Zamówiłem 16.042008 4 rzeczy : procesor, plyte główna, pamięć RAM oraz wentylator na procesor. W dwa dni potem sprzęt był już u mnie w domu. Bardzo szybko. Suuper ! Niestety po podłączeniu wszystkiego do kupy okazało się ze niestety płyta główna nie daje oznak życia. Ani razu nawet nie odpaliła się. Dalsza procedura według wymagań Komputronika. Najpierw zgłoszenie RMA. W bazie sprzedaży oczywiście nie było sladu ze coś kupiłem więc musiałem podac wszystkie dane i numery płyty ręcznie i czekać na weryfikację przez pracownika sklepu. Na drugi dzien numer mi przyznano i mogłem zamawiac kurirera który odebrał reklamowany produkt. Wkrótce dowiedzialem się ze komputronik liczy sobie reklamacje w DNIACH ROBOCZYCH ! Niby 14 dni ale robocze, jak wymaga tego usterka to wysyłają dalej i naprawa się przedłuża do 28 dni ale roboczych ! Jawne naginanie ustawy to regulującej ! Czekając pokornie na zakonczenie naprawy mogłem jedynie oglądać puste zawsze strony dotyczące statusu reklamacji. I tak dni mijały, życie uciekało aż w koncu dnia 5.05.2008 dostałem upragnioną przesyłkę. I co się okazało ? Ze dostałem dokładnie tą samą płytę główną, którą reklamowałem, z adnotacją, ze już jest sprawna. Nie wiem jakim sposobem to zrobili. Prawdziwi magicy. Płyta oczywiście jak się nie uruchamiała tak nie uruchamiała sie nadal. Napisałem maila z prośbą o wyjaśnienie sytuacji i z żądaniem wymiany wadliwej płyty na inny nowy egzemplarz. Pracownik sklepu stwierdził ze jeśli faktycznie tak jest to mam tylko po raz kolejny wypełnić formularz RMA a oni to sprawdzą i wymienią płyte. I od początku. Formularz RMA, W bazie komputronika oczywiście nie ma mnie jako klienta. Wpisuję recznie co trzeba i czekam na weryfikacje przez pracownika. Po 24 h dostaję upragniony numer i zmawiam kuriera po odbiór paczki. Od tej pory znowu mogę sobie jedyni po oglądać puste rubryki w statusie reklamacji. Jak zawsze rubryczki pozostawały puste. Myśląc sobie że wymiana teraz to tylko formalność oczekiwałem szybkiiego załatwienia sprawy. Ale oczywiście nic z tych rzeczy. Dni radośnie mijały a płyty głownej nie było. 21.05 2008 pozwolilem sobie zapytac via email co sie dzieje. W. Cz. Łukasz Meller stwierdził ze płyta jest oczywiście wymieniiona ale lezy ciagle na półce ponieważ sklep nie wie gdzie ją odesłać z powrotem !!!! Dobrze ze cos mnie tknęło i zapytałem co si ę dziej bo lezałaby tam pewnie jeszcze sporo czasu. Dzisiaj odebrałem paczkę. Poskładałem wszystko do kupy i komputer na razie działa jak trzeba Od 18 kwietnia do dziś minęło 38 dni. Jakość sklepu poznaje się po tym jak załatwia reklamacje. Ja tą jakość już poznałem. Ostatni raz !
ZaletySzybka dostawa
WadySerwis, serwis, serwis
~Zdzislaw / 2024-07-16 11:38
Ocena: 3.20 / 5
jeśli chodzi o zakup sprzętu bez zarzutu, dostawa po dwóch dniach ( choć dziwię się że troszkę zniechęca się klienta do wybranego sprzętu zachęcając do kupna innego ) natomiast na pomoc nawet taka drobną w sprawie zakupionego sprzętu na infolinii juz po zakupie nie ma co liczyć odstraszają, osobiście dzięki pani konsultantce poszedłem zakupic sprzęt do konkurencji tam całkiem normalnie to wyglada
Wadynie kompetentna obsługa pomocy
~zgroza / 2011-07-04 15:26
Ocena: 3.20 / 5
Asortyment bogaty (choć mnie interesowały jedynie pecety stacjonarne), zamówienie składa się bez zbędnej biurokracji. Poziom cen przyzwoity -jedne ceny wyższe, inne niższe niż u konkurencji. Dostawa szybka -przesyłkę dostarczono następnego dnia (minus to brak wcześniejszego telefonu i musiałem zrywać się z pracy). Kłopoty zaczęły się w momencie składania reklamacji (komputer Sensilo MH-400 startuje ale nic nie działa: monitor, klawiatura, mysz - a są dobre , bo sprawdzałem na kompie w pracy). Podany telefon sprzedawcy nie odpowiada, wysłałem trzy maile bez żadnego odzewu. Tragedia...Stanowczo odradzam ten sklep-po zapłacie (pobranie) klientów mają w ...
