Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Komputronik.pl opinie

Ocena na podstawie 622 opinii

3.38 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    2.96
  • Dostawa
    3.50
  • Poziom cen
    3.45
  • Łatwość zamawiania
    3.69
  • Asortyment
    3.74

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~rozd / 2014-07-04 18:47
    Ocena: 3.40 / 5
    Nie polecam, bo sklep wcale nie jest tani, a ma tragiczną obsługę serwisową. Uszkodzony komputer oddałem do naprawy 27.05.2014 r. Do dnia dzisiejszego, tj. 04.07.2014 r., pomimo kilkukrotnych monitów, reklamacja nie została rozpatrzona (ponad 5 tygodni!!!). Niedopuszczalne i karygodne podejście do klienta.
    Podejrzewam, że dość wysoka ocena sekcji „obsługa i reklamacje” wynika z faktu, że znaczna część oceniających nie musiała przechodzić piekła serwisu firmy Komputronik.
    Wady- obsługa serwisowa (nieskończenie długi czas oczekiwania na rozpatrzenie reklamacji)
  • ~Sebytr / 2020-03-25 14:14
    Ocena: 3.40 / 5
    Komputronik nie potrafi naprawiać sprzętu, oferują usługi serwisowe pogwarancyjne ale gdy wysyłasz sprzęt odpowiedź to: nie podejmujemy się naprawy, sprzęt uszkodzony. Odsylaja wtedy do innego serwisu gdzie za samą ocenę sytuacji trzeba zapłacić 100zl. Nie spróbujcie ich serwisu pogwarancyjnego, niestety chłopcy nie znają się na temacie.
    WadyBrak umiejętności naprawy sprzętu
  • ~Sówka / 2020-02-25 20:49
    Ocena: 3.40 / 5
    Syn chciał router, który wybrał cena 330 zł. Pojechałem przy Centrum Jupiter Warszawa z 18 km bo tam były 2 szt a sprzedawca oświadczył, ze cena 399 zł. Bo 330 kosztuje internetowo. ? Gdzie sens i logika. Zamówiłem w innym sklepie
    Porażka.
    ZaletyCeny
    WadyTak
  • ~wawker / 2019-08-20 10:19
    Ocena: 3.40 / 5
    ODRADZAM sklep komputronik. Zakupiłem zasilacz do pc w salonie , niestety w domu okazało się że nie ma potrzebnej wtyczki. Okazało się że NIE MOGĘ ZWRÓCIĆ ZASILACZA bo można zwracać towar zakupiony tylko przez internet. Żenada.
    #komputronik #oszusci #złodzieje
    Zaletybrak
    WadyNiepoważne podejście do klienta , w każdym innym sklepie zwrócisz bez problemu.
  • ~z / 2014-01-02 16:22
    Ocena: 3.40 / 5
    Sprzecior zamówiony dojechał, acz nie kompletny.
    Reklamowanie/zwrot czegokolwiek - nie polecam absolutnie - dlatego wiecej nic tam nie kupię.
    Zaletybrak
    Wadyobsługa, reklamacje
  • ~Zirytowana / 2015-12-30 21:55
    Ocena: 3.40 / 5
    NIE POLECAM !!!
    Uwaga na tą firmę nie liczy się z klientem jego czasem i pieniędzmi.
    Pamiętaj puli masz pieniądze w swojej kieszeni są twoje kiedy dostanie komputronik już nigdy ich nie odzyskasz.
    Od września 2015 do 30.12.2015 za pomocą adwokata, Rzecznika Praw Konsumenta, nadal nie mogę odzyskać swoich pieniędzy. Od firmy komputronik, ale napchane konto zakładowe pieniędzmi mają, a w tej puli są też moje pieniądze. Oni mają towar który kupiłam i 2000zl czyli razem oni 4000zł maja. Czyste pieniądze !
    i towar a ja nie mam nic.
