strona 22 z 32
- « poprzednia
- 1 ...
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- nastepna »
-
~Aven / 2021-11-25 23:37
Firma Komputronik zwleka ze zwrotem pieniędzy. Zakupiłem komputer za ok. 2600 zł. przez internet. Komputer otrzymałem po dwóch dniach, po następnych dwóch odesłałem go. Przesyłka dotarła do firmy Komputronik 10.11.21 Pieniędzy do dnia dzisiejszego tj. 25.11.21 czyli po 15 dniach nie ma mimo korekty faktury. PS. Np. RTV AGD i OleOle w podobnej sprawie od razu zwróciły mi pieniądze tj. po kilku dniach. -
-
~Bimbo / 2020-03-26 19:23
Brak doradztwa . Nie potrafia doradzic konkretnego roZwiazania . Klasyczni Sprzedawcy WadyBrak doradztwa . Klasyczni sprzedawcy Sprzedawcy -
~dragon / 2018-04-11 18:30
Moja opinia o tej firmie jest nadal niezmienna a nawet gorsza.
Odsyłam do swojego wpisu z dnia 2016-05-18 godzina 12:33.
A dodać mogę jeszcze, że oprócz usterek w wyżej wymienionym wpisie doszła karta graficzna.
Z zamówienia za przeszło 9000zł stratny byłem ponad 2tyś,które musiałem wyłożyć z własnej kieszeni na nową kartę graficzną oraz płytę główną. Na szczęście znam się na tym więc wymianą i montażem zająłem się sam oszczędzając na opłatach za robociznę.
Kochani, jeśli choć trochę znacie się na komputerach PC, to nigdy nie zamawiajcie ich w komputroniku, nawet za pomocą ich konfiguratora.
Osobiście proponuję omijać tą firmę szerokim łukiem mimo, że byłem jej wierny od samych ich początków czyli pierwszego sklepu w Poznaniu.
SZCZERZE ODRADZAM! KOMPLETNY BRAK PROFESJONALIZMU, BRAK JAKIEJKOLWIEK ELEMENTARNEJ WIEDZY Z DZIEDZINY ELEKTROTECHNIKI I INFORMATYKI(hardware), DZIAŁ MONTAŻU TO DNO A KONTAKT SZYBCIEJ UZYSKAŁBYM Z MARSJANAMI BO Z JAKIMKOLWIEK DZIAŁEM KOMPUTRONIKA GRANICZY WRĘCZ Z CUDEM!ZaletyNajobiektywniej jak się da: ZALET BRAKWadyBRAK ELEMENTARNEJ WIEDZY SPRZEDAWCÓW
BRAK SZANS NA REKLAMACJĘ
DZIAŁ MONTAŻU - KOMPLETNE DNO JAK I NADZÓR NAD NIM
KONTAKT Z FIRMĄ - NIE ISTNIEJE
CZAS OCZEKIWANIA NA PRZESYŁKĘ - NIESKOŃCZONOŚĆ. -
~Eliza / 2024-06-19 23:21
Na stronie sklepu internetowego była informacja o dostępności interesujących mnie laptopów w sklepie stacjonarnym (nie w magazynie, co jest istotne), więc pojechałam 50 km, aby go kupić na miejscu, bo zbyt wiele negatywnych komentarzy przeczytałam o dostawach do domu. Chciałam także obejrzeć towar na miejscu, ale nie był wystawiony, więc poprosiłam o pokazanie, aby sprawdzić jakość matrycy, klawiatury i obudowy. Dowiedziałam się, że aby to zobaczyć, muszę najpierw laptop kupić.... przez internet. Dawno nie spotkałam się z większym nonsensem. Laptop i to nie najtańszy model, a nowy na rynku (Samsung), jest towarem, jak każdy inny i podlega takim samym zasadom sprzedaży- czyli najpierw oglądam i jak spełnia oczekiwania , to kupuję. Tak jest w normalnym świecie. Komputronik chyba przeniósł się do świata równoległego, gdzie brak zdrowego rozsądku, a zwłaszcza poszanowania klienta. Usłyszałam od sprzedawcy, że jak otworzą karton i ja tego laptopa nie kupię, to oni będą mieć problem z używanym towarem. Jesli zamówię przez internet, to otworzą opakowanie i będę mogła obejrzeć...Ciekawe tylko, czy już po wydrukowaniu paragonu? Chyba tak, bo odbiór jest na innej ladzie. Następnie będę mogła zrezygnować, bo zakup był przecież na odległość... A kiedy oddadzą mi kasę? Inne sklepy jakoś nie mają tego typu problemów, nawet można towar przymierzyć (np,sukienkę czy buty) i nie robi się od tego używany. Nie miałam już ochoty oglądać telewizorów, bo pewnie z nimi jest to samo- nie ma na wystawce, to są tajne... Może ktoś z zarządzających tym kramikiem się obudzi i postawi na zdrowy rozsądek, bo na razie to chyba sodowa Wam uderzyła. -
