Kupione w Komputroniku w Poznaniu w starym browarze
strona 16 z 31
- « poprzednia
- 1 ...
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- nastepna »
-
~Oskar / 2016-05-17 17:34
Zostałem wprowadzony w błąd przez sprzedawcę. Kupując słuchawki z mikrofonem do komputera. Dostałem słuchawki z jednym wejściem do komputera przez co sprzęt jest niezgodny z tym co chciałem kupić. Sprzętu nie mogę zwrócić przez naderwane opakowanie przy otwieraniu. 0/10 -
-
~qoreq / 2016-05-17 09:43
Zamówiłem przez ich stronę internetową komputer stacjonarny i jestem pozytywnie zaskoczony - szybki i bardzo dobrej jakości montaż, do tego bez opłat za montaż i szybka wysyłka. Polecam. -
~Moriks / 2016-05-07 09:06
Wybrałem u nich możliwość zamówienia zestawu PC z montażem bo stwierdziłem że raz - wybór najlepszy mają, dwa - najsensowniejszy konfigurator zestawów PC ze wszystkich sklepów które sprawdziłem. Do tego montaż za free, szybka wysyłka też za free do salonu. Polecam, tym bardziej że jakość montażu mnie bardzo pozytywnie zaskoczyła. -
~Wojx / 2016-05-02 11:14
Sprzęcior dotarł mega expresowo, opcja turbo-kuriera z megastoru kiedyś też przetestowana i było szybko, plus za możliwość odbioru też w salonie - sporo rzeczy kupiłem u nich i zero problemów do tej pory - oby tak dalej. -
~danielq / 2016-04-29 09:17
Kupiony sprzęt u nich działa bez zarzutu - łącznie zamówiłem przez ostatnie ze 2 latka kilkanaście razy i często sporo droższego sprzętu też do firmy i muszę przyznać że mega pozytywnie - szybka dostawa, zgodnie z opisem na stronie, sprzęt bez zarzutu, dobre ceny i często fajne rabaty. -
~twern / 2016-04-27 19:31
Mega lekceważenie klienta!!! Zamówiłem monitor 10 marca, a 20 kwietnia łaskawie przysłano informację o braku możliwości realizacji zamówienia. Po co szubrawcy występują z ofertą jeżeli nie mogą jej zrealizować? Żenada i totalny brak profesjonalizmu!!! -
~faryz / 2016-04-24 08:32
Imho sklep nr 1 jeśli chodzi o komputerowe rzeczy. na plus zaliczę - mega szybką wysyłkę, bdb wybór, możliwość szybkiego porównania sprzetów na stronie, dobry konfigurator do całego zestawu i masę promocji i rzeczy outletowych. -
~Krzysiek / 2016-04-23 19:43
Jak najbardziej na plus, polecam wszystkim którzy cenią sobie produkty dobrej jakości i w niewygurowanej cenie!!! ZaletySzybkość realizacji zamówieniakupiłem tablet sony Xperia z4 lte, sklep Lębork -
-
~Mike / 2016-04-19 10:32
Odradzam sklep ten sklep, obsługa niekompetentna, brak przepływu informacji między działami. Ostrzegam ludzi którzy kupili w tym sklepie laptopy firmy HP z linii Probook.... które Komputronik zmodyfikował, wymieniając dyski mechaniczne na ssd. Dyski SSD zastosowane przez ten sklep, nie obsługują technologi SED (self encrypting drive) w HP nazywane DriveLock - czyli sprzętowe szyfrowanie dysku. Efekt - próba wykorzystania DriveLocka z poziomu Bios w HP - skutkuje uśmierceniem dysku. Reasumując, mimo zwrócenie im uwagi, udokumentowanego oficjalnym pismem producenta dysku SanDisk - nie zareagowali. Komputer wysyłam trzeci raz do serwisu z tym samym problemem, niedziałającym dyskiem. Podsumowując - modyfikowane laptopy HP z serii ProBook - to "kastraty", komputronik ogranicza nam znacznie funkcje / opcje dane nam przez HP. ZaletyBRAKWadyCałe mnóstwo, najgorszy sklep z jakim miałem do czynienia.Około 2 lat. W sklepie zostawiłem ponad 100 000 zł - prowadzę sklep. -