    Infolinia to studnia bez dna można wydzwaniać tracić pieniądze a i tak tam siedzą mało kompetentne osoby które nic nie wiedza i nie potrafią nic zrobić.
    Stanowisko kierownicze tam tez nic nie może zrobić bo gdy prosiłam o interwencje to okazało się ze ten kierownik nic nie może a drugi jest na wakacjach do dzisiaj chyba, bo minął się ze mną skontaktować i się nie doczekałam.
    Ludzie jeśli chcecie zaoszczędzić 10 czy 100zl NIE WARTO bo stracicie wszystko !!!
    Oni sprzedają sprzęt który jest uszkodzony, a o zamianie nie ma mowy a zwrotu pieniędzy możesz nigdy się nie doczekać. Wmawiają ludzią 14 dni na decyzje co zrobią ze sprzętem który ty zwrócisz.
    Powtarzam oni mi przysłali uszkodzony sprzęt, 4h używałam i następnego dnia wrócił do komputronika i ponieważ sprzęt "tablet Apple Air" wyłączył się i nie można było go ani włączyć ani naładować wrócił do nich jako sprzęt z wada techniczna producenta a teraz czekam na zwrot pieniędzy. Wszędzie opinie im napisze niestety negatywną, a nawet napisze do wszystkich programów telewizyjnych może ktoś się zainteresuje, i zrobię im taka reklamę ze im w pięty wejdzie chyba już ta firm za długo jest na tym rynku.
    ZaletyZadnych
    WadySame wady firmę zamknąć
    Nie mam produktu i zapłaciłam 2000zl
  • ~Zdzisław / 2022-04-21 09:05
    Ocena: 3.33 / 5
    Tragedia reklamacja słuchawek firmy LOGITECH zakup za około 450,00 PLN mam ponad 65 lat tylko ja używałem zakupionego sprzętu złamało się ramię mikrofonu w miejscu połączenia elementu giętkiego (gumy) z plastikiem w negatywnej odpowiedzi na reklamację zwrócono mi uwagę na nieprawidłowe obchodzenie się ze sprzętem sugerując jakoby używał go ktoś bardzo młody
    NIGDY WIECEJ KOMPUTRONIK TO FIRMA NIERZETELNA NIE POLECAM
    ZaletyŚwietne słuchawki
    WadyNakładki tekstylne na słuchawki krótka żywotność
  • ~kAMIL1 / 2015-10-21 18:31
    Ocena: 3.25 / 5
    Uwag!!! zostałem okradziony przez Kompytronik na kwotę przeszło 650 zł. Od trzech miesięcy przetrzymują zareklamowany tablet udzielając odpowiedzi że się naprawia. Jak tak dalej go potrzymają to pewnie za rok się naprawi sam. Nie można wyegzekwować zwrotu pieniędzy ani sprzętu. Zwykła KRADZIEŻ!!!! KUPIĆ SIĘ KUPI TANIO ALE PÓŹNIEJ TO JUŻ TYLKO KŁOPOTY. ZASTANÓWCIE SIĘ CZY WARTO ZAOSZCZĘDZIĆ KILKADZIESIĄT ZŁOTYCH ZA KILKASET STRATY.
    ZaletySZYBKA DOSTAWA
    WadyBRAK SZACUNKU DO OBSŁUGI GWARANCYJNEJ
    1,5
  • ~mc / 2008-02-11 21:02
    Ocena: 3.25 / 5
    zakupiłem oprogramowanie przez ineternet, odbiór u nich w sklepie, okazało się, ze błednie zamówiłem oprogramowanie i nie ma opcji zwrotu, jeżeli odbiór jest w sklepie. kupiłem właściwe. po zdjęciu foli i otworzeniu pudełka okazało się, że brak kodu aktywującego. Zareklamowałem i usłyszałem, ale my nic nie możemy zrobić. Klasyka filmów Bareji. Odradzam zakupy - obsługa w sklepie 15 minut wypełnia kartę gwarancyjną, a na zwrot "Dzień dobry" reaguje "ZARAZ".
