Nie polecam ze względu na niską jakość obsługi klienta oraz, w mojej ocenie, nieuczciwe praktyki.
Chciałem zwrócić sprzęt zamówiony przez Internet, a dowiedziałem się, że nie "zamówiłem" tylko "zarezerwowałem" - teraz od 30 dni nie mam ani sprzętu ani pieniędzy, bo nie wysłali nic z powrotem i nikt nie odpowiada na maila.
Podejście do klienta tragiczne.
ZaletySzeroki asortyment, dużo sklepów
WadyNiska jakość obsługi klienta
~Ra / 2023-04-04 03:35
Ocena: 2.60 / 5
Zamówiłem nowe gpu kurier przywiózł kartonik ładnie zapakowany , dobrze zabespieczony pianeczki,steropiany i tp. Odpakowałem kartonik wycìągnołem pudełeczko z kartą i odrazu zauważyłem coś niepokojqcego. Naklejka łącząca opakowanie gpu była podwinięta i naklejona nie w te miejsce co powinna .
Widoczne ślady użytkowania tak jakby ktoś kupił tą grafike i z jakiś przyczyn zwrucił
spowrotem na sklep a ja jestem kolejnym nieszczęśliwym uzytkownikiem tego felernego sprzętu .Migoczące swiatła i plamki w trakcie grania i tp artefakty. Obecnie czekam już piąty tydzień po oddaniu gpu do serwisu przez sklep komputronik i nie dostałem jeszcze żadnej wiadomości.
Zaletyszybka dostawa długo nie czekałem
Wadybrak wiadomowci na temat serwisowanego sprzętu
~Robert / 2013-12-20 20:34
Ocena: 2.60 / 5
Tablet odebrany 11.12.2013. Po zmianie tapety zauważyłem że wyświetlacz ma wadę (cienka fioletowa linia przy lewej krawędzi ekranu). Już 13.12.2013 zwróciłem w sklepie, Pan ze sklepu mówił że prawdopodobnie będzie wymieniony na nowy i może to potrwać około tygodnia. Dziś w rozmowie ze sklepem dowiedziałem się że tablet jest wysłany do centrali Komputronika i zupełnie nic więcej nie wie. To były moje pierwsze zakupy w sieci Komputronik i prawdopodobnie ostatnie jeśli będę musiał powiedzieć osobie, która miała otrzymać tablet na "gwiazdkę", że "twój prezent jest w serwisie i nie wiadomo kiedy będzie!" PORAŻKA. Nie polecam sklepu a obsługa w Olsztynie raczej poniżej średniej porównując do innych sklepów! Żeby nie można było wymienić urządzenia, które sprzedane zostało mi uszkodzone. Odradzam wszystkim!
WadyWada wyświetlacza
Produkt uzywany 3 godz. Cena 869zł
~Stefan / 2021-12-10 17:10
Ocena: 2.60 / 5
Brak jakiekolwiek współpracy na linii Komputronik - DHL (ich obecny operator) - DLH nie dostarcza paczki do punktu i NIKOGO o tym nie informuje, więc jeśli spotka Cię taka sytuacja (w tym przypadku, paczka była za duża - monitor 27 cali, co też jest dziwne) to nie otrzymasz zadnej informacji. Ja czekałem równo tydzień i sprawa ruszyła się dopiero po interwencji i moim pytani co z paczka. Co ciekawsze, sam komputronik nie miał pojęcia, bo umowa między nimi,a DHL nie przewiduje tego, ze DHL kogokolwiek informuje. Parodia. Oczywiście ze strony komputronika,żadnej refleksji, ze towar zakupiony i opłacony kurwier jedzie 8 dni z jednego miejsca w Warszawie do drugiego.
ZaletyBrak
WadyCałkowity brak ogarnięcia na linii Komputronik-DHL
~terendil / 2011-09-01 12:57
Ocena: 2.60 / 5
Odradzam stanowczo. Sklep nadaje się jedynie do kupienia płyt dvd albo aparatu foto, bo o sprzęcie pracownicy nie mają pojęcia. Potrafią jedynie wydawać towar z zaplecza (nie widząc zresztą co na tym zapleczu mają). Jakiekolwiek techniczne pytanie co do działania sprzetu komputerowego, oraz problemów z nim związanych budzi przerażenie i niezrozumienie w oczach pracowników. I nie był to pojedynczy przypadek ponieważ za sprzętem i problemami z nim związanymi jeździłem do kilku punktów i rozmawiałem chyba z czterema różnymi pracownikami, u każdego spotykałem ten sam ignorancki wyraz twarzy i brak pojęcia o własnym towarze. Procedury reklamacyjne są poniżej krytyki, a wiąze się to także z problemem opisanym powyżej. Radzę szefostwu lepiej weryfikować kogo zatrudniają, to sklep komputerowy nie mięsny, wypada mieć pojęcie o tym co się sprzedaje.
