Kasują 25zł za dostawę następnego dnia, po czym paczka dostarczana jest 3 dni później. Łaskawcy przynajmniej zwrócili dopłatę, ale urlopu już mi nie oddadzą :)
Kiedyś było tak samo z 'turbokurierem', widać niektóre rzeczy się nie zmieniają
ZaletyTowar
WadyDostawa, obsługa, szybkość odpowiedzi, naciąganie na szybką dostawę
~Aleksander / 2022-03-04 10:20
Ocena: 2.20 / 5
Nie kupujcie w Komputronik na raty! Sklep od tygodnia ma pieniądze za kartę (potwierdzone przez bank) i nie wysyła zamówienia. Mi potwierdzenie przez bank zajęło 15 min, a obsłudze, po mojej interwencji, zajmuje już 3 dzień. Czy tak trudno skontaktować się z bankiem telefonicznie?
~Andrzej Olsztyn / 2021-12-09 14:53
Ocena: 2.20 / 5
W dniu 24 listopada zamówiłem akumulator do laptopa. Dostępny był w jakimś sklepie w innej miejscowości jak moja. Na infolinii podali, że dostarczą w ciągu 3 dni. Minęło 15 dni i w dalszym ciągu go nie ma. Dzwonię do salonu w Olsztynie i od kilku dni mówią, że jest w centralnym magazynie i w dniu następnym będzie. I tak przez kilka dni. Dziś też powiedzieli, że jutro będzie. A ja już 3 tydzień jestem bez komputera. Żenada, nigdy więcej Komputronika. Firma do zaorania. Nie potrafią świadczyć usług za które się wzięli. Odradzam wszystkim zakupy u tych nieudaczników.
ZaletyBRAK
WadyNie potrafią dostarczyć towaru, który zobowiązali się dostarczyć.
~Andy / 2017-12-18 11:49
Ocena: 2.20 / 5
Nie polecam tego sklepu, zakupiłem u nich między innymi na firmę wyprzedaż-ową płytę główną (MSI Z270 Tomahawk). Przy odbiorze otrzymałem informację iż płyta była po serwisowa (prostowanie pinów) na stronie jest to mało wyszczególnione i nie widać było i iż jest to produkty po serwisowy. Po podłączeniu wszystkich części komputer zaczął się sporadycznie zawieszać, był to komputer złożony z części zakupionych z ich sklepu więc postanowiłem sprawdzić która część szwankuje. Udało mi się wytypować płytę główna jako głównego winowajcę po około 2 tygodniach. Przyszedłem ją reklamować ale zamiast usłyszeć iż produkt zostanie naprawiony usłyszałem iż jest to uszkodzenie fizyczne wygięte piny (czyli to samo uszkodzenie, co niby zostało wcześniej przez nich naprawione) nie możemy przyjąć reklamacji. Zatkało mnie, dlatego naprawdę odradzam tego sklepu o ile nie chcecie mieć później niepotrzebnych problemów z nieuczciwym sprzedawcą.
WadySprzedaż uszkodzonego produktu i brak przyjęcia go na gwarancji
~Jacek / 2015-05-12 09:42
Ocena: 2.20 / 5
Kompletne dno, przyjmują zamówienia na towar którego potem nie mogą znaleźć, zero kontaktu z ich strony. Wszystko wygląda jak jeden wielki bałagan lub próba oszustwa. Szczerze niepolecam
Zaletynie zdązyłem się przekonać
Wadynie mają towaru który sprzedają
~Kamila / 2015-10-12 14:37
Ocena: 2.20 / 5
Zakupiłam Laptop Toshiba 30.01.2015, co do samej procedury zakupu czy wysyłki większych uwag nie mam, jednak "obsługa klienta" a dokładniej "dział reklamacji i serwisu" to inna bajka. Uroczy Państwo od prawie 4 miesięcy nie potrafią naprawić problemu z ładowaniem baterii (nie ładuje, nie pali się dioda zasilająca, nic...;/) twierdząc, że problem nie istnieje (dokumentacja w Postaci zdjęć i filmu dokumentującego fakt nawet nie jest brana pod uwagę). Odpowiedzi na reklamację (4 już) nie mam od 15.09.2015 (z tytułu rękojmi) bo wg w/w Panów/Pań nie składałam przecież reklamacji tylko zaktualizowałam Windowsa i to w ogóle moja wina, że sprzęt nie działa. Całkowicie żenujące tłumaczenia, nie stosowanie się do przepisów Prawa całkowicie skreśla ten sklep w moich oczach.
