strona 18 z 31
- « poprzednia
- 1 ...
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- nastepna »
-
~paweł / 2016-01-29 12:13
Złożyłem komputer złożony z wybranych przeze mnie części. Przez tydzień nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Po telefonie na info, Pani stwierdziła że niezwłocznie ktos się ze mną skontaktuje. No i tyle... żadnego telefonu, maila nie otrzymałem. Nie polecam nikomu.
Zobaczymy jaki będzie ciąg dalszy... -
-
~bokkel / 2016-01-28 07:56
w sumie nic dodac nic ując, zamawiałem wiele razy i za każdy razem dostawałem sprzęt bardzo szybko i było to dokładnie to co zamówiłem, czasem skorzystam też z jakichś promocji czy outletu bo mają tego dużo i można kupić taniej - polecam -
~DeV / 2016-01-25 22:10
Tragedia, poniżej krytyki. Ponad 2 tygodnie temu zamówiłem monitor, od tamtej pory zero odzewu, 0 odpowiedzi na moje maile (raz dostałem odpowiedź że konsultant nie ma dostępu do takich danych i musze czekać na info z salonu ;D). Po ponad 2 tygodniach ciszy dostałem maila że mój zakup został anulowany z powodu braku możliwości jego zrealizowania! Sprzedają coś czego nie mają... -5/10 Olewają maile, usuwają je bez odczytania. NIE POLECAM ZaletyNIE MAWadyObsługa klienta, infolinia, czas odpowiedzi, sprzedają towar którego nie mają, ceny, komunikacjaWcale go nie dostałem ;))))))) -
~mocno zirytowana / 2016-01-25 09:37
nie polecam!! jesli nie chcecie stracić pieniędszy nic tam nie kupujcie. opieszaść straszna. obsługa nieprzyjemna. ZaletybrakWadysamekilka miesiecy i sie popsuł -
~Agnieszka / 2016-01-15 20:51
We wrześniu 2014 roku zakpiłam laptopa HP za ok 2300 zł. W listopadzie 2015 zepsuł się twardy dysk. Obsługa długo decydowała, czy przyjąć komputer do naprawy w ramach niedawno ukończonej gwarancji, po telefonach do HP zdecydowali się go zabrać do serwisu dnia 9 grudnia. Po świętach Bożego Narodzenia usiłowałam się dowiedzieć, czy jest gotowy, niestety nikt nie odbierał telefonu, po kilkunastu próbach dowiedziałam się,że będzie 29 lub 30 grudnia. Niestety nie doczekałam się. 2 stycznia dzwoniłam znowu; jak poprzednio po kilkunastu telefonach dowiedziałam się, że będzie 7 lub 8 stycznia. 11 stycznia złożyłam osobiście wizytę w salonie Komputronik i ku mojemu zaskoczeniu powiedzieli ,że oddali laptopa do naprawy 30 grudnia!!!! Teoretycznie dzisiaj miał być, ale dalej go oczywiście nie ma. Jak długo jeszcze będę musiała czekać? Beznadzeja!!!!!!!!!! ZaletybrakWadyopieszałość w działaniu, okłamywanie klienta1 rok i 3 miesiące ok 2300 zł -
~Agrest / 2016-01-12 08:38
no za montaż mojego kompa mają sporego plus - dobra stronka do składania komputera stacjonarnego, na końcu okazało się że był jeszcze dodatkowy rabacik i darmowy montaż - polecam -
~Razia / 2016-01-09 09:30
imho super - bardzo szybko wysłali sprzęt w momencie gdy potrzebowałam go na już tak naprawdę, przed świętami też kupowałam u nich i też wtedy nie zawiedli dlatego spokojnie polecę - na plus wybór i czas wysyłki, mają też sporo promocji i warto poszperać na ich stronie :) Zaletyszybka wysyłka, wybór, solidny sklep, pewność zakupów imho -
~Gosia / 2016-01-07 10:57
Mam bardzo złe zdanie na temat tego sklepu. Konkretnie dotyczy to sklepu w Magnolii we Wrocławiu. Sprzedawcy są zainteresowani kleintem do czasu zakupu u nich sprzętu. Po zakupieniu nabywca nie jest już uważany za ich klienta. Nikt nie był pomocny przy przyjęciu reklamacji na zakupinoy sprzęt (zepsuty zasilacz po miesiącu na gwarancji). Dostałam kartkę z nr tel producenta i tyle. Na moją sugestię. iż chcę dokonać reklamacji za ich pośrednictwem od razu mnie od tego skutecznie zniechęcano, mówiąc, że za ich posrednicwtem będzie to trwalo kilka razy dłużej (niby dlaczego????), generalnie mieli mnie gdzieś. Sama pracuję w firmie zajmującą się sprzedażą (inna branża) i takie zachowanie nie byloby w mojej firmie dopuszczalne. Zupelnie inne podejście do klienta. Podsumowując: Nie polecam!!!! -
-
~Zirytowana / 2015-12-30 21:55
NIE POLECAM !!!
Uwaga na tą firmę nie liczy się z klientem jego czasem i pieniędzmi.