Wadyjakość sprzętu, obsługa reklamacji
5 dni, 1.704zł
~D / 2019-07-17 09:40
Ocena: 3.00 / 5
Kilkukrotnie robiłem zakupy w przeciągu kilku lat i z tym nigdy nie było problemu. Zaczął się dopiero gdy po pół roku użytkowania laptop zaczął się uszkadzać przy otwieraniu. Powodem był zły zawias, więc skorzystałem z rękojmi.
Komputronik zupełnie zignorował fakt, że taki problem pojawia się u innych użytkowników tego modelu i reklamację z tytułu rękojmi odrzucił bez żadnego uzasadnienia, poza takim, że to uszkodzenie mechaniczne, więc pewnie sobie to sam zepsułem. Stwierdzenie tego zajęło im prawie dwa tygodnie.
Pracownicy są przesympatyczni, gdy się coś u nich kupuje, ale już przy reklamacji stają się niemili. Brak informacji co się dzieje z moim laptopem po ponad dwóch tygodniach, poza informacją, że nie będzie naprawiony.
Zdecydowanie nie polecam sklepu z powodu jego podejścia do klienta.
ZaletyBrak
WadyFatalna obsługa klienta
Brak wsparcia technicznego
Nie honorują rękojmi
~DAMIAN / 2019-08-09 11:33
Ocena: 3.00 / 5
Witam sprzedano mi uszkodzoną kamerkę samochodową.
Odeslalem im i poprosiłem o wymianę na nową ponieważ od początku nie działała. Stwierdzili ,że ponieśli by podwójne koszty z tego tytułu i mi ją naprawą. Mam teraz otrzymać nowy NAPRAWIANY sprzęt sprzęt w cenie nowego .
Dla mnie to zwykle oszustwo sprzedają bubel nie odpisuje na @ kontakt jest utrudniony.
Uważajcie na nich i nie kupujcie tam nic ja nigdy już nie skorzystam z tej firmy i będę ja każdemu odradzam.
ZaletyŻadnych
WadyBrak kontaktu
~Jaro / 2022-04-16 00:13
Ocena: 3.00 / 5
witam1 już nigdy nie oddam laptopa do naprawy w f-mie Komputronik.może i obsługa jest miła ,ale naprawa była niechlujna ,powiedziano mi że głośników dla mojego laptopa nie ma bo to starszy typ ( w innym punkcie wymieniono ) to na dodatek głośników które co prawda "chrypiały" nie podłączono .co chwilę miałem komunikat o wygaśnięciu licencji na win 10 ,po kolejnej naprawie ponownie zapłaconej po miesiącu taki komunikat znów się pojawia.
~Klient / 2020-03-19 20:37
Ocena: 3.00 / 5
Komputronik i #koronawirus. Monitor ASUS 32" 4k - tydzien temu 4049, wczoraj jeszcze 4149 a dzsiaj juz 4249. Rozumiem ze dolar rosnie czy euro, ale do ch... to z zasobów magazynowych wiec nie mozna tak spekulowac.
~Kosterajn / 2010-09-13 17:59
Ocena: 3.00 / 5
Można by mieć nadzieję, że sklep z tak wysokimi cenami przynajmniej będzie uczciwie rozpatrywał reklamacje. Niestety jest inaczej.
Sprzedali mi monitor, który miga - sprawdzone na kilku komputerach. Oddałem na gwarancji, napisali, że im nie miga więc monitor jest sprawny. Napisali, że zrobili jakieś testy ale nie sprecyzowali jakie. Co mnie obchodzi, że u nich jest ok?
Nie polecam. Dużo lepiej kupić np. w proline. Z gwarancjami też bywają problemy ale przynajmniej tanio jest.
ZaletyAsortyment
WadyMalo wygodny sklep internetowy, wysokie ceny, tragiczna gwarancja.