~Renderrs / 2016-04-19 08:23
Zamówiłem w piatek sprzęt do kompa, mega pozytywnie mnie zaskoczyli bo odebrałem w salonie już następnego dnia w sobotę kole południa, tempo mają bdb. Ogólnie na plus: bdb wybór, sporo promocji, dobry konfigurator do zestawów PC, fajna gazetka z przecenami i ogólnie poziom obsługi OK, szybko sprawnie ZERO PROBLEMÓW - POLECAM -
~Michał / 2016-04-15 21:43
Asortyment jak każdy, ale Komputronik zawyża parametry niż urządzenia faktycznie mają. Jak coś jest to łatwo zamówić, ale połowa asortymentu zwłaszcza atrakcyjnego jest niedostępna, a ich wytłumaczenie, żeby ludzie sobie mogli porównywać... ale opcji aby nieaktualnych ofert nie wyświetlało nie mają. Poziom cen haha tak jest cena możliwa, ale z tymi zawyżonymi parametrami, więc nierealne abyśmy otrzymali taki produkt z taką ceną jak tam wypisują. Dostawa?, różnie jak mają to wyślą i od kuriera zależy, a reszta jak na zamówienie to miesiąc się czeka lub na świętego dygdy czyli nigdy. Obsługa=żenada, fatalna=daj kasę i spier... Reklamacje jak słyszałem bardzo kiepsko, miałem do czynienia ze zwrotem też nieciekawy. Zaletykompletnie żadne nigdy mi się tam nie udało nic kupić zawsze rezygnacja lub zwrotWadyich popularność, z taką obsługą to powinni być ostatnim miejscem jaki wybiera klient -
~Basialuk / 2016-04-12 10:26
Nigdy w życiu nie kupię tam już żadnego sprzętu, nawet jeśli byłby tańszy niż gdziekolwiek indziej. Głównie ze względu na poziom obsługi klienta - gorzej niż fatalny. Dlaczego? Złożyłam reklamację na sprzęt komputerowy (dysk zewnętrzny WD, po wcześniejszej konsultacji z serwisem WD i stwierdzeniu, że to uszkodzone głowice w dysku) w sklepie stacjonarnym Wola Park w Wwie. Wystałam swoje w kolejce, gdyż zawsze w Komputroniku takowa jest (w poprzednim miejscu też tak było, więc to chyba nie przypadek). Po około 2 tyg chciałam się dowiedzieć co się dzieje ze sprzętem - dzwoniłam wielokrotnie do sklepu - nikt nie odbierał, bylam osobiście, wyczekalam się w kolejce (tylko 1 osoba obsługiwała reklamacje, inni pracownicy niestety nie mogli mi pomóc, gdyz podobno nie mieli dostępu w swoim systemie do danych reklamacji), po czym usłyszałam od Pana, że nie wie czy jest sens bym czekała, bo z Panem przede mną jeszcze się zejdzie ok 40 minut. Odwróciłam się na pięcie, wyszłam. Potem dzwoniłam jeszcze przez kolejne 3 dni po parę razy dziennie - nikt nie odbieral. Gdy napisałam posta na Fb - od razu dostałam odpowiedź, że oczywiście to nie do przyjęcia, że nikt mnie nie poinformował co się dzieje i że ktoś się skontaktuje. Pan zadzwonił od razu, że będą w następnym tygodniu ustalać z serwisem WD kiedy będzie decyzja. Wybrałam sie znowu osobiście po paru dniach (oczywiście jak zawsze - kolejka), by złożyć wniosek o odstąpienie od umowy i zażądać w takim wypadku zwrotu gotówki. Poinformowano mnie, że mają od 14-28 dni (?) na rozpatrzenie mojej reklamacji (dziwne, że z początku Pani przyjmująca reklamację mówiła, że jest to do 2 tyg, czyli 14 dni) i że będą się dowiadywać co się z nią dzieje. Minęło rzeczone 28 dni - zero odzewu, zero telefonu. Generalnie JEDNO WIELKIE ZERO. Wystarczyłby głupi sms z informacja co się dzieje, no ale widać taka polityka w firmie - bez przywiązania do