~Frantz / 2018-10-01 20:45
Obsługa sklepu internetowego komputronik.pl w moim przypadku okazała się dnem. Po dokonaniu zakupu otrzymałem wiadomość e-mail o przekazaniu zakupionego towaru do wysyłki. Po braku towaru następnego dnia zacząłem drążyć temat i okazało się, że mój towar nie jest nawet skompletowany. Po kilku moich interwencjach i kilku dniach od zakupu sklep wysłał towar, ale na moją prośbę o zmianę adresu wysyłki zrobili to, lecz nie wpisali nr domu i mojego nr telefonu, przez co mój zakup doszedł do mnie mocno opóźniony. Cała transakcja zamiast dwóch dni trwała tydzień. Nigdy więcej zakupów w komputroniku!!! ZaletyDuży wybór towaru, oferta ratalnaWadyJakość obsługi, czas realizacji, okłamywanie klienta i wysyłanie błędnych informacji o realizacji zamówienia, brak umiejętności zmiany adresu do wysyłki (za trudne) -
~Grochulski / 2017-11-24 18:54
Zamówiłem drukarkę- MAKABRA. Miała być dostawa do salonu. Nie ma możliwości uzyskania informacji, czy i kiedy będzie dostawa. Telefonów w salonie nie odbierają, na maile nie reagują. Po tym jak zacząłem być nieprzyjemny dowiedziałem się, że nie wiadomo kiedy dostawca... dostarczy drukarkę. Jestem zszokowany bo wcześniej zrobiłem kilka transakcji (z oddziałem w Poznaniu) i było SUPER. Obecny zakup to totalna porażka. Odradzam -
~KedatI / 2023-09-20 09:23
Nie polecam zakupów w sklepie stacjonarnym w Jarosławiu w galerii "Stara Ujeżdżalnia" z powodu braku znajomości tematu i niekompetencji sprzedawców. Pokazałem Pani na zdjęciu w telefonie rzecz którą chciałem kupić. Po przyjściu do domu stwierdziłem, że dano mi niewłaściwy konwerter. Potrzebowałem VGA na HDMI a dano mi HDMI na VGA. Na następny dzień chciałem zamienić na właściwy lub zwrócić towar oryginalnie zapakowany. Pan sprzedawca stwierdził, że nie mają tego co chcę i nie przyjmie zwrotu "bo nie", tak jest zapisane w regulaminie i powinienem wiedzieć co kupuję i znać regulamin (oni zaś powinni wiedzieć co podają klientowi). Klienta traktuje się jako głupi podmiot, któremu można wcisnąć wszystko. Zalecam dokonywać zakupów w innych sklepach elektronicznych nie Komputronik, które traktują klienta ze zrozumieniem i szacunkiem oraz podają towar zgodnie z zamówieniem. -
~Martyna / 2016-12-28 14:41
A ja nie rozumiem filozofii Panów ze sklepu. Najpierw dzwonią, że telefon jest do odebrania w sklepie, a potem słyszę tylko uniesionym głosem od jednego z Panów: "Telefonu nie mam, więc nie dam. Ja też dziś jechałem do pracy, więc nic się pani nie stało, że się przejechała.." :( Komputronik Płock -
-
~Mik / 2019-10-28 19:38
Wystawiają towar którego nie mają A potem bezczelnie anuluja zamówienie. ZaletyBrakWadyWystawianie towaru którego nie maja -
~niezadowolony klient / 2019-11-06 23:47