~maneciarz / 2007-10-24 15:16
Ocena: 3.00 / 5
Kupiłem w Komputroniku na Solidarności w Warszawie zasilacz Corsair520W. Składałem cały zestaw i okazało się że komputer nie działa. Po włączeniu POWER było tylko chwilowe drgnięcie wentylatorów i zabawa z zasilaniem kończyła się. Stwierdziłem, że to zasilacz, po czym sprawdziłem na swoim starym komputerze, też nie działał. Odniosłem zasilacz do Komputronika, serwisant stwierdził że zaraz sprawdzi czy sprzęt działa. Nie wystawił żadnego potwierdzenia przyjęcia zasilacza do serwisu. Zasilacz przyniósł po 2 min i stwierdził że jest sprawny i może ja go źle podłączam. Uznałem, że niesprawna jest płyta i oddałem ją do innego serwisu. Okazało sie, że płyta jest sprawna, a za sprawdzenie musiałem zapłacić. Wróciłem do Komputronika, gdzie tym razem stwierdzili, że wyślą zasilacz do serwisu dystrybutora, ale skoro sprawdzali to pewnie jest sprawny i ja go źle podłączam. Po 2 dniach okazało sie że jednak w Komputroniku mają bardziej gęsty prąd w gniazdku, bo zasilacz w serwisie zewnętrznym też nie działa. Pan w rozmowie telefonicznej powiedział, że zasilacz wróci za połtora tygodnia. Dopiero po 5min dyskusji przekonałem Pana, że należy mi się nowy zasilacz, bo gdybym chciał naprawiany sprzęt to bym go kupił gdzie indziej i taniej. Sprzęt sie nie popsuł w trakcie eksploatacji tylko został sprzedany niesprawny. Teraz czekam na sprowadzenie nowego. W końcu mam nadzieje , że sprawa zostanie należycie załatwiona. Jednak odradzam zakupy w komputroniku. Pozdrawiam Pana OSZUSTA, a może magika, który potrafi wskrzesić zupełnie niedziałający sprzęt.
videorejestrator vdr 140 zakupiłam jakis czas temu. nie polecam. wiecej jest w naprawie niz słuzy. chodzi o to ze producent zapenia system nocny który jest wyszczególniony na opkowaniu i nie chodzi tu o sytem wdr. zdecydowałam sie na zakup kamery bo posiadam taka sama i ten system nocny tamta posiada. w tej okazuje sie jak to serwis odpisuje ze sytem nocny to własnie wdr. nie zgadzam sie. wysłałam opkaowanie na którym czarne na biały jest napisane tryb nocny. sytem dwr nic noca nie daje. zero widocznosci, nie polecam. do tego problem z odzyskanie od pieniedzy,nowej kamery i robienia ze mnie ...wariata. firma wiecej pieniedzy juz wydała na kureirów niz ja wydałam na kamere
~RAFAŁ / 2022-02-18 14:56
Ocena: 3.00 / 5
Zamówiłem HULAJNOGĘ Motus Scooty 10 Lite, przysłali mi niekompletne zamówienie, brak elementów na tylnej osi, brak papierów karta gwarancyjna i instrukcja obsługi, widoczne ślady użytkowania, w przypadku reklamacji towaru opieszałość i ignorowanie klienta, nie polecam zakupów w Komputronik ????
ZaletySuper hulajnoga
WadySzkoda, że niekompletna ze śladami użytkowania
~Stylowa / 2019-10-24 22:23
Ocena: 3.00 / 5
Otrzymałam niekompletny towar. MP3 bez karty pamięci. Ewidentnie ktoś ją wyjął z opakowania
~Tadeusz / 2020-05-21 18:55
Ocena: 3.00 / 5
23 kwietnia 2019 roku kupiłem nawigację MIO Spirit 7500 LM, od samego początku nie działała jak powinna, ponieważ były problemy z ustawieniem godziny, złożyłem reklamacje. To było w lutym 2020 roku. Okazało się, że nawigacja gubi drogę, zawiesza się na 10 do 15 sekund. 4 marca złożyłem rezygnację z zakupu wadliwego towaru i odesłałem nawigację do sprzedawcy. Przez miesiąc nie mogłem korzystać z urządzenia, odmówiono zwrotu gotówki. Przysłano urządzenie niby naprawione. W dalszym ciągu nawigacja nie spełnia moich oczekiwań, zawiesza się po 10, 15 sekund, a przy wprowadzeniu nazwy ulicy w Warszawie pojawia się informacja o braku mapy /nie pierwszy raz/ . Kolejny raz składam odstąpienie od umowy zakupu i proszę zwrot gotówki.
