Sklep beznadziejny. Sprzedają rzeczy których nie mają. Brak jakiegokolwiek kontaktu z klientem. Oszukują klienta o terminie dostawy. Na realizację swojego zamówienia czekałem ponad miesiąc i się nie doczekałem. Całe szczęście że wybrałem płatność przy odbiorze, nie miałem choć problemu ze zwrotem kasy. W innym sklepie ten sam sprzęt był gotowy do odbioru po 4 dniach. Nikomu nie polecam sklepu Komputronik. Nigdy nic u nich nie kupię i przestrzegam innych przed zakupami.
ZaletyBrak
WadyArogancja, lekceważenie, kłamliwe informacje
~forumowiczka / 2019-03-27 07:57
Ocena: 1.80 / 5
Zamówiłam Telewizor Samsung UE40NU7192, aby zrealizować zamówienie musiałam 2 h czekać aż łaskawie wyślą mi numer konta co później było efektem niedotrzymania terminu dostawy. Najważniejsze zamówiony TV przyszedł bez kabla zasilającego. Po złożeniu reklamacji dostałam informację że w ciągu 2 tygodni zostanie wysłany do mnie. Tak więc z 24 godzinnej wysyłki zrobiło się 2 tyg, bo właśnie po takim czasie będziecie mieli kompletne zamówienie. STRASZNE, NIE POLECAM KOMPUTRONIKA!!! OMIJAJCIE TEN SKLEP!!
Zaletybrak
WadyObsługa fatalna, zamówienia niekompletne, zamówienia nie realizowane na czas, obsługa nie jest pomocna. Jakość realizowanych zamówień na najwyższym poziomie chaosu.
~Ine / 2016-02-07 18:16
Ocena: 1.80 / 5
Serdecznie nie polecam Sklepu Komputronik znajdującego się w Wola Park Warszawa. Obsługa nie dość ze niekompetentna to jeszcze kompletnie nie zna asortymentu nie wspominając stanu magazynowego sprzedawanych artykułów. Chciałem kupić telefon, na stronie piszą ze w tym danym sklepie jest. Pan z obsługi w tym wyżej wymienianym sklepie po sprawdzeniu na laptopie tez twierdzi ze maja na stanie. Wiec finalizujemy transakcje a ja idę odebrać towar. Po upływie 20 minut przychodzi ten sam dżentelmen z obsługi do mnie i informuje mnie ze nie maja tego telefonu i mogą mi zaproponować wersje z ekspozycyjny, inna wersje kolorystyczna lub zwrot pieniędzy. Zgadzam się na inna wersje kolorystyczna po upływie jakiś 10 minut znowu przychodzi ten sam pan i mówi ze innej wersji kolorystycznej tez nie maja jest tylko wersja z ekspozycji która tam leży niby od wczoraj. Zgadzam się na wersje z ekspozycji która leży rzekomo tam od "wczoraj" wiec pan z obsługi idzie przygotować te sztukę, po jakiś kolejnych 10 minutach dżentelmen z obsługi się pojawia ale niestety nie idzie do mnie tylko wpada miedzy kolegów i chodzi miedzy jednym i drugim z pytaniami jak zresetować/przywrócić telefon do ustawień fabrycznych. Po ujrzeniu tego już mega fachowego podejścia stwierdziłem ze dość i chce zwrotu pieniędzy. Gdy już jakimś cudem doczołgałem się do pani która robi zwroty (bo kolejka jak nie wiem co) okazało się ze pieniądze otrzymam za 3 dni robocze no po prostu jakiś mało smieszny żart. Poziom obsługi poniżej jakiejkolwiek możliwej krytyki rozumiem system pokazuje ze macie X sztuk na stanie i może być w tym błąd, ale chyba są jakieś magiczne na to procedury i pracownik powinien to sprawdzić czy faktycznie są a nie ciągnie klienta od razu do kasy a potem wciska mu jakieś banialuki. Zwyczajna żenada.
~Jerzy / 2015-08-08 21:36
Ocena: 1.80 / 5
najpierw zakup laptopa z 1/2 działającej klawiatury. Po paru tygodniach - inny. Po sprawdzeniu w sklepie OK. Po powtórnej próbie uruchomienia w firmie - blokada hasła. Pani w salonie powiedziała, że może je odblokować za 100 może 50 zł. Gratulacje dla Komputronik.