Reklamowałem zakupioną u nich płytę główną i procesor. Zestaw nie uruchamiał się od początku. Pan w sklepie, z szyderczym uśmiechem, poinformował mnie o śladach pasty w okolicach procesora. Poprosiłem więc o naprawę odpłatną w serwisie. Naprawa polegała na aktualizacji biosu. Płyta wraz z procesorem pracowała po tej "naprawie" za 40pln prawie miesiąc po czym ponownie odmówiła posłuszeństwa (objaw taki jak za pierwszym razem). Po ponownym zareklamowaniu serwis odmówił jakiejkolwiek naprawy, ani płatnej ani gwarancyjnej. Po prostu totalna olewka klienta, a ten sam pan z satysfakcją zasugerował, że mogę im "skoczyć". NIGDY WIĘCEJ komputronik!!! ZaletybrakWadysame wady -
~Piotr / 2018-08-24 13:51
Zamówiłem telefon online, ponieważ dostępny egzemplarz był w opolu. Zamówienie złożyłem 14.08.2018. po tygodniu gdy dalej nie odpisywano mi na maile z głównej siedziby oraz "opiekun zamówienia" z docelowego sklepu w opolu, który również nie odpisywał i nie odbierał telefonu, dodzwoniłem się na info linie gdzie Pani nie miała pojęcia czemu zamówienie nie zostaje, w ogóle realizowane powiedziała że "da znać jak się czegoś dowie" co jest śmieszne bo powinna to podczas rozmowy wyjaśnić, po to się dzwoni. Oczywiście odzewu nie było, kolejnego dnia łaskawie odebrał Pan ze stacjonarnego sklepu w opolu skąd telefon miał być wysłany tydzień temu, gdy Pan sprawdził zamówienie stwierdził zadowolony, że on się właśnie patrzy na ten telefonik i że jest on do odbioru. Pomijam fakt, że miał być z wysyłką darmową w ciągu 1-2 dni od złożenia zamówienia, minął tydzień a gość miał telefonik w swoim sklepie. Telefon przyszedł mi 24.08.2018 z korekcją adresu bo pomylili. Obsługa zerowa tak jak i kontakt ze sklepami. Nie polecam beznadziejna obsługa na każdym etapie zamówienia ! -
~Pyza / 2013-01-15 18:31
Jakaś masakra - zamówiliśmy komputer ponad tydzień temu. Odbiór w salonie - 3 dni na wysłanie komputera. W pierwszej kolejności dostaliśmy informację, że Pani która dostała nasze zamówienie jest w najbliższych dniach poza biurem i prośba o kontakt bezpośredni z salonem. Po kontakcie telefonicznym w trzecim dniu roboczym dostaliśmy informację że wysyłka 3 dni + 3-4 dni na samą dostawę. Kolejny próby kontaktu po 7 dniach roboczych drogą mailowa nie przynoszą żadnego rezultatu !!! Zero odpowiedzi, informacji o tym co się dzieje z naszym zamówieniem. Jak dla mnie to kpina! Rozumiem że firma działa "masowo" i pozwala sobie na totalną ignorancję poszczególnych klientów (nas lub mojego przedmówcę) w nadziei że negatywne opinie znikną w masie pozytywnych opinii za kupno słuchawek czy myszki do laptopa.
Masakra. Nie polecam.Zaletyszeroki asortyment (który można wybierać/ zamawiać na stronie co w cale nie oznacza realizacji zamóienia)WadyTotalna ignorancja klienta, długi (?) czas oczekiwania (ciekawe czy zamówienie zostanie zrealizowane)No niestety jak wynika z mojej wypowiedzi produktu wciąz nie mamy :( -
~Raf / 2015-12-15 09:04
Zakupiłem kamerę. Po uruchomieniu okazało się, jakość obrazu była tragiczna, nie trzymała ostrości kompletnie. Nagrałem parę filmów dla przykładu oraz nagrałem w tym samym czasie filmy porównawcze 6 letnim telefonem (na telefonie jakość była znacznie lepsza niż na dedykowanym sprzęcie), i odniosłem kamerę do sklepu, 3 dni po zakupie. Na jakikolwiek kontakt czekałem blisko 2 miesiące i w dodatku stwierdzający że kamera działa tak jak powinna. Przy próbach kontaktu z kierownictwem, wszyscy uciekali od odpowiedzialności, nikt nie udzielił żadnej odpowiedzi. wszystko na zasadzie my mamy pieniądze a ty rób co chcesz. Obsługa klienta wręcz śmieszna poziom z czasów komunistycznych.
