Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Komputronik.pl opinie

Ocena na podstawie 627 opinii

3.37 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    2.95
  • Dostawa
    3.50
  • Poziom cen
    3.44
  • Łatwość zamawiania
    3.69
  • Asortyment
    3.73

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~KasiaS / 2015-12-29 22:25
    Odradzam zakupy w tym sklepie. Kupiłam w sklepie stacjonarnym w Warszawie toner do drukarki. Po rozpakowaniu oryginalnego opakowania w domu okazało się, że toner jest uszkodzony (oderwany fragment plastikowej obudowy, mimo tego, że był zapakowany w folię ochronną wypełnioną powietrzem). Odniosłam do sklepu, gdzie sprzedawca ze stoickim spokojem poinformował mnie, że jest to uszkodzenie fizyczne towaru i mogłam sama uszkodzić toner, i że za wady fizyczne towaru sprzedawca nie odpowiada. Wysłałam e-mail za pośrednictwem strony internetowej komputronik.pl. Zero reakcji choć minęło pół roku. Sprzedany towar wadliwy, brak odpowiedzialności sprzedawcy.
    ZaletyBrak
    WadySame wady. Towar uszkodzony. Obsługa poniżej poziomu. Klient traktowany jak kłamczuch i wyłudzacz.
    7 miesięcy, 200 zł
  • ~mr / 2015-12-18 23:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Komputronik to oszuści! Na masową skalę wprowadzają klientów w błąd, na przykład nie przyjmując reklamacji towarów na podstawię rękojmi - jeśli klient nie wie, że sklep ma taki obowiązek, może się nieźle przejechać. Pracownicy bezczelnie kłamią z uśmiechem na twarzy, wymyślając jakieś nieistniejące przepisy, są chamscy i opryskliwi. U warszawskiego rzecznika praw konsumentów mówią, że na Komputronika jest mnóstwo skarg. W moim przypadku dopiero teraz, po pół roku od zakupu wadliwego komputera, mam otrzymać zwrot pieniędzy. Nie mam nawet siły opisywać gehenny, którą przeżyłem dzięki Komputronikowi i firmie Dell, ale muszę napisać, że obie firmy mają klienta centralnie gdzieś, dopóki nie złoży się wniosku do wspomnianego rzecznika i nie zagrozi sądem. Szczerze odradzam zarówno zakupy stacjonarne jak i internetowe w Komputroniku. Nie można kupować u naciągaczy żerujących na naiwności i niewiedzy klientów - w tym jeszcze parę miesięcy temu, niestety także mojej. A jak już gadacie z jakimkolwiek ich pracownikiem, wszystko nagrywajcie, bo robią z człowieka głupka, a potem nie ma na to nawet dowodów...
    Zaletyżadne
    Wadynaciągactwo ludzi
    pół roku, laptop Dell za 3,5 tys. zł
  • ~kinia21 / 2015-12-16 12:03
    Ocena: 2.40 / 5
    odradzam Wam zakupy w Komutroniku jestem wkurzona na maxa, zamówiłam wieże która miła być prezentem na święta było to w sobotę dostałam potwierdzenie zamówienia że w trakcie realizacji.. w niedziele napisali "Brakujący do wysyłki zamówienia produkt, pozycja 1 , został domówiony, czekamy na potwierdzenie dostępności i terminu dostawy uzupełniającej." Więc czekałam cierpliwie a wczoraj napisałam czy już wiadomo kiedy będzie na co on "Niestety od naszego Product Menagera otrzymaliśmy informację, że zamówiony towar jest już niedostępny u naszych dostawców. Nie mamy możliwości sprowadzenia. nawet sami się nie pofatygowali żeby napisać tylko ja musiałam dopytywać. Po kilku moich kolejnych mailach z prośbą o jakąś rekąpensate rabat na inną droższą wieże odpisali "Bardzo mi przykro, ale realizacja Pani zamówienia z wybranym produktem nie jest możliwa, wobec czego anulowałam Pani zamówieni" Przepraszamy za powstałe niedogodności.i co mi po ich przepraszam jestem wściekła bez prezentu i z minimalnym czasem żeby znaleść gdzieś indziej ;(
  • ~Grzesiek / 2015-12-15 12:37
    Ocena: 3.20 / 5
    Jestem zawiedziony obsługą tego sklepu (Silesia).

    Przywiezienie sprzętu z Warszawy miało zając im 7 dni - jak przyjdzie zadzwonią. Po 9 dniach ich odwiedziłem i dowiedziałem się że przesyłka (laptop) na który czekam (i przez niego stoi projekt w firmie) jednak nie zostanie wysłany (dostali maila dwa dni temu ale tak jakoś wyszło że nie zadzwonili) [[!!!!]].

