strona 19 z 32
- « poprzednia
- 1 ...
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- nastepna »
-
~Marcin / 2021-12-15 20:44
Masakra. Minal tydzień od zamownia i brak odzewu. Na helpdesku nie potrafią pomóc. Dobrze ze towar nie był oplacacony. -
-
~Piotr / 2024-02-28 19:42
kupiłem w sklepie Komputronik Poznań Plaza laptopa dla nauczyciela. Poszedłem do sklepu stacjonarnego aby wszystko załatwić dobrze. Znalazłem w internecie na stronie komputronika ofertę lenowo yoga6 za 3799zł Pracownik powiedział że jest na miejscu i dokonałem zakupu i o dziwo po kilku godzinach zauważyłem że na fakturze jest 3999zł Pojechałem do sklepu wyjaśnić sprawę i dowiedziałem się że ten sam towar może kosztować w sklepie stacjonarnym inną cenę i że obsługa sklepu nie ma obowiązku o tym informować klienta. Czuję się oszukany i zastanawiam się nad zwrotem. Wadyobsługa mnie oszukała -
~Pusiak / 2018-11-13 07:34
Zepsuł się przełacznik on/off w gimball-u DJI OSMO, jeszcze na gwarancji, w mailu z zapytaniem gdzie się z tym zgłosić, otrzymałem info, że nie do nich, bo to jest gwarancja producenta. Po zadaniu pytania, to w takim razie gdzie? Odpowiedzieli, że nie wiedzą. ZaletybrakWadyobsługa klienta, reklamację, odpisywanie na maila -
~Romualda / 2018-01-23 14:20
zakupiłam w pażdziernniku ASUS LT-I15-ASU-2817 -miał być taki wspaniały od samego początku non stop system wyłączał komputer - błąd systemu - koniec listopada oddany do serisu -odebrany 08,12.17 - miał działać - wyjazd za granicę odpalamy sprzet do pracy a tu to samo - bład systemu sprzed skrzeczy i mimmo ssd uruchamia się jak komputer sprzed 10 lat - sprzedawca sugeruje reklamacją wiec 17.12.17 - reklamujemy 28.12.13 przychodzi informacja ze spólka Komputronik odmawia spełnienia mojegożadania -wymiany sprzetu bądz zwrotu gotówki - oddaje spzret do serwisu -dziś mamy 23.01.18 - dzwonię by zasiegnąć języka - a pani mi mówi ze nie wie co ze sprzetem -wyśle zapytanie do serwisu ... śmiech na sali .Załuję ze ubezpieczyłam sprzet tzreba było zrzucić go ze schodów -zdecydowanie szybciej otzrymałabym nowy sprzet -Komutronik_ nie polecam!!! -
~SM / 2015-05-27 11:35
Kompletne DNO!!! Laptop po 2 tygodniach musiał iść na serwis ze względu na przebrawienia na matrycy oraz rozszczelnienie obudowy. Sklepowi zajęło 3 dni na odesłanie laptopa do serwisu Komputronika w Poznaniu po czym serwisowi zajęło 22 dni na odesłanie go serwisu producenta i dopiero po 27 DNIACH ROBOCZYCH i to dopiero jak udałem się do sklepu (zero kontaktu z ich strony) okazało się, że dostali odpowiedź już tydzień temu z serwisu, że uszkodzenie obudowy jest to uszkodzenie mechaniczne (nic już nie wspomnieli o matrycy) i żądają grubych pieniędzy za jej wymianę (180zł SAMA PRZESYŁKA). Obsługa klienta i serwisu jest na żenującym poziomie!!! Nikt nic nie wie, nikt nic nie widział, a po ponad półtora miesiąca laptop wrócił w takim samym stanie jakim go oddałem do serwisu! NIE POLECAM TAM KUPOWANIA CZEGOKOLWIEK co ma jakąkolwiek gwarancje. Towar będą przetrzymywać maksymalnie długo, a i tak nic z nim nie zrobią! ZaletySzybka dostawaWadyFATALNA OBSŁUGA I SERWIS -
~wertyu / 2018-03-05 12:49
Pierwsze i ostatnie zakupy w tym sklepie. Zamówiłem smartwatcha, który nie był sprawny. Chciałem go zwrócić ale 14 dni od zakupu minęło. Napisałem maila z zapytaniem czy mogę prosić o zwrot, ponieważ zegarek nie jest sprawny. Otrzymałem odpowiedź że tak oraz instrukcje- do tego etapu współpraca ze sklepem była idealna. Po tygodniu otrzymałam informację że nie mogę go zwrócić bo 14 dni minęło, ale mogę wysłać go jeszcze raz na serwis. Tutaj już zaczęło się robić pod górkę. Pan z którym rozmawiałem niczego nie rozumiał, nie chciał współpracować ani pomóc i przede wszystkim nie brał do świadomości tego że wysłanie zegarka z prośbą o zwrot pieniędzy to nie mój błąd. Minęły już 4 tygodnie odkąd wysłałem zegarek i 3 tygodnie odkąd dostałem telefon i informacje że odsyłają mi zegarek. Zegarka jak nie było tak nie ma. Teraz nikt niczego nie wie i już sam nie wiem do kogo mam dzwonić... Kontakt ze sklepem tragiczny! Zaletyszybka dostawaWadyobsługa, reklamacje, zwroty, kontakt -