Zaletyduży wybór, ładny wystrój (ehh)
Wadypracownicy, serwis
2 tygodnie, ok 2000 zł
~Zbigniew / 2022-03-07 17:13
Ocena: 2.60 / 5
Zakupiłem amplituner na raty. Proces zakupowy i uzyskanie kredytu błyskawiczne, ale dalej zaczęły się schody. Bank przelał pieniądze na konto Kompuronika już na drugi dzień, ja swoją złotówkę również otrzymałem, ale towaru nie wysyłali. Dzwoniłem kilka razy i za każdym razem tłumaczyli, że występuje jakaś awaria na linii Bank - Komputronik i mam się uzbroić w cierpliwość. Czekałem 8 dni na wysyłkę towaru. Nigdy więcej zakupów w Komputroniku.
Zaletybrak
Wadywszystkie
~Andrzej / 2021-09-15 11:02
Ocena: 2.50 / 5
Kompletne ignorowanie klienta.Brak kontaktu.Zamowilem klimatyzator Clatronic na raty 0% Po wypełnieniu wniosku ratalnego kontakt się urwał.Na wszelki wypadek zmieniłem hasła do mojego banku.Na.moje.monity kompletna cisza.Jeszcze się nie spotkałem z tak lekceważeniem!
ZaletyBrak
WadyBrak kontaktu.Lekcewazenie klienta
~JG / 2017-04-08 09:30
Ocena: 2.50 / 5
wycena naprawy laptopa w Komputronik to 1000 zł (wymiana 2 elementów obudowy i zawiasów), wycena tego samego laptopa w małym serwisie 70 zł, bez wymiany ani jednej części i trwało to dwa dni. To chyba o czymś świadczy?
~Anna / 2021-06-11 08:58
Ocena: 2.40 / 5
Bałagan w firmie kurierskiej, która była narzucona w momencie zamawiania produktu. Nie dostarczyli przesyłki na czas w umówionym terminie. Na stronie podczas składania zamówienia nie było wyboru innej formy dostawy niż kurier. Jak klikałam na inpost lub odbiór własny w sklepie, to wyskakiwała informacja na czerwono, że w tej chwili nie ma takiej możliwości. Pan na infolinii twierdzi jednak, że taki wybór był i że powinnam zadzwonić wtedy gdy zamawiałam.
~dzik25 / 2021-09-18 13:50
Ocena: 2.40 / 5
Nie Polecam firmy komputronik, byłem stałym klientem ale najwyraźniej mają to gdzieś, nie znają prawa konsumenta, zasłaniają się regulaminem który jest niezgodny z Polskim prawem, zero chęci załatwienia sprawy, tylko działanie żeby klient się zniechęcił i odstąpił od roszczeń , nie polecam
Wadyhepl desk dno, dział reklamacji dno , obsługa dno
~fleshoffallenangels / 2012-12-12 10:15
Ocena: 2.40 / 5
Sprzedawcy w salonie w Radomiu nie wiedzą jak ściągnąć towar powyżej tysiąca złotych z innego salonu - chociaż klient chce coś od nich kupić i zdecydował się wydać ciężko zarobione pieniądze WŁAŚNIE W ICH SKLEPIE. Chcesz im dać zarobić, towar jest na ich stronie i choć na stronie jest napisane jak byk: "Oferta salonów jest identyczna z naszą ofertą firmową, aczkolwiek dostępność niektórych komponentów może być ograniczona. Sklepy te oczywiście dostarczą niezwłocznie poszukiwany towar." Prosisz o ściągnięcie z innego salonu w którym towar jest - i wbrew temu co wyżej - nic z tym nie robią, mają cię totalnie w dupie. Dodam że dzwoniłem już 20 razy, byłem też osobiście. Nie polecam.
ZaletyZalety?