    Niestety tylko w tym sklepie dało się dostać ten sprzęt na którym mi zależało więc zamówiliśmy inny egzemplarz tym razem z Krakowa ( w piątek ale nie dało się tam dodzwonić - jeden sklep z drugim nie potrafi się skontaktować :/ ) Zadzwonili w sobotę że komputer jest ale miał uszkodzony i następnie wymieniony zasilacz w serwisie czy dalej go chcę. Zgodziłem się bo miał być w wtorek. W środę w sklepie powiedzieli mi że Kraków im tego jeszcze nie przesłał ale zrobi to dzisiaj .

    W rezultacie dostałem "nowy" komputer po naprawie w serwisie po prawie 3 tygodniach od pierwszego kontaktu z sklepem.
    WadyFatalna obsługa i kominikacja z sklepem
    1 dzień za 5000
  • ~Raf / 2015-12-15 09:04
    Ocena: 2.00 / 5
    Zakupiłem kamerę. Po uruchomieniu okazało się, jakość obrazu była tragiczna, nie trzymała ostrości kompletnie. Nagrałem parę filmów dla przykładu oraz nagrałem w tym samym czasie filmy porównawcze 6 letnim telefonem (na telefonie jakość była znacznie lepsza niż na dedykowanym sprzęcie), i odniosłem kamerę do sklepu, 3 dni po zakupie. Na jakikolwiek kontakt czekałem blisko 2 miesiące i w dodatku stwierdzający że kamera działa tak jak powinna. Przy próbach kontaktu z kierownictwem, wszyscy uciekali od odpowiedzialności, nikt nie udzielił żadnej odpowiedzi. wszystko na zasadzie my mamy pieniądze a ty rób co chcesz. Obsługa klienta wręcz śmieszna poziom z czasów komunistycznych.
    W między czasie próbowałem znaleźć podobny sprzęt. okazało się że komputronik sprzedaje produkty w technologii tak starej iż nie sposób kupić takiej wersji. Zakupiłem kamerę z Azji... i po opłatach celnych wyszła 1/3 ceny, a jakość obrazu jest znacznie lepsza. Wynika z tego iż wciskają nam przestarzały badziew w wygórowanej cenie i mają wszystkich w d...
    ZaletyBrak zalet
    Wadystara technologia
  • ~Taddek / 2015-12-15 08:27
    Ocena: 5.00 / 5
    muszę przyznać że poszło zaskakująco sprawnie, bałem się że w okresie przed świętami nie zdążę ze wszystkim ale sklep raz dwa wysłał zamówione rzeczy i do tego szybko mailem informowali o stanie realizacji - polecam
  • ~W / 2015-12-14 18:36
    Ocena: 3.20 / 5
    Skandaliczny brak kontaktu ze sklepem - nie odpisują na maile, nie odbierają telefonu na infolinii (7 minut czekania). Na stronie nie dowiesz się kiedy możesz się spodziewać dostawy.
    ZaletyAsortyment
    WadyObsługa klienta, braki informacyjne interfejsu
  • ~vetsel / 2015-12-13 11:44
    Ocena: 5.00 / 5
    Kupiłem dość późno prezenty, część w Komputroniku w zeszłym i na początku tego tygodnia i wszystko jest już w domu – duży pozytyw za szybkość i fajne ceny na święta.
  • ~Entez / 2015-12-08 08:44
    Ocena: 5.00 / 5
    Mam od nich ze sklepu laptopa i parę akcesoriów, zakupy były udane, sprzęt dotarł szybko, plus za możliwość odbioru osobistego oraz dodatkowo jeszcze fajne promocje z których skorzystałem.
  • ~Paweł / 2015-11-25 15:39
    Ocena: 4.80 / 5
    Sklep pozytywnie mnie zaskoczył, szczególnie czytając niektóre opinie. Zamówienie przyszło bardzo szybko.
  • ~Mati_xel / 2015-11-25 14:01
    Ocena: 5.00 / 5
    Sklep się spisał na piąteczkę przy zamówieniu. Raz że sprzęt dotarł mega szybko, dwa bdb montaż komputera, wszystko tak jak sobie dobrałem. Polecam !!!
  • ~kordel / 2015-10-24 09:20
    Ocena: 4.60 / 5
    zwykle nie oceniam ale mogę napisać parę słów bo pozytywnie mnie sklep zaskoczył, poszukiwałem paru rzeczy które trudniej były dostępne, napisałem do nich maila i okazało się że udało się załatwić sprzęt był, mieli dobrą cenę i wysłali naprawdę expresowo, również opcja z outletem bardzo pozytywnie, kupiłem tablet gdzie w opisie było info o drobnych rysach na obudowie i faktycznie sprzęt w bdb stanie, ryski niewielkie a cena sporo w dól
  • ~kAMIL1 / 2015-10-21 18:31
    Ocena: 3.25 / 5