W między czasie próbowałem znaleźć podobny sprzęt. okazało się że komputronik sprzedaje produkty w technologii tak starej iż nie sposób kupić takiej wersji. Zakupiłem kamerę z Azji... i po opłatach celnych wyszła 1/3 ceny, a jakość obrazu jest znacznie lepsza. Wynika z tego iż wciskają nam przestarzały badziew w wygórowanej cenie i mają wszystkich w d...ZaletyBrak zaletWadystara technologia -
~Remknu / 2018-06-25 16:41
Nie polecam już więcej jakichkolwiek zakupów w tej firmie. Niech nie zwodzą Was niskie ceny. Obsługa klienta i zamówień ostatnimi czasy spadła do poziomu zero. Nie wiem czy na okres wakacyjny ta firma zatrudnia w magazynach kogo popadnie, czy po prostu jakość obsługi aż tak się pogorszyła z czasem. Dwa ostatnie zakupy w tej firmie nadawały się tylko do reklamacji – jedno po drugim (oba to urządzenia AGD). W pierwszym nie działało zasilanie, produktu nie można było nawet uruchomić – drodzy Państwo wysyłając produkt AGD do klienta należy go sprawdzić czy działa – odesłany na reklamację (na wymianę), czekam już 10 dni na odpowiedź, sprawa w toku. Drugi produkt (kupiony na prezent) przyszedł w o wiele za dużym szarym kartonie 6-krotny rozmiar zakupionego produktu (nie był to nowy karton, miał chińskie nalepki przewozowe – używany wcześniej do czegoś innego). Po otwarciu wszystko jasne – opakowanie produktu zmiażdżone jak naleśnik, a razem z produktem w środku zapakowany był oryginalny mały kartonik pakowy oklejony taśmą „Komputronik”, a obok leżała masa foli bąbelkowej (folia luzem, wrzucona od tak, niczego już nie owijała). Ktoś z tej firmy zmiażdżył oryginalnie zapakowany i przygotowany już do wysyłki produkt, i zamiast wymienić go na nowy, całość wpakował po prostu do jakiegoś używanego kartonu, i w takim stanie przekazał to kurierowi. SZKODA SŁÓW. Produkt jednak, mimo zdewastowanego opakowania, był sprawny i postanowiłem go zatrzymać dla siebie. Zamawiałem jednak produkt pełnowartościowy i taką kwotę za niego ZAPŁACIŁEM – za zupełnie nowy oryginalnie zapakowany produkt bez skaz. Postanowiłem więc to reklamować (co zrobiłem) i zażądać obniżenia ceny za zniszczone opakowanie (które nie nadawało się już na prezent). Rozmowa z konsultantką rozwiała jednak moje nadzieje, że reklamacja będzie rozpatrzona pozytywnie: „Nasza firma sprzedaje produkty, a nie opakowania.” Krótko mówiąc przekazała mi ona, że nawet jak opakowanie jest zdewastowane, zmiażdżone itp., ALE sam produkt jest wciąż sprawny, nawet po odesłaniu go do nich, wyślą z powrotem TO SAMO, tan sam produkt i to samo opakowanie do niego. Aż mi szczęka opadła... Gratuluję wyśmienitej firmowej polityki obsługi klienta. Droga firmo KOMPUTRONIK, oryginalne opakowanie producenta to zintegrowana część sprzedawanego produktu. Kupując od Was nowy produkt, chcę aby był zapakowany w oryginalne nienaruszone opakowanie, inaczej kupuję po prostu OUTLET!... I na tym kończy się moja przygoda z KOMPUTRONIKIEM, a naprawdę uwielbiałem tam robić zakupy. Szkoda. Kolejne zakupy zrobiłem już gdzie indziej. ZaletyCałkiem niskie ceny, nawet szybka dostawa.WadyProdukty przychodzą w większości uszkodzone, strasznie długi proces postępowania reklamacyjnego, nieprofesjonalna obsługa klienta działu wysyłkowego i reklamacyjnego. -
~rf3r / 2023-01-20 19:36
nie wiem co mnie podkusilo aby zakupic sprzet rzekomej dobrej jakosci w komutronik. -
~rogu666 / 2013-01-15 16:23
Pomimo niemal dwóch tygodni od wpłynięcia zamówienia na komputer i minięcia terminu dostawy, sprzedawca nie raczył się pofatygować i dać znać o trudnościach z realizacją zlecenia. Po uprzejmej prośbie o przybliżony termin realizacji sprzedawca jak gdyby nigdy nic zaproponował jedynie anulowanie zamówienia. Stanowczo odradzam korzystanie z usług tej firmy. Zaletypóki co brakWadySłaby kontakt z klientami, niewywiązywanie się z zamówień -
-
~SPR. / 2019-02-21 15:31
Firma żenada .kupiłem płytę główną od MSI z uszkodzoną ,teraz czekam na naprawę oczywiście odpłatną 20 dni i nic nie wiadomo zostało im jeszcze 8 ,i jak nie będzie do tego terminu to mają pozamiatane i radze ,radzę omijać komputronik i MSI bo to żenada z klienta kpiny sobie robią -