~Wiola / 2020-04-03 12:45
Odradzam. Przyslali zepsuty telewizor a po 2 tygodniach musze się prosić o zwrot pieniędzy. Uwazajcie.Transport Dhl do mnie szedł 3 dni a zwrot 6 dni. A za zmiane opinii proponują voucher 20 zl. Może japierw niech zwroca kwote glowna 1900 zl -
~Michał / 2008-08-31 09:38
Fatalna obsługa i sposób podejścia do Klienta. reklamacje praktycznie niemożliwe. Mnie poinformowano , że "kupiłem tani monitor za 800 zl , jakbym kupił za 2000,00 to byłby bez wad"
Odmówiono zwrotu towaru , kolejny sprowadzony egzemplarz równiez miał wady.
Komputronik recenzuje opinie klientów na swoich stronach - negartywnych nie chce umieszczać.
GRATULACJE !
Więcej u nich nie kupię !ZaletyNiezły asortyment.WadyZapomnij o reklamacjach ! Jak już zapłacisz to zostajesz z tym co kupiłeś....Tydzień. Monitor NEC za 800,00 zł -
-
~Miks / 2016-04-01 09:51
Kiedyś próbowałem kupić tam sony Z1 compact z 2 lata temu. Cena ok, co prawda biały ale pal licho biorę. Jest na półce, potwierdzenie dostaje.. czekam, czekam, (cały czas jest towar w magazynie) czekam, zamówienie anulowane. Bo się okazało ze za niską cenę wystawili - wkurzyłem - e-maile, telefony i w końcu dowiedziałem się ze ze mną coś nie tak że chciałem tak tanio kupić i ich na stratę narazić (żeby nie było cena ok 30% niższa niż czarny, na aledrogo szło kupic za tyle nówke ) Radzę poczytać regulamin zanim coś zamówicie!!!!!! DOKŁADNIE!! Bo to że cena dobra to nie znaczy ze tak jest. -
~Oskar / 2016-05-17 17:34
Zostałem wprowadzony w błąd przez sprzedawcę. Kupując słuchawki z mikrofonem do komputera. Dostałem słuchawki z jednym wejściem do komputera przez co sprzęt jest niezgodny z tym co chciałem kupić. Sprzętu nie mogę zwrócić przez naderwane opakowanie przy otwieraniu. 0/10 Kupione w Komputroniku w Poznaniu w starym browarze -
~Agnieszka / 2016-01-15 20:51
We wrześniu 2014 roku zakpiłam laptopa HP za ok 2300 zł. W listopadzie 2015 zepsuł się twardy dysk. Obsługa długo decydowała, czy przyjąć komputer do naprawy w ramach niedawno ukończonej gwarancji, po telefonach do HP zdecydowali się go zabrać do serwisu dnia 9 grudnia. Po świętach Bożego Narodzenia usiłowałam się dowiedzieć, czy jest gotowy, niestety nikt nie odbierał telefonu, po kilkunastu próbach dowiedziałam się,że będzie 29 lub 30 grudnia. Niestety nie doczekałam się. 2 stycznia dzwoniłam znowu; jak poprzednio po kilkunastu telefonach dowiedziałam się, że będzie 7 lub 8 stycznia. 11 stycznia złożyłam osobiście wizytę w salonie Komputronik i ku mojemu zaskoczeniu powiedzieli ,że oddali laptopa do naprawy 30 grudnia!!!! Teoretycznie dzisiaj miał być, ale dalej go oczywiście nie ma. Jak długo jeszcze będę musiała czekać? Beznadzeja!!!!!!!!!! ZaletybrakWadyopieszałość w działaniu, okłamywanie klienta1 rok i 3 miesiące ok 2300 zł -
~Aleksander / 2020-11-10 16:09
Reklamacja w tym sklepie jest chora. Reklamacja u nich trawa ponad miesiąc bo zamiast wyslac przedmiot od razu wysyłają go po tygodniu następne dwa tygodnie komponent spędza w serwisie po czym kolejny tydzień wraca ZaletyBrak zaletWadyReklamacja trwa ponad miesiąc -
~djs / 2014-07-07 14:09
Dn.16 czerwca wysłałam do Komputronika w ramach reklamacji kupiony kilka tygodni wczesniej komputer DELL,ktory nie działał prawidłowo od poczatku.....