Wady100
2 tygodnie, ok. 2000 PLN
~już nigdy nie kupie nic w komputronik / 2023-05-13 08:47
Ocena: 1.80 / 5
Reklamowane urządzenie odesłali w tym samym stanie którym w którym wysłalem do reklamacji dron nie działa ma te same objawy ,bateria rozładowana i nie naładowywuje sie mimo ze wyświetla się że ładowanie poprawne.Szajs a serwis to sobie jaja robi,jak mzna odeslać nie sprawne urządzenie do są kpiny.Nie polecam robić zakupów w komputronik
Zaletybrak
Wadysame wady,
~Kacper / 2022-06-28 18:44
Ocena: 1.80 / 5
Produkt początkowo działał bez zarzutu jednak po pewnym czasie jedna z słuchawek przestała reagować na wsadzenie do pudełka przez co nie wyłącza się po wsadzeniu do niego (i jest cały czas połączona z telefonem), nie uruchamia po wyciągnięciu z niego, oraz nie ładuje. (problem przedstawia film: https://drive.google.com/file/d/17iSstfw3AEygxufgLPh_mttbIiSrmGl6/view?usp=drivesdk).
Pomimo odesłania towaru do serwisu i tego, że wada towaru jest bezsprzecznie widoczna na zamieszczonym filmie serwis odmówił naprawy twierdząc, że towar jest sprawny.
Wadliwy towar czasem się zdarza, ale takie podejście do reklamacji jest niezrozumiałe.
Nie polecam, w szczególności w tym sklepie!!!
~Kubayo / 2018-05-02 18:31
Ocena: 1.80 / 5
Do tego sklepu podjąłem dwie próby , pierwsza próba : dysk ssd zamówienie przez inetrnet cena 249 z odbiorem osobistym , na miejscu okazuje się ze pan nie może zrealizować zamówienia i mam zapłacić 20 zł więcej , drugie podejście: potrzebowałem 3 wentylatorów dostępność w sklepie 3 sztuki po 15 zł odbiór za godzinę , po 4 godzinach przychodzę do salonu pan mówi owszem jest takie zamówienie, poszedł po wentylatory okazuje się ze na miejscu są tylko dwa z 3 , pan zaoferował mi inne za 19 zł sztuka, problem w tym ze owe wentylatory kosztują w innych sklepach 9 zł , podsumowując dwa razy chciano abym zapłacił więcej niż na początku minie informowano
~Misio / 2015-10-15 01:26
Ocena: 1.80 / 5
Sklep w Zelowie to dno. Ceny kosmiczne a nie te z gazetki. W dodatku obsługa jest chamska. Co ciekawe, więcej ma używanych komputerów niż nowych.
Zaletybrak
Wadycałokształt
rok
~oszukany / 2015-10-21 12:26
Ocena: 1.80 / 5
Uwaga! Społka po zawyżonych cenach sprzedaje wadliwy sprzęt, po czym uchyla się od uznania gwarancji/niezgodnosci z umową. Sprawa w Sądzie! Odradzam!!!!
~Patryk / 2018-05-30 21:08
Ocena: 1.80 / 5
W SKRÓCIE
OPINIE
ZDJĘCIA
INFORMACJE
1 z 4
ZADZWOŃ
TRASA
ZAPISZ
STRONA
Warszawska 7, 62-200 Gniezno
Mapa: komputronik gniezno
Zamknięte ⋅ Otwarcie: czw., 10:00
61 425 43 32
Zaproponuj zmianę
PYTANIA I ODPOWIEDZI
Zadaj pierwsze pytanie
Ponad 2 zdjęcia
PODSUMOWANIE OPINII
5 ★
4 ★
3 ★
2 ★
1 ★
3,9
26 opinii
Więcej opinii: Google
OCEŃ I OPISZ
WYŚWIETL WSZYSTKIEPODOBNE WYSZUKIWANIA
sklep komputerowy sedkom (Alsen)
sklep komputerowy sedkom (Alsen)
4,0
(1)
Sklep komputerowy
Media Expert
Media Expert
4,1
(63)
Sklep AGD
Serwis RTV Laptop Elektronik
Serwis RTV Laptop Elektronik
4,7
(14)
Serwis komputerów
RTV EURO AGD
RTV EURO AGD
3,8
(10)
Sklep AGD
Naprawa Elektroniki
Naprawa Elektroniki
Brak opinii
Naprawa sprzętu RTV
Wyświetl wszystkie
WYNIKI WYSZUKIWANIA W SIECI
Komputronik Gniezno - sklep Komputronik.pl
https://www.komputronik.pl › informacje
Zapraszamy do zakupów w salonie
Komputronik Gniezno. W stałej ofercie znajdą
Państwo elektronikę, laptopy, smartfony, RTV,
AGD ...