obsługi klienta, bo po co. Życzę by nikt, kto kupił sprzęt w Komputroniku, nie musiał się zmagać z reklamacją w tym sklepie, bo to jest dramat i żenada. Nie wymagałam nie wiadomo jakich informacji i również nie wiadomo jak często (naprawdę wystarczyłaby RAZ informacja dlaczego po 2 tyg jeszcze nic nie wiadomo i kiedy mogę się spodziewać odpowiedzi, skoro Pani zapewniała mnie, że do 2 tygodni powinnam otrzymać informację co dalej). Zostałam zignorowana kompletnie, a na miejscu potraktowana po prostu niezbyt życzliwie. Ja już na pewno żadnego sprzętu tam nie kupię, nawet jeśli miałabym dopłacić gdzieś indziej, nie chcę później bić się o swoją reklamację i sprzęt, który potrzebuję (w końcu po to go kupiłam...). NIE POLECAM. ZaletyGdy kupowałam sprzęt - faktycznie przyszedł bardzo szybko do odbioru osobistego.Ponad rok, 420zl, Komputronik Megastore w Wwie -
~korel / 2016-04-12 08:20
Dużego plus mają u mnie za bardzo szybką wysyłkę oraz dobrą jakość montazu zestawu PC. W dodatku na koniec był dodatkowy rabat, montaż za free, darmowa wysyłka do salonu. Polecam! -
~raztze / 2016-04-02 08:02
jak na razie wszystko spoko :) kupowałem nie zliczę ile razy przez ich stronę oraz bezpośrednio w salonie i nigdy sie nie zawiodłem, bardzo expresowo wysyłają trzeba przyznać no i bez dwóch zdań najfaniejszy wybór i najwięcej rzeczy w promo mają no i outlet -
~Miks / 2016-04-01 09:51
Kiedyś próbowałem kupić tam sony Z1 compact z 2 lata temu. Cena ok, co prawda biały ale pal licho biorę. Jest na półce, potwierdzenie dostaje.. czekam, czekam, (cały czas jest towar w magazynie) czekam, zamówienie anulowane. Bo się okazało ze za niską cenę wystawili - wkurzyłem - e-maile, telefony i w końcu dowiedziałem się ze ze mną coś nie tak że chciałem tak tanio kupić i ich na stratę narazić (żeby nie było cena ok 30% niższa niż czarny, na aledrogo szło kupic za tyle nówke ) Radzę poczytać regulamin zanim coś zamówicie!!!!!! DOKŁADNIE!! Bo to że cena dobra to nie znaczy ze tak jest. -
~Jacek / 2016-03-29 21:01
Telefon zamówiłem 24.03 w salonie (1439 pln). Panowie obiecywali dostawę na drugi dzień. Dziś jest 29.03 i dalej nic - monitowalem salonie i dzisiaj powinien już byc. Poczekam jeszcze jeden dzień i chyba zrezygnuje. Wole zapłacić więcej ale mieć pewność, że towar otrzymam. -
-
~Morla / 2016-03-26 10:06
Nie mam zastrzeżeń do sklepu, na plus zaliczam + bardzo dobry wybór + wysłali już tego samego dnia + dobra cena (bardzo fajne promocje jak się poszpera) + odbiór w salonie bez opłaty za wysyłkę + możliwość zapłacenia kartą w salonie -
~benzel / 2016-03-23 08:25
wszystko okej - zamówiony komputer dojechał w trymiga, mimo zamówienia w piątek w sobotę był już w salonie do odbioru rano więc znakomite tempo a na dodatek nic nie płaciłem za przesyłkę i sam sprzęt był w dobrej cenie -
~kookodyl / 2016-03-22 07:33
ode mnie na plus + szybka wysylka + dobry agregator promocji na sklepie czego w innych sklepach mi mocno brakowalo + super szybko wyslali sprzet + odbior w salonie -
~krawel / 2016-03-20 09:19
Sprawdzony sklep – zamawiałem sporo do firmy rzeczy i wszystkie sprzęty dotarły bardzo szybko i zgodnie z zamówieniem. Plus za łatwość zamawiania i wysyłkę za free.
strona 16 z 31
- « poprzednia
- 1 ...
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- nastepna »