strona 16 z 32
- « poprzednia
- 1 ...
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- nastepna »
-
~vikks / 2016-06-08 09:25
Pierwsze zakupy w sklepie i wszystko było OK. Wybrałem sobie sprzęt z dostawą do salonu i następnego dnia już był gotowy do odbioru. Poza tym fajnie że można było zamówić wersję z dołożoną pamięcią RAM oraz innym dyskiem. Plus dla sklepu za to. -
-
~wredny / 2008-11-04 15:26
wybór i szybkość dostawy naprawdę dobry. ceny raz niższe raz wyższe niż u konkurencji. czasem jednak za wyższą ceny jest możliwość zakupu towaru (u konkurencji np 10% taniej , ale na pytanie kiedy sprzęt będzie - "nie wiem, jak zamówimy i dowiozą od producenta"). z obsługą różnie, w punktach sprzedaży jakieś 40% nie specjalnie się wysila Zaletyduży, duży asortyment, szybka dostawaWadyceny i obsługa -
~Adam / 2023-10-05 07:45
Na stronie widnieje informacja, że odbiór osobisty w punkcie firmy jest darmowy. Później się okazuje, że owszem odbiór jest darmowy, ale dostawa towaru z centrali do siedziby firmy gdzie chcemy odebrać już jest płatna i tym samym odbiór jest darmowy, ale trzeba zapłacić 89zł. Jednym słowem robią z ludzi wała. Zaletymiła obsługaWadyOdbiór osobisty niby darmowy ale w rzeczywistości płatny -
~Agata / 2024-01-13 14:13
Miła i kompetentna obsługa. Wszystko działa jak należy. -
~Bartosz / 2023-06-24 23:23
1.5 roku temu zakupiłem komputer z opcją składania PC z wybranych części. Początkowo, wszystko ślicznie, odzywali się jak jakiejś części nie było, proponowali zamienne, obsługa mimo dużego zamówienia (ponad 20k) dość szybko w ciąku 10-14 dni miałem gotowy komputer w domu. Wg. osoby zajmującej się osprzętęm temperatury nie przekraczały 33 stopni na CPU w trakcie testów, no i byłem pod wrażeniem bo się nie spodziewałem, liczyłem na coś w granicach 50. Proponowałem nawet żeby użyć jako pasty chłodzącej ciekłego metaly bo słyszałem że potrafi obniżyć temperatury. Dostałem info że Panie nie trzeba temp nie przekraczają 33 stopni.
No i tutaj zaczeły się górki. Osoba zajmująca się mną, dostała odemnie informacje że nie działa wyświetlacz od chłodzenia CPU, oraz mam uszkodzoną "owiewkę" od okna. Tutaj okazało się że łatwy fix LCD, czyli super. Z owiewką "mieli się dowiedzieć". Po miesiącu/dwóch odezwałem się z przypomieniem o owiewce i poinformowałem o tym że temperatury nie są taki jak obieali bo te 30 stopni to jest 5 min po odpaleniu kompa i jak się przegląda internet w Chromie.
W sprawie owiewki wciąż brak odpowiedzi, z przegrzewającym sie CPU gdzie po gfodzinie grania czy obróbki zdjęć dostaje komunikat o przegrzewaniu CPU, i odcina mi moc nic się nie działo. Odzywałem się jeszcze raz, niestety wciąż nic nie zostało rozwiązane. Napomknę że dostałem 2 latawsparcia technicznego do zamówienia :)
Jako że nie jestem super biednym człowiekiem to sobie sam wymieniłem chłodzenie i jest git, ale ze strony Komp-utronika jak dla mnie Komp-romitacja. -
~gazda72 / 2015-06-05 20:35
Negatywna. ZaletyniemaWadysame wadynie mam wcale,gdyż przysłali Mi nie to co zamawiałem.Zobaczymy jak będzie ze zwrotem środków. -
~J G / 2019-10-21 12:49
Na pieniądze za zwrot towaru czekam już trzeci tydzień.Dodzwonic się ciężko ,jak już odbiorą telefon ,obiecają że sprawa załatwiona a pieniędzy nadal nie ma. -
~vlad_8011 / 2018-11-07 17:22
Stanowczo odradzam. Sklep ma duży asortyment i ciekawe ceny,vjednak gdy się coś zepsuje... Nigdy nie spotkałem się z tak fatalną obsługą. Na maile odpowiadają PO 8 DNIACH! Na infolini nic nie wiedzą, każą gadać z serwisem, naprawy trwają w nieskończoność i strona (dział reklamacji) wygląda i działa jak nieszczęście z ery początku stron www. Na forach jest masa opini o ich serwisie, żałuje zakupu w tym sklepie ZaletyAsortyment i ceny...Wady....okupione niesamowicie złą obsługą klienta. -
-
~- / 2019-05-28 20:45
Zamówiłem nożyki i folię czyli komplecik do elektrycznej golarki Braun. Kliknąłem na właściwy
rodzaj maszynki lecz propozycji było sporo więc na jeden zdecydowałem się. Pewno nie ten jednak.