ZaletySzybkość wysyłki
WadyCała obsługa posprzedażowa, w tym głównie dział serwisu i reklamacji
Za 2500 zł od 30.01.2015
~Karolina / 2018-04-04 11:01
Ocena: 2.20 / 5
Odradzam nawet największym wrogom zakupy w tym sklepie !!!!
Zakupiłam ebooka jak się okazało z pęknietą szybką. Zaraz po otworzeniu opakowania w domu pojechałam wymienić sprzęt na nowy. Antypatyczna obsługa oznajmiła że może ja go upuściłam i wysłała sprzęt na serwis który stwierdził uszkodzenie mechaniczne. Nie pomogły pisma odwoławcze. Ta firma schodzi dosłownie na psy i tylko czeka aż ktoś nie sprawdzi sprzętu na miejscu jeśli odbiera go bezpośrednio w sklepie. Parszywe traktowanie klienta . Poza tym już po mojej jednej wizycie w sklepie zauważyłam , że największa kolejka ustawia się do reklamacji . Odradzam!!!
Zaletybrak
Wadywszystko jest dobrze dopóki coś się nie dzieje ze sprzętem
~Kasia / 2014-04-15 21:31
Ocena: 2.20 / 5
Zgodnie z opisem produktu na stronie Komputronik.pl powinnam mieć możliwość rozszerzenia pamięci o kartę SD. Po zakupie produktu okazało się, że takiej możliwości nie ma. W związku z wprowadzeniem mnie w błąd spróbowałam skontaktować się mailowo na podany przez pracownika sklepu adres mailowy jednak nie otrzymałam żadnej odpowiedzi!!! Znacznie pogorszyło to moją opinię o sklepie.
Wadybrak odpowiedzi na maila, kiepski kontakt
~Klient który nie wróci / 2023-05-09 15:18
Ocena: 2.20 / 5
Kupiłem drona który był zepsuty brak ładowania baterii ,prawdopodobnie przeterminowana nie wzbudzała ładowania,na poczatku informowano że gwarancja sklepu i po 14 dniach bedzie decyzja czy zwrot gotówki czy też nowy produkt,łaskawie po 18 dniach sam musiałem zadzwonic co z tym dronem i otrzymałem odpowiedz że poszedł do servisu i czas na naprawe to 28dni ,Podsumowujac nie warto tam nic kupować bo wrazie usterki grają na czas zamiast szybko naprawić lu b wymienic towar na nowy ewntualnie zwrócić pieniadze.
ZaletyBrak
WadyJak w opisie
~Krzysztof / 2017-03-01 11:27
Ocena: 2.20 / 5
To już kolejny drugi inny model firmy Samsung, który na dzień dobry jest uszkodzony. Pierwszy w Media Markt i przez internet i zwrot był bez problemowy. Komputronik zleciło naprawę monitora i chce mi go wcisnąć zgodnie z prawem jak to napisali art 560 par. 1 K.C. Jednak czy monitor po serwisie ma taką wartość jak nowy, chyba nie, a o tej różnicy finansowej czyli obniżenie ceny towaru nie wspomnieli, tak jak i o wymianie. Wniosek: wciskają klientom wadliwy towar celem jego upłynnienia jeśli tylko nie zamówisz przez internet, co ja niestety zrobiłem. Nie polecam tej firmy, zaś ich pracownicy do Media Markt zostają w tyle. Krzysztof.
WadyNa serwisie mają powyłączane telefony.