Do tej pory nie dostałam odpowiedzi
-czy komputer dotarł
-jak długo bedzie trwała naprawa itd....
moje e-maile do tej pory pozostaja bez konkretnej odpowiedzi (dostałam pare maili typu przesłalismy wiadomosc dalej...)
Poniewaz poprzedni komputer padl mi zupełnie ,jest to (miało byc) moje jedyne narzedzie pracy
Zastanawiam sie jak maja zamiar rozwiazac ta sprawe zwazywszy ze ja nie pracuje juz 3 tygodnie poniewaz nie mam komputera????
ABSOLUTNIE NIE POLECAM TEJ FIRMY
Dorota Jaworska-Sztaba -
~Jarek / 2022-05-08 20:47
Zakupiłem w marcu 2021 hulajnogę sk Urban 4.0 za 2500zł skuszony promocją i dobrymi opiniami. To był mój błąd po około 3 miesiącach użytkowania i przejechaniu niecałych 100 km ulwgla ona awarii. Oddałem do serwisu kumputronik m1 w Krakowie. W serwisie hulajnoga przebywała do 2 listopada!!! Po wielu moich interwencjach w końcu 2 listopada otrzymałem informację, że mogę ją odebrać. Przy odbiorze zapytałem o jakiś bonus związany z czasem naprawy mało Ci nie zostałem wyśmiany. Na zadane pytanie dlaczego na liczniku przebieg aktualny to ponad 300 km a oddawałem z niecałą 100 uzyskałem odpowiedzieć że widocznie wymagała testowania... sprzedawca poprostu mnie rozwalił i oświadczył że mogę sobie napisać pismo do centrali... temat niestety odpuściłem stwierdziłem, że naprawili więc nie ma co drążyć. I to był mój błąd. Od chwili odebrania jej z naprawy do dzisiaj czyli od listopada do 8 mają przejechałem nią jakieś 40 km i oczywiście zepsuła się. Jutro będę reklamował. Mam pytanie jest szansa na jej wymianę na nową ewentualnie zwrot. Przecież taki serwis to pożal się Boże. ZaletyBrak -
~Kajka / 2020-01-20 11:47
Szczerze nie polecam. polityka zwrotu prowadzona przez firmę sprawia, że produkt traci na wartości (naliczanie dodatkowych opłat - w moim przypadku połowa ceny produktu). Przy konkurencji na obecnym rynku polecam wybrać inną firmę, która proponuje więcej i nie naciąga klientów. WadyRegulamin zwrotu -
~Kamil / 2019-03-29 21:01
Kupilem kiedyś urzadzenie do monitorowania aktywności u was w sklepie niestety problem zaczal sie juz od dostarczenia przysylki bo specjalnie oplacilem na wybrany dzien większa stawke i oczywiacie nie dotarla a mial to byc prezent na urodziny. Sprzet gdy juz doszedl okazal sie niesprawny, dwie wazne funkcje nie dzialaly wiec zawiozlem do 7 dni akurat przejezdzalem przez miejscowosc gdzie macie punkt stacjonarny ale pan nie chcial mi przyjac zwrotu w ramach prawa konsumenta ze bez przyczyny chcialem oddać (ogólnie nie spodobal sie prezent), nie zostal przyjęty bo mial lekko rozdarte opakowanie przy otwieraniu. Wiec oddalem sprzet nie do zwrotu ale do serwisu na który czekalem ponad miesiąc aż zostanie naprawiony. Po tym okresie doatalem wymieniony sprzet na nowy w nowym opakowaniu i chciałem zrobic zwrot gdyż prezent sie nie spodobal a nie moja wina ze byl trefny ale pan nie przyjął bo wedlug niego minal juz okres w ktorym mozna zrobic zwrot... Sprzet od kiedy do mnie doszedł w sumie mialem 3 dni.. Nie polecam, gdyby sprzet byl więcej wart na pewno bym tak tego nie zostawil bo mialem prawo do zwrotu ale ze kosztowal nieco ponad 100zl tak tez oprocz dlugiej rozmowy czego pracownik nie rozumial ze nalezy sie do 14 dni zwrot bez nawet podania przyczny zostawilem sprawe bo szkoda zachodu. ZaletyBrakWadyJak w opisie -
