaży fajnego lapka, była tylko jedna sztuka ale sprzedawca w sklepie od reki zarezerował i sprzecik na następny dzień do mnie dotarł :) super! -
~zelimor / 2015-01-26 09:30
przede wszystkim sporo promocji - korzystam dosc czesto jak tylko mam cos na oku, ostatnio tablet samsunga, wczesniej laptopa z gazetki promo wiec jest w czym wybierac i w dobrej cenie... do tej pory wszystko okej i zero uwag -
~Jurczyk / 2015-01-24 20:04
To jest sklep o bardzo duzym wyborze sprzetów i jak czegośc sobie szukam to zaczynam od tego sklepu. ceny tez nie są wcale najgorsze. -
~Marek / 2015-01-23 08:51
Od dłuższego czasu kupuję w Komputroniku. Pewne rzeczy można pewnie znaleźć troszkę taniej w innych sklepach ale tu przynajmniej nie mam problemów z gwarancją i obsługą. -
~Klient / 2015-01-22 14:11
Zamówony tablet był na drugie dzień do odbioru w sklepie razem z wszystkimi papierami. transakcja przebiegła pomyślnie. -
~Miłosz / 2015-01-21 16:55
Kupiłem tam drukarkę Brothera DCP 132. Zamówienie zrealizowali szybko, było to co napisali w zestawie. -
~kroguls / 2015-01-21 11:03
nie mam uwag - kupilem laptopa ale okazalo sie ze zle spojrzalem i zamowilem nie ten, roznily sie oznaczeniem modeli, zadzwonilem i udalo sie od reki przez telefon podmienic zamowienei na to wlasciwe, zero problemow, raz dwa gotowe - duzy pozytyw -
~Radek / 2015-01-21 00:40
Zero poszanowania dla Klienta. Dostałem produkt niezgodny ze specyfikacją widoczną na stronach sklepu. Po kilku telefonach i mailach dowiedziałem się, że podobno nie mam racji, bo produkt jest zgodny ze specyfikacją. Okazało się, że brand manager/handlowiec? produktu wprowadził zmiany w opisie produktu i wmawiał mi bezczelnie, że kupiłem właśnie ten produkt po jego zmianach.Kiedy udowodniłem, że nie ma racji nastąpiła cisza w komunikacji.Dzwonię i nikt nic nie wie.Piszę i zero odzewu. Całość załatwiania spraw z handlowcami trwała blisko MIESIĄC! ZERO dbałości o Klienta. Żenująca jak na te czasy obsługa klienta. Zero profesjonalizmu. Nie polecam zakupów w Komputroniku. -
-
~lbt / 2015-01-20 09:12
nie polecam - dwa razu kupowalem, dwa razy dostalem wadliwy sprzet, dwa razy odmowili przyjecia wadliwego towaru, -
~robercik / 2015-01-19 21:50
Zamówiłem tam tableta, po 2 dniach był do odbioru. Wszystko okej. -
~gagamel / 2015-01-19 17:50
komp zamowiony przez ich konfigurator, sam sobie dobralem czesci - okolo 3-4 dni czekalem realnie na zlozenie i dostarczenie wiec calkiem szybko, sprzecik za ponad 5 tysiecy, bardzo fajnie zlozony, wszystko pozostale kable i elementy w osobnym pudle dostalem, sprzet bez zarzutu, zlozenie bylo do tego za free i na koniec byl jeszcze dodatkowy paro procentowy rabat przy skladaniu, wiec wyszlo lacznie z darmowa dostawa do salonu sporo taniej niz w innych popularnych sklepach w ktorych patrzylem takiego kompa -
~Pewcio / 2015-01-19 15:33
Pod żadnym pozorem nie polecam, wręcz odradzam. Kupiłem komputer stacjonarny za 4 tysiące, który okazał się wadliwy - nie działała płyta główna. Oddałem do sklepu, otrzymałem zwrot gotówki oraz rabat w wysokości około 200-300 zł na kupno nowej sztuki. Usłyszałem, że to bardzo rzadki przypadek oraz, że nigdy się z takim nie spotkali. Pomyślałem więc, że to niemożliwe, żeby się zdarzyło kolejny raz. Tym razem wydałem około 4300 zł. Dodam jeszcze, że za komputer zawierający takie same części w innym sklepie zapłaciłbym około 3500 zł, więc marża sklepu jest niewiarygodna. Po pewnym czasie od włączenia komputera i pobrania wybranych przeze mnie programów zaczęły pojawiać się dziwne zniekształcenia obrazu. Po poprzedniej wpadce czułem się niezmiernie poirytowany, a co gorsza wstyd mi się było przyznać przy rodzinie. Używałem komputera przez jakiś czas, ale w końcu zrobiło to się nie do zniesienia. Po kilku miesiącach od zakupu przełamałem się i oddałem komputer do serwisu. Aktualnie komputer znajduje się w Poznaniu i jest tam już około dwa tygodnie, a o komputerze nie ma żadnych wieści. Po godzinie nieudanych prób połączenia się z punktem zakupu w Gdyni, zrezygnowałem i postanowiłem zadzwonić do centrali w Poznaniu. Tam okazało się, że w komputerze uszkodzona jest karta graficzna, która aktualnie "podróżuje" gdzieś po świecie w celu naprawy, a czas oczekiwania to 2-3 tygodnie.
Okazałem zaufanie, pomimo poprzedniej wpadki w tym sklepie, a w zamian dostaję kolejny wadliwy sprzęt. Stąd negatywna ocena.Zaletyeee... "gwarancja"Wadyproblemy z płytą główną w 1 komputerze, problemy z kartą graficzną w drugim, 5 tygodni oczekiwania na naprawę5 mies/4,4 tys zl
strona 23 z 31
- « poprzednia
- 1 ...
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- nastepna »