Pamiętaj puli masz pieniądze w swojej kieszeni są twoje kiedy dostanie komputronik już nigdy ich nie odzyskasz.
Od września 2015 do 30.12.2015 za pomocą adwokata, Rzecznika Praw Konsumenta, nadal nie mogę odzyskać swoich pieniędzy. Od firmy komputronik, ale napchane konto zakładowe pieniędzmi mają, a w tej puli są też moje pieniądze. Oni mają towar który kupiłam i 2000zl czyli razem oni 4000zł maja. Czyste pieniądze !
i towar a ja nie mam nic.
Infolinia to studnia bez dna można wydzwaniać tracić pieniądze a i tak tam siedzą mało kompetentne osoby które nic nie wiedza i nie potrafią nic zrobić.
Stanowisko kierownicze tam tez nic nie może zrobić bo gdy prosiłam o interwencje to okazało się ze ten kierownik nic nie może a drugi jest na wakacjach do dzisiaj chyba, bo minął się ze mną skontaktować i się nie doczekałam.
Ludzie jeśli chcecie zaoszczędzić 10 czy 100zl NIE WARTO bo stracicie wszystko !!!
Oni sprzedają sprzęt który jest uszkodzony, a o zamianie nie ma mowy a zwrotu pieniędzy możesz nigdy się nie doczekać. Wmawiają ludzią 14 dni na decyzje co zrobią ze sprzętem który ty zwrócisz.
Powtarzam oni mi przysłali uszkodzony sprzęt, 4h używałam i następnego dnia wrócił do komputronika i ponieważ sprzęt "tablet Apple Air" wyłączył się i nie można było go ani włączyć ani naładować wrócił do nich jako sprzęt z wada techniczna producenta a teraz czekam na zwrot pieniędzy. Wszędzie opinie im napisze niestety negatywną, a nawet napisze do wszystkich programów telewizyjnych może ktoś się zainteresuje, i zrobię im taka reklamę ze im w pięty wejdzie chyba już ta firm za długo jest na tym rynku.ZaletyZadnychWadySame wady firmę zamknąćNie mam produktu i zapłaciłam 2000zl -
~KasiaS / 2015-12-29 22:25
Odradzam zakupy w tym sklepie. Kupiłam w sklepie stacjonarnym w Warszawie toner do drukarki. Po rozpakowaniu oryginalnego opakowania w domu okazało się, że toner jest uszkodzony (oderwany fragment plastikowej obudowy, mimo tego, że był zapakowany w folię ochronną wypełnioną powietrzem). Odniosłam do sklepu, gdzie sprzedawca ze stoickim spokojem poinformował mnie, że jest to uszkodzenie fizyczne towaru i mogłam sama uszkodzić toner, i że za wady fizyczne towaru sprzedawca nie odpowiada. Wysłałam e-mail za pośrednictwem strony internetowej komputronik.pl. Zero reakcji choć minęło pół roku. Sprzedany towar wadliwy, brak odpowiedzialności sprzedawcy. ZaletyBrakWadySame wady. Towar uszkodzony. Obsługa poniżej poziomu. Klient traktowany jak kłamczuch i wyłudzacz.7 miesięcy, 200 zł -
~mr / 2015-12-18 23:28
Komputronik to oszuści! Na masową skalę wprowadzają klientów w błąd, na przykład nie przyjmując reklamacji towarów na podstawię rękojmi - jeśli klient nie wie, że sklep ma taki obowiązek, może się nieźle przejechać. Pracownicy bezczelnie kłamią z uśmiechem na twarzy, wymyślając jakieś nieistniejące przepisy, są chamscy i opryskliwi. U warszawskiego rzecznika praw konsumentów mówią, że na Komputronika jest mnóstwo skarg. W moim przypadku dopiero teraz, po pół roku od zakupu wadliwego komputera, mam otrzymać zwrot pieniędzy. Nie mam nawet siły opisywać gehenny, którą przeżyłem dzięki Komputronikowi i firmie Dell, ale muszę napisać, że obie firmy mają klienta centralnie gdzieś, dopóki nie złoży się wniosku do wspomnianego rzecznika i nie zagrozi sądem. Szczerze odradzam zarówno zakupy stacjonarne jak i internetowe w Komputroniku. Nie można kupować u naciągaczy żerujących na naiwności i niewiedzy klientów - w tym jeszcze parę miesięcy temu, niestety także mojej. A jak już gadacie z jakimkolwiek ich pracownikiem, wszystko nagrywajcie, bo robią z człowieka głupka, a potem nie ma na to nawet dowodów... ZaletyżadneWadynaciągactwo ludzipół roku, laptop Dell za 3,5 tys. zł -
~kinia21 / 2015-12-16 12:03
odradzam Wam zakupy w Komutroniku jestem wkurzona na maxa, zamówiłam wieże która miła być prezentem na święta było to w sobotę dostałam potwierdzenie zamówienia że w trakcie realizacji.. w niedziele napisali "Brakujący do wysyłki zamówienia produkt, pozycja 1 , został domówiony, czekamy na potwierdzenie dostępności i terminu dostawy uzupełniającej." Więc czekałam cierpliwie a wczoraj napisałam czy już wiadomo kiedy będzie na co on "Niestety od naszego Product Menagera otrzymaliśmy informację, że zamówiony towar jest już niedostępny u naszych dostawców. Nie mamy możliwości sprowadzenia. nawet sami się nie pofatygowali żeby napisać tylko ja musiałam dopytywać. Po kilku moich kolejnych mailach z prośbą o jakąś rekąpensate rabat na inną droższą wieże odpisali "Bardzo mi przykro, ale realizacja Pani zamówienia z wybranym produktem nie jest możliwa, wobec czego anulowałam Pani zamówieni" Przepraszamy za powstałe niedogodności.i co mi po ich przepraszam jestem wściekła bez prezentu i z minimalnym czasem żeby znaleść gdzieś indziej ;( -
~Grzesiek / 2015-12-15 12:37
Jestem zawiedziony obsługą tego sklepu (Silesia).