Przemiły konsultant z infolinii był prawie przekonany, że sprzęt będzie pasował, więc
otworzyłem opakowanie. Nie pasował. Miły człowiek zapewnił mnie, że sprawdzi co można zrobić
i oddzwoni. Nie oddzwonił. Po kilku dniach zadzwoniłem ponownie. Przemiła Pani skontaktowała mnie
z tym samym konsultantem, który obiecał, że pamięta tylko coś sprawdza....
Dwa tygodnie szybko zleciały.... Cel został osiągnięty - sprzedaż. Ja zostałem (nie)szczęśliwym
posiadaczem nożyków i folii, którymi mogę się po zaroście podrapać. Pozostaje kupić mi teraz odpowiednią golarkę. Chyba jednak nie w Komputroniku. -
~Darque / 2018-12-08 13:41
Kupiłem laptopa za blisko 9 tys. Niestety ma wady które wyszły w użytkowaniu. Zgłosiłem na podstawie rękojmi do serwisu komputronika i zaczął się dramat. Nik nic nie wie, na maile nie odpowiadają, przez telefon ich odpowiedź jest zawsze taka sama : nie wiem . I jeszcze druga : musi Pan czekać - pewnie w przyszłym tygodniu otrzyma Pan komputer. Sprzęt oddałem im 25 października - dzisiaj ( 8 grudnia ! ) w dalszym ciągu te 2 odpowiedzi to jedyne co usłyszałem. Uważajcie - ostrzegam przed zakupamiw Komputroniku. Jest ok dopóki coś wam się nie zepsuje. Jak widać po opiniach innych ludzi nie jestem pierwszy i nie ostatni. A komputronik ma to głęboko - wiecie gdzie. ZaletySzybkość realizacji zamówieniaWadySerwis - dramat. -
~Mairo / 2014-02-11 09:12
Telefon Quantum 4 kupiony 18.10.2013 po dwóch naprawach gwarancyjnych na tą samą usterkę /braka możliwości przeprowadzania rozmów głosowych/ dalej zepsuty.Prośba do sklepu Komputronik o wymianę na towar bez wad- odmowa będą trzeci raz naprawiać i od 19.12.2013 do dzisiaj naprawiają. To w "Biedronce" już by dawno wymienili. Nigdy wiecej Komputronika i Goclevera ZaletyBrakWadyLekceważenie klientaMiałem tydzień cena 299.00 -
~Natalia / 2018-12-11 20:57
Sklep małym druczkiem w regulaminie, którego nikt nie czyta, informuje, że jeśli towar został zamówiony w sklepie stacjonarnym to przy zwrocie klient nie odzyska swoich pieniędzy tylko kartę podarunkową. -
~aholina / 2012-01-13 11:02
Przychodzi klient (w tym przypadku Ja) do sklepu i mówi poprosze drukarkę A3 taka mi jest potrzebna.
Wczesniej juz uzywalam takiej drukarki i sprawdzala sie super.
No wiec postanowilam zakupic brothera A3 ze skanerem itp itd.
Po rozpakowaniu wyciagnelam ksiazeczke i zaczelam postepowac zgodnie z instrukcja...
zaladowalam tusze ... papier A4!!!!!! iiiii tu sie zaczal niepokoj .. drukarka miala jedna szuflade.... ale mysle.. moze w tych nowszyshc modelach 1 szuflada obsluguje 2 typy papieru.
robie dalej co mowia.
i koniec nie ma nic o A3 drukowaniu w tej drukarce.
Wiec sama juz wkurzona wyciagam szuflade i chce wlozyc papier A3 ale sie nie miesci dopiero po jakims rozsunieciu szuflady papier sie zmiescil.ale z drukarki wystaje szuflada dluzsza o jakies 15 cm
ide do komputera chce drukowac a tu nic
i znow do drukarki .. trzeba zmienic typ papieru w opcjach.
wiec spowrotem do drukarki i moge wkoncu wydrukowac A3
ale ze chcialabym za sekunde drukowac na A4 to juz musze niestety pofatygowac sie i zrobic wyzej wymienione czynnosci.
Drukarke postanowilam wymienic na inny model....
