strona 19 z 32
- « poprzednia
- 1 ...
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- nastepna »
-
~Taddek / 2015-12-15 08:27
muszę przyznać że poszło zaskakująco sprawnie, bałem się że w okresie przed świętami nie zdążę ze wszystkim ale sklep raz dwa wysłał zamówione rzeczy i do tego szybko mailem informowali o stanie realizacji - polecam -
-
~W / 2015-12-14 18:36
Skandaliczny brak kontaktu ze sklepem - nie odpisują na maile, nie odbierają telefonu na infolinii (7 minut czekania). Na stronie nie dowiesz się kiedy możesz się spodziewać dostawy. ZaletyAsortymentWadyObsługa klienta, braki informacyjne interfejsu -
~vetsel / 2015-12-13 11:44
Kupiłem dość późno prezenty, część w Komputroniku w zeszłym i na początku tego tygodnia i wszystko jest już w domu – duży pozytyw za szybkość i fajne ceny na święta. -
~Entez / 2015-12-08 08:44
Mam od nich ze sklepu laptopa i parę akcesoriów, zakupy były udane, sprzęt dotarł szybko, plus za możliwość odbioru osobistego oraz dodatkowo jeszcze fajne promocje z których skorzystałem. -
~Paweł / 2015-11-25 15:39
Sklep pozytywnie mnie zaskoczył, szczególnie czytając niektóre opinie. Zamówienie przyszło bardzo szybko. -
~Mati_xel / 2015-11-25 14:01
Sklep się spisał na piąteczkę przy zamówieniu. Raz że sprzęt dotarł mega szybko, dwa bdb montaż komputera, wszystko tak jak sobie dobrałem. Polecam !!! -
~kordel / 2015-10-24 09:20
zwykle nie oceniam ale mogę napisać parę słów bo pozytywnie mnie sklep zaskoczył, poszukiwałem paru rzeczy które trudniej były dostępne, napisałem do nich maila i okazało się że udało się załatwić sprzęt był, mieli dobrą cenę i wysłali naprawdę expresowo, również opcja z outletem bardzo pozytywnie, kupiłem tablet gdzie w opisie było info o drobnych rysach na obudowie i faktycznie sprzęt w bdb stanie, ryski niewielkie a cena sporo w dól -
~kAMIL1 / 2015-10-21 18:31
Uwag!!! zostałem okradziony przez Kompytronik na kwotę przeszło 650 zł. Od trzech miesięcy przetrzymują zareklamowany tablet udzielając odpowiedzi że się naprawia. Jak tak dalej go potrzymają to pewnie za rok się naprawi sam. Nie można wyegzekwować zwrotu pieniędzy ani sprzętu. Zwykła KRADZIEŻ!!!! KUPIĆ SIĘ KUPI TANIO ALE PÓŹNIEJ TO JUŻ TYLKO KŁOPOTY. ZASTANÓWCIE SIĘ CZY WARTO ZAOSZCZĘDZIĆ KILKADZIESIĄT ZŁOTYCH ZA KILKASET STRATY. ZaletySZYBKA DOSTAWAWadyBRAK SZACUNKU DO OBSŁUGI GWARANCYJNEJ1,5 -
-
~oszukany / 2015-10-21 12:26
Uwaga!
Społka po zawyżonych cenach sprzedaje wadliwy sprzęt, po czym uchyla się od uznania gwarancji/niezgodnosci z umową.
Sprawa w Sądzie!