WadyTotalna olewka ze strony sprzedawców (salon w Radomiu)
~Jan / 2022-01-13 19:00
Ocena: 2.40 / 5
Problem z odzyskaniem pełnej kwoty za zwrócony towar. Smarfon został zakupiony w internetowym sklepie Komputronik, po czym zwrócony w stanie idealnym. Po odpowiednim spakowaniu i zabezpieczeniu telefonu odesłałem go na wskazany adres. Po tygodniu dostałem info telefonicznie że kwota zwrotu będzie pomniejszona ponieważ telefon posiada rysy. Poprosiłem o zdjęcia, jednak okazało się że telefon na zdjęciach nie jest tym który miałem (nie zgadza się model oraz nr seryjny urządzenia). Centrum obsł. klienta zachowuje się strasznie, żadnych konkretnych odpowiedzi tylko jakieś paragrafy które nie rozwiązują sprawy. Jeśli jest więcej osób oszukanych w ten sposób to proszę o kontakt. Ja będę składał pozew do Sądu. mjb_18@o2.pl
~kinia21 / 2015-12-16 12:03
Ocena: 2.40 / 5
odradzam Wam zakupy w Komutroniku jestem wkurzona na maxa, zamówiłam wieże która miła być prezentem na święta było to w sobotę dostałam potwierdzenie zamówienia że w trakcie realizacji.. w niedziele napisali "Brakujący do wysyłki zamówienia produkt, pozycja 1 , został domówiony, czekamy na potwierdzenie dostępności i terminu dostawy uzupełniającej." Więc czekałam cierpliwie a wczoraj napisałam czy już wiadomo kiedy będzie na co on "Niestety od naszego Product Menagera otrzymaliśmy informację, że zamówiony towar jest już niedostępny u naszych dostawców. Nie mamy możliwości sprowadzenia. nawet sami się nie pofatygowali żeby napisać tylko ja musiałam dopytywać. Po kilku moich kolejnych mailach z prośbą o jakąś rekąpensate rabat na inną droższą wieże odpisali "Bardzo mi przykro, ale realizacja Pani zamówienia z wybranym produktem nie jest możliwa, wobec czego anulowałam Pani zamówieni" Przepraszamy za powstałe niedogodności.i co mi po ich przepraszam jestem wściekła bez prezentu i z minimalnym czasem żeby znaleść gdzieś indziej ;(
~lema / 2018-07-15 13:27
Ocena: 2.40 / 5
Firma nie jest godna polecenia wręcz nie należy korzystać z jej usług. Zamówiłem drukarkę która była mi bardzo potrzebna zam. w dniu 11.07.2018 godz 20.10 z dostawą na 13.11.2018 popołudniu Dzwoniąc 13.11.2018 dowiedziałem się że dostawa będzie 16.07.2018 ponieważ nie został wydany towar z magazynu pani nie wiedziała dlaczego i nie chciała załatwić sprawy Tak że nie kupujcie w tej firmie jest wiele innych lepszych słownych i tańszych życzę Komputronikowi szybkiego wypadnięcia z rynku.
Zaletybrak
Wadynieterminowość dostaw
~Marcin / 2018-01-18 20:53
Ocena: 2.40 / 5
Zamówiłem obudowę która miała być dostępna w czwartek a w piątek dowiaduje się że to jest produkt na zamówienie i mam czekać tydzień albo dużej żadnych informacji ani nawet nie zajeli się statusem na stronie.
ZaletyDobre ceny
Produkty które są powszechny i bardzo dobre promocje na produkty
20 złotowy kupon przy zakupie za 100
WadyNie dotrzymywanie terminów
Nie realizowanie zamówień w których jest naprawdę dobra cena produktu
Brak jakichkolwiek propozycji przy nie wywiązaniu się z zamówienia tylko że tak po prostu się zdarza.
~Mateusz / 2016-03-05 19:47
Ocena: 2.40 / 5
Bardzo nie polecam tego sklepu! Zamówiłem nową kartę graficzną a otrzymałem używaną!!! Karta miała nie zabezpieczone piny i w dodatku były porysowane jak by ktoś ją co chwilę wkładał i wyciągał w innym komputerze!!! Na dodatek karta była w kilku miejscach zalana czymś klejącym!!!
~paweł / 2016-01-29 12:13
Ocena: 2.40 / 5
Złożyłem komputer złożony z wybranych przeze mnie części. Przez tydzień nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Po telefonie na info, Pani stwierdziła że niezwłocznie ktos się ze mną skontaktuje. No i tyle... żadnego telefonu, maila nie otrzymałem. Nie polecam nikomu. Zobaczymy jaki będzie ciąg dalszy...
~pygrus / 2011-10-26 17:55
Ocena: 2.40 / 5
Temat jest - moja przygoda z Asusem, więc piszę co mi się przytrafiło. Posiadam (od 8.09 br) lapka: Asus x53sv-sx200v - 8gb, core i7 2630qm, nVidia GT540 2gb, 450 hdd, Win7 64bit. Po 3(!!!!!!!!!!!!!!!!) dniach wywalił mi błąd 'eksplorator Windows przestał działać/biblioteka dll przestała działać/ run32.dll przestał działać. Powiozłam go do komputronika (15.09), bo tam lapka kupiłam, za nie małe pieniądze zresztą. Odesłali mi go 'naprawionego' po 12 dniach. Znowu pośmigał trzy dni, ten sa błąd. Odesłany do serwisu (10.10). Wrócił dziś (26.10). Po trzech, ale tym razem godzinach, wywalił ten sam błąd!!!! Można się wku*wić, prawda? Zawiozłam go znów, tym razem z żądaniem nowego sprzętu, na co kobieta za biurkiem oświadczyła mi, że ona nic nie może zrobić, i że muszę rozmawiać z kierownikiem. Kierownika oczywiście nie było na miejscu. Będzie jutro. Zastanawiam się, czy nie zażądać zwrotu pieniędzy i uciekać gdzie pieprz rośnie... NIE POLECAM SKLEPU ANI LAPKA!
