strona 21 z 32
- « poprzednia
- 1 ...
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- nastepna »
-
~Karollek / 2015-07-10 22:48Ocena: 5.00 / 5
Zamówiłem kartę microsd i po godzinie odebrałem w megastorze w warsawie. tak to powinno działać. dodam że cene tej karty mieli praktycznie najlepszą. -
-
~Marruy / 2015-07-08 15:06Ocena: 4.80 / 5
A ja napisze o czymś innym - super, że wreszcie znieśli tą prowizję za płatność kartą. teraz kupowałem krajalnicę Bosha i już nie płaciłem za karte. Super! -
~Scallak / 2015-07-01 10:20Ocena: 5.00 / 5
czekalem na premier nowych radeonow i jak tylko sie pojawily zamowilem, odebralem nastepnego dnia w salonie - duzy plusik dla sklepu wlasnie za szybkosc i wszystkie nowinki dostepne na premierze -
~Rafał / 2015-06-26 21:39Ocena: 4.60 / 5
Kupiony dysk zewnętrzny był do odbioru w megastorze w warszawie po 2 godzinkach. realizacja super! -
~Mergel / 2015-06-24 09:00Ocena: 5.00 / 5
korzystam z outletu i uważam że mają najlepszy ze wszystkich sklepów, albo w ogóle jedyny taki faktycznie prawdziwy outlet, wybor jest bdb sprzety nie sa po jakims drobnym rabacie ale czesto naprawde przecenione znacznie i tak powinno byc w outlecie bo promocje to sa na co dzien - polecam -
~Marcin / 2015-06-23 22:54Ocena: 4.60 / 5
Wybór sprzętu maja kosmiczny...jest tu praktycznie wszystko. Zawsze poszukiwanie sprzetu rozpoczynam od Komputronika. -
~Bofur / 2015-06-21 07:51Ocena: 5.00 / 5
oceniam głównie jako sklep w którym zawsze przeglądam rózne promocje, nowości i outlet bo mają niezły wybór róznego rodzaju przecen i ofert specjalnych, trzeba tylko się zagłębić bardziej w sklep i zawsze udaje mi się znaleźć coś u nich w bardzo fajnej cenie, często sporo poniżej rynkowej czy z aukcji nawet, choćby sprzęt z outletu właśnie -
~Adam / 2015-06-19 18:55Ocena: 4.80 / 5
Ja zawsze kupuje w necie a odbieram w megastorze. Sprzęcik zawsze jest i czeka:) -
-
~jerzyk001 / 2015-06-18 15:37Ocena: 3.20 / 5
Zawiodłem się. Na stronie internetowej wystawiony jest sprzęt którego fizycznie nie ma. Jest to oszukiwanie klienta i marnowanie czasu. -
~trexler / 2015-06-17 10:17Ocena: 5.00 / 5
Ogółem nie mam zastrzeżeń do sklepu bo parę razy kupowałem zarówno online jak i w salonie pobliskim i byłem bardzo zadowolony z obsługi i wyboru sprzętu więc plus ode mnie. -
~Ronald / 2015-06-15 16:48Ocena: 4.80 / 5
Tablecik zamówiłem w środę i w czwartek był do odbioru! Polecam! -
~joxeor / 2015-06-12 11:18Ocena: 5.00 / 5
póki co spoko - parę zakupów, jak dotąd wszystkie udane, sprzęt ok, zgodny z opisem, mają czasem fajne promocje na stronie czy w gazetce, jest z czego wybierać -
~lezzek / 2015-06-10 12:08Ocena: 5.00 / 5
zakupy spore u nich zrobiłem do domu przy przeprowadzce i trochę elektroniki w megastorze w poznaniu kupiłem, na plusik dostępność i mega krótki czas realizacji zamówień, a to co w megastorze to od ręki, nie mam uwag -
~Klient / 2015-06-09 23:29Ocena: 4.80 / 5
Jesli chodzi o wybór sprzętu to chyba najlepszy sklep..mają wszsytko.. -
~Romek / 2015-06-06 15:12Ocena: 5.00 / 5
Jak dla mnie ok. Zrobiłem kilka zakupów i wszystkie były dobrze zrealizowane, dosyć szybko. Zaletyoferta, czas, zaleta -
~gazda72 / 2015-06-05 20:35Ocena: 3.80 / 5
Negatywna. ZaletyniemaWadysame wadynie mam wcale,gdyż przysłali Mi nie to co zamawiałem.Zobaczymy jak będzie ze zwrotem środków. -
-
~Klekks / 2015-06-05 07:45Ocena: 5.00 / 5
kupowałem u nich już ze dwa kompy i ze trzy lapki... ani razu nie czekalem wiecej niz dzien/dwa na dostawe do salonu, zawsze bylo za friko, duzy plus za obsluge przez telefon jak trzeba bylo po zamowieniu nagle cos dorzucic albo odjac z zamowienia -
~wesiek / 2015-06-03 07:46Ocena: 5.00 / 5
Zakupu dokonałem co prawda w salonie ale wcześniej zamawiając przez ich stronę i tak w zasadzie to nie mam uwag - dostałem laptopa migiem, zamówiłem jednego dnia z rana a następnego kole południa już odebrałem na miejscu - mega szybko... -
~SM / 2015-05-27 11:35Ocena: 2.80 / 5
Kompletne DNO!!! Laptop po 2 tygodniach musiał iść na serwis ze względu na przebrawienia na matrycy oraz rozszczelnienie obudowy. Sklepowi zajęło 3 dni na odesłanie laptopa do serwisu Komputronika w Poznaniu po czym serwisowi zajęło 22 dni na odesłanie go serwisu producenta i dopiero po 27 DNIACH ROBOCZYCH i to dopiero jak udałem się do sklepu (zero kontaktu z ich strony) okazało się, że dostali odpowiedź już tydzień temu z serwisu, że uszkodzenie obudowy jest to uszkodzenie mechaniczne (nic już nie wspomnieli o matrycy) i żądają grubych pieniędzy za jej wymianę (180zł SAMA PRZESYŁKA). Obsługa klienta i serwisu jest na żenującym poziomie!!! Nikt nic nie wie, nikt nic nie widział, a po ponad półtora miesiąca laptop wrócił w takim samym stanie jakim go oddałem do serwisu! NIE POLECAM TAM KUPOWANIA CZEGOKOLWIEK co ma jakąkolwiek gwarancje. Towar będą przetrzymywać maksymalnie długo, a i tak nic z nim nie zrobią! ZaletySzybka dostawaWadyFATALNA OBSŁUGA I SERWIS -
~rizolll / 2015-05-25 11:44Ocena: 5.00 / 5
ZAKUP UDANY :-D Wiedźmin dotarł w dniu premiery tak jak miało być, duży plus dla sklepu za wywiązanie się z terminu dostawy i teraz na pewno przy następnej okazji też preorderuję u nich!
strona 21 z 32
- « poprzednia
- 1 ...
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- nastepna »
