strona 17 z 31
- « poprzednia
- 1 ...
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- nastepna »
-
~jazol80 / 2016-03-17 11:03
ogolnie calosc oceniam prawidlowo, nie musialem kontaktowac sie dodatkowo ze sklepem, wszystko zrealizowali zgodnie z tym co i dokad zamowilem przez ich strone a dostawa zajecia nieco ponad 1 dzien wiec tez oceniam dobrze - sklep mozna polecic -
-
~Anndek / 2016-03-15 08:39
wszystko bylo okej... dostawa na nastepny dzien (za free do salonu), szybko odpisywali na maile i sprzet dotarl taki jak zamowilem, na plus zalicze bdb cene w ktorej mieli drukarke a roznice w sklepach byly nawet 1/4 sprzetu - polecam -
~kruuugan / 2016-03-13 11:41
Asortyment to mają jednak konkretny, wysyłka też jest mega expres, nigdy nie czekałem dłużej niż te 24-48h roboczych na to co zamawiałem u nich. Doceniam też opcję odbioru tym bardziej że za dostawę do salonu nigdy jeszcze nie płaciłem nic. POLECAM -
~Jukkola / 2016-03-10 11:34
Zamawiałam pierwszy raz jakiś czas temu, potrzebowałam szybko laptopa i skorzystałam z kuriera bezpośrednio z megastoru - trzeba przyznać że faktycznie w ciągu paru godzin sprzęt był już w biurze i można było dalej pracować mimo nagłej awarii starego sprzętu :) -
~Alex / 2016-03-08 16:38
Zrobiłem zamówienie 06.03.2016 żeby odebrać 08.03.2016. Nie otrzymał ego dziś. Nie zrobiłem prezentu do dnia kobiet. Bardzo niezadowoleny. Serwis nie pracuje. Nigdy nie będe kupować tutaj. -
~Kariwald / 2016-03-08 09:02
Pierwszy raz odwiedziłem ich nowy megastore w wola parku i muszę przyznać że bardzo pozytywnie - świetna wystawka z telefonami i tabletami, dużo modeli, wszystko włączone można potestować co i jak chodzi i leży w ręku, do tego człowiek z obsługi sensowny i ogarniający temat, więc tutaj pozytywnie. Zakupy też udane :) -
~Mateusz / 2016-03-05 19:47
Bardzo nie polecam tego sklepu!
Zamówiłem nową kartę graficzną a otrzymałem używaną!!!
Karta miała nie zabezpieczone piny i w dodatku były porysowane jak by ktoś ją co chwilę wkładał i wyciągał w innym komputerze!!!
Na dodatek karta była w kilku miejscach zalana czymś klejącym!!! -
~Ashoka / 2016-03-02 09:24
wstawiam pozytywa dla sklep bo:
+ mieli dobry wybor sprzetu
+ wyslali jeszcze tego samego dnia (nastepnego sprzet juz byl u mnie)
+ latwo sie zamawia, czytelny sklep online maja
+ plusik ostatni za opcje odbioru w salonie -
-
~Riziek / 2016-02-29 07:47
Dla mnie sklep bardzo OK. Zamawiałem wielokrotnie i nigdy problemów nie było – szybko wysyłają, mają chyba najfajniejszy wybór komputerowych rzeczy i fajnie że montują pod klienta zestawy z wybranych części. -
~Marrika / 2016-02-25 10:01
Kupowałam przez ich sklep internetowy robota kuchennego i jestem z zakupów zadowolona. Odbiór w megastorze, robot był gotowy na następny dzień do odbioru, dobra cena no i fajnie że mieli duży wybór sprzętu. -
~Marcuz / 2016-02-21 10:52
mega pozytyw za outlet, nareszcie jakiś sklep zrobił to porządnie i można złapać po sporej przecenie fajne sprzety a jest ich całkiem sporo - polecam, warto poszperać bo czasem można sporo zaoszczędzić a sprzęty outletowe sprawne tylko z jakimiś drobnymi wadami najcześciej wizualnymi -
~krezik / 2016-02-18 08:02
Od nowego roku skorzystałem chyba teraz trzeci raz z zakupu u nich i jak do tej pory ok, mam nadzieję że dalej też tak będzie. Fakt faktem, wysyłają expresowo i mają dobry wybór. Fajnie tez że wysyłka jest mega tania a nawet udało się raz całkowicie za friko wysłac :) -
~Sobiek / 2016-02-14 13:52
obsługa bardzo solidna, dobry kontakt mailowy ze sklepem - szybko tez zrealizowali zlecenie, udało się też zakupić sprzęt który był na zamówienie, więc mają ode mnie solidnego plusa -
~Druzla / 2016-02-11 09:29
zakupilam trochę malego agd do domu, jako ze chciałam wszystko w jednym miejscu to wybralam komputronika bo mieli przynajmniej porzadny wybor tego czego szukalam - zamowilam sprzety w piatek po poludniu a w poniedzialek rano kurier juz byl w domu wiec w sumie uznaje ze sklep sie sprawdzil - wszystkie produkty byly zgodne z opisem na stronie, bardzo szybko przyslali :) -