Ale zostalam jednym slowem zlekcewazona w sklepie komputronik...
Sprzedawca powininen wiedziec co sprzedaje, chcialam wymiany towaru na model z 2 szufladami a teraz mam drukarke a4 za 1100 zl ,bylam w sklepie 2 razy , maile wysylalam , mieli oddzwonic .. zalosne , jak kupujesz to sa mili na maxa ale jak cos nie tak to maja cie w glebokim powazaniu.
dziekuje za zakupy ale wiecej nie skorzystam.
i szlak mnie trafia za kazdym razem jak chce drukowac ...Zaletydrukarka a4 okWadymiala byc drukarka a3kupion 28.12.2011 1099zl -
~B / 2015-05-20 16:43
Warszawa - arkadia. Sprzedają używany sprzet jako nowy . Laptop niby nie z wystawy miał w pamieci zdjęcia z kamerki przedstawiające sprzedawce i testującą go klientke. -
~Karol / 2024-03-15 14:28
Co pójdę do sklepu po jakiś produkt zawsze są z towarem jakieś problemy. Ostatnio poszedłem po tusze do HP 4100 . Sprzedawca stwierdził że orginalnych nie ma i zaproponował zamienniki. Po przyjściu do domu stwierdziłem że drukarka nie widzi tuszy, więc wróciłem do sklepu i oznajmiłem o tym sprzedawcy. On stwierdził że tak czasami się zdarza ale tego przy sprzedaży nie powiedział. Poprosiłem o zwrot pieniędzy bo od kupna do ponownego pojawienia się w sklepie minęło 20 minut. Sprzedawca stwierdził że morze towar tylko zareklamować, nie dał mi wyboru odczekałem 30 dni i poszedłem po reklamowany towar zwłaszcza że w przeddzień dostałem powiadomienie na komórkę że reklamowany towar jest do odebrania. Jakież było moje zdziwienie gdy sprzedawca stwierdził że jest tylko tusz kolorowy . Zapytałem jak mam zrównoważyć kolory w drukarce, i jak się ma to do europejskiego nakazu spełnienia reklamacji w ciągu 30 dni, odpowiedzi nie uzyskałem oprócz słowa przykro mi. Firmy nie polecam nie dba o klienta. -
~Grim Reaper / 2024-09-11 22:14
Korzystałem z komputronika od lat bez większych problemów. Pisząc to nie wierze, że coś takiego mogło się wydarzyć.
Zacznijmy jednak od początku.
Zamówiłem dysk hdd przez stronę, płatność blikiem, odbiór w salonie, nic nadzwyczajnego.
Dysk odebrałem w salonie, zapakowany tylko w folię antystatyczną, tak teraz pakują producenci niestety.
Dysk rozpakowałem dopiero w domu, folia jak folia, nie była rozdarta, poprzecinana, wyglądała normalnie.
Wypakowałem dysk, nie przyglądałem się za bardzo, dysk jak dysk.
Podłączyłem, odpalam kompa, BIOS wykrywa dysk, odpaliłem sobie HdTune żeby zobaczyć SMART, wszystko wygląda dobrze.
Zrobiłem sobie partycje, zacząłem kopiować pliki bo miałem na celu przejść z 3 dysków na 2.
Wtedy okazało się, że dysk dość głośno pracuje, szczególnie przy kopiowaniu plików, nawet jak na dysk talerzowy to chodził jak traktor. Przy odczycie danych nie było tak źle ale też rewelacyjnie nie było.
Przespałem się z tematem i na drugi dzień(niedziela) dzwonię na infolinię, że dysk głośno pracuje i chciałbym go oddać. Konsultantka stwierdziła, że nie ma problemu. Dysk wyczyściłem pousuwałem partycje, etc. odłączyłem i zapakowałem w oryginalną folię.
Kolejnego dnia(poniedziałek) pojechałem do salonu i mówię po raz kolejny, dysk głośno pracuje, więc chce go oddać. Pracownik salonu, że on nie wie nic o tych dyskach ale nie ma sprawy, wypełnił zgłoszenie, wziął dysk i tyle.
Dysk odebrałem w sobotę i oddałem w poniedziałek.
Jakoś tydzień później dostaję maila z protokołem badania technicznego od salonu, gdzie zwróciłem dysk. W mailu jest, że zwrot jest nieuznany bo dysk jest uszkodzony mechanicznie. W mailu są zdjęcia i faktycznie jest mała wgniotka na wierzchniej osłonie metalowej przy rogu o długości 3 mm.