Odradzam!!!! -
~bekol / 2015-10-20 11:26
Zazwyczaj kupuję u nich sprzęt ze względu na wybór i fakt, że najszybciej mi wysyłają zawsze a jestem niecierpliwy i czas się liczy :) parę razy też trafiłem na naprawdę bdb obniżki polecam! -
~Misio / 2015-10-15 01:26
Sklep w Zelowie to dno. Ceny kosmiczne a nie te z gazetki. W dodatku obsługa jest chamska. Co ciekawe, więcej ma używanych komputerów niż nowych. ZaletybrakWadycałokształtrok -
~Kamila / 2015-10-12 14:37
Zakupiłam Laptop Toshiba 30.01.2015, co do samej procedury zakupu czy wysyłki większych uwag nie mam, jednak "obsługa klienta" a dokładniej "dział reklamacji i serwisu" to inna bajka. Uroczy Państwo od prawie 4 miesięcy nie potrafią naprawić problemu z ładowaniem baterii (nie ładuje, nie pali się dioda zasilająca, nic...;/) twierdząc, że problem nie istnieje (dokumentacja w Postaci zdjęć i filmu dokumentującego fakt nawet nie jest brana pod uwagę). Odpowiedzi na reklamację (4 już) nie mam od 15.09.2015 (z tytułu rękojmi) bo wg w/w Panów/Pań nie składałam przecież reklamacji tylko zaktualizowałam Windowsa i to w ogóle moja wina, że sprzęt nie działa. Całkowicie żenujące tłumaczenia, nie stosowanie się do przepisów Prawa całkowicie skreśla ten sklep w moich oczach. ZaletySzybkość wysyłkiWadyCała obsługa posprzedażowa, w tym głównie dział serwisu i reklamacjiZa 2500 zł od 30.01.2015 -
~xx / 2015-10-09 17:32
Czekam 10 dni na swój towar. Dzwoniąc na informację dowiaduję się, że to wina salonu i to oni składają komputer, a w salonie dowiaduję się, że u nich towar się tylko odbiera. Nie da się wyciągnąć od nikogo żadnej informacji, nikt nic tutaj nie wie. Serdecznie odradzam każdemu, kto chce tutaj złożyć komputer. Najgorszy sklep z jakim miałem do czynienia. nie polecam. ZaletybrakWadybrak kontaktu do ludzi, którzy wiedzą cokolwiek o rzeczy, która zamówiłem.nigdy go nie dostałem -
~Arek / 2015-10-07 12:17
Żenujące podejście do Klienta. Kłamanie w sprawie wysyłki przez 5 dni jest bardzo osobliwym sposobem zachęty do skorzystania kiedykolwiek w przyszłości z oferty. Najlepsze jest to że nikt (włącznie z kierownikiem sklepu internetowego) nie widzi problemu. Zaletynie znamWadyignorowanie Klienta, Kłamstwo -
~Krevol / 2015-10-02 10:09
zero problemów jak do tej pory a zamawiam w sumie regularnie, jak nie sprzęt to oprogramowanie to akcesoria i jak najbardziej sklep polecę -
~P.W. / 2015-09-18 23:05
Dla mnie sklep Ok. Uwag nie mam. Dużo promocji. -
-
~Piotr / 2015-09-17 20:31
Duży minus dla sklepu za to, że nie chcą publikować negatywnych opinii na temat niektórych produktów. Najprawdopodobniej spowodowane jest to tym, że mają podpisane umowy z niektórymi producentami, że w zamian za rabaty, w ich sklepie nie będzie negatywnych opinii na temat wybranych produktów. ZaletyStadardowy sklepWadyNierzetelna polityka wobec klientów3 lata, 100 zł -
~Henio / 2015-09-14 21:04
Sklep z bardzo dużym wyborem sprzętów. Poszukiwania zaczynam od strony komputronika. Sklep duży i często z bardzo dobrymi cenami. -
~Adamkus / 2015-09-07 20:12
Większość rzeczy które kupuje w Komputroniku to jest z promocji:D. Jak się dobrze szuka i na bieżąco śledzi to można wyrwać coś na prawdę taniej. -
~Klient / 2015-08-28 22:07
Tablet zamówiony i odebrany następnego dnia w sklepie. Bez problemów. Cena ok.
strona 19 z 32
- « poprzednia
- 1 ...
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- nastepna »