~Ine / 2016-02-07 18:16
Serdecznie nie polecam Sklepu Komputronik znajdującego się w Wola Park Warszawa. Obsługa nie dość ze niekompetentna to jeszcze kompletnie nie zna asortymentu nie wspominając stanu magazynowego sprzedawanych artykułów. Chciałem kupić telefon, na stronie piszą ze w tym danym sklepie jest. Pan z obsługi w tym wyżej wymienianym sklepie po sprawdzeniu na laptopie tez twierdzi ze maja na stanie. Wiec finalizujemy transakcje a ja idę odebrać towar. Po upływie 20 minut przychodzi ten sam dżentelmen z obsługi do mnie i informuje mnie ze nie maja tego telefonu i mogą mi zaproponować wersje z ekspozycyjny, inna wersje kolorystyczna lub zwrot pieniędzy. Zgadzam się na inna wersje kolorystyczna po upływie jakiś 10 minut znowu przychodzi ten sam pan i mówi ze innej wersji kolorystycznej tez nie maja jest tylko wersja z ekspozycji która tam leży niby od wczoraj. Zgadzam się na wersje z ekspozycji która leży rzekomo tam od "wczoraj" wiec pan z obsługi idzie przygotować te sztukę, po jakiś kolejnych 10 minutach dżentelmen z obsługi się pojawia ale niestety nie idzie do mnie tylko wpada miedzy kolegów i chodzi miedzy jednym i drugim z pytaniami jak zresetować/przywrócić telefon do ustawień fabrycznych. Po ujrzeniu tego już mega fachowego podejścia stwierdziłem ze dość i chce zwrotu pieniędzy. Gdy już jakimś cudem doczołgałem się do pani która robi zwroty (bo kolejka jak nie wiem co) okazało się ze pieniądze otrzymam za 3 dni robocze no po prostu jakiś mało smieszny żart. Poziom obsługi poniżej jakiejkolwiek możliwej krytyki rozumiem system pokazuje ze macie X sztuk na stanie i może być w tym błąd, ale chyba są jakieś magiczne na to procedury i pracownik powinien to sprawdzić czy faktycznie są a nie ciągnie klienta od razu do kasy a potem wciska mu jakieś banialuki. Zwyczajna żenada. -
~Leszy / 2016-02-07 10:39
Drugie zakupy w tym roku w komputroniku zrobione a które w ogóle nie wiem ale sporo tego już było. Jak do tej pory 5/5 oceniam, bez zbędnej zwłoki przysyłają, na dodatek łatwo się zamawia przez stronę no i można odebrać osobiście. -
-
~krzysiek / 2016-02-06 10:35
Absolutnie nie polecam zakupów w tym sklepie. Oferują towar, którego nie posiadają na stanie. Na swoje zamówienie czekałam kilka tygodni. Niestety nie zostało w pełni zrealizowane. Dodatkowa klawiatura do tabletu, którą otrzymałem została dostarczona uszkodzona (pęknięty zawias). Uszkodzenie towaru zgłosiłem telefonicznie niezwłocznie po otwarciu paczki, wysłałem zdjęcia i poprosiłem o wymianę na nowy. Po siedmiu dniach i przeprowadzonych kilkunastu rozmowach telefonicznych dostałem numer zwrotu i wysłałem towar do sklepu w celu wymiany na nowy. Niestety 17 dni później otrzymałem wiadomość że moja reklamacja została rozpatrzona negatywnie. Odesłano mi uszkodzoną klawiaturę z powrotem, niestety była już niekompletna (brakowało uszkodzonych elementów). Po kolejnych rozmowach telefonicznych dowiedziałem się że jestem zwykłym oszustem a sklep komputronik nie ma sobie nic do zarzucenie. Kierownictwo w/w sklepu niestety nie odpowiada na żadne możliwe formy kontaktu.
Zdecydowanie nie polecam.ZaletybrakWadystrata czasu i zdrowia -
~Seul / 2016-02-05 07:43
z parę już latek będzie odkąd pierwszy raz coś u nich kupiłem i w sumie dość regularnie wracam głównie ze względu na to że wybór mają bdb a fajnie też można wytropić co nieco z promocji czy outletu na dodatek jeszcze wysyłkę mają szybką -
~franq / 2016-02-02 08:49
Tak w sumie to bez uwag - sklep godny polecenia głównie ze względu na mega wybór, sporo promocji dostępnych i przede wszystkim szybką pewną dostawę, jeszcze nie zawiedli mnie ani razu a w wielu innych miejscach miałem przygody więc wolę zamówić w komputroniku i mieć święty spokój. -
~Rozel / 2016-01-30 08:59
zamówienie poszło jednego dnia rano, następnego sprzęt dotarł przez pół kraju i był gotowy do odbioru - da się? da się, jak widać, sklep naprawdę dał radę - polecam
strona 17 z 31
- « poprzednia
- 1 ...
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- nastepna »