Wadynawigacja zawiesza się na 10, 15 sekund, brak map
~Tomasz / 2018-05-08 15:45
Ocena: 3.00 / 5
przysłali mi omyłkowo zamiast nowego towaru (głośnik za 2350zł), poserwisowy sprzęt jakiegoś klienta i kazali zapłacić za przesyłkę w dwie strony przy zwrocie, nie mówiąc o już o jakiejkolwiek reokompensacie za stracony czas i nerwy.
~Wojciech / 2022-07-20 11:30
Ocena: 3.00 / 5
Brak jakiegokolwiek profesjonalizmu ze strony pracowników. Zamówiony produkt miał być odbierany w salonie firmowym, a dotarł do innego miasta. Zero zainteresowania pracowników, aby naprawić ten problem, sam musiałem wydzwaniać, tracąc czas. Na ta chwile produkt na koncie internetowym widnieje jako "odebrany!", a płatność dokonałem online, wiec jestem bez produktu i środków które za niego zapłaciłem. STANOWCZO ODRADZAM TA FIRME CHYBA, ZE LUBICIE PANSTWO TRACIC CZAS, NERWY I MIEC ZAMROZONE SRODKI.
Zaletybrak
WadyObsługa klienta
~darek / 2019-12-31 09:03
Ocena: 2.80 / 5
niestety reklamacje słabe naprawy również,odbiór towaru przez DHL TO JUŻ DNO i patologia ręce opadają
Zaletyciężko powiedzieć
Wadyjak w opinii
~galatea52 / 2022-09-05 04:16
Ocena: 2.80 / 5
Wadliwy laptop reklamowałam trzykrotnie, po trzeciej reklamacji otrzymałam odmowę jej realizacji bo, jak stwierdzono, sprzet jest sprawny co zostało rzekomo sprawdzone, przetestowane itd. Tymczasem komputer w dalszym ciągu działa niepoprawnie - wyłącza się sam w dowolnym momencie (co wyklucza np pracę bądź naukę zdalną) a po kilkunastu wznowieniach pracy wyłącza opcję logowania numerem PIN z powodu zbyt częstego wyłączania systemu. Ja go nie wyłączam,wyłącza się sam,nie mam wpływu na to. Po ostatniej reklamacji zwrócono sprzet bez powiadomienia, ze została nadana przesyłka ani informacji, kiedy zostanie dostarczona. Nawet nie wiem kto paczkę podrzucił pod moją nieobecność i położył na śmietniku. Nie mam zadnego dowodu, że to ta a nie inna firma kurierska mi ją dostarczyła. Każdy, kto przechodził mógł tę paczkę zabrać.
Przestrzegam potencjalnych klientów - w przypadku gdyby się trafił sprzęt wadliwy sklep może się uchylać od jego naprawy/wymiany na sprawny/zwrotu pieniędzy, tak jak to ma miejsce w moim przypadku
~Karol / 2016-07-21 12:02
Ocena: 2.80 / 5
Zamówiony tablet. Po kilku dniach dzwonienia, dowiaduję się, że nie posiadają, więc anulują zamówienie. Pół roku później kupuję zestaw myjkę Leifheit. Po miesiącu jeden element się psuje, odsyłam na reklamację i bez słowa wytłumaczenia przysyłają mi korektę - zwrot 50% kwoty, którą za niego zapłaciłem. Czyli mają na stronie do sprzedaży dany element, ale dla mnie na wymianę już nie. I zwracają mi kwotę, która jest połową tego co kosztuje na stronie. KPINA! Odradzam w zupełności
~kemic / 2022-07-07 14:38
Ocena: 2.80 / 5
Towar zakupiony ponad miesiąc temu jeszcze nie dotarł. Ignorancja obsługi.
~Krzysiek / 2019-07-30 14:13
Ocena: 2.80 / 5
UWAGA OSZUKUJĄ W PROMOCJACH!!
W regulaminie "voucher komputronik na paliwo" (link niżej) § 4 punkt punkt 6 " 200 voucherów o nominale 50 zł" Taki pakiet jest wykorzystany już po 12 zakupach wiec wyprzedał się w ciągu kilku godzin a promocja byłą wyświetlana przez 24 dni wprowadzając w błąd klientów sugerując im że jeszcze mogą "szanse" zdobyć nagrodę. Jest to stosowanie nieuczciwych praktyk, jeśli ktoś został w ten sposób oszukany zapraszam do zgłoszenia sprawy do UOKiK.