~TvM / 2017-04-27 18:40
Zamówiłem w Komputroniku zestaw komputerowy z montażem. Po tygodniu czekania i braku jakiegokolwiek kontaktu, czy podania przybliżonej daty realizacji zamówienia zadzwoniłem do sklepu. Pan poinformował mnie, że przecież mają na to 7 dni roboczych, które przecież nie minęły, a że zbliża się właśnie długi weekend majowy to ten 7 dzień wypada 2 maja, ale nawet tej daty by nie dotrzymali bo w końcu okazało się, że sprzęt będe mógł odebrać dopiero po 5 maja. Całe szczęście wybrałem płatność przy odbiorze, więc anulowałem zamówienie i u konkurencji zamówiłem nawet lepszy zestaw w tej samej cenie, z dostawą po mniej niż 48 godzinach od zamówienia. Komputronik działa jak Urząd Skarbowy, który jak ma na wydanie pisma 7 dni to nie wyda go choćby dzień wcześniej. Kupowałem tam parę razy ale w sklepie stacjonarnym, na miejscu. Po tej przygodzie będę raczej omijał. ZaletyW porównaniu do konkurencji żadne.WadyUrzędnicza mentalność.Łódź -
~Anna / 2016-08-14 01:28
Wypracowałam w firmie nagrodę w postaci laptopa Aplle. Ponieważ pieniądze płaciła Komputronikowi moja firma ze Stanów (9 maja b.r wpłacili 100% centy tj. 89990 zł w dniu złożenia zamówienia) więc nie miałam pełnej kontroli. Powiedziano mi tylko, że zamówionego laptopa nie maja na stanie i muszą go sprowadzić z zagranicy a będzie to trwało od 7 do 14 dni. Gdy minęło 14 dni zaczęłam dopytywać co z moim laptopem. Wówczas Komputronik odpowiedział, że laptop będzie dostarczony do mnie do końca czerwca. Około 25 czerwca gdy otrzymałam z mojej firmy numer zamówienia postanowiłam sama dopilnować, aby Komputronik tym razem wywiązał się z terminu dostawy, ale nic z tego.
29 czerwca pracownica Komputronika zadzwoniła do mnie z informacją, ze.... z powodu wprowadzania przez Apple nowszego modelu dostawa przedłuży się o kolejne 4 tygodnie. Jako rekompensatę zaproponowano mi rabat w wysokości niecałych .... stu złotych!!!! Prosiłam o kontakt z managerem chcąc negocjować cenę, bo oczywistym powinno być, ze starszy w tym momencie model powinien być w niższej cenie, a tu w dodatku dostawa wydłużyła się do 12 tygodni! Niestety nic podobnego nie nastąpiło.
W ostatnich dniach lipca poinformowali moja firmę, ze mój laptop był gotowy do wysyłki. Prosiłam pracownice firmy, aby wynegocjowała dołożenie do tego laptopa jako rekompensatę za 12 tygodniowy czas oczekiwania i sprzedaż już nie najnowszego modelu, przyzwoitego osprzętu w postaci dobrej torby do niego i firmowych słuchawek średniej jakości (za 380 zł). Wiecie co zaproponowali? Nie? Torbę. Tylko torbę do laptopa i to chyba najtańsza, bo za 74 zł!!! czyli za mniej niż proponowano w czerwcu jako rabat. Ha, ha. Po negocjacjach zgodzili się dać lepsza torbę którą w detalu sprzedają po 150 zł a pracownica mojej firmy negocjowała dołożenie do niej słuchawek Aplle. Zgodzono się, dać najzwyklejszej za 99 zł w detalu, ale .. miałam oddać torbę. Nie wiem czy się śmiać czy płakać. Zdecydowałam jednak poinformować o tym na forach.WadyNiedotrzymywanie terminów dostawy
brak rekompensaty za wydłużenie terminu dostawy do 12 tygodni
chciwość i pazerność -
~Ashunka / 2014-12-22 15:39
Jestem strasznie zawiedziona. Mianowicie, zamówiłam prezent dla dziecka na święta. Były to raptem trzy rzeczy (konsola, ładowarka, gra). Na stronie internetowej pisało, że produkty są dostępne i wysyłka zajmie tydzień. Zamówiłam, wszystko było tak jak w opisie. Dostałam niedługo po tym email, że produktów nie ma w żadnym sklepie i muszą czekać na dostawe towaru. Nie powiedziano mi ile czasu może to zająć. Czekam już prawie dwa tygodnie i nadal nie dostałam maila żeby te produkty zostały już sprowadzone. Status zamówienia nadal jest "w trakcie przetwarzania". Jestem już pewna, że konsola nie przyjdzie na czas, na święta. Czuje się oszukana, biorąc pod uwagę, że na stronie było jasno i wyraznie napisane iz produkty są dostępne. Wielki minus. Nie planuje już robić zakupów w komputroniku.
strona 22 z 32
- « poprzednia
- 1 ...
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- nastepna »