    Zaletyceny
    Wadyjakość obsługi, problemy z reklamacjami
  • ~Basialuk / 2016-04-12 10:26
    Ocena: 3.20 / 5
    Nigdy w życiu nie kupię tam już żadnego sprzętu, nawet jeśli byłby tańszy niż gdziekolwiek indziej. Głównie ze względu na poziom obsługi klienta - gorzej niż fatalny. Dlaczego? Złożyłam reklamację na sprzęt komputerowy (dysk zewnętrzny WD, po wcześniejszej konsultacji z serwisem WD i stwierdzeniu, że to uszkodzone głowice w dysku) w sklepie stacjonarnym Wola Park w Wwie. Wystałam swoje w kolejce, gdyż zawsze w Komputroniku takowa jest (w poprzednim miejscu też tak było, więc to chyba nie przypadek). Po około 2 tyg chciałam się dowiedzieć co się dzieje ze sprzętem - dzwoniłam wielokrotnie do sklepu - nikt nie odbierał, bylam osobiście, wyczekalam się w kolejce (tylko 1 osoba obsługiwała reklamacje, inni pracownicy niestety nie mogli mi pomóc, gdyz podobno nie mieli dostępu w swoim systemie do danych reklamacji), po czym usłyszałam od Pana, że nie wie czy jest sens bym czekała, bo z Panem przede mną jeszcze się zejdzie ok 40 minut. Odwróciłam się na pięcie, wyszłam. Potem dzwoniłam jeszcze przez kolejne 3 dni po parę razy dziennie - nikt nie odbieral. Gdy napisałam posta na Fb - od razu dostałam odpowiedź, że oczywiście to nie do przyjęcia, że nikt mnie nie poinformował co się dzieje i że ktoś się skontaktuje. Pan zadzwonił od razu, że będą w następnym tygodniu ustalać z serwisem WD kiedy będzie decyzja. Wybrałam sie znowu osobiście po paru dniach (oczywiście jak zawsze - kolejka), by złożyć wniosek o odstąpienie od umowy i zażądać w takim wypadku zwrotu gotówki. Poinformowano mnie, że mają od 14-28 dni (?) na rozpatrzenie mojej reklamacji (dziwne, że z początku Pani przyjmująca reklamację mówiła, że jest to do 2 tyg, czyli 14 dni) i że będą się dowiadywać co się z nią dzieje. Minęło rzeczone 28 dni - zero odzewu, zero telefonu. Generalnie JEDNO WIELKIE ZERO. Wystarczyłby głupi sms z informacja co się dzieje, no ale widać taka polityka w firmie - bez przywiązania do obsługi klienta, bo po co. Życzę by nikt, kto kupił sprzęt w Komputroniku, nie musiał się zmagać z reklamacją w tym sklepie, bo to jest dramat i żenada. Nie wymagałam nie wiadomo jakich informacji i również nie wiadomo jak często (naprawdę wystarczyłaby RAZ informacja dlaczego po 2 tyg jeszcze nic nie wiadomo i kiedy mogę się spodziewać odpowiedzi, skoro Pani zapewniała mnie, że do 2 tygodni powinnam otrzymać informację co dalej). Zostałam zignorowana kompletnie, a na miejscu potraktowana po prostu niezbyt życzliwie. Ja już na pewno żadnego sprzętu tam nie kupię, nawet jeśli miałabym dopłacić gdzieś indziej, nie chcę później bić się o swoją reklamację i sprzęt, który potrzebuję (w końcu po to go kupiłam...). NIE POLECAM.
    ZaletyGdy kupowałam sprzęt - faktycznie przyszedł bardzo szybko do odbioru osobistego.