Ogólnie jestem w szoku bo sam nic takiego nie zauważyłem, natomiast kiedy miałem dysk no to mnie nie upadł, więc jestem na 100% pewien, że ja żadnego uszkodzenia nie zrobiłem.
Odpisuję więc na maila, że ja tego nie zrobiłem i jak cały ten czas przebiegł gdy dysk był u mnie. Dostaje odpowiedź od salonu na poziomie Chat GPT, że zwrotu nie uznają i jeszcze mam 3 dni na to żeby po raz kolejny zapłacić za ten dysk.
Jadę do salonu, pracownik mówi, że on nic nie może i nic nie wie. Po chwili idzie do kanciapy pogadać z przełożonym. Po jakimś czasie wychodzi i stwierdza, że to jest coś w systemie i jak zapłacę drugi raz za ten dysk to oni mi to zwrócą. Z dyskiem mogę złożyć reklamację ale to też nie u nich tylko na stronie. Oni tylko kasę mogą ode mnie przyjąć.
Kolejnego dnia dzwonię na infolinię. Opowiadam całe zajście konsultantce. Ona na to, że nie muszę za nic płacić i ona nie wie o co im chodzi pod tym względem. Kolejna sprawa to dysk, ona, że nic nie może zrobić bo uszkodzenie jest mechaniczne, a ja nic nie zgłaszałem. Tłumaczę, że to wgniecenie jest na tyle małe, że nie jest dobrze widoczne na tle oryginalnych wyżłobień i perforacji jakie dysk ma na tej osłonie. Oczywiście nic to nie dało, powiedziała, że mogę złożyć reklamację ale to też nie u niej tylko mam pisać na maila.
Piszę tego maila, opisuję co się stało tak jak wyżej. Zaznaczam, że dysk miałem niecałe dwa dni, do tego mam 20 lat doświadczenia z podzespołami komputerowymi i wyższe wykształcenie elektroniczne, więc wiem jak się obchodzić z dyskami.
Odpowiedź dostałem tydzień później. Oczywiście reklamacja nie uznana, gdyż nie ma do tego podstaw i jeszcze poinformowano mnie, że uszkodzenia mechaniczne mają wpływ na działanie dysków talerzowych, a dysk zostanie do mnie odesłany. Na dodatek ich eksperckim okiem wgniecenie jest dobrze widoczne.
Teraz twist, dysk przyszedł do mnie zapakowany chyba w 10 m foli bąbelkowej, pewnie żeby go nie uszkodzić. Rozwijam dysk i pierwsze co widzę to oryginalna folia jest podarta i poprzecinana na dole w rogach, w miejscu gdzie ponoć ten dysk ma wgniecenie.
Wyjmuje dysk no i faktycznie ma to wgniecenie ale na podstawie zniszczeń w foli wychodzi na to, że był uderzony jeszcze z drugiej strony. Patrzę, więc na dysk i faktycznie z drugiej strony jest pęknięty bo to jest plastikowa obudowa złącza SATA.
Co ciekawe gdy oddawałem dysk to folia nie była uszkodzona.
Mając teraz ten dysk w dłoni i wiedząc gdzie jest to wgniecenie dalej twierdzę, że nie jest ono dobrze widoczne i trzeba się przyjrzeć oraz zależy jak światło się załamie. Do tego dam sobie rękę uciąć, że plastikowa obudowa przy złączu SATA była cała kiedy ten dysk odebrałem za pierwszym razem.
Podłączam teraz ten dysk i okazuje się, że BIOS go nie wykrywa, dysk mieli jak głupi i stuka cały czas. Ergo nie działa.
Kiedy go oddawałem do zwrotu to folia była nienaruszona, dysk działał tylko głośno chodził przy zapisie danych.
Zmierzam do tego, że oddałem sprawny, nieuszkodzony dysk do salonu, później ktoś go upuścił chyba więcej niż raz, stwierdził, żadna strata, w końcu klient już zapłacił.
Cała ich hierarchia to płotki co nic nie mogą. Pracownicy salonów to gloryfikowani kasjerzy, a ci co coś mogą mają głęboko gdzieś i uważają się przy tym za Bóg wie kogo. Klienta tratują jak idiotę.
Różne sytuację mnie spotkały i zazwyczaj dało się je jakoś rozwiązać. W tym przypadku nie dość, że spotkałem się z totalnym olaniem mojej osoby to dodatkowo takie hamstwo, dziadostwo, partactwo oraz bezczelność to tylko u co niektórych handlarzy samochodów używanych można było spotkać.
Ja osobiście już nigdy nie skorzystam bo nie mam zamiaru nabijać im kasy. Resztę przestrzegam bo jak coś się popsuje i na gwarancję trzeba będzie oddać to komputronik ma swój serwis, a tam to dopiero są jazdy. Do tego bardziej ufam kurierowi, że mu z łap nic nie wypadnie niż ich pracownikom.