-
~Karolina / 2019-03-18 18:18
Niestety - towar zamówiony w zeszłym tygodniu, dzisiaj kolejny raz awizo około 15stej że kurier nie doręczy przesyłki. Sytuacja się powtarza, z racji na duży gabaryt (2 fotela) i pracę do godziny 16stej, wybrałam dostawę w godzinach 17-22. Mailowo komputronik mnie zbywa, telefonicznie mam sprzeczne informacje, firma kurierska się na mnie wypięła. Proponowałam żeby komputronik wysłał czym innym - też nie da rady oczywiście, bo pierw muszą towar mieć u siebie ,szkoda że dalej wysyłają do firmy kurierskiej informacje żeby dostarczyli po godzine 17stej (co nie ma miejsca). Cyrk, nie sklep. Fotele miały być na weekend a tu jestem pare stówek w plecy przez x dni. Ciekawe w jakim stanie do mnie trafią - o ile w ogóle. -
~Konrad / 2017-11-29 20:26
Złodzieje i krętacze czyli biznes po polsku aka aka Komputronik.
Kupione głosniki wykazaywał wadę od razu - jedna grała ciszej. Oddaliśmy an reklamację - miesiąc czekania ok prsyzsły drugie. Tym razem było lepiej głośniki grały ale jeden z nich pierdział więc znowu zwrot tym razem poszedłem już po zwrot pieniędzy.
Mija 39 dzień bez odpowiedzi - pismo składane w placówce firmy i wypełnianie razem z pracownikami.
Innymi słowy: od pół roku nie moge uzytkować sprzetu, a poziom obsługi jest żenującyZaletykilka placówekWadyzłodzieje - zniszczony sprzęt plus anulują zamówienia -
~lukebe / 2013-02-05 09:20
Ten sklep to jakaś kpina a kontakt z klientem jest wzorowy do czasu zapłaty za towar. Zamówiłem dyski, w momencie zamówienia towar był dostępny. W dwie godziny po zamówieniu i opłaceniu zamówienia mail że jednak towar nie jest dostępny i że mam czekać. NA mojego maila z zapytaniem ile czasu już nie doczekałem się odpowiedzi. Na stronie swojej mają zapis: "Ze względu na specyfikę pracy sklepu internetowego komunikacja za pomocą poczty elektronicznej jest traktowana priorytetowo, dlatego zachęcamy do korzystania z tej właśnie formy kontaktu." Toż to jawna kpina z klientów! Na razie zrezygnowałem z zakupu i zażądałem zwrotu kasy - ciekawe jak długo im z tym zejdzie. Zaletyżadnychponad 600zł -
~matech / 2019-02-09 13:21
ZAPAMIĘTAJ. NIE KUPUJ W KOMPUTRONIKU !!!
Ponad rok temu kupiłem w salonie Komputronik laptop marki Dell. Po roku użytkowania laptop się zepsuł (padł dysk). Zgłosiłem sprawę do serwisu Dell'a, przyjechał kurier i zabrał laptopa. Po tygodniu dostałem informację, że serwis Dell'a nie dokona naprawy, ponieważ laptop jest składakiem i zawiera dysk nie pochodzący od Dell'a. Oddałem laptop do serwisu Komputronik. Po dwóch tygodniach oddano mi naprawiony laptop. Nie uzyskałem informacji jakiego producenta dysk został zainstalowany. Najprawdopodobniej jakiś dysk "noname", używany wyciągnęli z innego, popsutego laptopa i zainstalowali w moim.
Czuję się oszukany przez firmę Komputronik, ponieważ nie poinformowano mnie, że kupiony laptop jest składakiem. Utraciłem tym samym gwarancję firmy Dell. Każda szanująca się firma, dokonując wymiany gwarancyjnej podzespołu, daje dodatkową gwarancję na bezawaryjne działanie tego podzespołu. Niestety firma Komputronik nie przedłużyła gwarancji na wymieniony dysk.WadyFIRMA KOMPUTRONIK HANDLUJE SKŁADAKAMI NIE INFORMUJĄC O TYM SWOICH KLIENTÓW !!!
strona 19 z 32
- « poprzednia
- 1 ...
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- nastepna »