    Ponad rok, 420zl, Komputronik Megastore w Wwie
  • ~c.c. / 2016-06-13 12:58
    Ocena: 3.20 / 5
    Zamówiłam laptopa + instalację win 7 na nim we wtorek 31.05. Dnia 03.06. dostałam informajcę "dzisiaj będzie ale mozliwe że późno" "w takim razie proszę o przekazanie zamówienia innemu salonowi" (Byłam pewna, że w ciągu 3 dni będzie do odbioru i zamówiłam do miejsca tymczasowego - żeby nie było, w informacjach podałam że jeżeli do tego dnia nie bedzie będę musiała przekierować). Zrozumiałam, że zamówienie jest gotowe łącznie z instalacją s.o. We wtorek na zapytanie otrzymałam informację "jak będzie to damy znać". W czwartek 09.06 telefon o problemach ze ssterownikami do kamerki na win 7. Powiedziałam, że mogą 10tkę zainstalować jak trzeba - następnie po wyszukaniu sterowników znalazłam sterowniki do kamerki na win 7 - informacja "no ale już przekazaliśmy do wykonania no i to chodziło o kamerkę 3d". Z braku informacji do dnia 13.06 godziny 12 - odwołałam zamówienie.
    Domyślam się, że winna jestem ja i moje przekierowanie między salonami przynajmniej w części opóźnienia. Ale samo przekazanie zamówienia z jednego salonu do drugiego trwające prawie tydzień i kiedy 13 dni po zamówieniu, kiedy laptop jest w miejscu docelowym od 5 dni (Komputroniki zwykle pracują w weekendy) nadal zero informacji o odbiorze - kpina.
    Zalety-być może jak mają na stanie i nie zamawia sie z "usługami" dostawa rzeczywiście jest od razu
    Wadydługi czas oczekiwania
    brak pełnej informacji
    zamykanie ticketów bez podanej konkretnej informacji ("kiedy będzie zamówienie do odbioru?" "jak będzie to zadzwonimy"
    usługi w formie instalacji systemu operacyjnego trwające zdecydowanie za długo
  • ~Grzesiek / 2015-12-15 12:37
    Ocena: 3.20 / 5
    Jestem zawiedziony obsługą tego sklepu (Silesia).

    Przywiezienie sprzętu z Warszawy miało zając im 7 dni - jak przyjdzie zadzwonią. Po 9 dniach ich odwiedziłem i dowiedziałem się że przesyłka (laptop) na który czekam (i przez niego stoi projekt w firmie) jednak nie zostanie wysłany (dostali maila dwa dni temu ale tak jakoś wyszło że nie zadzwonili) [[!!!!]].

    Niestety tylko w tym sklepie dało się dostać ten sprzęt na którym mi zależało więc zamówiliśmy inny egzemplarz tym razem z Krakowa ( w piątek ale nie dało się tam dodzwonić - jeden sklep z drugim nie potrafi się skontaktować :/ ) Zadzwonili w sobotę że komputer jest ale miał uszkodzony i następnie wymieniony zasilacz w serwisie czy dalej go chcę. Zgodziłem się bo miał być w wtorek. W środę w sklepie powiedzieli mi że Kraków im tego jeszcze nie przesłał ale zrobi to dzisiaj .

    W rezultacie dostałem "nowy" komputer po naprawie w serwisie po prawie 3 tygodniach od pierwszego kontaktu z sklepem.
    WadyFatalna obsługa i kominikacja z sklepem
    1 dzień za 5000
  • ~jerzyk001 / 2015-06-18 15:37
    Ocena: 3.20 / 5
    Zawiodłem się. Na stronie internetowej wystawiony jest sprzęt którego fizycznie nie ma. Jest to oszukiwanie klienta i marnowanie czasu.