Komputronik Zielona Góra
~Mariusz / 2024-08-06 23:22
Ocena: 2.20 / 5
Paczka z kartą wartą 5000zł została przesłana tylko w oryginalnym opakowaniu i worku foliowym. W trakcie transportu został wygięty śledź montażowy. Wysłałem kartę na rękojmię i wybrałem opcję wymiany, firma wyprostowała zgięty element i odesłała kartę która jest niepełnowartościowa. Po zgłoszeniu do firmy InPost otrzymałem informację, że paczka została zapakowana niezgodnie z regulaminem kuriera (zero zabezpieczenia dodatkowego). Zapłaciłem pełną kwotę za kartę, która została uszkodzona z winy firmy Komputronik, nie otrzymałem żadnej rekompensaty i mam produkt OUTLETOWY. Nie polecam, tak duża firma, a zachowała się jak mały sklep, który musi naprawić kartę "młotkiem". Dodatkowo z-ca Kierownika Sklepu Internetowego próbował mi wmówić, że firma nie odpowiada za zniszczenie przesyłki w chwili jej przekazania odbiorcy, co jest niezgodne z art. 559 KC "sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego lub wynikły z przyczyn tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili". Jak widać konsultanci, a nawet zastępca kierownika nie zna prawa i okłamuje klientów wprowadzając ich w błąd. Zero profesjonalizmu.
~Michał / 2016-04-15 21:43
Ocena: 2.20 / 5
Asortyment jak każdy, ale Komputronik zawyża parametry niż urządzenia faktycznie mają. Jak coś jest to łatwo zamówić, ale połowa asortymentu zwłaszcza atrakcyjnego jest niedostępna, a ich wytłumaczenie, żeby ludzie sobie mogli porównywać... ale opcji aby nieaktualnych ofert nie wyświetlało nie mają. Poziom cen haha tak jest cena możliwa, ale z tymi zawyżonymi parametrami, więc nierealne abyśmy otrzymali taki produkt z taką ceną jak tam wypisują. Dostawa?, różnie jak mają to wyślą i od kuriera zależy, a reszta jak na zamówienie to miesiąc się czeka lub na świętego dygdy czyli nigdy. Obsługa=żenada, fatalna=daj kasę i spier... Reklamacje jak słyszałem bardzo kiepsko, miałem do czynienia ze zwrotem też nieciekawy.
Zaletykompletnie żadne nigdy mi się tam nie udało nic kupić zawsze rezygnacja lub zwrot
Wadyich popularność, z taką obsługą to powinni być ostatnim miejscem jaki wybiera klient
~Regbo / 2018-07-10 17:37
Ocena: 2.20 / 5
Sprzedają towar, którego nie mają na stanie nie polecam
WadyBrak informowania
~smith / 2007-11-25 22:49
Ocena: 2.20 / 5
Składając komputer, gdybym zamówił wszystkie podzespoły w Komputroniku kosztowałoby to mnie 20% drożej niż korzystając ze "skąpca" . Zamówiłem w Komputroniku zasilacz. Na dostawę czekałem 8 dni ( na ich stronie "towar wysyłamy w ciągu 24 H"). Zero odpowiedzi na maile. W końcu informacja towar jest do odbioru (odbiór osobisty). Po przyjściu do sklepu " nie dojechał , może będzie jutro". Zasilacz okazał się niesprawny. Przy reklamacji, nie ma innego na wymianę, pan przyjmujący do naprawy twierdzi że potrwa to " z tydzień". W domu na zleceniu naprawy przeczytałem małym drukiem " naprawa do 28 dni roboczych". czekam już 3 tydzień. Dziwię się ludziom przepłacającym w Komputroniku.
Zaletydużo sklepów
Wadybrak kontaktu mailowego, długi okres dostawy, kompletna olewka po wpłaceniu pieniędzy
~wiki / 2011-01-13 21:51
Ocena: 2.20 / 5
Reklamuję zakupiony sprzęt po miesiącu użytkowania po 28 dniach od reklamacji co dzień mówią że zapraszają jutro lub proszą o telefon którego nie odbierają .