Zaletybrak
Wadyjak w poście
niecałe 2 miesiące, za 3000zł
~Sławek / 2014-11-01 09:01
Ocena: 2.40 / 5
Zlecenie serwisowe w komputronik to istny koszmar. Oddałem telefon do serwisu 03.10.2014 w C.H Magnolia do 28.10.2014 leżał na zapleczu , dopiero po małej awanturze łaskawie został zamówiony kurier i telefon w ciągu 2 dni znalazł się w serwisie. Przed awanturą były z mojej strony dwa telefony do sklepu co z ze statusem , dostawałem informację że telefon jest w serwisie i nie ma jeszcze odpowiedzi . Kłamcy i krętacze.Nawet dostałem fałszywy numer listu przewozowego. Klienta mają za nic lub debila , myśląc że nie potrafi sparwdzić statusu przesyłki. Stanowczo odradzam tę sieć, bo tak jak któryś z przedmówców napisał . Nie sztuką jest sprzedać towar tylko po sprzedaży rzetelnie obsłużyć klienta i posiadać odrobinę dobrej woli.
Zaletypo obsłudze reklamacji brak
Wadyobsługa posprzedażowa
4miesiace 2100zł
~Zosia / 2019-07-15 20:15
Ocena: 2.40 / 5
UWAGA NA TEN SKLEP !Dnia 25.04.2017 stałam się szczęśliwa posiadaczką notebooka Surface Pro.Niestety od samego początku urżadzenie sprawiało problemy : nie było kompatybilne z klawiaturą, wyłączało się bez powodu, rozpikselowywało obraz, nie można było wpisać na klawiaturze niektórych liter, nie podświetlała się klawiatura.Oddany był do reklamacji i zwrócono mi go w takim samym stanie jak przed .Nadal te wszystkie wady występowały więc nie jestem pewna czy w ogóle ktokolwiek rozkręcał urzadzenie i próbował je naprawić.Napisałam skarge do siedziby Komputronika w Poznaniu.Odpisano mi że urządzenie naprawiono.Pod koniec gwarancji noteebook wyłączył się zupełnie.Nie dało się z niego skorzystać.Ponownie oddałam go do reklamacjji w filii Komputronika w Sieradzu przy ul. Grunwaldzkiej 1.Po jakimś czasie dostałam odp. dot notebooka że ma uszkodzenie mechaniczne więc go nie naprawiono i w takim stanie został mi zwrócony.Niemili Panowie w Sieradzu nie potrafili mi odp. na pytanie jakie uszkodzenie ? Do dziś nie wiem co się zadziało.Natomiast po dłuższym czasie dost. tez odp. dot. klawiatury .Okazało się ze jest " nienaprawialna ( zaznaczam ze przed oddaniem do reklamacji jeszcze działała ) W sieradzkiej filii Kopmutronik nie oddano mi klawiatury, zrobiono korekte faktury i zwrócono mi złotówkę ponieważ tyle kosztowała klawiatura w promocji przy zakupie noteebooka.Jestem nadal w szkoku, nalegałam na zwrot klawiatury ale panowie nadal byli niemili i nie wyjaśnili na jakiej podst. nie dokonano naprawy, dlaczego odstąpiono od umowy chociaż w piśmie reklamacyjnym żądałam po raz kolejny naprawy lub wymiany urządzenia.Nikt nie potrafi mi podać podstawy prawnej ani przyczyny tak beszczelnego potraktowania klienta.Zaangarzowany jest w sprawę Rzecznik Praw Konsumenta , niestety do dnia dzisiejszego nie ma odp. na tą sytuację.Dzwoniłam do siedziby w Poznaniu i powiedziano mi że to MIicrosoft zadecydował o takiej formie załatwienia relkamacji.Nadal nie mam popsuty noteebook, klawiatura zaginęła, nikt nie mówi dlaczego tak się zadziało. ogólnie klient jest mocno ignorowany.Oczekiwałam uczciwego rozpatrzenia reklamacji.
WadyNiekompetentna, beszczelna obsługa.Brak jakiejkolwiek ochoty do realizacji reklamacji.Wprowadzanie klienta w błąd