  • ~Kli / 2019-01-14 17:43
    Ocena: 3.20 / 5
    Dno dno i jeszcze raz dno. 2,5 tygodnia czekania za zestawem zamowionym w sklepie... Ludzie przez neta z waszej strony by szybciej dotarlo. A jak wkoncu jest sms ze do odbioru to wydac nie moga... Zal.pl a nie komputronik
    ZaletyMili w zamawianiu
    WadyCala reszta
  • ~lbt / 2015-01-20 09:12
    Ocena: 3.20 / 5
    nie polecam - dwa razu kupowalem, dwa razy dostalem wadliwy sprzet, dwa razy odmowili przyjecia wadliwego towaru,
  • ~Leszek / 2023-01-19 19:17
    Ocena: 3.20 / 5
    Zamówiłem w Komputronik Intel Core i7-10700F z odbiorem w sklepie. Dobra cena, do dziś jeden z najlepszych sklepów.
    Po otrzymaniu sms i telefonu ze sklepu wczoraj, dziś po pracy poszedłem odebrać zamówiony procesor. Niestety awaria systemu trwająca od rana uniemożliwiła odbiór zakupu. Strona sklepu działa cały czas. Firma nie powiadomiła klientów o problemie i przesunięciu terminu odbioru. W rozmowie z konsultantem dostałem informację że nie informują klientów o awariach sytemu bo nikt tak nie robi, bo to szkodzi wizerunkowi. Jutro tj 20.01.2023 ma już wszystko działać.
    Nie wiem czy nie anuluję zamówienia, mam poczucie niesmaku, transakcji z dalekiego wschodu gdzie wszystkiego można się spodziewać.
    Ważne dla mnie jest to że sklep wyłączył opinie na Ceneo, na swoim portalu zaś cenzuruje. Szkoda że kiedyś super firma dziś sprzedawca bez etyki.
  • ~Małgorzata / 2023-08-30 22:21
    Ocena: 3.20 / 5
    Zamówiłam w sklepie on line planszówkę. Wybrałam sklep Komputronik biorąc pod uwagę dotychczasowe dobre doświadczenia z lokalnym sklepem w Kielcach. Niestety spotkało mnie gorzkie rozczarowanie. Po pierwsze otrzymałam wiadomość że towaru nie ma w sklepie - czyli na jakiej podstawie był wystawiony na stronie internetowej jako dostępny? (widzę że najgorsze chińskie wzory - czyli towar będzie kiedy dotrze - znajdują dobrych naśladowców). Następnie po kontakcie z lokalnym sklepem otrzymałam zapewnienie że termin 5 dni będzie dotrzymany. Dziś zgłosiłam sie do sklepu i dowiedziałam sie że paczka nawet nie wyszła.
    Infolinia zgłasza się jako nie ma takiego numeru. Nie wiem co się dzieje z tą firmą?, Myślę że opinie ratują im profesjonaliści z lokalnych sklepów. On Linę radzę unikać.
    Wadybrak kontaktu
    chaos i bałagan w zamówieniach
  • ~Mister / 2009-02-05 12:36
    Ocena: 3.20 / 5
    Niestety ogromny negatyw. Przeciągająca się gwarancja, kłamstwa ze strony obsługi, jednego dnia mówią, że sprzęt jest w naprawie u producenta a drugiego, że w serwisie, nie miła obsługa, brak jasnych zasad dotyczących warunków gwarancji, gwarancja na paragonie.
    ZaletyAsortyment, lokalizacja.
    WadyObsługa, obsługa, obsługa i gwarancja.
    rok
  • ~Piotr / 2016-12-02 11:17
    Ocena: 3.20 / 5
    Robią promocję, a później nie realizują zamówień, bo im się nagle przestaje opłacać.
    Wady- niewywiązywanie się z realizacji zamówień
  • ~W / 2015-12-14 18:36
    Ocena: 3.20 / 5
    Skandaliczny brak kontaktu ze sklepem - nie odpisują na maile, nie odbierają telefonu na infolinii (7 minut czekania). Na stronie nie dowiesz się kiedy możesz się spodziewać dostawy.
    ZaletyAsortyment
    WadyObsługa klienta, braki informacyjne interfejsu
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1697
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1679
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 979
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 696
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 622
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 330
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976