Sklep komputerowy - Komputronik Mamy to!
https://www.komputronik.pl
Komputronik.pl - sklep komputerowy,
posiadający w swojej ofercie dziesiątki tysięcy
produktów. Wysoka dostępność, atrakcyjne
ceny, ...
Komputronik, ul. Warszawska 7, Gniezno 62-200, godziny otwarcia ...
https://mapa.targeo.pl › adres
Godziny otwarcia, telefon - Komputronik, ul.
Warszawska 7, Gniezno 62-200.
2 z 4
PODSUMOWANIE OPINII W GOOGLE
5 ★
4 ★
3 ★
2 ★
1 ★
3,9
26 opinii
OCEŃ I NAPISZ OPINIĘ W GOOGLE
OPINIE Z GOOGLE
Najtrafniejsze
Patryk Bednarkiewicz
Patryk Bednarkiewicz
12 minut temu
Rodzice zamawiali dwie deskorolki elektryczne na komunię dla wnuczek, po kilku dniach okazało się, że jedna z nich ma popękaną obudowę. Podczas zakupu rodzice chcieli sprawdzić stan ale sprzedawca pokazał tylko jeden produkt, gdy chcieli obejrzeć druga odradzał po kilka razy twierdząc, że jest fabrycznie zapakowana i jest wszystko ok. Po zgłoszeniu sprawy w sklepie towar przyjęty na gwarancje producenta, który zapewne stwierdzi, że z winy klienta. Proszę uważać, naciągają a jak co do czego to brak jakiejkolwiek pomocy z ich strony, kupiłeś a dalej martw się sam. Sprzedawca nic nie może, sprawę obsługuje kierownik, do którego nawet numeru telefonu nie chcą dać a On też nie raczy zadzwonić pomimo informowania w sklepie o chcecie rozmowy z nim. Dziś mija 28 dni od zgłoszenia sprawy i dalej brak jakiegokolwiek kontaktu ze strony komputronika. Sprawa jest zgłoszona do Rzecznika Praw Konsumentów i pewnie swój finał będzie w sądzie. Nie polecam.
WadyNie dbają o klienta.
Próbują naciągnąć.
~rikkk / 2021-07-22 10:42
Ocena: 1.80 / 5
Otrzymałem uszkodzoną pamięć RAM. Oczywiście odmowa gwarancji. Jak widzę po innych sklep w ogóle robi sobi ez klientów jaja.
ZaletyŻadnych
~Robak / 2023-09-05 16:51
Ocena: 1.80 / 5
Kupiłem dwa zestawy części do złożenia identycznych PC. Już po miesiącu w jednym padła płyta glowna Asusa. Chciałem złożyć reklamację przez stronę Asus ale się okazało że obu plyt asus nie honoruje. Zgłosiłem do Komputronik, przyjęli. Po czym napisali ze płyta uszkodzona mechanicznie. A nie była, starannie wyjąłem, oryginalnie zapakowałem, mam zdjęcia. Wykpili się. Po 2 miesiącach padła druga płyta. Również gwarancję odrzucili. Po 4 miesiącach padł dysk. Mam wrażenie że dostałem jakieś używane komponenty po przejściach. Po sprzedaży miły kontakt ze sklepem się urywa. Odrzucają każda reklamację.
~S.P.U. O.D. / 2010-11-02 11:43
Ocena: 1.80 / 5
Mój problem zaczął się w drugim tygodniu po otrzymaniu zakupionego laptopa Dell'a (za niespełna 8000 zł). Komputerek był trafiony i niestety nie nadawał się do pracy w Studio Projektowym. Poprosiłem Komputronik o pomoc, wymianę wadliwego (nowego) sprzętu - tutaj zaskoczenie, zostałem zbyty stwierdzeniem, iż minął tydzień, a tylko w pierwszym tygodniu sklep może dokonać wymiany. Przez prawie dwa miesiące walczyłem o odzyskanie "utopionych w złomie" pieniędzy, ponoszą niesamowite koszy przestoju jednego stanowiska - O D R A D Z A M ! ! !