    Uwag!!! zostałem okradziony przez Kompytronik na kwotę przeszło 650 zł. Od trzech miesięcy przetrzymują zareklamowany tablet udzielając odpowiedzi że się naprawia. Jak tak dalej go potrzymają to pewnie za rok się naprawi sam. Nie można wyegzekwować zwrotu pieniędzy ani sprzętu. Zwykła KRADZIEŻ!!!! KUPIĆ SIĘ KUPI TANIO ALE PÓŹNIEJ TO JUŻ TYLKO KŁOPOTY. ZASTANÓWCIE SIĘ CZY WARTO ZAOSZCZĘDZIĆ KILKADZIESIĄT ZŁOTYCH ZA KILKASET STRATY.
    ZaletySZYBKA DOSTAWA
    WadyBRAK SZACUNKU DO OBSŁUGI GWARANCYJNEJ
    1,5
  • ~oszukany / 2015-10-21 12:26
    Ocena: 1.80 / 5
    Uwaga!
    Społka po zawyżonych cenach sprzedaje wadliwy sprzęt, po czym uchyla się od uznania gwarancji/niezgodnosci z umową.
    Sprawa w Sądzie!
    Odradzam!!!!
  • ~bekol / 2015-10-20 11:26
    Ocena: 5.00 / 5
    Zazwyczaj kupuję u nich sprzęt ze względu na wybór i fakt, że najszybciej mi wysyłają zawsze a jestem niecierpliwy i czas się liczy :) parę razy też trafiłem na naprawdę bdb obniżki polecam!
  • ~Misio / 2015-10-15 01:26
    Ocena: 1.80 / 5
    Sklep w Zelowie to dno. Ceny kosmiczne a nie te z gazetki. W dodatku obsługa jest chamska. Co ciekawe, więcej ma używanych komputerów niż nowych.
    Zaletybrak
    Wadycałokształt
    rok
  • ~Kamila / 2015-10-12 14:37
    Ocena: 2.20 / 5
    Zakupiłam Laptop Toshiba 30.01.2015, co do samej procedury zakupu czy wysyłki większych uwag nie mam, jednak "obsługa klienta" a dokładniej "dział reklamacji i serwisu" to inna bajka. Uroczy Państwo od prawie 4 miesięcy nie potrafią naprawić problemu z ładowaniem baterii (nie ładuje, nie pali się dioda zasilająca, nic...;/) twierdząc, że problem nie istnieje (dokumentacja w Postaci zdjęć i filmu dokumentującego fakt nawet nie jest brana pod uwagę). Odpowiedzi na reklamację (4 już) nie mam od 15.09.2015 (z tytułu rękojmi) bo wg w/w Panów/Pań nie składałam przecież reklamacji tylko zaktualizowałam Windowsa i to w ogóle moja wina, że sprzęt nie działa. Całkowicie żenujące tłumaczenia, nie stosowanie się do przepisów Prawa całkowicie skreśla ten sklep w moich oczach.
    ZaletySzybkość wysyłki
    WadyCała obsługa posprzedażowa, w tym głównie dział serwisu i reklamacji
    Za 2500 zł od 30.01.2015
  • ~xx / 2015-10-09 17:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekam 10 dni na swój towar. Dzwoniąc na informację dowiaduję się, że to wina salonu i to oni składają komputer, a w salonie dowiaduję się, że u nich towar się tylko odbiera. Nie da się wyciągnąć od nikogo żadnej informacji, nikt nic tutaj nie wie. Serdecznie odradzam każdemu, kto chce tutaj złożyć komputer. Najgorszy sklep z jakim miałem do czynienia. nie polecam.
    Zaletybrak
    Wadybrak kontaktu do ludzi, którzy wiedzą cokolwiek o rzeczy, która zamówiłem.
    nigdy go nie dostałem
  • ~Arek / 2015-10-07 12:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenujące podejście do Klienta. Kłamanie w sprawie wysyłki przez 5 dni jest bardzo osobliwym sposobem zachęty do skorzystania kiedykolwiek w przyszłości z oferty. Najlepsze jest to że nikt (włącznie z kierownikiem sklepu internetowego) nie widzi problemu.
    Zaletynie znam
    Wadyignorowanie Klienta, Kłamstwo
  • ~Krevol / 2015-10-02 10:09
    Ocena: 5.00 / 5
    zero problemów jak do tej pory a zamawiam w sumie regularnie, jak nie sprzęt to oprogramowanie to akcesoria i jak najbardziej sklep polecę
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1704
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1694
Gandalf.com.pl
Ocena: 4.66, ilość opinii: 1300
Tauron
Ocena: 1.36, ilość opinii: 999
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 708
Komputronik.pl
Ocena: 3.37, ilość opinii: 627
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4954
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4632
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4100
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3182