Osobiście mam też sugestie do firmy żeby zmieniła nazwę na Syfotronik. Bardziej pasuje do tego co sprzedają i jakości ich usług, a raczej ich braku.ZaletyCeny mają w miarę przyzwoite
Bogaty asortyment, przynajmniej na stronieWadySalony to praktycznie paczkomaty
Pracownicy nic nie mogą i nic nie wiedzą
Wszystko się załatwia przez infolnię albo maila
Klient to szkodnik z którego wyciąga się kasę
Obsługę oceniłem na 1 bo niżej się nie da -
-
~ja / 2022-03-31 18:22
nie polecam. Reklamacje to jakaś kpina. Zakupiony czytnik po 3 miesiacach użytkowania zawiesił się i żadne resety nie pomagały. Czasem się włączył, ale tylko wyświetlał się napis Pocketbook. Urządzenie zostało oddane do reklamacji, jednak po 2 tyg Komputronik swterdził, że reklamacji nie uznają, bo to uszkodzenie mechaniczne i że ekran jest uszkodzony. Napisane odwołanie od reklamacji ,wytłumaczenie, że jak ekran uszkodzony, skoro się włączył i wyświetlił napis itp. oraz ustawa o ochronie praw konsumenta, że jest gwarancja domniemania istnienia wady towaru w chwili zakupu, jeśli towar jest reklamowany w ciągu roku. Niestety nic to nie dało, kompletna ignorancja, facet znowu napisał, że uszkodzenie mechaniczne. Zostaje tylko rzecznik praw konsumenta, bo z tymi od reklamacji nie da się w ogóle rozmawiać. ZaletybrakWadyGwarancja i reklamacje -
~Jacek / 2016-03-29 21:01
Telefon zamówiłem 24.03 w salonie (1439 pln). Panowie obiecywali dostawę na drugi dzień. Dziś jest 29.03 i dalej nic - monitowalem salonie i dzisiaj powinien już byc. Poczekam jeszcze jeden dzień i chyba zrezygnuje. Wole zapłacić więcej ale mieć pewność, że towar otrzymam. -
~Leszek / 2016-10-28 17:32
Nie polecam nikomu jakichkolwiek zakupów w Komputroniku. Moje perypetie ze zwrotem nawilżacza Zelmera jeszcze się nie skończyły. Rygorystyczne wymogi (sposób pakowania, specjalny formaularz), które wszystkie skrupulatnie wypełniłem nie wystarczyły aby otrzymać zwrot pieniędzy za zwrócony w fabrycznym idelanym stanie (bublowaty zresztą) sprzęt Zelmera. Po blisko dwóch tygodniach oczekiwania na pieniądze, obudzili sie i żadają ponownie danych ktore juz im podałem. Ponadto przypomnieli sobie o korekcie faktury, ktora mam wydrukować i wysłac podpisana bezpośrednio do działu księgowości (!!!). Kolejna przesyłka, stanie na poczcie, itd. Ciekawe czego jeszcze sobie zażyczą.Z iloma jeszcze działami Komputronika będę musiał bezpośrednio korespondować, aby otrzymać moje pieniądze?
Moja negatywna opinia na temat nawilżacza Zelmera, nie została zamieszczona na witrynie sklepu internetowego, zapewne dlatego że byłaby jedyna i od razu jednoznacznie negatywna. Ten sam fakt świadczy o tym z kim mam do czynienia.ZaletyBrakWadyBałagan w firmie i przerzucanie własnej nieodpowiedzialności na klienta. Dopóki chcesz kupić będą koło ciebie tańczyć, ale spróbuj coś zareklamować albo zwrócić, wtedy zobaczysz kim naprawdę są. -
~Rafał / 2021-09-03 11:48
Witam
Zakupiłem laptopa w firmie Komuptronik w Tarnowie firmy Acer w którym po ok pół roku uległ uszkodzeniu jeden z zawiasów - prosta sprawa biorąc po uwagę iż właśnie uszkodzony zawias działał z dużym oporem w stosunki do sprawnego Sprawa gwarancyjna ale nie dla sprzedawcy - uszkodzenie mechaniczne użytkownika naprawa odpłatna koszt ok 500 zł
stwierdzenie sprzedaPozdrawiamwcy - wysłany laptop do Acer center naprawa gwarancyjna bez kosztówZaletyBrakWadyObsługa
strona 16 z 32
- « poprzednia
- 1 ...
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- nastepna »