ZaletyAsortyment
Wadyobsługa, reklamacje, rozliczenia, serwis, kontakt
dwa miesiące, 8000 zł
~Tolek / 2019-08-12 21:08
Ocena: 1.80 / 5
Nie dostalem czesci zamowienia. Jak zamawialem to byly karty pamieci w swietnych cenach i sie zaczelo - nie ma tego i podwyzszyli sporo cene. Napisalem do biura jak traktuja klientow - zero odzewu. Nigdy wiecej nic nie kupie i wszystkim odradzam.
ZaletyBrak...
WadyWszyscy co tam pracuja... Klient jest traktowany jak robak muchozolem go...
~XSX / 2019-09-20 07:40
Ocena: 1.80 / 5
odradzam i jeszcze raz odradzam! przy zakupie jest dobrze ale problemy zaczynają się przy usterkach, zakupiłam Laptop lenovo za 2600zł , zauważyłam plame na matrycy, zgłosiłam reklamację, wymienili matrycę ale uszkadzając inne części obecnie ekran mruga, migocze , zanika, reklamowała ale oni nic nie zauważyli, odesłali w stanie jaki był, ponownie reklamowałam załączyłam zdjęcie i filmiki, coś naprawili ale przy okazji wymienili klawiaturę (nie wiem dlaczego, bo tego nie reklamowałam) i jest jeszcze gorzej, klawiatura nie zawsze łączy, myszka nie działa za każdym razem, ekran zanika, jestem załamana, dodam , że laptop kupiłam rok temu a już 3 razy był w naprawie, wnioskowałam o wymianę na nowy lub zwrot pieniędzy ale wciąż naprawiają! Najgorszy sklep z jakim się spotkałam !!!!
Zaletynie widzę
Wadyobsługa gwarancyjna
~tomasz / 2015-08-12 00:15
Ocena: 1.67 / 5
olewanie klientów na potęgę..przez dwa tygodnie nie szło się dowiedzieć co z zamówieniem, aby po kłótni dojść do tego że coś w ich systemie nie zadziałało i towaru nie będzie..z drugim produktem na który czekamy też są przeboje...koniec nie zamierzam więcej z nimi współpracować...
Zaletybrak
Wadysłowność, olewactwo
nie doczekałem się wogóle...
~Artur / 2016-11-26 08:34
Ocena: 1.60 / 5
Obsługa sklepu Kraków Bonarka mało komunikatywna raczej niekompetentna i raczej nie zachęcająca do zakupów Nie chcą przyjmować zwrotów. Jak tak dalej będzie to w Krakowie zostanie zlikwidowany ostatni wasz sklep. Jestem bardzo niezadowolony i nie polecam Firma bardzo utrudnia pisanie ocen
~Budzik / 2016-07-16 14:53
Ocena: 1.60 / 5
Próbowałem u nich zakupić telefon oraz tablet, w dniu kiedy zamawiałem na stanie sklepu był tylko telefon a do 2 dni mieli sprowadzić tablet, miałem dostać sms'a kiedy zamówienie będzie gotowe, po kilku dniach oczekiwania udałem się do sklepu z zapytaniem co z zamówieniem i okazuje się że tablet jest ale czekają na telefon i tak zbywali mnie przez tydzień więc zrezygnowałem i zakupilem sprzęt w innym sklrpie. Szczerze nie polecam
ZaletyBrak
~dom1nantor / 2025-01-17 13:26
Ocena: 1.60 / 5
Chciałem zamówić pokrowiec do laptopa i wybrałem takowy na stronie internetowej, niestety nie kupiłem bo po dodaniu do koszyka i chęci zapłaty wyskoczyła informacja, że przetwarzają zamówienie i będę mógł zapłacić i zamówić jak tylko skończą. Tydzień czekałem, aż łaskawie przetworzą zamówienie. Śmiech na sali. Ostatecznie pokrowiec kupiłem z innego sklepu (od razu zapłaciłem i przyjęli moje zamówienie) i przyszedł do mnie w 2 dni.
~Jacek / 2021-12-09 16:26
Ocena: 1.60 / 5
Dramat.Pseudo promocje .Oszukują.zamówiłem towar z potwierdzonymi ratami 0% po czym w sklepie pan łaskawca oznajmia ,że raty będą oprocentowane na jakieś 30 %.Kupiłem za gotówkę i tej firmy nie chcę znać.Zawsze mieli problem z dotrzymywaniem umowy .Z reklamacjami to samo..Po zakupie jesteś intruzem.Przestrzegam
ZaletyBrak
WadyOkropna jakość obsługi rodem z PRL.Nie dotrzymują umowy z klientem.