Przywiezienie sprzętu z Warszawy miało zając im 7 dni - jak przyjdzie zadzwonią. Po 9 dniach ich odwiedziłem i dowiedziałem się że przesyłka (laptop) na który czekam (i przez niego stoi projekt w firmie) jednak nie zostanie wysłany (dostali maila dwa dni temu ale tak jakoś wyszło że nie zadzwonili) [[!!!!]].
Niestety tylko w tym sklepie dało się dostać ten sprzęt na którym mi zależało więc zamówiliśmy inny egzemplarz tym razem z Krakowa ( w piątek ale nie dało się tam dodzwonić - jeden sklep z drugim nie potrafi się skontaktować :/ ) Zadzwonili w sobotę że komputer jest ale miał uszkodzony i następnie wymieniony zasilacz w serwisie czy dalej go chcę. Zgodziłem się bo miał być w wtorek. W środę w sklepie powiedzieli mi że Kraków im tego jeszcze nie przesłał ale zrobi to dzisiaj .
W rezultacie dostałem "nowy" komputer po naprawie w serwisie po prawie 3 tygodniach od pierwszego kontaktu z sklepem.WadyFatalna obsługa i kominikacja z sklepem1 dzień za 5000 -
~Raf / 2015-12-15 09:04
Zakupiłem kamerę. Po uruchomieniu okazało się, jakość obrazu była tragiczna, nie trzymała ostrości kompletnie. Nagrałem parę filmów dla przykładu oraz nagrałem w tym samym czasie filmy porównawcze 6 letnim telefonem (na telefonie jakość była znacznie lepsza niż na dedykowanym sprzęcie), i odniosłem kamerę do sklepu, 3 dni po zakupie. Na jakikolwiek kontakt czekałem blisko 2 miesiące i w dodatku stwierdzający że kamera działa tak jak powinna. Przy próbach kontaktu z kierownictwem, wszyscy uciekali od odpowiedzialności, nikt nie udzielił żadnej odpowiedzi. wszystko na zasadzie my mamy pieniądze a ty rób co chcesz. Obsługa klienta wręcz śmieszna poziom z czasów komunistycznych.
W między czasie próbowałem znaleźć podobny sprzęt. okazało się że komputronik sprzedaje produkty w technologii tak starej iż nie sposób kupić takiej wersji. Zakupiłem kamerę z Azji... i po opłatach celnych wyszła 1/3 ceny, a jakość obrazu jest znacznie lepsza. Wynika z tego iż wciskają nam przestarzały badziew w wygórowanej cenie i mają wszystkich w d...ZaletyBrak zaletWadystara technologia -
~Taddek / 2015-12-15 08:27
muszę przyznać że poszło zaskakująco sprawnie, bałem się że w okresie przed świętami nie zdążę ze wszystkim ale sklep raz dwa wysłał zamówione rzeczy i do tego szybko mailem informowali o stanie realizacji - polecam -
~W / 2015-12-14 18:36
Skandaliczny brak kontaktu ze sklepem - nie odpisują na maile, nie odbierają telefonu na infolinii (7 minut czekania). Na stronie nie dowiesz się kiedy możesz się spodziewać dostawy. ZaletyAsortymentWadyObsługa klienta, braki informacyjne interfejsu -
-
~vetsel / 2015-12-13 11:44
Kupiłem dość późno prezenty, część w Komputroniku w zeszłym i na początku tego tygodnia i wszystko jest już w domu – duży pozytyw za szybkość i fajne ceny na święta. -
~Entez / 2015-12-08 08:44
Mam od nich ze sklepu laptopa i parę akcesoriów, zakupy były udane, sprzęt dotarł szybko, plus za możliwość odbioru osobistego oraz dodatkowo jeszcze fajne promocje z których skorzystałem. -
~Paweł / 2015-11-25 15:39
Sklep pozytywnie mnie zaskoczył, szczególnie czytając niektóre opinie. Zamówienie przyszło bardzo szybko. -
~Mati_xel / 2015-11-25 14:01
Sklep się spisał na piąteczkę przy zamówieniu. Raz że sprzęt dotarł mega szybko, dwa bdb montaż komputera, wszystko tak jak sobie dobrałem. Polecam !!!
strona 18 z 31
- « poprzednia
- 1 ...
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- nastepna »