Zaletybrak
WadyChamska obsługa
2miesiące 299zł mp4
~Wojtek / 2018-09-24 22:03
Ocena: 2.20 / 5
Komputronik - do tej pory nie miałem zastrzeżeń, ale gdy przyszło mi skorzystać z rękojmi wyszła cała prawda o firmie. Jak to mówią : przed kupnem jest klient, po kupnie jest kłopot. Po dwóch miesiącach zepsuło się żelazko, oczywiście zdarza się. Oddałem żelazko 30.08.2018 w ramach rękojmi, po tygodniu odmowa wykonania naprawy w ramach rekojmi, sprzęt do naprawy. Ok. Poprosiłem więc mailowo po nazwisku, ponieważ telefonicznie nie ma możliwości o podanie przewidywanego terminu naprawy. I jak myślicie, po co pracownik firmy Komputronik ma sie zniżać do jakiejś bezsensownej konwersacji z " klientem ". Problem tkwi tylko w tym, że rękojmia to 14 dni, a Komputronik nic sobie nie robi z żadnych terminów. Ostrzegam więc, kupić łatwo ale dalej już " nie tak słodko jak myślisz !! " A ostrzegają przed zakupem w Chinach bo tam nie ma gwarancji ? Nieprawda - kupiłem w Chinach smartfon, niestety zepsuł się i o dziwo naprawiłem w ramach gwarancji ( w 2 miesiące).
ZaletyBrak
WadyBrak profesjonalizmu.
~Zbyszek / 2016-08-12 16:44
Ocena: 2.20 / 5
W sklepie Komputronik w Stalowej Woli chciałem zamówić zestaw który skonfigurowałem sobie na stronie komputronik, a tam sprzedawca informuje mnie , że do każdego podzespołu będę musiał dopłacać po ileśtam złotych marży sklepowej. W sumie cena komputera wzrosła o 110 zł. Zapytałem czy można to jakoś pominąć, to sprzedawca zaproponował mi gotowy zestaw, który mi nie odpowiadał. Zrezygnowałem z zakupu i ten sam zestaw kupiłem w sklepie w Rzeszowie, ale w x-kom zapłaciłem za zestaw taniej niż bym zapłaciłem w komputroniku, montaż za darmo bez problemu pań w sklepie wszystko mi doradził. Nie żałuję tego, że zrezygnowałem z zakupu w komputroniku.
~ZS / 2023-03-26 12:33
Ocena: 2.20 / 5
Źle zapakowany towar. W moim przypadku dysk SSD dodatkowo przesyłka była lekko uszkodzona z zewnątrz . Nie przypuszczałam że dysk będzie wygięty. Pani na infolinii Komputronik skierowała mnie na stronę InPost w celu złożenia protokołu szkody. In post stwierdził że dysk był źle zapakowany Minęło zbyt duzo czasu żeby zwrócić towar. Zostałam z uszkodzonym dyskiem. Nie polecam. To był ostatni zakup w tym sklepie. Brak profesjonalizmu i w obsłudze klienta a przede wszystkim źle zabezpieczona przesyłka. Odradzam korzystanie z tego sklepu
~Aga / 2018-01-11 14:45
Ocena: 2.00 / 5
Zamawialam czajnik z dostawa w 24h.po czwartej rozmowie z konsultantem ,po dwóch tygodniach oczekiwania dowiedziałam się że w sklepie nie ma produktu na który oczekuje i za który zapłaciłam.mozna było przecież od razu to powiedzieć to zamówiłam w innym sklepie.szczerze odradzam .
~Aprillo / 2017-06-19 08:56
Ocena: 2.00 / 5
Firma stawia na pijar. Sama reklama nie pomoże gdy obsługa reklamacji jest poniżej standardów sklepiku u pana Zdzisia.
Odradzam jakichkolwiek zakupów. Kupisz, zepsuje się= masz problem.